Het is weer tijd om te shoppen. Een elektrische auto uitzoeken met een leasebudget van 900 euro!
In deze video is het leasebudget weer een stukje opgerekt. In de vorige video’s hadden we een Top 5 elektrische auto’s met leasebudget van €600 en een Top 5 elektrische auto’s met leasebudget van €750 voor je.
Met 900 euro aan budget valt er veel meer te kiezen op het gebied van een elektrische auto, dat moge duidelijk zijn. In dit aanbod komen diverse EV’s voorbij die je vrijwel dagelijks tegenkomt in het Nederlandse verkeer. We gaan natuurlijk niet verklappen welke dit zijn, check vooral de video!
Mobility Service is de Autoblog partner in zakelijk (elektrisch) leasen. Meer informatie over Mobility Service vind je op hun website zakelijkelektrischleasen.nl
dromedaris zegt
Ik heb vanaf dit jaar€1000 budget, 48m of 30.000km/jaar en moet full electric gaan.
Zou graag de iX3 nemen want die is nu zo goed als full option (M-pakket, shadowline, alle rijhulpmiddeltjes, lederen sportzetels, panodak enz).
Alternatief een EQC of Q8 e-tron.
Zou dat passen in dat budget? (België)
mp014 zegt
Denk dat Be en NL elkaar qua mogelijkheden binnen een lease budget voor EV niet zo veel ontlopen. In NL zijn die volgens mij nog steeds vrijgesteld van BPM waardoor de prijs ongeveer hetzelfde, soms zelfs iets voordeliger, uitvalt.
In jouw geval zou ik persoonlijk voor de Audi of BMW gaan, ben niet ze een fan van EV van MB.
De Q8 heeft wel net een mooie facelift gehad maar volgens mij moet je daar veel langer op wachten dan op de iX3. Succes, leuke keuze, noemen ze een “luxe probleem” 😃
audicoupe84 zegt
Skip en weert door
steephh zegt
Als baas recht voor de deur willen parkeren, das toch altijd een dingetje. Ooit een paar maanden bij zo’n bedrijf gewerkt. Hadden 3 algemene (!) parkeerplekken récht voor de deur en nog eens 20 algemene parkeerplaatsen 10 meter verderop.
Kreeg op een gegeven moment de sneer naar me of ik niet meer recht voor de deur wilde parkeren. Want die parkeerplaatsen waren “eigenlijk bedoeld voor klanten” en niet voor het personeel. Ondertussen parkeerden de eigenaar én zijn zus hun Tesla’s daar altijd, zodat er voor “de klant” nog precies 1 smalle parkeerplek over was. En uiteraard stonden die andere parkeerplaatsen nóóit vol. “Voor de klanten” haha. Yeah right.
De reden dat ik daar gegaan ben had overigens niets te maken met dit incident; dit “kleine familiebedrijf” werkte zo ouderwets log en bureaucratisch in alle opzichten, menig overheidsorgaan zou er jaloers op zijn. Tekenend was het echter wel haha!
tvklarenbosch zegt
De Polestar 2, enige gave EV
allesmetturbo zegt
Wat een geld, en dan tegen die hoge kwh prijzen.. Word wel een duur geintje zo, dat eco rijden. B58 of N57 lijkt mij een stuk fijner voor dit geld.
Ik kachel wel door in mn v8 dinosapauto, de auto is iig wel van mij en niet van de leasemaatschappij. Lekker de auto helemaal naar m’n zin maken zoals ik het mooi vind, heerlijk
mp014 zegt
Ja werkgevers (en zeker de kleinere KMO) gaan weer (ja WEER) de dupe zijn! Na de verschrikkelijke, verplichte index van 7% en 11% in 2022 en 2023, mag je nu ook (langzaamaan verplicht) je personeel aan de dure EV helpen! Ik verwacht dat er steeds meer bedrijven gaan overstappen op een KM vergoeding. Lange leve de 21 CT in NL….. 36 CT in Be 😀
cloverleaf zegt
Die gaat dan wel omhoog. Onder druk wordt alles vloeibaar. In de meeste gevallen is die al hoger
kas_par zegt
En naar de zin maken? Als dat betekent allerlei prullaria erop schroeven, dat doe je inderdaad maar met je eigen wagen. Als het gaat om echt leuke extra’s, daarom kies ik in de lease altijd net een prijsklasse lager, en dan de versie met alle mogelijke toeters en bellen…. omdat het kan.
kas_par zegt
Hoge kwh prijzen valt reuze mee he. Wagenparkbeheerder rekent met deel thuisladen en ook publieke laadpalen zijn niet duur (goedkoper dan laden thuis zelfs!). Krijgen ze door groot inkopen nog extra voordeel op, dus brandstof component is in de lease nog steeds heel laag. Ook onderhoud is laag, inruil hoog. Dus elektrisch is qua (zakelijke) lease nog steeds héél interessant.