• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

VÄTH Mercedes-Benz ML 63 AMG (585 pk)

Auteur: autoblogger, gepost 20 november 2009 om 13:38 – 34 Reacties

VATH ML 63 AMG
Het vermogen van 585 pk is wat behoudender dan bijvoorbeeld de Brabus ML63 Biturbo (650 pk), maar het uiterlijk is dat gelukkig ook.

De ML63 AMG van VÄTH Automobiltechnik heeft een maximumsnelheid van 300 km/u. De V8 heeft een aangepast luchtfilter en verbeterde in- en uitlaatkleppen. Ook het motormanagement is aangepast en dat zorgt voor 585 pk en 690 Nm max koppel. De sprint van 0-100 is mogelijk binnen 4,5 seconden.

Om de SUV een beetje onder controle te houden is er een achterspoilertje verkrijgbaar. Tevens biedt VÄTH wat optische extra’s zoals 22-inch driedelige lichtmetalen spaakvelgen, plus een high performance remsysteem (incl dikkere remschijven).

Ook interessant!

  • Mercedes-AMG GT 63 S E Performance: 843 pk en 1.400 Nm
    Mercedes-AMG GT 63 S E Performance: 843 pk en 1.400 Nm
  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • 1.111 pk voor de Mercedes-AMG GT Black Series
  • Video: Mercedes AMG One in het wild!

Nieuwste artikelen

  • Waarom je ruiten beslaan en hoe je ze 10× sneller ontwasemt
  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
  • Gespot – De nieuwe Vanquish in het kwadraat
  • R8-bestuurder wordt bijna gespiest bij crash in Hendrik-Ido-Ambacht
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, m-klasse, Mercedes, ml63, tuning, vath

Vorig bericht: « Gespot + video: de CL600 van Fat Joe
Volgend bericht: VrijMiVideo: Dragtimes met de Alpina B6S »

Lees Interacties

Reacties

  1. sacha zegt

    20 november 2009 om 13:41

    Ah gelukkig. Ze hebben er ook een paar ledjes in weten te stoppen.

    Login om te reageren
    • BmwMPower zegt

      21 november 2009 om 03:58

      @sacha: Zonder led verlichting tel je niet mee tegenwoordig.

      Login om te reageren
  2. Gberbers zegt

    20 november 2009 om 13:42

    haha, je duitse herder kan mee achterin!
    hondebak achter ;)

    Login om te reageren
  3. jack zegt

    20 november 2009 om 13:45

    Dan zie en rijd ik toch liever de originele van m’n baas.

    Login om te reageren
  4. JeremyB zegt

    20 november 2009 om 13:46

    ziet er wel chhillle uit.

    Deze 100x liever dan de normale ML.

    mischien in wit met zwarte velgen? of is dat niks op een ML?

    Login om te reageren
    • Rob zegt

      21 november 2009 om 20:50

      @JeremyB: Een Mercedes ML is sowieso niks…. Als je dan toch zo nodig een ML wil, neem dan een zwarte 500. Geen AMG, ziet er niet uit.

      Login om te reageren
  5. Nickett zegt

    20 november 2009 om 13:49

    Dit soort bakken kunnen mij niet bekoren.

    Login om te reageren
  6. XRI6 zegt

    20 november 2009 om 13:59

    -edit: dank u, is inmiddels gefixed-

    Login om te reageren
  7. Camaro zegt

    20 november 2009 om 13:59

    Hmmm… Tja… lang leve ledjes, een sidebar en velgjes.

    Login om te reageren
  8. Laue zegt

    20 november 2009 om 13:59

    3 spaaks? ik tel er toch echt meer.

    Login om te reageren
  9. XRI6 zegt

    20 november 2009 om 14:00

    En een dikke mooi getunede bak :)

    Login om te reageren
  10. Audiboy zegt

    20 november 2009 om 14:02

    Heerlijk ding! :D

    Login om te reageren
  11. ML Benz zegt

    20 november 2009 om 14:03

    Oke voor mij toch de Brabus, blijft zo’n supervette wagen. Uiterlijk van de brabus is ook beter.

    Login om te reageren
  12. ML Benz zegt

    20 november 2009 om 14:04

    Hahaha, dit is niet eens de gefacelifte versie.

    Login om te reageren
  13. vincent996 zegt

    20 november 2009 om 14:05

    Lekker dik, maar niet overdreven. Doe mij d’r maar eentje.

