• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Top100: van 0 naar 100 en terug!

Auteur: autoblogger, gepost 4 september 2006 om 16:10 – 65 Reacties

Porsche 911 Turbo brakes

Autobild heeft een lijst gemaakt van de 100 auto’s die het snelst van 0 naar 100 en terug kunnen. Zeer nuttig en uiteraard altijd leuk om te weten, op nr1 vinden we de uber 911 Turbo (edit: Porsche the best) die in 6,16 seconden de opdracht uitvoert. Op de nummer 2 en 3 staan de Carrera GT en Gallardo.

De top10 is als volgt, voor de gehele lijst klik je hier (PDF alert):

1 Porsche 911 Turbo (6,16s)
2 Porsche Carrera GT (6,38s)
3 Lamborghini Gallardo (6,39s)
4 Mercedes SLR McLaren (6,42s)
5 Ferrari F430 F1 (6,48s)
6 Mercedes CLK DTM AMG (6,50s), check
7 Lamborghini Murciélago (6,61s)
8 Porsche 911 GT2 (6,72s)
9 Porsche 911 GT3 (6,73s)
10 Corvette Z06 (6,76)

Met dank aan Rob voor de tip!

Ook interessant!

  • Autoblog video: Wouters Porsche 911 K&N Inlaat
    Video: Krijgt Wouter z'n verloren Porsche 911 pk's terug?!
  • De Porsche 911 Targa politieauto is terug!
  • Porsche Design nu ook terug te vinden in hotels
    Porsche Design nu ook terug te vinden in hotels
  • Politie neemt supercars
    Politie neemt supercars van belastingontduikers in beslag

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Supercars

Vorig bericht: « Ultieme pimpride uit Bels
Volgend bericht: De nieuwe S3 op video »

Lees Interacties

Reacties

  1. PigPen zegt

    4 september 2006 om 16:17

    Hoe snel is een F1 auto in vergelijk met deze auto’s?

    En de Bugatti en Ultimate deden niet mee?

    Login om te reageren
  2. Nee! Die andere Rick zegt

    4 september 2006 om 16:26

    1e BMW M6 11e plaats helemaal niet slecht……..1e `normale` Mercedes 14e plaats ook niet slecht……..ff Audi kijken hoor……………….nee wacht maar ik vind het wel……………………….nee dat is de BMW M5 19e plaats………er zal toch wel een Audi staan???………….23e plaats BMW Z8…………jongens wacht nou maar ff…..ah ik heb het Audi RS4 24e plaats………..*houdt zijn lach in* leuk geprobeerd jongens!…..whahahaha ;)

    Login om te reageren
  3. Ruben zegt

    4 september 2006 om 16:39

    Die Z06 toch he… Iets meer dan de helft kosten van de 911 Turbo en maar 0,6 seconde langzamer. Om het over de hoofdprijzen van de andere in dit rijtje nog maar niet te hebben… Dat is nog eens bang for your buck!

    Login om te reageren
  4. Maassen zegt

    4 september 2006 om 16:41

    doe mij toch maar de GT ipv de 911 turbo, dat hij er 0,20 seconden langer overdoet neem ik er wel bij :)

    Login om te reageren
  5. Bas zegt

    4 september 2006 om 16:42

    Ferrari enzo, pagani zonda staan der ook niet tussen:S

    Login om te reageren
  6. G-NVD zegt

    4 september 2006 om 16:45

    @ Nee! Die andere Rick:

    Doe toch niet zo kinderachtig …

    Login om te reageren
  7. mike zegt

    4 september 2006 om 16:47

    PORSChe!!!! zelfs de 9 jaar oude modellen komen nog in de top 10 voor onvoorstelbaar

    Login om te reageren
  8. sacha zegt

    4 september 2006 om 16:48

    Oh boy, dit wordt weer een bloedbad :-S

    Login om te reageren
  9. Patrick zegt

    4 september 2006 om 16:50

    een formule 1 auto doet er +- 3 seconde over, aangezien 0-150/0-160 1 versnelling is, zit je niet met schakeltijden in de sprint, remmen is in de f1 NOG indrukwekkender als accelereren, het gaat 2x zo snel.

