• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Tuner zet Toyota Supra met 1342 pk op Ebay

Auteur: JordyS, gepost 1 mei 2014 om 22:48 – 33 Reacties

Toyota Supra met 1342 pk op Ebay

Een dikke bak nodig om iets te compenseren? Wellicht is deze Toyota Supra met 1342 pk dan iets voor jou.

1342 pk in een Supra: je kunt jezelf afvragen wat je ermee moet. Dat dacht de eigenaar van deze blauwe bolide waarschijnlijk ook, want hij biedt zijn opgepompte Japanner aan op Ebay. Hij omschrijft het beestje als een van de krachtigste Supra’s van de Verenigde Staten en daar kan hij weleens gelijk in hebben.

Die extra pk’s kwamen namelijk niet uit de lucht vallen: de Supra is op zijn kop gezet door de tuners van Drag International en is volgens de eigenaar een beest als het aankomt op straatraces. De auto heeft 129.000 kilometers op de teller, is getest op de rollerbank en als we de advertentie moeten geloven werkt alles naar behoren. Voor omgerekend 49.300 euro ben jij de nieuwe eigenaar.

Ook interessant!

  • Yaris met 300 pk op komst, evenals Supra met handbak!
  • supra onderdelen
    Toyota levert nieuwe onderdelen voor oude Supra's
  • Levensgrote LEGO Supra kan ook echt rijden
    Levensgrote LEGO Supra kan ook echt rijden
  • Dit is de SNELSTE Toyota GR Supra

Nieuwste artikelen

  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
FacebookTweetPinLinkedIn

ebay, supra, Toyota, tuning, Video

Vorig bericht: « Concept: Mercedes U-Klasse als opvolger Maybach?
Volgend bericht: Video: aardverschuiving slokt 6 auto’s op »

Lees Interacties

Reacties

  1. gash zegt

    1 mei 2014 om 22:53

    Geen geld voor zo’n pk-monster. Vaak is het bouwen ervan leuker dan hem uiteindelijk op de oprit hebben staan. Zal me niet verbazen wanneer de eigenaar een nieuw project wilt starten.

    Login om te reageren
  2. dutchneon zegt

    1 mei 2014 om 22:57

    Ideaal voor de nederland, hardstikke zuinig want die turbo komt lekker laat in.
    Jammer dat je voor de slurptaks niet even een nieuwe NDEC meting mag doen, want binnen die cyclus spoelt ie niet eens :D

    Login om te reageren
  3. rolov zegt

    1 mei 2014 om 22:58

    Doe mij die maar! Dikke dragster.

    Login om te reageren
  4. jensgib zegt

    1 mei 2014 om 23:00

    Wow 50.000€ voor een Toyota Supra… Ik zag gisteravond nog een Supra :)

    Login om te reageren
    • r32turbo zegt

      1 mei 2014 om 23:03

      @jensgib: wel met 1342pk ;)

      Login om te reageren
    • dutchneon zegt

      1 mei 2014 om 23:07

      @jensgib: Lol ja ik zat vorige week nog in een supra…. maar die had nog niet een kwart van het vermogen :P

      Login om te reageren
  5. redbeams zegt

    1 mei 2014 om 23:07

    Ik blijf het de lekkerste 6-in-lijn vinden die 2jz-gte :)

    Login om te reageren
    • Ram-G-maN zegt

      2 mei 2014 om 09:37

      @redbeams: Ik heb toch liever een RB26DETT. :3 Ieder z’n ding. Ik respecteer je mening.

      Login om te reageren
      • redbeams zegt

        2 mei 2014 om 10:38

        @AutomotiveDesigner:

        Oeiiii maar da’s ook een hele fijne ;)

        Login om te reageren
      • spykerboy zegt

        2 mei 2014 om 10:49

        @AutomotiveDesigner: ieder zn ding natuurlijk, ik rijd zelf een supra tegenwoordig, klinkt top maar een S54B32 is toch de best klinkende inlijn 6 cilinder ooit!

        Login om te reageren
  6. Davion zegt

    1 mei 2014 om 23:24

    Zalig geluid als de turbo er vol in komt :D

    Login om te reageren
  7. toyotafortuner zegt

    2 mei 2014 om 00:39

    Supra’s <3!

    Blijven toch wel een van de geilste sportwagens evah!

    Maar doe mij er maar een veel minder heftige exemplaar. Deze 1300+ pk versie is me te extreem.

    Login om te reageren
  8. bedirhan zegt

    2 mei 2014 om 00:46

    Wat is die vonk ofzoiets die je later ziet in het filmpje

    Login om te reageren
    • bjornie zegt

      2 mei 2014 om 01:08

      @bedirhan: volgens mij heeft de auto sidepipes, en komen die vlammen (het is eerst een vlam, pas daarna vonken) vanuit het uitlaatsysteem. Vlammen uit de uitlaat zijn onverbrande brandstofdelen.

