• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Video: Mustang Boss 302; M3- én R8-killer?

Auteur: sir_smokalot, gepost 13 maart 2011 om 13:06 – 75 Reacties

2012_Ford_Mustang_Boss_302


Er was een tijd dat de potente Europese sportieve modellen op het circuit bijna letterlijk rondjes om hun Amerikaanse evenknieën konden rijden, maar de laatste jaren maken de Amerikanen grote sprongen als het gaat om het vermogen en de wegligging van hun high-performance modellen. Inmiddels is het al zo ver dat de nieuwe Mustang Boss 302 op Laguna Seca een rondetijd heeft geklokt die die van de BMW M3 en Audi R8 doen verbleken.

‘De Mustang Boss is een baas‘, zo schreef collega Capser onlangs al. De heren van Motor Trend zijn het hier roerend mee eens, want zij hebben een standaard Boss rond het fameuze Laguna Seca-circuit gejaagd in een tijd van 1:40.21. De duurdere (E92) M3 en R8 (V8) deden hier respectievelijk 1:42.96 en 1:40.75 over. Billenkoek (pats) dus!

We moeten echter in het achterhoofd houden dat het een Amerikaanse thuiswedstrijd was, en dat het hier slechts één circuittijd betreft. Waar een auto op het ene circuit excelleert, komt hij op een ander circuit juist wat minder uit de verf, dus meteen conclusies trekken is niet verstandig. Bovendien is niet duidelijk of de ronde met behulp van de TracKey is neergezet of niet. Toch lijkt Ford met de Boss een puike wagen te hebben afgeleverd, zeker als je er van uitgaat dat er ook nog een ‘Laguna Seca’ variant met rolkooi is, die waarschijnlijk nog een stukje sneller is.

De Boss 302 is uitgerust met een 5 liter V8 die er 450 pk en 515 Nm uitpompt. Hij weegt 1648 kg (curb weight). Vergelijk dit met 420 pk, 400 Nm en 1.585 kg (curb weight) voor de M3 en het lijkt waarschijnlijk dat de twee aan elkaar gewaagd zijn. Pak je de specs van de R8 er bij dan lijkt een langzamere tijd wat onwaarschijnlijker, maar misschien had de chaufeur een slechte dag. Alle Laguna Seca-rondetijden vind je HIER, de ‘Laguna Laps’ van Motor Trend HIER.

De bewuste rondetijd van de Boss 302:

Het is niet de eerste keer dat de Boss tegenover een M3 wordt gezet, in deze video (ook al van Motor Trend trouwens) maakte hij het de Beier ook al aardig moeilijk. Zouden de heren iets proberen duidelijk te maken? Ook benzinehoofd Jay Leno was aardig te spreken over de hete Mustang. Ik wacht nog even met conclusies trekken tot ik de Boss (onder andere) een heet rondje Nürburgring heb zien doen.

Om het Boss-festijn compleet te maken hebben we als bonus nog wat materiaal van de minder straatlegale Boss, de 302S, die over een ander circuit wordt gejaagd. Klinkt lekker rauw, dat ding. KLIK.

Ook interessant!

  • Ford Mustang Shelby GT500 rijtest
    Ford Mustang Shelby GT500 rijtest video
  • Video: Mustang-rijder doet powerslide, maar dan..
    Video: Mustang-rijder doet powerslide, maar dan..
  • Een Ford Mustang als lesauto, hoe vet is dat?
    Een Ford Mustang als lesauto, hoe vet is dat?
  • Video: Mustang-rijder heeft lak aan de politie
    Video: Mustang-rijder heeft lak aan de politie

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

Boss, Ford, mustang, Vergelijkingen, Video

Vorig bericht: « Hoeveel verdient een automotive CEO eigenlijk?
Volgend bericht: DMC geeft de Porsche Panamera extra power en carbon »

Lees Interacties

Reacties

  1. Burdy zegt

    13 maart 2011 om 13:19

    Ach de m3 gaat bijna met pensioen. Op zich wel kap van ford maar naar zoveel jaar mag het ook wel een keer.

