• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

TVR komt in 2012 terug met Corvette V8?

Auteur: Alwood, gepost 17 oktober 2010 om 20:08 – 61 Reacties

TVR Tuscan


De Britten mogen zich gelukkig prijzen met een gezonde autocultuur. Weinig landen hebben zo’n rijke autohistorie en zo’n grote dichtheid aan merken. Zelfs Spyker pakken ze af! Erg technisch zijn ze niet, ze kunnen in Groot Brittannië nog steeds geen motoren bouwen. Dus om van een nieuw TVR een succesverhaal te maken moet er een nieuw blok in, bijvoorbeeld GM’s ‘vette’ V8.

Nikolai Smolenski wil weer wat gaan maken. TVR moet weer auto’s gaan produceren en het lijkt op het eerste oog weinig uit te maken hoe en wat.

In een interview met een Zwitsers autoblad vertelt Smolenski dat er een TVR MD-1 in de maak is. De auto is gebaseerd op de TVR Tuscan en wordt aangedreven door het 6.2 liter V8 Supercharged blok uit de Corvette ZR1. Standaard is dat blok goed voor 647pk. Om dit vermogen op de weg te zetten wordt het Tuscan onderstel wel wat aangepast. De auto staat wat breder op zijn wielen, dichter bij de grond en is standaard voorzien van 19 inch lichtmetaal.

Verder laat Smolenski in het interview doorschemeren weinig sjoege te hebben met de Britse cultuur. De productie zou wat hem betreft direct naar Duitsland kunnen verhuizen. Hij zegt auto’s te willen maken die lekker ‘mechanisch’ rijden en het maakt hem dus niet uit waar.

Van de nieuwe auto krijgen we in de loop naar 2012 hopelijk meer te zien. In 2012 wil Smolenski de productie hervatten en zo’n 250 auto’s aan de man brengen. (via pistonheads, plaatje: autojunk)

Ook interessant!

  • Splinternieuwe Audi R8
    Splinternieuwe Audi R8 mét V8 komt er toch!
  • Chevy Beast is ontzettend brute off-roader met Corvette V8
  • De Volkswagen e-Up komt terug!
    De Volkswagen e-Up komt terug!
  • Video: Scania V8 drift op een rotonde
    Video: Scania V8 drift op een rotonde

Nieuwste artikelen

  • Video: Dame scheurt veel te hard over krappe weg
  • Europese ‘Kei Car-categorie’ blijkt stimulans voor meer elektrische crossovers
  • Ineens is je auto geen youngtimer meer, wat zijn je opties?
  • Nederlandse overheid wil MEER 130 km/u-snelwegen!
FacebookTweetPinLinkedIn

nikolai-smolenski, tuscan, TVR

Vorig bericht: « Een hele verbetering! Lexus CT 200h F Sport
Volgend bericht: Volkswagen Golf, drop it like it’s hot! »

Lees Interacties

Reacties

  1. lars zegt

    17 oktober 2010 om 20:15

    erg technisch zijn ze niet????? ze leiden in formule 1 technieken, belachelijk om te zeggen dat ze net technisch zijn rover k serieus motoren zijn er jaren gemaakt en veel meer

    Login om te reageren
    • JPM zegt

      17 oktober 2010 om 20:53

      @lars: Alwood weet niet zo goed waar hij het over heeft.

      Login om te reageren
    • Megakix zegt

      17 oktober 2010 om 21:14

      @lars: tering…wat kan jij een onsamenhangende brabbel uitblaten zeg…

      Login om te reageren
    • jzaero zegt

      17 oktober 2010 om 21:54

      @lars: Net afgestuurd van de kleuterklas? Man er is niks van te begrijpen =\

      Login om te reageren
      • Klassiekerrally zegt

        17 oktober 2010 om 22:44

        @jzaero: Lars heeft gelijk. Wellicht worden er op dit moment geen briljante motoren gebouwd (correct me if I’m wrong), maar er zijn wel juweeltjes gemaakt in het verleden. De Jaguar en Aston Martin zes-in-lijn motoren bijvoorbeeld, of de Jaguar V12. En wat te denken van de motor die de MG Metro 6R4 aandrijft, en de Jaguar XJ220. Terecht werd ook al het K-series blok genoemd. En zo kan ik toch nog wel even doorgaan…

        Login om te reageren
  2. GeoBem007 zegt

    17 oktober 2010 om 20:17

    Wat staken ze ervoor in? Maakten TVR niet zijn eigen motoren?

