• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Veyron SS en passagier knijpen ‘em voor Hennessey

Auteur: Alwood, gepost 13 juli 2011 om 22:48 – 59 Reacties

The power of a Hennessey


Herinneren jullie de Hennessey Venom GT nog van laatst? Trok hem een stukje open op Goodwood. De opgepimpte Lotus ziet er blijkbaar toch zwaar bedreigend uit in de spiegels. De voorliggende 1200pk Bugatti Veyron SS reed pardoes de berm in bij het aanzicht.

Het zet een mens weer aan het denken. Wat is nu echt belangrijk in een auto? Misschien de luxe, de cijfers, de prijs, de records. Toch is dat niet alles, rijervaring is een belangrijk punt wat men vaak vergeet. Roadpresence is er nog zo een. Koop je een dure auto, dan wil je daar lekker in rijden en wil je dat anderen aan de kant gaan als jij daar lekker in rijdt.

De Hennessey Venom GT lijkt alle vakjes aan te vinken. Angstig voor wat komen gaat kruipt de (nagenoeg?) snelste en duurste auto ter wereld aan de kant. De bestuurder hoeft vervolgens maar naar het gas te wijzen of de passagier doet het in zijn broek. Dan ben je als auto *geschikt*.

Hennessey en SSC, ze doen het als supercar-merk nog niet helemaal voor mij. Toch heeft zo’n onsubtiele, onafgewerkte maar o-zo-snelle machine wel zijn charmes. Het ultieme samensmelten van de voor deze blogslaaf geprezen eigenschappen is vooralsnog alleen Koenigsegg gelukt. (bron: Jalopnik)

Ook interessant!

  • Hennessey Mustang Legend Edition is bijna een Ford GT
  • Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
    Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
  • Bugatti komt met programma voor onderhoudsbeurt
  • eerste Bugatti met okazielabel
    Eerste Bugatti met Okazielabel is klaar!

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, geel, goodwood, Hennessey, Supercars, supersport, tuning, venom-gt, veyron

Vorig bericht: « Binnenkort weer Renault Clio Williams? [243pk]
Volgend bericht: Maybach Xenatech Coupe combo gespot in Londen »

Lees Interacties

Reacties

  1. martinh zegt

    13 juli 2011 om 22:56

    Dit zegt mij niks. Die veyron bestuurder ging gewoon even aan de kant, meer niet. Om daar nu een filmpje van 3:55 over te maken…

    Login om te reageren
  2. theblackdude zegt

    13 juli 2011 om 22:57

    haha geniaal. veyron doet m in de broek, bijrijder helemaal.

    Login om te reageren
  3. revstars-net zegt

    13 juli 2011 om 23:01

    Doe my de veyron, alleen al omdat die auteur van het filmpje zo arrogant overkomt met zijn grote bek

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      13 juli 2011 om 23:16

      @revstars-net: Typisch Amerikanen… niets van aantrekken… ze doen er alles aan om de snelste en de beste te zijn. Hun vergelijkingsobsessie is zelfs zodanig groot dat ze hun eigen economie er mee kapot maken (vgl. economie China-USA is nogal een actief onderwerp in de States en zorgt voor heel wat problemen zoals wanbeheer en foutieve investeringen…)

      Login om te reageren
      • Svenska_Aeroplan_AB zegt

        13 juli 2011 om 23:19

        @xilver: goed punt. Kijk naar de US ratingbureaus die nu half Europa de volgende depressie in praten… Ik vond het wel een goed punt van een of andere politicus die zei dat we Amerika zelf maar eens een junk rating moeten geven, met hun ‘ziljarden’-schuld!