      Ik vraag me af hoe het vermogen van 1380pk tot stand is gekomen. Zal me niets verbazen als het grootste gedeelte van de vermogenstoename komt door die belachelijk grote turbo, of een brandstof met hoog octaangehalte. Ben benieuwd hoe veel km er nog gereden wordt voordat het blok in de soep ligt

      Login om te reageren
      • rolov zegt

        2 mei 2014 om 06:53

        @bjornie: turbo zit er niet voor niks en het is een dragster dus de octaanhoogte zal ook meetellen. Het is niet echt een auto waarmee je gezellig een dagje maar je oma gaat. De supra en de skyline blokken waren de sterkste. Dit aantal pks Was meer regel dan uitzondering in Japan.

        Login om te reageren
      • Svda zegt

        2 mei 2014 om 08:26

        @bjornie: Dat is een screamer waar de vlammen uit komen

        Login om te reageren
      • G-Ammo zegt

        2 mei 2014 om 09:22

        @bjornie: Deze blokjes gaan nog wel even mee.

        Natuurlijk… als je een keer gaat racen, kijk daarna wel alles na; want natuurlijk zullen sommige onderdelen het begeven.

        Maar ja:

        Build It, Race It, Break It, Repair It, Repeat It!

        Login om te reageren
        • roppp zegt

          2 mei 2014 om 10:36

          @G-Ammo: als ie alle 124000km met dat blok gereden heeft, is het best een sterk blokje.

          Login om te reageren
        • ej20g zegt

          2 mei 2014 om 15:07

          @G-Ammo: de blokken gaan inderdaad lang mee. Als je een 2JZ juist in elkaar zet, is een lange tijd 1500 pk of meer niet persé een probleem. In Scandinavië woont bijvoorbeeld een man met een Supra die 1294 pk (en een shitload aan koppel) aan de wielen zet. Dit met de originele krukas en versnellingsbak. Dat gaat ook al een akelig lange tijd goed. De drag-Supra van Titan Motorsports rijdt ook nog steeds met de volledig aangepaste maar wel originele 2JZ zijn races en dat blok hoeft ook niet na elke race opnieuw opgebouwd te worden. En dat met meer dan 2000 pk. Echt, het blijft mij verrassen hoe sterk het onderblok van de 2JZ werkelijk is met vermogens van boven de 2000 pk die het blok kan weerstaan.

          Login om te reageren
  9. rob5nismo zegt

    2 mei 2014 om 07:25

    Ik zal eens kijken wat ik nog in mn matras heb zitten

    Login om te reageren
  10. markjuhpro zegt

    2 mei 2014 om 07:37

    Dat is weinig geld voor de tijd en onderdelen die hierin zijn gegaan.

    Login om te reageren
  11. G-Ammo zegt

    2 mei 2014 om 08:11

    600pk is wel het beste / maximaalste wat je kan hebben voor daily.

    Maar zeker nice om mee te draggen!

    Login om te reageren
  12. Alfarobert zegt

    2 mei 2014 om 08:14

    Dan heb je voor 50.000 meer PK’s als een Veyron.Scheelt je ruim 1,7 miljoen.Daar kun je nog aardig wat keertjes voor tanken.

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      2 mei 2014 om 08:18

      @Alfarobert: alleen bij een.veyron draait het niet om.de snelste te zijn, bij deze supra wel.

      Login om te reageren
      • 599gto zegt

        2 mei 2014 om 09:02

        @rolov: In rechte lijn en de vele reparaties voor lief vinden.

        Login om te reageren
        • rolov zegt

          2 mei 2014 om 09:19

          @599gto: daar is,het een dragster voor en daar ben je liefhebber voor ;) anders moet je gaan breien ofzo.

          Login om te reageren
  13. gieltj zegt

    2 mei 2014 om 08:29

    Ik had laatst ook een combo spot van Supra en RX-7.. Net geupload :)

    Login om te reageren
  14. sjouveur zegt

    2 mei 2014 om 09:18

    Werkt dat? Fietsbanden als voorwielen?

    Login om te reageren
    • 560pkferrari zegt

      2 mei 2014 om 09:35

      @sjouveur: als je alleen maar rechtdoor hoeft wel

      Login om te reageren
  15. reistje zegt

    2 mei 2014 om 10:21

    Ik vraag mij af wie zoiets nou koopt.

    Je hebt de plezier van het bouwen niet gehad, ook de trots niet van het resultaat.
    En met alle respect voor de 2JZ-GTE maar met 1342pk gaat hij sooner or later (waarschijnlijker sooner) toch kapot. En aangezien jij hem niet gemaakt hebt ken je de motor niet van binnen en van buiten.

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      2 mei 2014 om 12:58

      @reistje: dus als je niet zo technisch bent. Maar wel geld hebt dan vind jij het gek dat iemand zo’n ding wilt? De hele tuningsbranche zou op de fles gaan als iedereen zo dacht.

      Login om te reageren
  16. spykerboy zegt

    2 mei 2014 om 10:49

    Ik heb nog wel even te gaan voordat mijn supra dat soort vermogen heeft :P maar gezien de hoeveelheid geld die daarvoor nodig is zou ik hem toch eerder verkopen en weer een E46 M3 kopen.

    Login om te reageren
  17. Sracerr zegt

    2 mei 2014 om 20:23

    Geile bak zeg, ongelooflijk!. en een M3 kan dit natuurlijk wel vergeten, die knalt na 20sec. uit elkaar van ellende :)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North