• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Vernieuwde BMW 3 Serie Coupe en Cabrio

Auteur: autoblogger, gepost 17 januari 2010 om 14:41 – 97 Reacties

2010 BMW 3 Serie


Vanaf maart staan er een vernieuwde BMW 3 Serie Coupe en Cabrio bij de dealer. De aanpassingen bestaan uit de usual suspects, oftewel neus, kont, bumper, koplampen en achterlichten. Tevens zijn er nieuwe motoren.

De 335i-benzinemotor met zes-in-lijn is compleet nieuw ontwikkeld. In het nieuwe blok worden TwinPower Turbo Technology, High Precision Injection en VALVETRONIC kleptiming gecombineerd. Het vermogen en koppel van de 335i zijn onveranderd ten opzichte van de vorige motor (306 pk en 400 Nm), maar dat geldt niet voor het verbruik en de CO2-emissie. De coupé heeft een gemiddeld verbruik van 8,4 liter benzine per 100 kilometer, de cabriolet komt op 8,8 liter. Resultaat is een CO2 -uitstoot van respectievelijk 196 en 205 gram per kilometer.

Er zijn ook nieuwe diesels, zowel de 325d als de 320d is vernieuwd. De 325d is dankzij een turbo met variabele geometrie goed voor 204 pk (150 kW) en een koppel van 430 Nm. De nieuwe 320d levert voortaan iets meer vermogen (184 pk)) en een volle 30 Nm meer koppel (maximaal 380 Nm) dan zijn voorganger. Het verbruik is 4,7 liter diesel per honderd kilometer voor de 3 Serie Coupé en 5,1 liter voor de 3 Serie Cabrio. Dat komt neer op een CO2-emissie van respectievelijk 125 en 135 gram per kilometer. 

Standaard zijn de motoren gekoppeld aan een handbediende zesbak, uitgezonderd de 325d met zestrapsautomaat. De zeventraps DCT met dubbele koppeling is beschikbaar voor de 335i en 325d. Deze transmissie zorgt voor een snellere acceleratie bij gelijke cijfers voor verbruik en emissie. Daarnaast zijn alle carrosserievarianten optioneel leverbaar met BMW xDrive, de intelligente vierwielaandrijving.

Het gewijzigde design betreft met name de voorzijde. Het meest opvallend is de voorbumper met een nieuwe, driedelige luchtinlaat over de volle breedte, inclusief geïntegreerde mistlampen. De koplampen hebben voortaan een scherpere vorm en zijn nu ook voorzien van de typische BMW ’wenkbrauwen’. Tevens heeft er een niertransplantatie plaatsgevonden, de bekende dubbele grille is namelijk breder geworden. Verder zien we meer LED-techniek (achterlichten), nieuwe buitenspiegels en een extra detaillijn in de achterbumper. Door de veranderingen is de totale lengte met bijna drie centimeter toegenomen.

Ook interessant!

  • Prijzen vernieuwde 8 Serie
    Prijzen vernieuwde 8 Serie bekend (plus diesel cabrio!)
  • Officieel: BMW 4 Serie Gran Coupé
  • Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
    Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
  • BMW 8-serie en M8 facelift is verrassend
    BMW 8 Serie en M8 facelift is verrassend

Nieuwste artikelen

  • Video: Dame scheurt veel te hard over krappe weg
  • Europese ‘Kei Car-categorie’ blijkt stimulans voor meer elektrische crossovers
  • Ineens is je auto geen youngtimer meer, wat zijn je opties?
  • Nederlandse overheid wil MEER 130 km/u-snelwegen!
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, BMW, Cabrio, Coupe, e92, e93, geneve-2010

Vorig bericht: « Widebody Ford Mustang GT DUB Edition voor Nelly
Volgend bericht: Video: SUV duikt onverwacht in een stilstaande file »

Lees Interacties

Reacties

  1. SHFT zegt

    17 januari 2010 om 14:42

    Is hij nu saaier geworden of wat?

    Login om te reageren
  2. Jipp zegt

    17 januari 2010 om 14:43

    ik vindt vooral de neus goed gelukt, gelukkig niet met de nieuwe mega familie grill!

    Login om te reageren
  3. AriM6 zegt

    17 januari 2010 om 14:44

    Niet al te veel verranderd.
    Ziet er wel goed uit, alleen om een of andere rede vind ik die koplamp er een beetje raar uitzien.

