• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Uitleg Libralato-motor & Roding Roadster EV #Groen7

Auteur: ricardo, gepost 30 mei 2012 om 18:55 – 23 Reacties

Het dak, het dak, het dak staat in de vuurvlamfik

Fire in the hole! Of in dit geval: in de P 4/5 Competizione van The Glick. Iets minder ruig gaat het met de WMZ3: een zelfgemaakte driewieler van een docent autotechniek in Arnhem. En kan de elektrische versie van de Roding Roadster een beetje wedijveren met de benzinemotor-variant? Tot slot: wie binnen een paar minuten de werking van een Libralato-motor snapt, krijgt een jaarvoorraad bougievonkjes. Lees meer.

Ook interessant!

  • Tesla verwijdert bestelmogelijkheid Roadster Founders Series
    Tesla verwijdert bestelmogelijkheid Roadster Founders Series
  • Video: peperdure Lambo Veneno Roadster gespot op de straat
    Video: peperdure Lambo Veneno Roadster gespot op de straat
  • Tesla Roadster wordt alleen maar meer waard
  • De Huayra Roadster BC Supernova en zijn eigenaar

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

competizione, driewieler, Ferrari, groen7, p4-5, roadster, roding, Techniek, vuur, wankelmotor

Vorig bericht: « Bespoke Rolls-Royce Ghost is semi-oranje
Volgend bericht: Jaguar D-Type doet Villa d’Este trillen op fundamenten »

Lees Interacties

Reacties

  1. bonkers zegt

    30 mei 2012 om 19:00

    Ik wist niet dat die glickenhaus auto zuinig was. Dat krijg je als alles wat maar een beetje ecologisch is op groen7 staat.

    Login om te reageren
  2. bosje zegt

    30 mei 2012 om 19:05

    Hoeveel mensen lezen groen7 eigenlijk als ik vragen mag?

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      30 mei 2012 om 19:13

      @bosje: Voel me bijna schuldig tegenover de auteurs dat ik het niet lees, ze doen moeite op hun site en als je kijkt zie je vrijwel nergens een reactie.. hopelijk voor hun krijgen ze wat meer bezoekers.. ook beetje jammer zo :lol:

      Login om te reageren
    • masterstig zegt

      30 mei 2012 om 19:13

      @bosje: Vraag ik mij ook af, ze kunnen beter samenvoegen. Sommige groen nieuws is best leuk.

      Login om te reageren
      • dennisr zegt

        30 mei 2012 om 19:17

        @masterstig: idd, gewoon samen doen, autonieuws is autonieuws, wat je niet interesseert kun je gewoon overslaan..

        Login om te reageren
    • vale46 zegt

      30 mei 2012 om 20:00

      @bosje: Ik soms, maar als je een reactie plaatst krijg je 1) geen antwoord en 2) jouw reactie blijft ook de enige, voor altijd :p

      Ik vind het doodstil op groen7, terwijl er echt veel voer is om over de discuteren :)

      Login om te reageren
      • Revvji zegt

        31 mei 2012 om 09:36

        @vale46: Er is inderdaad veel om over te discuteren. Maar wat gebeurt er als het op AB.nl gepost wordt? Dan komen er talloze “discussies” vol met non-argumenten in de trant van: “Wat doet dat hier?”, “Groen stinkt!”, “Ik heb benzine door m’n aderen vloeien, geen muesli”. Kortom, grotendeels zever in pakjes ;)
        Misschien moet ik daar ook maar eens reacties beginnen posten. Als alle geïnteresseerden dat beginnen doen, komt er misschien wel wat uit voort. Want je gaat mij toch niet vertellen dat er slechts 2% of zo van het AB-publiek iets van zo’n nieuws wil lezen?
        @autoblogger: Hebben jullie geen doorklikstatistiekjes of iets dergelijks?

        Login om te reageren
        • vale46 zegt

          31 mei 2012 om 09:40

          @Revvji: Iedereen met een neus voor nieuwe technologieën (studenten!) zou groen7 leuk moeten vinden. De echte Muesli-verhalen moet je er dan maar bij nemen. Net zoals je hier soms ook van die nutteloze artikels tegen komt.