    Ik kan mij nog wel het filmpje herinneren waar de tijd vasn de r8 en de m3 zijn neergezet. Toen vond ik de rijder niet zo heel bijzonder. Je kan pas een echt vergelijk maken als er onder dezelfde omstandigheden en met dezelfde rijder gereden wordt.

    Maar als ik het geld had, zou ik toch voor de m3 gaan.

    Login om te reageren
  2. wolf zegt

    13 maart 2011 om 13:25

    Amerikaanse auto getest door amerikanen op amerikaanse baan.Objectief??….geloof er geen zak van.M3 rules (nog steeds).

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      13 maart 2011 om 13:41

      @wolf: Dus alle tijden van Porsche, MB, BMW, Audi, VW en Opel op de Nurburgring mag ik nu ook in twijfel trekken?

      Want ja, Duitsers op een Duits circuit, he!

      Haas.

      Login om te reageren
      • BasaBas zegt

        13 maart 2011 om 13:58

        @bozewolf: Volgens de theorie van wolf (hoe zit dat met die namen van jullie trouwens :S), zou je die gewoon kunnen gebruiken, zolang je ze maar onderling vergelijkt….

        Nu vertrouw ik persoonlijk überhaupt niet zoveel van dit soort tracktests meer, aangezien menig producent zijn persauto’s van meer vermogen of betere banden voorziet. En ja, het zou kunnen dat ze alledrie niet hetzelfde zijn als de straatversies, maar welke is dan het meeste aangepast…?

        Login om te reageren
  3. bozewolf zegt

    13 maart 2011 om 13:40

    Haha, de eerste fanboy reacties zijn er al!

    Goed bezig, Ford. Let die arrogante duitse premium bakken het vuur maar aan de schenen.

    100 liever deze Mustang dan een m3 of een r8. Veel meer uitstraling, betere looks, bruter in het algemeen en nu dus nog sneller ook.

    Login om te reageren
    • bassie zegt

      13 maart 2011 om 15:15

      @bozewolf: een m3 arrogant noemen naast een mustang die zichzelf de BOSS durft te noemen, LOL!

      Login om te reageren
      • bozewolf zegt

        13 maart 2011 om 16:31

        @bassie: Die naam komt uit het muscle car tijdperk, toen was het ding ook de absolute boss.

        Login om te reageren
        • bassie zegt

          13 maart 2011 om 16:58

          @bozewolf: toen wel, nu is het waardeloze troep, redelijk snelle waardeloze troep, dat dan weer wel!

          Login om te reageren
          • bozewolf zegt

            13 maart 2011 om 17:21

            @bassie: En waarom is het waardeloze troep? Onderbouw dat eens. Met feiten.

            Login om te reageren
            • bassie zegt

              13 maart 2011 om 17:39

              @bozewolf: Lage kwaliteit kunstof, goedkope materialen, goedkoop slecht blok, al hetgeen in USA gebouwd wordt is net als vroeger van ZEER lage kwaliteit.. Ik snap niet dat mensen dergelijke rommel kopen…

              Dat jij zo op een foto’tje het een mooie auto vind kan ik mij goed voorstellen, tot je in het echt er een ziet en kan vergelijken met iets als de R8 waar zij denken mee te kunnen concurreren, the lulz….

              Login om te reageren
              • C6_R zegt

                13 maart 2011 om 17:57

                @bassie: blablabla

                De realiteit is het niet met je eens:

                Waar zijn die “premium” auto’s dan tov de amerikaanse auto’s van “ZEER lage kwaliteit”?

              • C6_R zegt

                13 maart 2011 om 17:59

                @C6_R:

              • FredT zegt

                13 maart 2011 om 22:17

                @C6_R: Porsche rules! :-D

              • PeugeotGTI zegt

                13 maart 2011 om 22:39

                @C6_R:
                Alle Amerikaanse “premium” merken staan hoog, terwijl o.a. Mazda en VW laag staan.
                Heb je gelezen wat er onderaan dit plaatje staat?
                Ben benieuwd wat ze hebben weggelaten dan

              • Svenska_Aeroplan_AB zegt

                13 maart 2011 om 18:07

                @C6_R: Precies, zo is het vaak. De perceptie en realiteit ligt mijlenver uit elkaar! In de laatste TUV-test wordt Saab ook het 4e merk qua betrouwbaarheid, en Audi 10e, BMW 20e, etc. Maarja, maar weinigen die het geloven!