    Login om te reageren
  3. Realcar zegt

    17 oktober 2010 om 20:18

    Motoren kunnen ze wel bouwen in Engeland (denk maar aan de eerste stoommachines of aan de Spitfire). Zelfs TVR had een eigen ontwerp aan het einde van zijn bestaan. Alleen met alle tegenwoordige (schone uitlaatgassen) rotzooi eromheen lukt het niet meer zo.

    Login om te reageren
  4. Spiderman zegt

    17 oktober 2010 om 20:24

    Een TVR hoort uit Engeland te komen, met een engels motorblok, af en toe onbetrouwbaar maar wel heftig en puur om te rijden. De productie naar Duitsland over brengen is dus heiligschennis. Dan had die oliebaron gewoon Wiesmann moeten overnemen…

    Login om te reageren
  5. JPM zegt

    17 oktober 2010 om 20:52

    @ Alwood

    Ga je eens heel erg diep schamen. Groot-Brittannië kent een paar van de beste motorbouwers die er uberhaupt bestaan. Wat dacht je van Cosworth, dat momenteel een aantal teams in de F1 voorziet van motoren. Daarnaast bouwt McLaren een eigen V8 en heeft TVR altijd eigen zescilinders gemaakt.

    Login om te reageren
    • Alwood zegt

      17 oktober 2010 om 20:56

      @JPM: jep, en dan ga je kijken wat er vandaag de dag in Britse auto’s ligt… en veel verder dan AM kom je dan niet, en zelfs zij hebben wel heel veel hulp van Ford gehad voor de V12.

      Login om te reageren
      • JPM zegt

        17 oktober 2010 om 21:35

        @Alwood: Dat is een heel ander punt wat je opeens aan het maken bent. Je zegt in je stukje letterlijke dat ze niet erg technisch zijn en dat ze geen motoren bouwen. Het tegenovergestelde is waar. Ze zijn de absolute top op technisch gebied en bouwen al jaren de beste motoren.

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          17 oktober 2010 om 23:26

          @JPM: noem er eens 5 .. o.k. 3 dan ..

          Login om te reageren
          • JPM zegt

            17 oktober 2010 om 23:50

            @lincoln: Nou in de F1 maken momenteel Williams, Lotus, HRT en Virgin gebruik van Cosworth motoren. Daarnaast maken ze motoren voor Subaru. Tegenwoordig gebruikt zowat elke Renault en Nissan onderdelen van Cosworth in hun motoren. Ook Aston Martin gaat met Cosworth werken aan een nieuwe V12, maar ook onderdelen voor in de V12 van de One-77.
            McLaren produceert een eigen V8 voor hun nieuwe mp4-12c en gaat nadat hun deal met Mercedes afloopt ook in de F1 zelf motoren bouwen.

            Login om te reageren
            • lincoln zegt

              17 oktober 2010 om 23:58

              @JPM:
              nou en .. dat stelt geen aars voor ..
              NL doet nog meer toeleverwerk/halffabrikaat dan dat ..

              ik zei het ook al tegen @Midasracer: .. sinds het begin BMC staat daar alles stil ..

              dit is gewoon NIET noemenswaardig voor Engeland ..

              Login om te reageren
              • JPM zegt

                18 oktober 2010 om 09:19

                @lincoln: Grappig dat je de absolute top van de autoindustrie, namelijk de F1 niet noemenswaardig vind. Dat maakt jou comment volledig niet noemenswaardig.

              • lincoln zegt

                18 oktober 2010 om 11:08

                @JPM:

                mooi .. dat betekent dat je donders goed begrijpt wat ik bedoel ..

              • JPM zegt

                18 oktober 2010 om 13:40

                @lincoln: Typisch een symptoom van mensen die ongelijk hebben, vaag lullen of het onderwerp veranderen. Je maakt je schuldig aan het eerste.
                Stelling van Alwood, Groot-Brittanie kan geen motoren bouwen. Ik heb bewijs (he lincoln wederom feiten he, die kunnen handig zijn) dat in Groot-Brittanie momenteel de technologisch meest ontwikkelde motoren gebouwd worden door Cosworth voor de F1 en door McLaren voor hun mp4-12c. Kan je wel de snotneus uithangen door sarcastisch te doen maar dat veranderd niet dat ik door middel van feiten gelijk heb en jij niet.