        Login om te reageren
        • xilver zegt

          13 juli 2011 om 23:31

          @Svenska_Aeroplan_AB: Die rating bureaus beginnen me stilaan m’n strot uit te steken… Dan kent de Europese economie een kleine heropleving en dan wordt deze kapotgeslagen door Moody’s op Standard & Poor’s…Veel topeconomen keuren dit gedrag ook af, enerzijds omdat er niemand mee wordt verder geholpen en anderzijds omdat ze ronduit foutieve informatie de wereld insturen. Ik vind het overigens nog ongelofelijk dat de rating bureaus nog zoveel invloed hebben na alles dat is gebeurd de afgelopen 3 jaar want vergeet niet… het zijn wel die bureaus die de crisis in de hand hebben gewerkt en tot faillissement van Fannie Mae en Lehman Brothers hebben geleid!

          Login om te reageren
        • xilver zegt

          13 juli 2011 om 23:39

          @Svenska_Aeroplan_AB: Over die schulden van de States.. daar rept inderdaad niemand over, en dat is nou het grote probleem. De USA heeft de grootste absolute staatsschuld ter wereld (en in percentage t.o.v. GDP zullen ze ook dicht in de buurt van de top) en er is niemand die daar iets over zegt. Laatst was er een zeer interessant artikel over de Amerikaanse economie in ‘The Economist’ en het is eigenlijk erger gesteld dan dat de meeste mensen denken. In Europa herkennen (de meesten dan toch) tenminste het probleem, dit itt de Amerikaanse overheid die nog altijd doet alsof er niets aan de hand is maar niets is minder waar… Zelf ben ik dan ook zeer benieuwd waartoe dit gaat leiden…

          Login om te reageren
          • Svenska_Aeroplan_AB zegt

            14 juli 2011 om 10:04

            @xilver: ZO! Wij zijn echt scherp zeg!! We hebben het er net over en de ratingbureau’s dreigen de triple A rating van de VS te verlagen!

            Ook schokkend: 3 keer raden aan wie de VS de grootste schuld heeft: China! Een luttele 1153 milJARD dollar… China owned de VS dus gewoon. Nu al.

            Login om te reageren
            • august zegt

              14 juli 2011 om 11:23

              @Svenska_Aeroplan_AB, @Xilver: zoals de Daily Show treffend stelde: “China might repossess America if Republicans and Democrats don’t come to an agreement over the debt crisis” en Jon Stewart later vervolgde: “we’re three weeks away from having to park our country down the street so China can’t find it.”

              Login om te reageren
              • Svenska_Aeroplan_AB zegt

                14 juli 2011 om 11:28

                @august: hahaha ja! Zo ist maar net… Maar ach, is ook niet vreemd toch? ‘Wereldmachten’ lossen elkaar al eeuwen af… De VS is zelfs nog maar relatief kort ‘wereldmacht’. Ik denk dat wij nog wel gaan meemaken dat dat NIET meer het geval is!

  4. dennisr zegt

    13 juli 2011 om 23:14

    veyron is sowieso sneller dus denk niet dat dit uit ansgt was, anyway.. appart dat bestuurders wel een helm op moeten en bijriders niet..

    Login om te reageren
  5. xilver zegt

    13 juli 2011 om 23:14

    Wel.. op papier zou deze een stuk sneller moeten zijn dan de Super Sports en dat zal waarschijnlijk ook het geval zijn. De enige echte concurrent voor de Veyron is voor mij de Koenigsegg Agera R, dat ding is waarschijnlijk sneller en is bijna zo goed afgewerkt en comfortabel als een Veyron. Deze Venom is slechts een gestripte Lotus met gigantisch veel kracht, op zich een mooie prestatie maar nog niet goed genoeg om op te boksen tegen het totaalpakketje van de Veyron.
    Daarenboven, ooit zal het wel eens lukken op een wagen te bouwen die over de gehele lijn beter is als de Veyron SS, al duurt het ondertussen nu al 6 jaar.

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      13 juli 2011 om 23:18

      @xilver: sneller dan de veyron ? ahja op deze baan miss.. maar topsnelheid niet neem ik aan ?

