• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Vette tjoening: Mercedes E500 coupé door VÄTH

Auteur: Alwood, gepost 19 februari 2010 om 19:53 – 21 Reacties

Afbeelding Vette tjoening: Mercedes E500 coupé door VÄTHAfbeelding Vette tjoening: Mercedes E500 coupé door VÄTHAfbeelding Vette tjoening: Mercedes E500 coupé door VÄTHAfbeelding Vette tjoening: Mercedes E500 coupé door VÄTHAfbeelding Vette tjoening: Mercedes E500 coupé door VÄTHAfbeelding Vette tjoening: Mercedes E500 coupé door VÄTHAfbeelding Vette tjoening: Mercedes E500 coupé door VÄTHAfbeelding Vette tjoening: Mercedes E500 coupé door VÄTH

de billen zijn beter dan de neus...
En als ze klaar zijn met die ooit zo lekkere E-klasse dan heet hij opeens VÄTH V50S. Je krijgt wel 47pk meer mee om te spelen.

Eerlijk is eerlijk, los van de smaakloze wielkeus hebben ze het dit keer netjes gehouden. Geen buitensporige spoilers, geen rare chromen glimmers, geen onbehoorlijke spatbordverbredingen. Gewoon een E, maar dan iets sportiever. Mercedes levert zelf ook zoiets.

Met de gekietelde V8 kan je bijna meespelen met de AMG’s, behalve als die ook langs VÄTH is geweest natuurlijk. De V50S krijgt 435pk, Mercedes geeft de E500 zelf normaal gesproken maar 388pk mee. Sprinttijden geeft VÄTH niet, maar de coupe blaast wel door naar 280km/u. Al redt je het tot de 250 niet om de E63 voor te blijven, er met 280 voorbij blazen is natuurlijk altijd leuk.

Banden en velgen zoals op het plaatje zet VÄTH op je “E” in ruil voor 8211 euro. Het aangepaste (en verlaagde) onderstel kost net geen 3000 euro en voor nog eens 5400 munten krijg je een nieuwer, beter remsysteem. Verder kan je het nog duurder maken met carbon ditjes en datjes, maar als je daar nog geld aan uit gaat geven had je beter meer vinkjes op de lijst bij Mercedes kunnen zetten. Of koop gewoon meteen een ’63 AMG.

Ook interessant!

  • 'Mercedes EQS komt er niet als coupé of cabrio'
  • Mercedes GLC door Manhart maakt zijn voorliggers bang
  • Hoe veel duurder is de nieuwe Mercedes-AMG GT 4-Door?
  • C Coupé en Cabriolet
    C Coupé en Cabriolet exit, CLC geschrapt

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

Coupe, e-klasse, Mercedes, tuning, vath

Vorig bericht: « Rieger R8
Volgend bericht: Hoe MINI is de Countryman? »

Lees Interacties

Reacties

  1. jonahim zegt

    19 februari 2010 om 19:55

    proper . bescheiden maar zeker niet mis. geen overbodige tupperware.

    Login om te reageren
  2. JDM__Wotevajjjj zegt

    19 februari 2010 om 19:58

    Wow, 4 tuning berichten na elkaar… teken dat er echt niets belangrijk te melden is, kzal eens zoeken naar een leuke drift video, das al een tijd geleden

    Login om te reageren
  3. HDM zegt

    19 februari 2010 om 19:58

    Of koop meteen een 63 AMG?

    Kun je voor mij aub de prijslijst inscannen van de E63 AMG Coupé en de beschikbare opties?

    Login om te reageren
    • Alwood zegt

      19 februari 2010 om 20:36

      @HDM: dat hoeft natuurlijk geen coupe te zijn… zie link.

      Login om te reageren
  4. ZwerverRoodbaard zegt

    19 februari 2010 om 19:59

    Het is wel Tuning-Vrijdag hier op Autoblog of niet dan :P

    Login om te reageren
  5. bozewolf zegt

    19 februari 2010 om 20:02

    Velgen zijn best oké. Mooie auto wel.

    Login om te reageren
  6. Ahura zegt

    19 februari 2010 om 20:08

    -edit: de plaat blijft weer hangen-

    Login om te reageren
  7. Dimglor zegt

    19 februari 2010 om 20:21

    Dit is nu eens een mooie auto…
    Die velgen passen hier niet echt bij… Ze staan beter op de Clk dtm amg waar ze normaal opzitten ;)
    Verder mooie auto..

    Login om te reageren
  8. Tonnie zegt

    19 februari 2010 om 20:27

    Jammer van het logo… maar verder is die best netjes gedaan, velgen zijn hartstikke gaaf maar niet op deze auto..

    Login om te reageren
  9. Megakix zegt

    19 februari 2010 om 20:31

    Zo’n 500 is wel heel lekker hoor ! Die velgen kunnen overigens nèt…zie liever de AMG-velgen.

    Login om te reageren
  10. Simpson zegt

    19 februari 2010 om 20:32

    ligt het nou aan mij of lijken deze foto’s gemaakt te zijn door een autoschadespecialist?

    Login om te reageren
  11. kraakensmaak zegt

    19 februari 2010 om 20:36

    @ HDM

    Inscannen? Maken bedoel je, E63 AMG coupe is er niet en zal voorlopig ook niet komen.

    Login om te reageren
  12. w0o0dy zegt

    19 februari 2010 om 20:37

    nee hoor belangrijk nieuws is er niet… wie maalt er nou om het verlies van een paar miljard voor Daimler.

    Login om te reageren
  13. MercedesForum zegt

    19 februari 2010 om 20:39

    Tuning volgens Väth, E63 remmen monteren.

    Jammer dat ze niet de keramische E63 remmen hebben gebruikt.

    @HDM: Ik neem aan dat je het als een grap bedoeld?

    Login om te reageren
  14. HDM zegt

    19 februari 2010 om 21:24

    @kraakensmaak en Alwood: dat weet ik ook wel sinds de zomer van 2009 dat die niet komt, het was sarcastisch bedoeld. Vind het een beetje krom om in een artikel van een coupé de sedan erbij te betrekken. Vandaar dat ik dat zei.

    Login om te reageren
  15. petervd3 zegt

    19 februari 2010 om 23:36

    Dikker!

    Login om te reageren
  16. stopwearingpants zegt

    20 februari 2010 om 00:34

    lekkere bak man echt vet

    Login om te reageren
  17. Benz.. zegt

    20 februari 2010 om 13:15

    Ben normaal niet zo weg van de modellen welke opgefrist zijn door VÄTH maar dit is nog enigszins te doen imo..
    Gelukkig geen overdreven bumperkits maar gewoon een bescheiden upgrade. Alleen jammer van dat logo.

    Login om te reageren
  18. w0o0dy zegt

    20 februari 2010 om 14:41

    Nog even de cijfers over 2009 voor Daimler (mercedes dus )

    Daimlers nettoverlies over 2009 2,6 miljard euro (3,6 miljard dollar). Analisten hadden verwacht dat het verlies rond 2 miljard euro zou uitkomen.

    Het is het eerste nettoverlies in negen jaar. In 2008 liet Daimler nog een winst van 1,4 miljard euro noteren.

    Omzet stijging verwacht voor 2010 maar ook een winst lager dan in 2008.

    Ok, carry on.

    Login om te reageren
  19. Patrick zegt

    20 februari 2010 om 17:56

    Vette shit!

    Login om te reageren
  20. Cantago zegt

    24 februari 2010 om 21:35

    Wordt er niet mooier door…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North