    Login om te reageren
  4. Jan zegt

    17 januari 2010 om 14:45

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  5. Akkers070 zegt

    17 januari 2010 om 14:45

    Beetje een Audi kont

    Login om te reageren
  6. Benjamin1 zegt

    17 januari 2010 om 14:45

    Kijkt een beetje slomer hierdoor. Maargoed de opvolger staat (hopelijk) al klaar. Hoelang gaat deze 3 eigenlijk al mee??

    Login om te reageren
    • AriM6 zegt

      17 januari 2010 om 14:52

      @Benjamin1:
      De Sedan en Touring sinds 2005.
      Van de Sedan en Touring kwam in 2008 een facelift.
      De Coupe sinds 2006.
      En de Cabrio sinds 2007

      Login om te reageren
  7. Ahura zegt

    17 januari 2010 om 14:46

    Stuk beter zo. Neus ziet er gelijk wat moderner uit. Jammer dat ze die hapjes aan de binnenzijde van de koplampen nog steeds niet hebben weggehaald. Ziet er imo niet uit. Achterlampen blijven mij te Amerikaans maar ook nu wel een stuk beter

    Login om te reageren
  8. sjaakk zegt

    17 januari 2010 om 14:48

    lol er stond ook een link in een reactie van Ford Mustang gt dub edition.

    Login om te reageren
  9. R1k zegt

    17 januari 2010 om 14:48

    Ik vind hem minder geworden zo.

    Login om te reageren
  10. vale46 zegt

    17 januari 2010 om 14:48

    Lichte veranderingen maar ik vind hem nu wel mooier.
    Hij is onopvallend maar toch mooi!

    Login om te reageren
  11. Flapkees zegt

    17 januari 2010 om 14:50

    @SHFT: Ja, nogal

    Login om te reageren
    • Ahura zegt

      17 januari 2010 om 14:55

      @Flapkees: hoezo saaier?


      Login om te reageren
      • killioq zegt

        17 januari 2010 om 21:49

        @Ahura: dat hij drukker is betekent nog niet dat het minder saai is geworden

        oude is mooier en is bij de cabrio nou de achterkant hoger geworden? dat het zo laag was, vond ik just 1 van de mooie aspecten van de auto.

        Login om te reageren
  12. Joris zegt

    17 januari 2010 om 14:55

    Tja, ik vind zen neus meer gelijken met de 3 sedan nu, en dat was nu net zo mooi aan de coupé !

    Login om te reageren
  13. xslaak zegt

    17 januari 2010 om 14:56

    ze hebben niet stilgezeten bij bmw op het gebied vanhet motoraanbod. de rest van de wijzigingen zijn minimaal.

    Login om te reageren
  14. e30v8 zegt

    17 januari 2010 om 14:56

    achterkant is vrij normaal gebleven en ik ben zelf helemaal weg van die achterlichten dus dat is een pluspunt.

    Voorkant, alsof je iemand bij zn voorhoofd pakt en naar boven duwt.. en de koplampen beetje 6 serie gevoel ofz. ik weet t niet.. niet lelijk.. maar ook niet echt een grote verbetering ofzo.. Ik zou het zo mooi vinden als ze die echte bmw ronde koplampjes weer is zouden gebruiken maar dan met een nieuw jasje!

    Login om te reageren
  15. thomas zegt

    17 januari 2010 om 14:57

    veel saaier
    onder in het midden zit een gaapend gat
    ik vind dit geen verbetering

    Login om te reageren
  16. BananaFlip zegt

    17 januari 2010 om 14:59

    De bumpers zijn lelijk geworden. Jammer, want aangezien er verder niks is veranderd zou je het alleen voor de nieuwe motoren doen.

    Login om te reageren
    • AriM6 zegt

      17 januari 2010 om 15:02

      @BananaFlip:
      Ook de koplampen de de LED verlichting in de achterlichten zijn anders.
      Geen dramatische verranderingen, maar zo gaat ie wel een beetje mee met de tijd.

      Login om te reageren
      • BananaFlip zegt

        17 januari 2010 om 16:06

        @AriM6: Ik weet het, maar dat zijn zulke minuscule veranderingen.