      Login om te reageren
      • xilver zegt

        13 juli 2011 om 23:28

        @dennisr: Het zal een nipte worden… volgens Hennessee haalt deze een op van 430 (niet getest natuurlijk…), de Veyron SS doet er 432 en zou sneller kunnen (maar is ook nog niet getest). 0-100 zijn ze allebei even snel. De normale Veyron kan niets beginnen tegen de Venom GT, maar de Super Sports blijft nog wel koning (hoop ik ;-))

        Login om te reageren
  6. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    13 juli 2011 om 23:16

    @ Alwood: Rij-ervaring kan ik het wel mee eens zijn. Wordt vaak vergeten bij de aanschaf van een auto (in wat voor categorie dan ook). Maar road presence?? Is dat niet voor mensen die geen eigen mening hebben?

    Neuhh, heb ik niks mee…

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      13 juli 2011 om 23:34

      @Svenska_Aeroplan_AB: De uitstraling van zo’n Venom is ook helemaal na niet die van een Veyron. De Veyron straalt gewoon kracht, luxe en mystiek uit en heeft gewoon een ‘must-have’-factor. De Venom GT mist elk van deze factoren.

      Login om te reageren
      • SimonMc zegt

        14 juli 2011 om 02:11

        @xilver: Dus dit straalt geen kracht uit?

        En dit wel?

        )

        Om dan nog maar te zwijgen over het geluid.Sjonny van hierachter doet het al beter met de kachelbuis onder z’n golf 3 DIESEL.

        Login om te reageren
  7. walter zegt

    13 juli 2011 om 23:33

    Toch denk ik echt dat de Veyron sneller is tot 200km/h (6,7s). Deze Hennessey Venom GT mag dan wel tot 200mph=320kmh een 5 seconden sneller zijn dan de Veyron, tijd maakt hij alleen goed boven de 200km/h en dat rijden ze op Goodwood nooit.
    Dit ding heeft totaal geen tractie, ik denk dat hij maar net onder de 4s op de 100 zit.

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      13 juli 2011 om 23:40

      @walter: 2,5 seconden zit hij aan 100 ;-)

      Login om te reageren
    • MrSkyline zegt

      14 juli 2011 om 22:07

      @walter:

      vergeet niet dat de veyron bijna 2x zo zwaar is ca 1100 vs 1900 kg.

      Dat scheelt enorm in de bochten, acceleratie in een rechte lijn zegt niets, het feit dat een standaard lotus elise mk1 met 115 pk een ferrari F40 bij kan houden op bochtige cirquits wel. De Venom GT is een racemonster, de veyron is een statussymbool.
      Als je wilt posen in monaco of dubai dan rij je in een veyron, als je lol wilt hebben rij je in een Venom GT.
      De 2 zijn gewoon voor geen meter te vergelijken.

      Verschil is ook dat de veyron over 50 jaar nog gewoon werkt en word gezien als een verzamelobject, en de venom GT die status niet heeft, en misschien wel nooit zal krijgen.

      Login om te reageren
  8. Sm0keGun zegt

    13 juli 2011 om 23:35

    machtige sound :o
    wat me opvalt is dat de ruitenwissers , knipperlichtschakelaars het zelste is als dat van een astra/zafira van 1999 … is dat nog van de samenwerking met lotus en opel/vauxhall ?

    Login om te reageren
  9. quattroporte zegt

    13 juli 2011 om 23:39

    Techniek van de veyron maakt al gehakt van die opgeblazen lotus brol . op de officiele hennesey youtube pagina accepteren ze zelfs geen reactie’s ,zonder goedkeuring hoe achterlijken zijn die amerikanen seg.

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      14 juli 2011 om 01:53

      @quattroporte: lol, opgeblazen lotus…Als die Venom 20% gemeenschappelijk heeft met de elise, zal het al heel veel zijn…

      Login om te reageren
  10. kakhead zegt

    13 juli 2011 om 23:44

    ghehe, zo zat ik ook in een catherham op zandvoort toen ik 13 was.
    voelt echt apart, vooral als je het niet verwacht!