                Ignorance is bliss zeg maar…
                ;)

              • bassie zegt

                13 maart 2011 om 18:36

                @C6_R: je vergelijkt appels met peren c6, ga nou niet over iets anders beginnen, amerikaanse auto’s zijn ALTIJD TROEP EN PLASTIC.. dat er weinig onderhoudsproblemen zijn is logisch, wat er niet is aan luxe en opties kan ook niet kapot…

              • Svenska_Aeroplan_AB zegt

                13 maart 2011 om 18:42

                @bassie: en wat vind jij belangrijker? betrouwbaarheid of afwerking van het interieur? Sta je dan met je rechte dashboardlijntjes, met je motorkap open naast de snelweg…

              • bassie zegt

                13 maart 2011 om 18:46

                @Svenska_Aeroplan_AB: ja want met een m3 en een r8 sta je dagelijks langs de weg?

                wil je een sportwagen, dan heb je maar 3 goede opties imo, CGT F40 en F1, alle overige auto’s zijn gemaakt dat je er behalve heel hard mee kan gaan ook nog comfort en luxe hebt..

                Amerikanen hebben nog nooit een combinatie van die 2 weten te bewerkstelligen, een corvette c6 zo6/zr1 is redelijk snel, maar door de goedkope zware materialen en plastic’s erg zwaar en ziet er niet uit! om nog maar niet over bovenstaande boss *uche*uche* te beginnen…

              • carmasterr zegt

                14 maart 2011 om 10:42

                @bassie:

                Sinds wanneer zijn plastics en carbonfiber “erg zwaar”?
                Ik geloof dat we hier de werkelijkheid aan het buigen zijn om vast te kunnen houden aan beelden uit de jaren tachtig.
                Want toen, en alleen echt toen, waren ze zo slecht, zwaar, lelijk en underpowered als jij beweert.
                Je posttraumatische flashbacks hebben met het heden niets te maken ben ik bang.

              • C6_R zegt

                13 maart 2011 om 18:48

                @Svenska_Aeroplan_AB: Ach, dan sta je daar in ieder geval premium en high tech! :lol: Kost een flinke duit extra, maar dan heb je ook wat! ;)

              • SimonMc zegt

                14 maart 2011 om 00:33

                @bassie: “wat er niet is aan luxe en opties kan ook niet kapot…”

                LOL

                De Amerikanen hebben het woord luxe praktisch uitgevonden…
                Reden al decennia lang met servo en airco, terwijl we hier in Europa nog steeds onze ruiten met zwengeltjes moesten opdoen.

                En over de mechaniek kan je niets verkeerd zeggen!Zo oversized, zo eenvoudig als iets maar met de betrouwbaarheid van een houtkachel.

                Haal je hoofd eens uit je gat !

              • bozewolf zegt

                13 maart 2011 om 20:05

                @bassie: Dat er mindere materialen voor het interieur gebruikt worden is waar. Kost dus ook minder.

                Dat het blok goedkoop en slecht zou zijn is werkelijk je reinste onzin.

              • bassie zegt

                13 maart 2011 om 21:37

                @bozewolf: Heb jij enig idee hoe dit blok tot stand is gekomen? Met name dit blok is een voorbeeld van de troep die ze produceren. Bij ford werken ze van achter naar voor, eerst eens kijken wat de output is van de concurrent en dan het blok groter en groter maken zodat ze die 400pk’s hebben.. ipv onderzoek te doen naar efficiëntie en optimale vermogensafgiftes bij nieuw te ontwikkelen motoren.

                I rest my case, ford is en blijft troep!

              • C6_R zegt

                14 maart 2011 om 22:54

                @bassie: Bladiebladiebla…

                Over efficiëntie gesproken:

                M3: city 14 mpg, highway 20 mpg
                Boss 302: city 17 mpg, highway 26 mpg

                Dus kort samengevat, de Ford is zuiniger, sneller en goedkoper dan een M3…

                :lol:

                Verder nog iets?