          Ik verwacht je op Groen7 ;)

          Login om te reageren
          • Revvji zegt

            31 mei 2012 om 09:49

            @vale46: Probeer dat maar eens uit te leggen aan de gemiddelde AB-puber.. :P Ok, ik doe m’n best ;)

            Login om te reageren
  3. jrk68 zegt

    30 mei 2012 om 19:08

    Zonde hoor, wat is dat toch met die ferrari’s tegenwoordig.
    Dat Italianen licht ontvlambaar waren is algemeen bekend maar dit gaat echt nergens meer over.

    Je gaat haast naar elektrisch verlangen.

    Login om te reageren
  4. masterstig zegt

    30 mei 2012 om 19:17

    @ricardo: Waarom voegen jullie groen7 niet bij AB? Want ik denk dat best veel mensen het groen7 nieuws leuk vinden, alleen ze denken er dan niet aan om speciaal daarvoor naar een aparte website te gaan.

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      30 mei 2012 om 19:32

      @masterstig: daarom posten we dit artikel elke week!

      Login om te reageren
      • dennisr zegt

        30 mei 2012 om 19:34

        @autoblogger: Groen7 is eigenlijk niet jullie site of wel? gezien de andere namen daar..

        Samenvoegen is dus geen optie..

        Login om te reageren
      • masterstig zegt

        30 mei 2012 om 19:36

        @autoblogger: Is het niet jullie site? Want dan begrijp ik het!

        Login om te reageren
        • autoblogger zegt

          30 mei 2012 om 19:38

          @masterstig: het is wel onze site, er schrijven echter ook andere mensen.

          Login om te reageren
          • dennisr zegt

            30 mei 2012 om 19:43

            @autoblogger: Ooh dacht dat het zoals carwomen was, of valt die ook nog onder jullie?

            Login om te reageren
    • Revvji zegt

      31 mei 2012 om 09:29

      @masterstig: @autoblogger: Is niet een van de redenen dat Groen7 opgericht werd, dat er hier te veel geklaag was over ‘nutteloos’ ‘groen’ nieuws? Grappig dat er nu weer geklaag komt van de andere kant.. Maar misschien ook niet zo onlogisch.
      Mij maakt het eigenlijk weinig uit, ik vind het systeem wel best goed zo. Op die manier kan ik snel kijken wat ik interessant vind , ipv dat ik nog eens een extra site in de gaten moet houden :)

      Login om te reageren
      • masterstig zegt

        31 mei 2012 om 14:54

        @Revvji: Ik heb nooit geklaagd over het feit dat er een aparte website moest komen.

        Login om te reageren
        • Revvji zegt

          31 mei 2012 om 15:27

          @masterstig: Begrijp ik wel. Het zou ook maar vreemd zijn mocht je nu willen dat het erbij gevoegd wordt en dat je eerder het omgekeerde zei :P Ik had het ook niet over jou, maar over andere mensen die vonden dat het hier niks stond te doen. ;) Maar zoals ik al zei, het is misschien niet onlogisch dat mensen die het hier wél willen zien – zoals jij dus – dat nu zeggen. Toen het wel nog integraal op AB verscheen, had jij uiteraard geen reden tot klagen ;)

          Login om te reageren
          • masterstig zegt

            31 mei 2012 om 16:36

            @Revvji: Was ook meer een grapje van mijn kant ;)

            Login om te reageren
            • Revvji zegt

              31 mei 2012 om 16:46

              @masterstig: http://en.wikipedia.org/wiki/Irony_punctuation
              De nood groeit… :P

              Login om te reageren
  5. kickass zegt

    30 mei 2012 om 20:25

    Daar heeft James dan geluk mee, want naar mijn weten kan koolstof bar slecht tegen vuur en hitte.

    Login om te reageren
  6. maarteno zegt

    31 mei 2012 om 07:45

    Ik zat net een biertje te drinken bovenop het pits gebouw dus zagen ineens rook maar het was al uit voordat ik met camera en al erbij kon komen. De monteur schijnt vooral een flinke lading in zijn gezicht gekregen te hebben.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North