    Login om te reageren
  11. mrbones zegt

    13 juli 2011 om 23:47

    poeh wat schakelt dat ding slecht

    Login om te reageren
  12. RuVi zegt

    13 juli 2011 om 23:53

    Ik zou hem er ook langs laten.
    Je kan er vergif op innemen dat die Usa gekken alles op alles hadden gezet om op de bumper van de veyron ss te blijven hangen. Remmen ze iets te laat dan hangt er mooi zo’n halfords lotus in de diffusor van je veyron!

    Login om te reageren
  13. mightymike zegt

    14 juli 2011 om 00:36

    Echt weer typische usa rot bak kijk alleen al hoe die schakelt, hij moet hem er echt in rammen, geen dubbel koppeling…… Koop een auto en hang er weer een groot V8 blok in met wat turbo’s en superchargers en tada!! Een usa “super car”…. Vag heb tenminste laten zien wat ze kunnen met een veyron te bouwe , dat is pas een goed stukje techniek!

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      14 juli 2011 om 02:06

      @mightymike: jaja, VAG heeft het goed gedaan !

      -Ze verkopen elke Veyron met gigantisch verlies
      -VAG is een miljardenconcern
      -De Veyron is meerdere malen uitgesteld, en ik vermoed dat ze er bijna 10 jaar aan gewerkt hebben
      -Hoeveel duizenden/tienduizenden mensen zijn er betrokken geweest bij de Veyron, om nog maar te zwijgen over het aantal bedrijven dat ze erbij hebben moeten halen omdat ze het zelf niet konden?

      Ik vind de Veyron een prachtig staaltje techniek, en bewonder hoe solide alles is…maar het is in mijn ogen niet de ultieme superwagen.

      Hennessey is een relatief klein bedrijf en mag de Lotus Elise gebruiken, omdat ze anders veel te veel tijd moeten steken in het zelf ontwerpen en het erdoor krijgen van pietluttigheden, zoals het ontwerp van het dashboard dat conform verschillende regels moet zijn enz…

      Vergis je niet, het uiterlijk “heeft wat weg” van een Elise, maar is niet gewoon een opgepompte Elise.Niets is orgineel. Hij is langer, breder, de motor is anders, de versnellingsbak is anders, de remmen zijn anders, het chassis is verstevigd, enz…

      Sommige mensen denken echt dat ze gewoon een dikke V8 met wat turbo’s hebben toegevoegd aan een Lotus Elise.Niets is minder waar, en je zal zien, met deze Venom zullen ze vriend en vijand verbazen.

      Dus aub wat meer respect voor deze “yanks”.

      Login om te reageren
      • mightymike zegt

        14 juli 2011 om 09:45

        @SimonMc: ik zeg ook niet dat de veyron de ultime super car is ik zeg alleen dat amerikanen altijd met een tegenhanger moeten komen en denken dat ze overal beter in zijn. Dit artikel bewijst dat dan weer, niet?

        Login om te reageren
        • carmasterr zegt

          14 juli 2011 om 23:50

          @mightymike:

          En die Europeanen, die zijn totaal niet arrogant ofzo heh…

          Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      14 juli 2011 om 08:54

      @mightymike:

      Blijf jij nu maar denken dat er in een wagen met handbak een dubbele koppeling ligt…

      Login om te reageren
      • mightymike zegt

        14 juli 2011 om 09:46

        @jack_abarth: dat kan ook niet snap ik zelf ook wel maar dat bewijst alweer genoeg over dit stukje techniek?

        Login om te reageren
  14. stihl zegt

    14 juli 2011 om 00:54

    hahahaha die bijrijder heeft bijna een orgasme!