              • lincoln zegt

                18 oktober 2010 om 14:06

                @JPM:
                zolang er geen Britse auto,s met Britse motoren rijden lijkt het me verstandiger dat soort zottepraat voor je te houden ..

                motoren zijn al uitgevonden .. no big deal ..
                en na 100.000 man/uur misschien een stukje sneller ofzo ..
                kinderwerk in vergelijking met grootschalig een betrouwbaar/betaalbaar product op de markt zetten ..

                en “gelijk hebben” dat krijg je van me .. ttssss ..

              • JPM zegt

                18 oktober 2010 om 14:42

                @lincoln: Precies waar ik op zat te wachten, je maakt je schuldig aan het tweede deel van wat ik zei, zo voorspelbaar.
                Het veranderen van de discussie als men niet gelijk heeft. Waar staat dat die motoren die in Engeland gemaakt worden dan in Engelse auto’s moeten zitten? Je veranderd de discussie, eerst was het nee ze maken geen motoren, dan laat ik zien van wel, en nu begin je met ja maar ze zitten niet in engelse auto’s.
                Ook daar heb je weer ongelijk in overigens, want volgens mij is een McLaren nog altijd Engels, geproduceerd en ontwikkeld in Engeland.

              • Alwood zegt

                18 oktober 2010 om 15:06

                @JPM: Meen je dat nou? Dat één Brits-geproduceerd motorblok compleet weerlegt dat de autoindustrie daar weinig zelf meer maakt? Dus ze hebben in GB wel een ontzettend grote motor-industrie? Wat raar dan dat zo weinig van de (moderne) Britse auto’s die ik tegenkom van een motorblok voorzien zijn van eigen makelij..

                Ik kan ook wel even een lijstje maken van wat er nu nog aan Britse merken van de band rolt in dat land, en de motoren die daar in liggen..?
                – Lotus, gebruikt motoren van Toyota
                – Morgan, gebruikt motoren van BMW
                – Caterham, gebruikt vooral Ford Duratec
                – Ariel, gebruikt een Honda 4-inlijn, nu ook met eigen V8 die voor het grootste deel uit suzuki-onderdelen bestaat
                – Jaguar, gebruikt nog steeds PSA/Ford diesels en door Ford ontwikkelde V8’en
                – Land Rover idem
                – Mini gebruikt motoren van PSA/BMW
                – Rolls Royce gebruikt motoren ontwikkeld door/van BMW
                – Bentley gebruikt Vokswagen’s W12 en, ja, een eigen V8, 60j geleden bedacht, en door Volkswagen aangepast naar de euronormen.

                En al die merken hadden 40 jaar geleden nog wel hun eigen motoren. Hoewel zelfs een van de meest succesvolle, de Rover V8, niet door de britten zelf was bedacht. TVR had ook eigen motoren, maar dus niet meer. In de toekomst kan er weer vanalles veranderen, maar op dit moment hebben ze in GB heel weinig te bieden qua motoren/techniek.

                Een mooie carrosserie bouwen, of een sterk chassis bedenken, dat hebben ze altijd wel gedaan.

              • JPM zegt

                18 oktober 2010 om 15:45

                @Alwood: Ook jij veranderd voor het gemak de discussie even.
                Ik blijf bij m’n standpunt dat jij je ontzettend hard moet gaan schamen door te zeggen dat Engelsen geen motoren kunnen bouwen en geen techniek hebben.

                Je kunt wel allemaal merken opnoemen waar geen motoren in zitten uit Groot-Brittanie maar dat is niet de beschamende opmerking waar ik je op aanspreek.

                Jij stelde dat Engelsen in het algemeen geen motoren kunnen bouwen en dat ze niet technisch zijn. Dat is feitelijk niet zo aangezien de 7 technisch meest geavanceerde automotive bedrijven in Engeland zitten en met Engels personeel werken. Daarnaast domineren Britse technici en aerodynamici alle wereldwijde raceklassen. Als je verder zou kijken dan je neus lang is zul je zien dat overal waar je komt waar auto’s gebruik maken van techniek en motoren er Britten zullen rondlopen. Daarnaast vergeet je voor het gemak maar even McLaren trouwens.