    Login om te reageren
  10. jim zegt

    4 september 2006 om 17:00

    ga gallardo, go gallardo

    Login om te reageren
  11. Porsche Fan zegt

    4 september 2006 om 17:03

    Jaja Porsche he en dan moet de GT2 nog komen

    Sorry hoor

    Maa Porsche The Best :D

    Login om te reageren
  12. dana zegt

    4 september 2006 om 17:03

    Jongens wel opletten hé! Met al die stoplichten en flitspalen is dit wel behoorlijk relevante informatie!!! :)

    Login om te reageren
  13. Ejay zegt

    4 september 2006 om 17:06

    Het is wellicht een lijstje van 50 auto’s die ze mochten testen. Belangirjke competitors voor de koppositie zoals de Maserati MC12, Ferrari Enzi, Pagani Zonda F, de Radical, de Veyron, de Ariel Atom ontbreken. Derhalve is de lijst incompleet en klopt het niet helemaal volgens mij.

    Login om te reageren
  14. Nee! Die andere Rick zegt

    4 september 2006 om 17:06

    @G-NVD
    Kom op man een beetje humor! A smile a day keeps the doctor away!

    Login om te reageren
  15. autoblogger zegt

    4 september 2006 om 17:08

    Denk dat Ejay gelijk heeft, zoiets lees ik tenminste in de inleiding…
    Hier nog wat meer info over 0-160-0: http://www.autoblog.nl/archive/2006/06/29/bijna-een-wereldrecord-voor-de-veyron

    Login om te reageren
  16. Jeffrey zegt

    4 september 2006 om 17:14

    De Audi die op plaats 24 staat is een Avant !! dat vind ik best ziek dat die zo hoog staat. Er staan 3 avants van Audi tussen de RS6 RS6 Plus en RS4 en dat tussen al die sportwagens knappe prestatie !! Vind Bmw en Mercedes ook wel top hoe ze zich daar tussen mengen.

    Login om te reageren
  17. PigPen zegt

    4 september 2006 om 17:14

    @dana

    Flitskasten? er worden de komende weken toch een groot aantal weggehaald?

    Login om te reageren
  18. Nee! Die andere Rick zegt

    4 september 2006 om 17:15

    @autoblogger
    Zoals ik het stukje lees hebben ze de data van 4300 auto´s die ze de afgelopen 10 jaar hebben getest erbij gepakt. En toen de sprint van 0 naar 100 en van 100 naar 0 bij elkaar opgeteld en zijn ze op dit uitgekomen……..niet heel wetenschappelijk dus. Als ik dat linkje van jouw bekijk en ik leg dat naast de top100 lijst dan staat de Veyron (9,9 seconden toch?) niet eens in de top 100…….en dat lijkt me heel sterk!

    Login om te reageren
  19. autoblogger zegt

    4 september 2006 om 17:16

    @Nee! Die andere Rick: dat andere linkje gaat om 0-160 kmh/mph…

    Login om te reageren
  20. Nee! Die andere Rick zegt

    4 september 2006 om 17:18

    @autoblogger
    Inderdaad zie het net zelf ook….te snel gelezen….solly! :)

    Login om te reageren
  21. Nee! Die andere Rick zegt

    4 september 2006 om 17:23

    @Jeffrey
    Is het ook.
    Nu dat je dat zo aan tipt waar is de sedan uitvoering? De 335i coupe staat er al tussen lijkt me sterk dat ze geen data van de rs4 hebben.

    Login om te reageren
  22. dekster zegt

    4 september 2006 om 17:31

    ik denk dat als je 0-200-0 doet dat de carreraGT met gemak op 1 staat
    (Porsche is the best :-D )

    Login om te reageren
  23. Yannick zegt

    4 september 2006 om 17:33

    @ Nee! Die andere Rick

    hoe kunde nu nen RS4 vergelijken met nen M5 /M6

    Vergelijkingen gaan enkel op als ge intzelfde model blijft :> RS4 vs M3 (kunnen we nog niet testen want M3 is nog ni uit)
    Bij Audi is de RS6 nog niet uit, dus kunnen we da nog niet testen tegen de M5.