        Login om te reageren
  17. romo zegt

    17 januari 2010 om 15:06

    Ik vind hem ook minder, mn de te grote koplampen ( te veel opgensperde ogen, doet denken aan de 1er), het geknepene in de huidige versie staat hem veel beter, lees agressiever.
    Vervolgens hebben ze van uitsparingen bij de knipperlichten gemaakt ( vandaar die opengesperde verbaasde blik), net als bij de 6er, de Duiters noemen dat “Tränensacke”, idd ik krijg er tranen van in de ogen…………..verschrikkelijk dus.
    De achterkant vind ik ook minder, de dikke LED`s vind ik niet de verfijning hebben van de huidige 3 dunne LED`s, daarbij komt dat ze om de bocht gezien omhoog gaan, dat heeft de sedan ook, en is simpel weg lelijk.
    Niet elke vernieuwing is een verbetering, dat blijkt, ik hoop van harte dat de E9X M3 hiervan gespaard blijft……………

    Login om te reageren
  18. racerx zegt

    17 januari 2010 om 15:12

    Ik geef de voorkeur aan het ‘oude’ model, de nieuwe koplampen zijn in mijn ogen een misser.

    Login om te reageren
  19. mastertjen zegt

    17 januari 2010 om 15:16

    Ik prefereer ook de huidige versie!
    Zoals hierboven aangehaald is het front er niet echt op verbeterd. De koplampen waren echt mooi vormgegeven, wat hem duidelijk onderscheidde van de sedan en de berline.
    Nu is het natuurlijk de eenheidsworst die heerst. De koplampen zijn vergroot en neigen naar de 3-serie en zelfs ook de 1-serie. Het front op zich ziet er ook niet meer zo strak en elegant uit.
    Een misser!

    @autoblogger: serie ipv seire :)

    Login om te reageren
  20. Michael zegt

    17 januari 2010 om 15:19

    …zucht, waar blijft de nieuwe M5.

    Overigens vind ik de A5 coupé mooier uitzien dan de 3 coupé, maar qua techniek wint dan weer de BMW met die prachtige 6-in-lijn’en.. hoewel quattro wint van xDrive, moest je een 4×4 willen.

    Login om te reageren
  21. Flamingo zegt

    17 januari 2010 om 15:20

    Eindelijk eindelijk!
    Ja wel netjes!

    Login om te reageren
  22. Sofa zegt

    17 januari 2010 om 15:21

    Is heel erg sexy geworden. De nieuwe grill, zoals we die kennen uit o.a. de nieuwe 5 en 7, staat hem erg goed. Mis ergens wel een beetje de 2 extra lijnen op het midden van de motorkap zoals bij de 3 station en sedan. Verder ziet het er weer erg goed uit. En motoren ook weer lekker heur!!

    Al met al vind ik het weer uiterste goede facelift!

    Login om te reageren
  23. mrtn zegt

    17 januari 2010 om 15:21

    Het lijkt wel of het nu een halve 6-serie is. Ik vind het geen geslaagde facelift. Wat behoudener voorkomen zo, niet mooi. Hij wordt wat saai. Jammer, met de 5, 7 en de Z4 heeft BMW mooie auto’s gemaakt de laatste tijd.

    Login om te reageren
  24. PCCB zegt

    17 januari 2010 om 15:25

    Dankzij de back2back-post van Ahura vallen me de details op van de facelift. Het doet’m toch wel weer. Veraf lijkt de voorkant iets meer op een 6-reeks dan voorheen, maar da’s geen slecht gegeven. Ik zou wel tekenen voor een 335i coupé!

    Login om te reageren
  25. Robert--123 zegt

    17 januari 2010 om 15:25

    Eeeste zin: het is een BMW 3-Serie.

    Login om te reageren
  26. Artijn zegt

    17 januari 2010 om 15:29

    @Ahura, sorry maar ik vind het ook saaier geworden, jammer! ben benieuwd naar de Kits van BMW zelf! :D

    Login om te reageren
    • Ahura zegt

      17 januari 2010 om 15:41

      @Artijn: snap niet hoe een auto saaier kan worden als het meer lijnen e.d heeft ;)

      Login om te reageren
  27. romo zegt

    17 januari 2010 om 15:31

    Het ergste ben ik vergeten;

    De zogenaamde “wenkbrouwen” dus het mat grijse streepje op het glas boven de koplampen……………hoe kan je het bedenken? Totaal niet volgens het adaguim “form follows function”, dus BMW onwaardig. Sterker het doet me denken aan een Opel Astra van dik 10 jaar geleden die dat ook had ( niets op tegen verder, behoudens het feit dat het toen niet uitzag, en n u evenmin)

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      17 januari 2010 om 15:38

      @romo: “streepje op het glas boven de koplampen”
      Kun je je de vorige 7 serie nog herinneren?