    Login om te reageren
  14. HDM zegt

    20 november 2009 om 14:17

    Liever de originele AMG maar dit is niet verkeerd.

    Zou graag een foto wille zien (of juist niet xD) van de 3-spaaks.

    Login om te reageren
  15. Megakix zegt

    20 november 2009 om 14:26

    Een auto voor de negro-rap-cult in Amerika…Hij is wel héél dik om te zien, maar mooi is anders. Veel camber op de voorwielen ook.

    Login om te reageren
  16. mb zegt

    20 november 2009 om 14:30

    Super dikke auto.JAmmer van die sjonnie velgen.

    Login om te reageren
  17. Lenny zegt

    20 november 2009 om 15:12

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  18. bleegh zegt

    20 november 2009 om 16:01

    ik denk dat ze niet 3 spaaks bedoelen, maar een velg uit 3 delen. Wel een dikke bak trouwens

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      20 november 2009 om 16:08

      @bleegh: dat denk ik ook inderdaad, maar ze hebben het verkeerd beschreven: “The 3-spoke 22-inch light alloy rims combined with high performance 265/35 ZR 22 or 305/30 ZR 22 Dunlop tyres and wheel arches contribute to driving dynamics and exclusive design. The price per wheel set is 8.568,00 Euros. Thus, there is enough space left for the VÄTH high performance breaking system (4.641,00 Euros) with 8-piston fix calipers and 380 mm (15”) break discs – be sure to find here flexible steel tubes and racing break fluids.”

      Ik zal de tekst in bovenstaand artikel iets aanpassen.

      Login om te reageren
  19. Jochempie zegt

    20 november 2009 om 16:11

    Wat bleegh zei.

    Login om te reageren
  20. freude am fahren zegt

    20 november 2009 om 16:25

    bah! SUV horen helemaal niet snel te zijn, daar zijn ze veel te groot, zwaar voor… Als je een snelle wagen wilt, koop dan ineens een echte sportwagen, en als hij ook perse groot/practisch moet zijn, koop dan een snelle station (bv RS6)
    Als er wagens zijn die hybride zouden moeten zijn, dan zijn het in mijn ogen toch wel SUV’s.

    Login om te reageren
  21. Sander zegt

    20 november 2009 om 16:49

    Is die ook in A-label verkrijgbaar?

    Login om te reageren
  22. henk zegt

    20 november 2009 om 17:24

    woow wat een bak!

    Login om te reageren
  23. Jesper zegt

    20 november 2009 om 17:35

    @ Sander: CO2 slet :twisted:

    het bodywork is beter dan dat van Brabus, alleen doen die het motorisch toch iets beter. Doe mij maar de AMG en dan hoor je me verder niet ;)

    Login om te reageren
  24. Cantago zegt

    20 november 2009 om 18:58

    Wat zijn dit toch verschrikkelijk LELIJKE auto’s, echt bah! Boeiend dat hij zo veel vermogen heeft, kan hij het op de weg kwijt? Stuurt dit net zo goed als een X6? Kan het me niet voorstellen…

    Login om te reageren
    • troublesome88 zegt

      21 november 2009 om 15:02

      @Cantago: Beter..

      Login om te reageren
      • JamesBond007 zegt

        21 november 2009 om 18:50

        @troublesome88:

        lijkt me niet. de x6 heeft allemaal snufjes die de ml niet heeft kwa rijeigenschappen. de x6 springt er bij elke test ver boven de ml uit.

        Login om te reageren
  25. freude am fahren zegt

    20 november 2009 om 19:40

    @Cantago: volledig gelijk!

    Login om te reageren
  26. Benz.. zegt

    20 november 2009 om 20:39

    Bruut bakbeest. Toch netjes.. 585 pk en dan 0-100 in 4,5 sec. Ben benieuwd wat’ie boven de honderd doet..

    Login om te reageren
  27. Benz.. zegt

    20 november 2009 om 20:40

    Nee joh… Een X6 is prachtig mooi wil je beweren?? :roll:

    Login om te reageren
  28. loldrol zegt

    21 november 2009 om 18:29

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  29. Ari zegt

    21 november 2009 om 22:46

    Als je de ML63 dan toch wil verbeteren, doe het dan goed en verander die ongeloooooflijk gedateerde ZIJSPIEGELS. Jeetje.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North