                Nogmaals ga je schamen door te zeggen dat de Britten geen motoren kunnen bouwen en geen techniek hebben, zulke rotzooi is zelfs autoblog onwaardig.

              • lincoln zegt

                18 oktober 2010 om 16:33

                @JPM:
                typische symptomen van een eeuwig verontwaardigde aap ..
                iedereen moet zich schamen omdat ie jouw geloof in twijfel trekt ..

                trek een jurk aan en ga subsidie bedelen omdat je “gelijk hebt” ..

                flikker lekker op met dat agressieve geblaat van je ..

              • JPM zegt

                18 oktober 2010 om 16:37

                @lincoln: agressief? ik? omdat ik het woord rotzooi gebruik? Iemand zeggen dat ie op moet flikkeren lijkt me een stuk agressiever. Het zijn maar woorden, ik begrijp dat sommige mensen daar fysiek op moeten reageren.

              • Alwood zegt

                18 oktober 2010 om 16:41

                @JPM: weer discussie veranderen? Maak me gek… Ik draag punten aan voor mijn kant van het verhaal, jij gaat daar niet op in… Dat Britten veel werk doen in de F1 wil ik niet ontkennen, dat Britten weinig gewicht in de (technische) weegschaal leggen als het gaat om productie-auto’s die nu veel rondrijden, daar gaat het mij om.

              • lincoln zegt

                18 oktober 2010 om 19:29

                @JPM:

                tuurlijk knul ..
                verontwaardigt doen inclusief je beperkte riedeltje ..

                veel plezier met je ambtenaren bestaan ..

                en voor de 3de keer .. je hebt helemaal gelijk ..

              • JPM zegt

                18 oktober 2010 om 19:58

                @lincoln: Haha, argument-technisch krijg je het een beetje zwaar dus ga je mensen, knulletje en ambtenaar noemen en zeg je dat ik moet opflikkeren? Het siert je ;)

              • lincoln zegt

                18 oktober 2010 om 22:13

                @JPM: gaaaaap .. ja hoor knul .. je hebt gelijk hoor ..

    • Klassiekerrally zegt

      17 oktober 2010 om 22:49

      @JPM: Niet altijd, dat was eigenlijk pas iets van de laatste jaren voor de dood.

      Login om te reageren
      • JPM zegt

        17 oktober 2010 om 23:52

        @Klassiekerrally: Techniek hoeft niet per se in roadcars te zitten. De meeste techniek die er bestaat op automotive gebied zit in de F1. En wie is oververtegenwoordigd in de F1, juist Groot-Brittanie. De beste engineers, aerodynamici etc. komen allemaal uit Engeland. Op een paar teams na zijn ze ook allemaal in Engeland gevestigd.

        Login om te reageren
  6. midi zegt

    17 oktober 2010 om 20:56

    @ JPM,ach weer lekker ungenuanceerd zoals we inmiddels van autoblog gewend zijn.

    Login om te reageren
  7. jasper zegt

    17 oktober 2010 om 21:04

    En rolls royce motoren dan? Britten zijn echt wel goed met motoren hoor..

    Login om te reageren
  8. Megakix zegt

    17 oktober 2010 om 21:12

    De Engelsen kunnen geen motoren bouwen…en, hahaha, woehaha, de Amerikanen wel…ginnep….giechel…gnif…

    Login om te reageren
  9. rikkon zegt

    17 oktober 2010 om 21:21

    TVR terug in 2012… Wedden?

    Login om te reageren
  10. nissar! zegt

    17 oktober 2010 om 21:44

    Wat is er mis met de speed six?

    TVR wordt door die ongein zo’n 12 in een dozijn fabrikant met
    bij elkaar geschraapte onderdelen, een stukje eigenzinnige
    britse engineering verdwijnt hierdoor..

    *snik*

    Login om te reageren
  11. Rick-dos zegt

    17 oktober 2010 om 22:03

    Vergane glorie. Net als de Britse auto-industrie. De romanticus klampt zich vast aan de facade die het nog is.

    Let it go boy. Old Yeller is dead.

    Login om te reageren
    • Klassiekerrally zegt

      17 oktober 2010 om 22:47

      @Rick-dos: Helemaal mee eens. Smolenski is een zak. Een TVR uit Duitsland… :roll:
      Een TVR uit Duitsland…
      … bestaat al en wordt in Dülmen gebouwd.