      Als ik een 3 serie coupe of cabrio had zou ik mijne niet inruilen voor deze, de verschillen zijn erg klein

      Login om te reageren
      • romo zegt

        17 januari 2010 om 15:49

        @mashell:

        Ja die kan ik me herinneren, en dus ook niets aan, de huidige idem……………het slaat gewoon helemaal nergens op, als het glas geen functie heeft, dan moet je er geen mat grijs streepje van maken, nee, dan moet je de motorkap laten doorlopen……………..

        Login om te reageren
  28. romo zegt

    17 januari 2010 om 15:33

    edit; grijze en adagium

    Login om te reageren
  29. Edo zegt

    17 januari 2010 om 15:43

    Ik vind de voorkant zeker een verbetering. Voor de facelift vond ik hem nogal ‘log’. Nu mooier gestroomlijnd naar mijn mening.

    Login om te reageren
  30. Flamingo zegt

    17 januari 2010 om 15:48

    op een andere (Duitse) site staan nog veel meer foto’s van deze nieuwe 3..

    Login om te reageren
  31. majinstar zegt

    17 januari 2010 om 15:52

    Als je booskijkers op je coupé komplampen zet heb je dus weer de nieuwe 3 serie ? Vernieuwend zeg. Zelfs de 3 serie facelift gaf nog meer indruk.

    Login om te reageren
  32. Ahura zegt

    17 januari 2010 om 15:54

    Neus is met de koplampen en bumper meer als de 5 GT trouwens. 6-serie vind ik wel meevallen iig

    Ik blijf overigens de vorige 3-serie nog veel mooier vinden

    Login om te reageren
    • NLBUURMAN zegt

      17 januari 2010 om 18:26

      @Ahura: de E46 was dan ook een prachtige wagen!
      logisch dat hij meer op de 5gt gaat lijken, dat is immers een nieuwer model, en ze willen toch veel gelijk houden.

      Login om te reageren
  33. Flamingo zegt

    17 januari 2010 om 16:02

    Laat die X5 (en X6?) nu ook maar kommen.

    Login om te reageren
  34. Flamingo zegt

    17 januari 2010 om 16:07

    Op deze foto kan je goed zien (vind ik) datie inderdaad wat weg heeft van andere nieuwe bmw’s
    En ik moest bij zommige plaatjes van de achterkant denken aan de Saab 9-5 Sedan.

    Login om te reageren
  35. olivier zegt

    17 januari 2010 om 16:08

    Helemaal geen verbetering. De nieuwe achteruitkijkspiegels en koplampen zullen wel door één of andere regelgeving opgelegd zijn.

    Login om te reageren
  36. AriM6 zegt

    17 januari 2010 om 16:11

    Word het niet tijd voor een update van de foto’s ?
    Autobild heef 46 foto’s
    Echt heel veel mooie foto’s waarbij je de LED’jes kan zien enzo.
    Ziet er goed uit.

    Login om te reageren
  37. Flamingo zegt

    17 januari 2010 om 16:12

    Hmmnn.. Naja foto9 van de Duitse site bedoelde ik..
    (iedereen gaat vast meteen kijken..)

    Login om te reageren
  38. JamesBond007 zegt

    17 januari 2010 om 16:13

    Zelf een 335i gereden rond 2006/2007 en ik moet zeggen dat dit qua uiterlijk een leuke verbetering is.
    Al moet ik wel zeggen dat het knikje in de koplampen een dikke vette no go is.

    Hij lijkt wel stoned

    Login om te reageren
  39. romo zegt

    17 januari 2010 om 16:19

    Stoned ja, idd……………………….of een 3er met het syndroom van Down……………..

    Anyway, zoals op Bimmerpost mooi verwoord;

    “They realy f.cked up a perfect formula”

    Waarvan akte………………………..

    ps; had ik die Scania spiegels al genoemd?

