• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

McLaren 675LT Spider: verlies je haar in 8.1 seconden

Auteur: RubenPriest, gepost 3 december 2015 om 20:19 – 27 Reacties

Afbeelding McLaren 675LT Spider: verlies je haar in 8.1 secondenAfbeelding McLaren 675LT Spider: verlies je haar in 8.1 secondenAfbeelding McLaren 675LT Spider: verlies je haar in 8.1 secondenAfbeelding McLaren 675LT Spider: verlies je haar in 8.1 secondenAfbeelding McLaren 675LT Spider: verlies je haar in 8.1 seconden

McLaren 675LT Spider
De Spider die je wist die zou komen. McLaren toont het nieuwe Long Tail-speeltje eindelijk aan de wereld.

De lichtvoetige Brit levert net als zijn dichte broertje 675 pk en 700 Nm aan koppel. Dankzij de Long Tail-afslankkuur weegt de cabrio slechts 1270 kg. En dit zie je terug in prestaties, want deze zijn om je vingers bij af te likken. Van deze Spider worden, net als de coupé, slechts 500 exemplaren gebouwd.

De 675LT Spider knalt in 2.9 seconden naar de 100 en heeft een topsnelheid van 326 km/u. Een 0-200 neemt slechts 8.1 seconden in beslag. Daarmee is de Spider 0,3 seconden langzamer dan de coupé. Ook is deze variant 40 kilo zwaarder. Het dak is te openen en te sluiten tot een snelheid van maximaal 30 km/u. De dakconstructie is vergelijkbaar met die van de 650S Spider.

De overige specs en goodies komen overeen met dichte variant. McLaren geeft de 675LT Spider een prijskaartje van 285.450 Britse ponden. De eerste leveringen aan klanten zullen in de zomer van 2016 gaan plaatsvinden. Na de P1 GTR, 570S, 540C en de 675LT is dit het vijfde model die McLaren dit jaar weet te lanceren. Bewegend beeld van de nieuwe machine check je HIER.

Ook interessant!

  • McLaren 765LT Spider
    Dit is de gloednieuwe McLaren 765LT Spider
  • McLaren overweegt nu toch een SUV
    De McLaren 765LT Spider, zoveel gaat hij kosten
  • Deze McLaren 720S spreekt een beetje Frans én Duijts
  • Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai
    Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

675LT, Cabrio, McLaren, spider, Supercars

Vorig bericht: « Zo denken ze bij Skysports over Max Verstappen
Volgend bericht: Koenigsegg toont hoe de Agera RS wordt gemaakt »

Lees Interacties

Reacties

  1. trustmeiamanengineer zegt

    3 december 2015 om 20:22

    Begin die McLaren’s toch steeds meer te waarderen. Zeker na al die filmpjes van Shmee150 met z’n LT. Toch zou ik er nog steeds geen Ferrari voor laten staan.

    Login om te reageren
    • meneer zegt

      3 december 2015 om 20:23

      @trustmeiamanengineer: zal mclaren ook wel fijn vinden ;)

      Login om te reageren
    • jobberns zegt

      3 december 2015 om 21:16

      @trustmeiamanengineer: daarom heeft Shmee ze allebei ?

      Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      3 december 2015 om 22:08

      @trustmeiamanengineer: Ik begin ze langzaamaan ook meer te waarderen, maar voor mij geldt hetzelfde. Ik zou de 488 kiezen. Wel even langs Akrapovic.

      Login om te reageren
    • mercedesclk350 zegt

      3 december 2015 om 22:42

      @trustmeiamanengineer: Clarkson heeft gelijk, een McLaren koop je voor de techniek, een Ferrari voor de passie. Oftewel je kiest de McLaren met je hersenen en de Ferrari met je hart. Als het om auto’s gaat volg ik liever mijn hart.

      Login om te reageren
  2. agera zegt

    3 december 2015 om 20:23

    Daar gaat het idee van een snelle uitvoering van een sportwagen, ze maken hem weer langzamer, zwaarder en een mindere stijfheid.

    Raar

    Login om te reageren
    • cpp1 zegt

      3 december 2015 om 21:05

      @agera: @agera: niks raar. Dit bedrijf wil zoals ieder bedrijf zo veel mogelijk geld verdienen…kennelijk is hier vraag naar en kunnen ze er zodoende meer verkopen.