      Login om te reageren
  12. JanJansen zegt

    17 oktober 2010 om 22:29

    Vraag: Waar worden de Mini (en dus ook PSA) motoren gebouwd?
    Antwoord: Hams Hall en wel 300.000 per jaar

    Die ZR1 kratmotor is toch een logische keuze; licht, t.o.v. concurrenten spotgoedkoop ($21,000), overal onderdelen verkrijgbaar, voldoet aan de huidige *kuch* milieu eisen en is nog eens betrouwbaar (24 maanden/50,000 miles garantie).
    Daar kan je niet tegenop ontwikkelen.
    Geen wonder dat Spyker daar ook voor kiest.

    Login om te reageren
  13. JanJansen zegt

    17 oktober 2010 om 22:33

    Een leuke stopmotion video van het assembleren van de ZR1 motor:
    http://www.youtube.com/watch?v=n_7cNJMCpvE&feature=player_embedded#!

    Login om te reageren
  14. lincoln zegt

    17 oktober 2010 om 22:39

    Britten zijn de beste motorbouwers die er zijn ..

    er is er geen 1 die noemenswaardige problemen met zich mee brengt ..

    Login om te reageren
    • Klassiekerrally zegt

      17 oktober 2010 om 22:45

      @lincoln: Die motoren blijven inderdaad gewoon doorlopen, wat er ook gebeurt. Ik weet nog dat ik m’n MG motor uit elkaar haalde. De nokken van de nokkenas waren ruim 1 mm lager dan oorspronkelijk bedoeld, maar de motor liep nog steeds best redelijk. ‘Agricultural’ noemen ze dat ook wel ;)

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        17 oktober 2010 om 22:53

        @Klassiekerrally:

        ik bedoelde dat er geen Britse motoren in Engeland worden gemaakt ..

        de haydays zijn over ..
        er is zelfs geen motivatie voor ..

        last call is/was Lotus ..

        Login om te reageren
        • ErikkNL zegt

          17 oktober 2010 om 23:16

          @lincoln:

          Was toch in de zin van Lotus.. Daar hangen nu ook Toyota motoren in.

          Wel toevallig dat er in dit TVR weekendje op autoblog ook informatie uit het bedrijf zelf naar buiten komt ;) Meer hadden wij niet kunnen vragen.

          Login om te reageren
          • toyotaprius zegt

            17 oktober 2010 om 23:23

            @ErikkNL: We hadden het er nog over… ;)

            Login om te reageren
            • ErikkNL zegt

              17 oktober 2010 om 23:28

              @toyotaprius:

              Inderdaad ;) In ieder geval een interessant motorblok voor de toekomst. Nu nog de verpakking

              Login om te reageren
          • lincoln zegt

            17 oktober 2010 om 23:24

            @ErikkNL: nope ..
            dit precies hetzelfde “nieuws” krijg je standaard om de 6 maanden ..

            Login om te reageren
    • JanJansen zegt

      17 oktober 2010 om 22:47

      @lincoln:
      True, en met dat argument hebben ze de Italianen nipt achter zich kunnen laten ..

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        17 oktober 2010 om 23:13

        @JanJansen:

        ik hoop niet dat je daadwerkelijk een parallel wil maken betreffende quantiteit/kwaliteit met hedendaagse Italiaanse motoren ??

        Login om te reageren
  15. midasracer zegt

    17 oktober 2010 om 23:12

    Wat een onzinverhaal. Engelsen hebben een enorme historie in vliegtuig, auto en industriële techniek. Helaas is het een en ander in de autotak door mismanagement kapot gegaan. TVR is door een Russische entrepeneur overgenomen. Dat hij niet met de Engelsen door 1 deur kan, is te begrijpen. Ze kunnen zijn bloed wel drinken. Over mismanagement gesproken. Gelukkig is er nog Lotus, Jaguar, Landrover en Aston Martin en zijn er nog zat leuke fabriekjes over zoals Ariel, Caterham, Westfield, Ultima en nog vele kleine kitcarwerkplaatsen. Daarnaast is McLaren bezig met de MP4 en Gordon Murray met de T25. Innovatie genoeg denk ik. Laat die Rus maar lekker affikken en de spullen aan de Engelsen terug verkopen.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      17 oktober 2010 om 23:16

      @midasracer:

      history is bunk ..

      maar dat schreef je zelf eigenlijk al ..