    Login om te reageren
  40. PeugeotGTI zegt

    17 januari 2010 om 16:20

    Slaapverwekkend

    Login om te reageren
  41. getl4id zegt

    17 januari 2010 om 16:23

    zoek de verschillen!

    Login om te reageren
  42. freude am fahren zegt

    17 januari 2010 om 16:31

    Ik vind hem op zich wel geslaagd, maar van de koplampen moesten ze afblijven. Ze zijn nu wel mooi, maar de vorige waren toch net iets beter.

    Login om te reageren
  43. freude am fahren zegt

    17 januari 2010 om 16:32

    Idem voor de grill. De vorige was mooier (ook al is er amper verschil)

    Login om te reageren
  44. EJS zegt

    17 januari 2010 om 16:39

    Vind de voorbumper er niet echt op vooruit gegaan eerlijk gezegd.. Uiterlijk niet echt een geslaagde facelift.. Maar de nieuwe motoren klinken wel alsof je er wat mee opschiet, dat is iets dat bmw iig goed begrepen heeft..

    Login om te reageren
  45. Mr. Dj M. zegt

    17 januari 2010 om 16:40

    Vind de nieren er niet mooier op geworden, middendeel van de motorkap tot aan de bumper is nu net een 5-serie van de afgelopen jaren. De rest ziet er leuk uit, al vind ik de achterlichten op de foto’s wat saai ogen doordat details lijken te ontbreken.

    Login om te reageren
  46. Max-autoblogger zegt

    17 januari 2010 om 16:42

    Dit komt toch van de link van het arikel van nelly dub edition?

    Login om te reageren
    • Ahura zegt

      17 januari 2010 om 17:03

      @Max-autoblogger: huh? waar heb je het over? OT: wat verwachten mensen hier nou? Dat BMW voor een facelift het een compleet ander uiterlijk geeft ofzo? Tuurlijk is een facelift bescheiden, het basisontwerp was al goed

      Login om te reageren
      • Jipp zegt

        17 januari 2010 om 17:37

        @Ahura: meestal zie je bij een facelift dat de familieneus word toegepast, hier heeft bmw daar niet echt voor gekozen doordat ze niet de grille naar voren laten komen. In mijn ogen heeft bmw dat heel goed gedaan want anders werd hij wel heel lelijk wat je ook ziet bij de gt die je eerder stuurde in een foto.

        Login om te reageren
        • Ahura zegt

          17 januari 2010 om 20:04

          @The360box: is dat nou echt het enige wat je kan zeggen..? @Jipp: tja maar dan krijg je een nogal andere neus. Nieren heeft ie toch al dus herkenbaar. En de koplampen en bumper zijn meer als de 5 GT

          Login om te reageren
          • Jipp zegt

            17 januari 2010 om 20:23

            @Ahura: meestal doen merken dat wel als het nog net iets te vroeg is voor een nieuw model maar er is al een nieuw neusje, dat zag je vooral goed bij het vorig model vectra. en het is maar goed ook dat ze het nieuwe familiegezicht niet hebben toegepast, nog lelijker kan niet!

            maar ookal is het een verbetering voor bmw, er staat een nog leuker modelletje bij de audi dealer, de a5 is toch net iets meer dan een drie!

            Login om te reageren
  47. GOD zegt

    17 januari 2010 om 16:45

    Facelifts zijn voor ouwe wijven.
    Vind het huidige model mooier.

    Login om te reageren
  48. Bakpouwww zegt

    17 januari 2010 om 16:47

    ik vind de vorige 3-serie toch iets mooier

    Login om te reageren
  49. Benz.. zegt

    17 januari 2010 om 16:47

    Een facelift welke de Bimmer een stuk frisser doet ogen..

    Hoe zit het met de M3?

    Login om te reageren
  50. JMC zegt

    17 januari 2010 om 16:55

    Niet veel verschil eigenlijk. Is persies een beetje dynamischer geworden…

    Login om te reageren
  51. SHFT zegt

    17 januari 2010 om 16:56

    Premium rijden betekent tegenwoordig “eenheidsworst” rijden?

    Login om te reageren
  52. meneersander zegt

    17 januari 2010 om 16:56

    lijkt op de nieuwe 5 serie..