      Maar ben het met je eens dat zo’n afgezaagd dak idd niks toevoegt..behalve extra gewicht. Zou altijd de coupe pakken.

      Login om te reageren
    • mrrallycross zegt

      4 december 2015 om 12:38

      @agera: die mindere stijfheid is tegenwoordig niet echt meer van toepassing door gebruik van een carbon tub.

      Login om te reageren
  3. patrick zegt

    3 december 2015 om 20:25

    De dichte versie is perfect, de naam long tail komt daar veel beter in uit. De open versie oogt op de foto’s niet perfect in mijn ogen. De kleur op de foto’s ziet er ook oud bollig uit! Wellicht dat dit in het echt mooier overkomt.

    Ik ga voor de dichte versie

    Login om te reageren
  4. quadturbocuore zegt

    3 december 2015 om 20:27

    Ziet er mooi uit.

    Login om te reageren
    • moveyourmind zegt

      3 december 2015 om 20:50

      @quadturbocuore: Premium is een marketingterm om te suggereren dat een product een hogere kwaliteit, afwerking of betere eigenschappen heeft dan andere merken…

      Niets meer of minder dan een labeltje, dat producten die echt tot de topklasse behoren niet nodig hebben omdat het product zelf overtuigend genoeg is.

      Iedere fabrikant kan het label premium gebruiken. Net als dat iedere fabrikant van levensmiddelen een term als versbereid op de verpakking kan zetten. Of ambachtelijk, terwijl het gewoon aan de lopende band in de fabriek wordt gemaakt.

      Login om te reageren
      • moveyourmind zegt

        3 december 2015 om 20:54

        @moveyourmind: Ik weet niet hoe mijn reactie hier komt, is antwoord op je vraag in het vorige topic…

        Login om te reageren
        • quadturbocuore zegt

          3 december 2015 om 21:11

          @moveyourmind: bedankt voor je uitleg t is nu iig een stuk duidelijker.

          Login om te reageren
    • thomasthomas zegt

      3 december 2015 om 22:29

      @quadturbocuore: Als de fabrikant hem heel duur maakt dan is het premium ;-)

      Login om te reageren
  5. enricoleerdam zegt

    3 december 2015 om 20:31

    Afschuwelijke kleur en idd gewoon de coupe.

    Login om te reageren
  6. mercedesclk350 zegt

    3 december 2015 om 20:39

    Vind het een beetje raar dat ze de 675 LT neerzetten als “ultieme ultra extra limited edition 650S” (hence the name, LT) en dan er een spyder van maken alsof het een “normale” McLaren is.

    Login om te reageren
  7. bouwvakkert zegt

    3 december 2015 om 20:44

    Lekkere velgjes

    Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      3 december 2015 om 20:56

      @bouwvakkert:

      Login om te reageren
  8. thezonda zegt

    3 december 2015 om 20:54

    Zoals elke McLaren zijn ze mooier in gesloten vorm.

    Login om te reageren
  9. theracetosucces zegt

    3 december 2015 om 20:55

    Doe mij der maar een!

    Login om te reageren
  10. Donstil zegt

    3 december 2015 om 22:25

    Hee weer het zelfde model.

    Login om te reageren
  11. thomasthomas zegt

    3 december 2015 om 22:32

    Vind die foto’s ruk maar wat is ie toch mooi kwijl!

    Login om te reageren
  12. super007 zegt

    3 december 2015 om 23:02

    Altijd open rijden!
    Beleving is zoveel groter.

    Merk je ook in cabrios met hardtop; is geen **** aan.

    Je koopt een auto voor de beleving.
    Niet de cijfers

    Login om te reageren
  13. phaeton zegt

    4 december 2015 om 03:24

    McLaren heeft ondertussen zo’n tien verschillende modellen, maar sinds dat nieuwe front op de 12C en het hele circus begon is alleen de P1 afwijkend.

    Login om te reageren
  14. mashell zegt

    4 december 2015 om 10:07

    Waarom is deze in dat lelijke BMW M4 mosterd geel?

    Login om te reageren
    • clarkson zegt

      4 december 2015 om 10:30

      @mashell: Mustard is the new black.

      Login om te reageren
  15. mrdjm zegt

    4 december 2015 om 13:05

    Deze LT wil je sowieso als het om het moderne uitlerlijk gaat van alle varianten op de MP4 12-C en dan ook nog in Spider vorm. Lekker hoor met dit kleurtje!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North