      Login om te reageren
      • midasracer zegt

        17 oktober 2010 om 23:37

        @lincoln: Oh ja ik vergat een van de oudsten, Morgan natuurlijk. Dom dom, ja ze hebben ook zoveel mooi spul he? VWB de kleintjes, je kunt in Engeland bij zo’n 50 fabriekjes een auto kopen: http://www.kitcarlinks.com/ukmakers.htm. De Engelse autoindustrie is gewoon springlevend!

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          17 oktober 2010 om 23:47

          @midasracer:
          ook Morgan moet het van de volledige BMW aandrijf-lijn hebben ..

          voor the glory days moet je echt 40 jaar terug ..

          de BMC heeft alles onherstelbaar naar de klote geholpen ..

          Login om te reageren
          • rfw1994 zegt

            18 oktober 2010 om 08:56

            @lincoln: nou de 4/4 is nogsteeds verkrijgbaar en die i ook ong 40 jaar oud dus…

            Login om te reageren
          • rfw1994 zegt

            18 oktober 2010 om 08:57

            @lincoln: nou de 4/4 is nog steeds in productie en die is ook ong 40 jaar oud

            Login om te reageren
          • midasracer zegt

            18 oktober 2010 om 09:03

            @lincoln: Nou en? De Mclaren F1 had ook een BMW blok. Maar het blijft een Engelse auto. En hoeveel auto’s (inclusief Japanners) hebben niet een PSA dieselblokje in het vooronder? Saab gebruikt motoren van iedereen (Renault, Alfa) in zijn modellen. De autoindustrie is een mondiale bedrijfstak. Onderdelen komen overal vandaan, het is maar net wie wat voor de scherpste prijs/kwaliteit kan maken. Maar wat bepaalt nu de nationaliteit van een automerk? Waar het hoofdkantoor staat, waar de assemblage gebeurt? Ter verdere verwarring: Nissan Micra’s en Honda Civics komen uit Engeland, Kia’s uit Duitsland, Opels uit Spanje en België (nog wel), Toyota Yaris uit Frankrijk, Lada Samara uit Finland, de new Mini uit Duitsland.

            Login om te reageren
            • lincoln zegt

              18 oktober 2010 om 10:56

              @midasracer:

              zo .. da,s een wereld record contradictie van je ..

              maar ik ben blij dat ik je ogen heb geopend ..

              Login om te reageren
  16. Citrofiel zegt

    17 oktober 2010 om 23:13

    Een paar artikelen terug ziet sir smokalot het nog somber in voor TVR (bij de TVR-wekker), en na tijden radiostilte komt er dan ineens ‘goed’ nieuws. Hier past maar één conclusie: Smolenski leest Autoblog…

    Login om te reageren
    • ErikkNL zegt

      17 oktober 2010 om 23:17

      @Citrofiel:

      Exactly zie mijn vorige post dat dacht ik dus ook al… Wel grote toeval dat het in een keer in een weekendje hier los komt allemaal ;) Heeft Smolenski soms intresse in de Nederlandse blogcultuur ;) Of Spyker ;)

      Login om te reageren
  17. FeRaRi zegt

    18 oktober 2010 om 00:05

    Leuk dat jullie mijn foto hebben uitgekozen :)
    Dankjullie :)
    En ik ben een TVR fan BTW:)
    Dus ik hoop dat TVR weer lkkr bruut wordt.

    Login om te reageren
  18. donzobar zegt

    18 oktober 2010 om 06:27

    gevonden op zomoto: een TVR tuscan 2 tons vorkheftruck, van 0 tot 10 pallets in slechts 23 seconden.

    Login om te reageren
  19. de sjonnies zegt

    18 oktober 2010 om 10:59

    Rennen jongens, rennen, als Engelsen met Engels management auto’s gaan bouwen.
    Of je noet ze de tijd geven, ongeveer de tijd die ze nodig hebben om de Sagrada Famillia te bouwen.

    ‘de Engelse auto industrie heeft een prachtige toekomst …….achter zich ‘

    Login om te reageren
  20. corvettez06 zegt

    18 oktober 2010 om 16:19

    hey motorblok uit de zr1 is een geweldig blok , niet zeiken jongens , en wat betreft italiaanse motorblokken doet een zr1 blok daar in het geheel niet voor onder. punt

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North