    Login om te reageren
  53. Gertzondersamson zegt

    17 januari 2010 om 17:01

    lelijker, die extra lijn in die achterbumper is een voorbeeld van trop is trop, teveel is teveel, grotere koplampen: daaraan hebben we ook geen behoefte. Ik vond de 3 coupé het mooiste BMW model in het huidige gamma, maar nu weet ik het niet echt meer..

    Login om te reageren
  54. Pantoffeldier zegt

    17 januari 2010 om 17:03

    Dat lelijke gapende gat onderin aan de voorkant, dat kan echt niet..

    Deze 3 serie is niet goed gelukt, op naar Audiiiii ^_^

    Login om te reageren
  55. alfa159TI zegt

    17 januari 2010 om 17:37

    foutje: (184 pk))
    OT: t’is er niet veel op vooruit gegaan, ik heb de 3 serie altijd al een beetje een saai ogende auto gevonden

    Login om te reageren
  56. rhukker zegt

    17 januari 2010 om 17:52

    ik blijf het toch wel hele mooie auto’s vinden vooral de coupe

    Login om te reageren
  57. vincenzo zegt

    17 januari 2010 om 18:05

    wow 2 nieuwe bmw’s! Lichtjes veranderen en we hebben weer een nieuw model.
    Saaie hokken voor teveel geld.

    Login om te reageren
  58. w0o0dy zegt

    17 januari 2010 om 19:00

    de speciale extra schone en zuinige 320d ED zit zelfs in de 20% categorie en is goedkoper dan de reguliere toch? De optimale lease uitvoering lijkt me

    Login om te reageren
  59. roymm zegt

    17 januari 2010 om 19:33

    Waarom is het niet dit geworden??? Kan iemand van BMW me dit uitleggen??

    Login om te reageren
  60. The360box zegt

    17 januari 2010 om 19:33

    Voorlampen lijken op een 6serie.

    Login om te reageren
  61. Jippie zegt

    17 januari 2010 om 20:33

    Het is er in elk geval niet mooier op geworden! Maakt niet uit. Zo met een jaar of 2 staat er een fonkelnieuwe 3 coupe/cabrio. Mijn gevoel zegt dat dat eindelijk weer eens een mooie BMW wordt.

    Login om te reageren
  62. Keaven zegt

    17 januari 2010 om 20:35

    Ik blijf het een super mooie auto vinden.
    Is er nog een 330CD?? En komt er misschien ook een 335CD?
    Er zijn vast wel mensen die dat hier weten. ;)

    Login om te reageren
  63. w0o0dy zegt

    17 januari 2010 om 21:19

    AW schreef er een paar dagen geleden over… 320d Efficient dynamics 163pk en 380NM 109gram Co2 uitstoot en dus 20% bijtelling en een prijskaartje van net geen 40 mille!

    On-topic: De lelijke motorkap heeft ook het veld moeten ruimen, of was/is die alleen op de 3 serie sedan gezet om de boel te verpesten? Deze voorkant is VEEL fraaier dan die drukke rommel van deze

    Login om te reageren
  64. Relief zegt

    17 januari 2010 om 21:52

    @woody

    Nog 14 gram eraf en we kunnen een bmw 3serie btw en bpmvrij rijden! :P

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      17 januari 2010 om 22:01

      @Relief: jammer dat de lui die altijd zitten te miepen dat ik een bmw-hater ben uitgerekend niet opletten als ik positieve dingen schrijf…. ;-)

      Login om te reageren
  65. Keaven zegt

    17 januari 2010 om 21:52

    @Killioq

    De achterkant van de cabrio is niet hoger geworden. Alleen de bumper is anders.

    Login om te reageren
  66. florisw zegt

    17 januari 2010 om 23:17

    @ Keaven:

    Ik ga er in ieder geval niet van uit dat de 35d motor leverbaar wordt in de 3 coupe en cabrio. De 30d motor lijkt wel een stuk waarschijnlijker.