    Dus uw gedoe over Audi is idd een beetje kinderachtig, want zowel BMW als Audi zijn beide meesters in hun ding. Luxe race sedans maken en dan moet er geen competitie zijn tussen dieje is beter dan dit of dat. Beter = persoonlijke smaak en persoonlijk gebruik. Bepaalde mensen willen iets ruimer zitten => RS4, anderen willen sportiever rijden => waarschijnlijk M3 want Audi is 4wiel aandrijving, diegene die dan weer veiliger willen rijden zullen voor Audi kiezen.

    Kortom, ’t is en blijft een persoonlijke smaak en uw gedoe is bijgevolg niet op zijn plaats

    Login om te reageren
  24. ddrik zegt

    4 september 2006 om 17:35

    Wie zijn auto’s niet laat testen moet niet komen zeiken dat ze niet in de lijst staan.
    Zoals elke lijst is ook deze lijst niet volledig.. maar dat neemt niet weg dat deze interessant is.

    @nee! die andere Rick: valt het alleen mij op dat de auto op plaats 24 lelijk is? :p

    @Audi-fans: als de RS6 in 2034 verschijnt verplettert die waarschijnlijk de hele lijst

    Login om te reageren
  25. Don_Mario zegt

    4 september 2006 om 17:36

    missen jullie niet de M3 CSL ???

    Welke plaats staat die dan?

    Login om te reageren
  26. Romeo zegt

    4 september 2006 om 17:39

    De ariel atom was daar toch zo goed in?
    Ik weet niet hoe snel die was, maar 0-100-0 deed hij best goed!

    Login om te reageren
  27. Alwood zegt

    4 september 2006 om 17:41

    tsja… eigenlijk begint de 997 turbo toch wel mijn alltime favorite te worden. als de turbo’s niet na 100.000 uit elkaar spatten ga ik over 8 jaar mss maar naar een 2e handsje kijken :-P

    Login om te reageren
  28. Nee! Die andere Rick zegt

    4 september 2006 om 17:49

    @Yannick
    Kerel, als ik je gelijk geef wil jij dan inzien dat het gewoon een geintje was? Come on man lighten up!

    @ddrik
    Wou het niet zeggen……maar bedankt he! ;p

    @Don_Mario
    op plaats 45……he wacht ff dit is toch niet sarcastisch bedoeld he?

    Login om te reageren
  29. Jachtmeester zegt

    4 september 2006 om 18:17

    volgens die lijst accelereerde de porsche turbo ook het snelst naar de honderd, dat vind ik minstens zo opvallend

    Login om te reageren
  30. joe zegt

    4 september 2006 om 18:28

    veyron 0-160-0= 9.9 0-100-0= 9.9 : 1.6= 6.18sec
    ultima 0-160-0= 9.4 0-100-0= 9.4 : 1.6= 5.87sec
    Het zal nie helemaal juist zijn mar toch in de buurt denk!

    Login om te reageren
  31. boelie zegt

    4 september 2006 om 18:39

    Een formule 1 wagen (Renault 2005) gaat volgens de mensen van TopGear van 0 naar 200! en weer naar 0 in 7 seconden. en van 0 naar 100 in 2,3.
    van 0 naar 200 in 5 sec.

    Login om te reageren
  32. Dink zegt

    4 september 2006 om 20:13

    Een verschil van een halve seconden . . . zou je ’t merken denk je?

    Login om te reageren
  33. silasse zegt

    4 september 2006 om 20:22

    ik denk het niet dink.

    Login om te reageren
  34. sacha zegt

    4 september 2006 om 20:24

    Ik denk het wel. Relatief is het namelijk best veel, dus dat moet je wel voelen, toch?