    Login om te reageren
  15. Bartholomeo zegt

    14 juli 2011 om 01:46

    Die kanarie gaat wel vooruit ( als het rubber nog niet op is tot hij tractie vind), maar remt ie ook even hard als een veyron?
    Als ik die eigenaar van die veyron had geweest liet ik hem ook voor. Zo’n plastic lotus maken ze op een paar weken tijd. Jammer als ie in de bumper van de veyron zou klappen ( voor de veyron dan )

    Login om te reageren
  16. Stino zegt

    14 juli 2011 om 01:57

    wat een dom filmpje..

    Login om te reageren
  17. Lan_Evo zegt

    14 juli 2011 om 02:01

    Blijft toch een hele vette bak dit, alleen al door de ervaring die je ermee hebt (zoals je hier ook wel kan zien), auto weegt nog steeds relatief geen drol en je zit waarschijnlijk rond een boom in de 1ste week, maar dat hoort eigenlijk ook bij dit soort auto’s. Ik zou liever deze hebben dan die Veyron iig.

    Login om te reageren
  18. luuktb zegt

    14 juli 2011 om 03:38

    Een stig sleutelhanger……

    Login om te reageren
  19. GOD zegt

    14 juli 2011 om 06:09

    Auto’s hebben allerlei metertjes aan boord.
    Van differentieel olie temperatuur meters tot aan longitudinal/lateral g-force meters.
    Maar om WTF!!! nauwkeurig te meten is een camera op de bijrijders hoofd gericht nog altijd het beste en nauwkeurigst.

    Login om te reageren
  20. lincoln zegt

    14 juli 2011 om 07:03

    @xilver ..

    je hebt helemaal gelijk ..
    west Europeanen zijn de ubermenschen ..
    en niemand mag een snellere auto maken als “ons” ..

    heb je over het continent Afrika ook een menig ??

    Login om te reageren
  21. fietsblogger zegt

    14 juli 2011 om 08:31

    Grappig die drie-puntsgordel in die Venom GT :)

    Login om te reageren
  22. autobart zegt

    14 juli 2011 om 08:33

    Hmmm geef mij de veyron maar, afwerking zal stukken beter zijn en alles is op elkaar afgestemd. Plus dat de veyron me stukken comfortabeler lijkt…

    Login om te reageren
  23. TSI-tje zegt

    14 juli 2011 om 08:39

    Lachuh ! Maar…eh… als ik mocht kiezen, dan toch maar bestuurder (of eventueel passagier) van de Veyron. Daar hoef je tenminste niet schouder-aan-schouder te zitten met de andere persoon en hoeft de passagier z’n benen niet opzij te doen als er van gang gewisseld moet worden.
    Dat heb ik voor het laatst meegemaakt toen mijn vrouw nog een Subaru Vivio reed, 15 jaar geleden. En dat ging een stuk minder snel dan zo’n Hennessey, dus was een stuk minder ‘eng’. Blijft evengoed wel een bom die Hennessey. Een auto in de categorie ‘gewoon omdat we het kunnen’, heerlijk !

    Login om te reageren
  24. midasracer zegt

    14 juli 2011 om 08:54

    De Hennessey ziet er uit als een gepimpte Lotus Elise. Van binnen heeft het de kwaliteit van een kitcar. Gedoemd te mislukken.

    Login om te reageren
  25. neal zegt

    14 juli 2011 om 09:08

    ik vind die Hennessy behoorlijk slecht schakelen en wat een lange halen tussen de versnellingen…typisch een USA drag car.

    Login om te reageren
  26. rotarypowah zegt

    14 juli 2011 om 09:43

    Het verbaasd mij dat er een sleutelhanger aan de sleutel zit. Verwacht je niet in dit caliber auto.

    Login om te reageren
  27. fep739 zegt

    14 juli 2011 om 09:49

    waarom heeft de chauffeur wel een helm op en die bijrijder niet ?