    Login om te reageren
  67. M3_lover zegt

    17 januari 2010 om 23:26

    Niet zo spannend… 320d met 184pk niet mis… maar een 325d met optionele zeventraps DCT? Raar had ik niet verwacht

    Login om te reageren
  68. xerxes zegt

    17 januari 2010 om 23:29

    Open face, wel mooi

    Login om te reageren
  69. M3_lover zegt

    17 januari 2010 om 23:40

    Hier meer info wel int Frans :-)
    https://www.press.bmwgroup.com/pressclub/p/pcgl/download.html?textId=92365&textAttachmentId=111890
    zeventraps DCT enkel op 335i…

    Login om te reageren
  70. Freewarefreak zegt

    17 januari 2010 om 23:53

    Ben het met Wooody eens, deze is veel mooier. Veel strakker geworden. Ik hou niet van al die complexe conclave vouwtjes en lijnen overal. Maakt het rommelig. Strak is wel saaier zullen ze roepen, maar wel mooier in mijn ogen.

    Login om te reageren
  71. Eite zegt

    18 januari 2010 om 00:08

    Niet alle carrosserievarianten zijn beschikbaar met vierwiel/X-drive-aandrijving… enkel de berline, coupé en touring hebben X-drive als optie en wel op de 320d en de 330d, de 325i, 330i en 335i. De cabrio variant zal vermoedelijk geen X-drive mogelijkheid hebben omdat de auto dan nog zwaarder zou worden dan nu al het geval is (metalen wegklapdak etc.)…..

    Login om te reageren
  72. timberleek zegt

    18 januari 2010 om 00:20

    ziet er op zich wel leuk uit. maar hij heeft op die foto wel een ontzettende audi kont

    Login om te reageren
  73. W115 zegt

    18 januari 2010 om 01:11

    Ligt het aan mij of zijn de hoofdsteunen van de cabrio altijd zo groot geweest?

    Login om te reageren
  74. Niels zegt

    18 januari 2010 om 10:17

    Fail! Niet nog ronder maken dan het huidige model.

    Login om te reageren
  75. matrasplaats zegt

    18 januari 2010 om 10:33

    Erg mooi geworden! Met name de neus.

    Login om te reageren
  76. CSL zegt

    18 januari 2010 om 15:34

    Kijk, dit zijn de betere auto’s.
    Ze kijken nu wel erg gevaarlijk in het donker zeg…

    Login om te reageren
  77. JamesBond007 zegt

    18 januari 2010 om 17:15


    Audi kont? Volgens mij zijn alleen de achterlichten veranderd van kleur. Maarja, we moeten altijd wel weer negatief over iets zijn toch? :)

    Login om te reageren
  78. BMW330Ci zegt

    18 januari 2010 om 19:09

    Hier moet ik dan zeker wel een uitgesproken mening over hebben. Ik vind de bumper een onnodige maar welkome verbetering. Wat betreft de lampen (achter, voor, knipper) vind ik het zeker een fehler. De achterkant mist nu zijn snelle agressieve look en de voorkant neigt teveel naar de 1’er, zonde, en de grille neigt teveel naar de 5’er. Al met al onnodige verfrissing van een geweldig concept, maar hij blijft lekker!

    Login om te reageren
  79. GregBem zegt

    18 januari 2010 om 21:45

    De 7traps DCT is inderdaad alleen op de 35 beschikbaar! En Xdrive enkel op 320 en 330 dacht ik! Heb een 235 besteld en kan geen van beide als optie nemen spijtig genoeg! ;-)

    Login om te reageren
  80. autoblogger zegt

    19 januari 2010 om 09:36

    UPDATE: heb 2 nieuwe galleries toegevoegd…

    http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=BMW/3_Serie_Coupe_2011

    http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=BMW/3_Serie_Cabrio_2011

    Login om te reageren
  81. Max-autoblogger zegt

    20 januari 2010 om 15:06

    @Ahura ik bedoel dat iemand in een ractie een link naar e90post had gezet waarop precies deze fotos stonden. ;)

    Login om te reageren
  82. Cantago zegt

    24 januari 2010 om 21:18

    Ik vind ze er best goed uitzien, alleen ik heb nog wat te zeuren op de verhoudingen. Zo ogen de 2 uitlaatjes in mijn ogen erg klein, net als de wielen. Ik denk dat het bij deze auto mooier zou staan om die iets te vergroten! (Wielkassen uiteraard meenemen;))

    Login om te reageren
  83. Mussie zegt

    11 maart 2010 om 21:36

    nou ik heb de cabrio zelf voor de deur staan ben er vrede mee, maar die facelift snap ik niet hebben ze niks beter kunnen bedenken op de tekentafel??

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North