    Login om te reageren
  35. Franqie zegt

    4 september 2006 om 20:27

    Volgens wikipedia:

    The figures are (for the 2005 Renault R25):

    0 to 100 km/h: 1.9 seconds
    0 to 200 km/h: 3.9 seconds
    0 to 300 km/h: 8.4 seconds, may be slightly more or less depending on the aerodynamic setup.

    …

    As a result of these high braking forces, an F1 car can come to a complete stop from 300 km/h in less than 3.5 seconds.

    Dus vanaf 300 km/h in 3.5 seconden naar 0, dus stel 1,5 sec van 100 naar 0 (lijkt mij wel logisch) Dan krijg je dus 2,3 plus 1,5 = 3,8 seconden van 0-100-0… Ook leuk: 0-300-0 in 11.9 seconden…

    Login om te reageren
  36. 911 zegt

    4 september 2006 om 20:27

    @porsche fan je hebt echt helemaal gelijk

    PORSCHE rulezz!!!!!

    zelfs de oude gt2 staat er nog in
    superrr

    Login om te reageren
  37. Rick zegt

    4 september 2006 om 20:48

    @ ddrik

    Het gaat jou puur om de afgunst op Audi omdat het niet ‘jouw’ merk is, jij kan jezelf duidelijk niet met recht een autoliefhebber noemen want anders maak jij niet van dit soort ondoordachte en eenzijdige uitspraken, ik ben zelf audi fan in hart en nieren, maar als ik een mooie bmw of welke andere auto dan ook langs zie komen ga ik toch niet zo reageren als jij nu doet, ik kan dan zeggen dat ik die auto ook erg mooi vind. Wat rijdt jij zelf trouwens met je grote mond..?!

    @ blogredactie: beter hadden jullie een ‘ban’ optie voor dit soort mensen :)

    Login om te reageren
  38. Rick zegt

    4 september 2006 om 20:51

    ‘nee die andere rick’ je hebt wel humor, maar dat had ik al eerder ondervonden ;) Pas wel op met je gewaagde uitspraken want praatjesmakers worden hier vaak de mond gesnoerd!

    Login om te reageren
  39. Wouter zegt

    4 september 2006 om 21:06

    Even uit het door autoblogger gelinkte artikel geknipt:
    “Vol optrekken naar 160 en dan precies op het goede moment remmen is blijkbaar niet zo eenvoudig. De poging moet aaneengesloten worden uitgevoerd en heeft de Veyron iets te hard gereden en dus ook langer moeten remmen. Bovendien zal de gewichtsverplaatsing in de overgang van vol acceleren naar vol remmen niet veel goeds doen met de remweg.”

    Beetje jammer dit lijstje, ze hebben de acceleratiecijfers en remcijfers gewoon bij elkaar opgeteld. Dat hadden we zelf ook wel kunnen (laten) doen. De vraag is of als je het echt probeert de lijst er niet compleet anders uit komt te zien.

    Login om te reageren
  40. Vincent#1 zegt

    4 september 2006 om 21:10

    En ik maar denken dat de Ultima recordhouder was :P

    Login om te reageren
  41. w0o0dy zegt

    4 september 2006 om 21:17

    zonder dit lijstje voor complete onzin uit te maken is het toch wel opvallend dat een aantal auto’s van de 0-160-0 top (hoeveel?)-lijst er niet tussen staan. Maar ja Autobild staat nou niet direct bekend om zijn onkreukbare objectiviteit…..

    Zolang er maar een duitse auto van naam en faam wint, mekkert er in duitsland waarschijnlijk toch niemand over (behalve wat audi-fans wellicht…)

    Login om te reageren
  42. 911 zegt

    4 september 2006 om 21:33

    porsche heel goed gedaan (porsche the best helaas het is zo)
    het is wel zo dat er een paar hele ekstremen auto’s ontbreken in deze lijst.
    Hebben ze de stratos (Nederlandse Mercedes tuning bekend van de sl met 6 uitlaten) nou ook getest want op een foto zag ik hem wel maar in de lijst niet.