    Login om te reageren
    • opgooier zegt

      14 juli 2011 om 11:01

      @fep739: Omdat dit filmpje anders nog saaier was geweest. Betwijfel of de passagier echt bang is, zo’n kop trekken lijkt me niet heel vreemd met zoveel G-krachten op je lichaam en zonder stuur in de handen etc.

      Login om te reageren
  28. E34M5Touring zegt

    14 juli 2011 om 10:00

    Yank’s can’t change gear for shit. O.T. wel een brute auto met een fluitconcert, elke keer als je het gas opengooit

    Login om te reageren
  29. Freewarefreak zegt

    14 juli 2011 om 10:05

    Die Hennessey vind ik super bruut om te zien. Wat een agressieve look heeft die auto. Aan het filmpje te zien gaat hij gruwelijk hard. Lijkt mij een ervaring om daar eens in te mogen rijden.

    Maar het hele opgeklopte Amerikaanse verhaal dat er in verwerkt zit.. “de Veyron ging aan de kant.. zou hij de shootout nog herinneren?..” Flikker toch op muffe Yanks.. die man in die Veyron liet hem er gewoon langs.. de reden moeten we vragen aan de man in de Veyron.. en hé.. zie.. dat doen ze niet.

    Wel raar trouwens dat de coureur een helm op heeft/moet. De bijrijder mag gewoon sterven als er wat mis gaat..

    Login om te reageren
  30. vincenzo zegt

    14 juli 2011 om 10:25

    Het is toch al bekend dat die veyron geen bochten moet maken? Net als die andere duitse rommel…het gaat goed totdat er bochten komen. Het dash zit wel goed in elkaar, dat dan weer wel.

    Login om te reageren
    • gedwongenleaser zegt

      14 juli 2011 om 11:42

      @vincenzo: nu heb ik Top Gear niet direct hoog aangeschreven staan maar de SS jakkerde behoorlijk rap over het TG circuit heen waar toch de nodige bochtjes inzitten.

      Login om te reageren
      • TSI-tje zegt

        14 juli 2011 om 13:10

        @gedwongenleaser: Ach laat Vincenza maar l[_]llen. Die is volgens mij een keer zoek gereden door een Golfje 1.2 en heeft sindsdien de pik op alles wat VAG is. Zijn geblaat mist elke vorm van realiteit.

        Login om te reageren
        • gedwongenleaser zegt

          14 juli 2011 om 13:58

          @TSI-tje: tja iedereen heeft recht op een mening maar onderbouw het dan liefst enigszins op een dusdanige manier dat het ook nog ergens op slaat. Vincenzo: “Iedere willekeurige Duitser kan geen bochten maken.” Zucht… Kruip aub terug in het hol waar je vandaan komt.

          Login om te reageren
    • midasracer zegt

      14 juli 2011 om 15:54

      @vincenzo: Porsche?

      Login om te reageren
    • bomber888 zegt

      14 juli 2011 om 18:46

      @vincenzo: jij onderbouwt je mening wel goed! +1 voor jou. not…

      Login om te reageren
  31. bowie zegt

    14 juli 2011 om 12:36

    Gaat dit over?????

    Login om te reageren
  32. AscariGT zegt

    14 juli 2011 om 19:22

    Owning the Veyron? die knuppel doet helemaal niets. Veyron wil/kan niet starten dus mag hij voor gaan, meer niet.

    Login om te reageren
  33. w0o0dy zegt

    15 juli 2011 om 22:50

    Video met wat uitleg voor de no-knows here…
    http://www.youtube.com/watch?v=f1-SODuYqhs&hd=1

    Login om te reageren
  34. w0o0dy zegt

    29 juli 2011 om 22:45

    Filmpje van één van de runs op Goodwood… lijkt redelijk met de power overweg te kunnen.. maar reed ook niet met de volle 1200pk op goodwood.

    http://www.youtube.com/watch?v=l-2f2bjPF8g

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North