    Login om te reageren
  43. Nee! Die andere Rick zegt

    4 september 2006 om 21:55

    @Rick
    He jij hier?! ;)
    Ik heb het inderdaad al door! Ik zeg al niks meer!

    alleen dan……dat BMW……..Rules! :)

    Login om te reageren
  44. sacha zegt

    4 september 2006 om 21:58

    @911. Brabus heeft ook een 6-delige uitlaatset. Ik schat in dat het eerder die is op de Autobild foto.

    Login om te reageren
  45. dana zegt

    4 september 2006 om 21:59

    Zo te zien is het gewoon een lijst van de auto’s die zij hebben getest en is het geen wereldranglijst! Er staan ook wat getunde bmw’s tussen maar laten we er niet vanuit gaan dat dit de best getunde auto’s zijn……

    Login om te reageren
  46. Kenny zegt

    4 september 2006 om 22:00

    Lol zo een langzame 911 turbo sneller dan een SLR Mclaren? Geloof ik geen reet van. Die SLR blaast dat porscheje er zo uit.

    Anyway, mercedes heeft weer de eerste plekken bij Limousines, SUV’s, Diesel’s en Cabrio’s. Mooie prestatie!

    Login om te reageren
  47. Mark996 zegt

    4 september 2006 om 22:24

    Vreemde test, ik mis hier te veel top wagens in zoals de ultima gtr, die volgens mij hier ook heel hoog zou scoren (aangezien hij met 0-160-0 de snelste is), en andere lichtgewicht toppers zoals de enzo of de radical R8 zie ik ook niet, dus imho is het een leuke test met 100 snelle wagens, maar ze hebben niet alle toppers getest.

    Login om te reageren
  48. heidekonijn zegt

    4 september 2006 om 22:27

    @pigpen
    Volgens een artikel in Car Magazine toen Mika Hakkinen in een Peugeot-McLaren reed was het toen 1,8sek van 0-100, maar door de aerodynamica en de banden is decelleratie nog een stuk straffer. Volgens Mika kreeg hij van de g-krachten met remmen en bochtenwerk spontaan blauwe plekken waar zijn lichaam de auto niet raakte..
    Maar Le Mans prototypes van begin jaren 90 zouden wagens zouden nog wat heviger geweest zijn, zo schijnt.

    Het lijstje is echt wel met een Duitse bril op gemaakt, maar dat hoeft ook niet te verwonderen natuurlijk.

    Login om te reageren
  49. vr6 rijder zegt

    5 september 2006 om 08:15

    De cijfers van de Renault F1 wagen doen mij schrikken… Ik zit naar mijn horloge te kijken hoelang 11.9 seconden eigenlijk is.. Dat is korter dan de tijd die ik over het tikken van dit bericht deed.. ongelooflijk.. want ik tik met 10 vingers…

    Login om te reageren
  50. ddrik zegt

    5 september 2006 om 08:38

    @rick uw commentaar is volledig off-topic en ik heb geen zin om hier een persoonlijke oorlog te voeren, en rick.. als die RS6 in 2034 uitkomt koop ik em onmiddellijk (*audifan*)

    bovendien zou ik het erg op prijs stellen moest deze lijst in de toekomst af en toe ge-update worden.

    Login om te reageren
  51. Dink zegt

    5 september 2006 om 13:13

    Snelheid is leuk maar voor mij niet alles . . . Het verschil met ‘normaal’ verkeer is al mega als ik in een auto rij die in 8 seconden naar de 100 knalt.

    Login om te reageren
  52. Porsche Fan zegt

    5 september 2006 om 13:22

    Weet iemand al de gegevens(pk’s-0/100enzo) van de nieuwe gt2 en de nieuwe cayenne s en turbo

    Login om te reageren
  53. Porsche Fan zegt

    5 september 2006 om 14:15

    De geschatte cijfers dan he

    Want er is haast nog niks bekend

    Login om te reageren
  54. sacha zegt

    5 september 2006 om 15:26

    Plaats 35 is leuk. Zit je helemaal de bink te wezen in je SL55, word je bijgehouden door een Mercedes busje…

    Login om te reageren
  55. Ken Speed Fan zegt

    5 september 2006 om 18:10

    @ porsche fan

    heb jij geen brochures van porsche ofzo ( wat een slechte fan ).
    Ik wel ( van de Cayenne , staat alles bij ),
    Wil je info van een bepaald model van Porsche ASK ME.

    Login om te reageren
  56. Porsche Fan zegt

    5 september 2006 om 18:33

    -edit- het gaat om de nieuwe cayenne en gt2, of iemand al wist wat de gegevens zijn
    dus voor alle duidelijkheid deze auto moeten nog komen ze zijn dus nu nog druk aan het testen met deze auto dus hoe kan ik daar nou een brochures van hebben :s:s zal wel heel knap zijn

    Login om te reageren
  57. Kenny zegt

    5 september 2006 om 19:37

    @Sacha,
    En jij vertrouwd die test? Je zou beter moeten weten

    Login om te reageren
  58. Ken Speed Fan zegt

    5 september 2006 om 20:24

    @ porsche fan

    Welke nieuwe Porsche GAYenne? huidige model gaat toch nog een dik jaar mee. ( de Turbo S is net uit, daar heb ik wel wat van.)
    Dus daar zijn nog geen gegevens van ( je zegt zelf die zijn ze nog aan het testen , dus dan kunnen ze nog geen gegevens geven .)

    – edit: nutteloze bijdrage –

    Login om te reageren
  59. 911 zegt

    6 september 2006 om 07:56

    @ De Cayenne wordt gefacelift en wijrschijnlijk zijn de moteren ook anders nieuw of aangepast.

    Login om te reageren
  60. Porsche Fan zegt

    6 september 2006 om 15:17

    De cayenne rijdt al ongecamoefleerd rond
    en die wordt waarschijnijl eind deze maand en anders in januari in parijs of detriot ten toongesteld

    de gt2 moet eind 2007 komen

    want er zijn heus wel website’s van hoe en wat ongeveer

    Login om te reageren
  61. Thomas zegt

    10 september 2006 om 13:44

    Maar wat de hele wereld dan ook eigenlijk wel weet is dat Ultima met de GTR640 eigenlijk sneller is.
    die hebben onlangs even het oude record aan poeier gereden, maar dan in engeland dus van 0-160-0 (100mijl)

    leuk hoor die 911’jes enzo maar die hebben tuners als ruff nodig om tot bizarre prestaties te komen waar Ultima de werled records heeft gereden met hun op een na snelste model…………. food for thought.

    http://www.ultimasportscars.co.uk

    grtz Thomas

    Login om te reageren
  62. Turbopaultje zegt

    11 september 2006 om 21:57

    Aardig geprobeerd van Autobild, maar zeer duidelijk in voordeel van Porsche.

    Let bijv. op de remafstanden. De Gallardo, M6 en M3 CSL zijn beter dan de 911 turbo !!! De Murcielago is van 2002, Koenigsegg ontbreekt etc.

    M.a.w…………….. opnieuw!

    Login om te reageren
  63. Sup1cious zegt

    19 september 2006 om 17:07

    Volgens mij is de Freestream toch echt sneller. En oohja dat karretje uit engeland de ‘Radical’.

    Login om te reageren
  64. Rijk zegt

    20 september 2006 om 00:00

    Technische verklaring:

    Porsche heeft boxer motor, daardoor heb je een lager zwaartepunt. De motor ligt ook deels achter de achteras waardoor tijdens remmen er meer gewicht op de achterwielen drukt dan bij de andere auto’s wat zijn ziekelijke remkracht verklaart. Nadeel van de gewichtsverdeling is dat porsche niet zulk heel voorspelbaar uitbreek karakter kent zoals een.. Vette Z06 bijv.

    Wist je dat op een golf type 3 maar 80 kilo op de achteras drukt tijdens vol remmen? als dat 0 is of minder sta je dus achterstevoren eh :P

    Login om te reageren
  65. dekster zegt

    20 september 2006 om 12:22

    de bedoeling is toch dat het gewicht op de vooras komt? (grotere remmen vanvoor)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North