              • C6_R zegt

                14 maart 2011 om 22:55

                @C6_R:
                http://www.bmwusa.com/Standard/Content/Vehicles/2011/M/M3Coupe/Features_and_Specs/M3CoupeSpecifications.aspx

                http://www.ford.com/cars/mustang/specifications/engine/

        • Laue zegt

          13 maart 2011 om 19:32

          @bozewolf:
          R/T

          Login om te reageren
          • bozewolf zegt

            13 maart 2011 om 20:05

            @Laue: Jaja, ok, er waren meer bazen in die tijd, maar je snapt m’n punt :P

            Login om te reageren
  4. btracing zegt

    13 maart 2011 om 13:44

    Valt me mee, het is in ieder geval een handgeschakelde bak! Maar ik ben ook wel benieuwd naar bijvoorbeeld de banden op de verschillende wagens.

    Login om te reageren
  5. GOD zegt

    13 maart 2011 om 13:52

    De normale mustang was al vergelijkbaar met de M3.
    Dat deze Boss versie sneller is geloof ik graag.
    Maar het is ook een concurrent van de M3 GTS niet de normale M3.
    volgens de tijden sneller als de Nissan GTR.
    Wil veel geloven maar dat niet.

    Login om te reageren
  6. F1Tim zegt

    13 maart 2011 om 13:53

    Alweer zetten ze er Europeanen met lagere vermogens bij. Het is alsof ze op voorhand al sterk vermoeden dat de Amerikaan dan anders in het zand bijt… Nee, haal de M3 GTS bij, en het verschil is amper 6 pk, maar het verschil in prestaties zal groter zijn…

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      13 maart 2011 om 14:00

      @F1Tim: een M3 GTS kost iets van 4 keer zoveel waarschijnlijk…

      Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      13 maart 2011 om 21:33

      @F1Tim: als je de M3 GTS kiest dan moet je ook de Laguna Seca Edition van de Boss 302 nemen… met de remmen van de 302s racewagen, geen achterbank, een rolkooi, en echte spoilers, vrijwel gelijk qua concept aan de GTS zeg maar en qua gewicht ook redelijk dichtbij (beide hebben zo’n 280+bhp/tonne). Die uitvoering haalt nog ongeveer een seconde van deze rondetijd af… daarmee kom je in het gezelschap R8 V10, 997 turbo en ook de M3 GTS.

      Login om te reageren
      • GOD zegt

        14 maart 2011 om 00:28

        @w0o0dy: De Boss 302 heeft ook geen achterbank met cross bars etc. aero pakket bijna het zelfde als de racewagen.
        Inlaat het zelfde als de racewagen etc. etc. Is gewoon een echte trackcar als de M3 GTS. Laguna Seca edition gaat het gat tussen de trackcar en racewagen vullen.

        Login om te reageren
        • w0o0dy zegt

          14 maart 2011 om 08:56

          @GOD: fout de boss heeft gewoon 4 zitplaatsen en minimale aeroaanpassingen. Zie:
          http://media.ford.com/article_display.cfm?article_id=33064

          Login om te reageren
          • GOD zegt

            14 maart 2011 om 09:37

            @w0o0dy: Ik weet niet maar als ik op Boss 302 interieur foto’s zoek krijg ik deze:

            Verder lees ik dingen als “The aero package is almost entirely copied from the Boss 302R race car”

            Kan heel goed aan mij liggen hoor maar dit is wat ik zie en lees.

            Login om te reageren
          • GOD zegt

            14 maart 2011 om 09:42

            @w0o0dy: En sowieso als je ziet wat Ford er voor een moeite en know how in heeft gestoken en wat voor onderdelen ze hebben gebruikt kun je wel zeggen dat het een trackcar is, ook al zit de achterbank er in of niet.
            Meer werk als dat BMW in hun GTS heeft gestoken denk ik.

            Login om te reageren
            • w0o0dy zegt

              14 maart 2011 om 10:19

              @GOD: als ik de tekst op de site van Ford zelf lees dan is de achterbank eruit in de LS maar dus niet in de gewone Boss. De Ls heeft ook de remmen en voorspoiler van de 302r. Daarnaast is er ook de 302s die nog extremer is dan de LS en de openbare weg niet op mag. De Gts heeft ook een ander interieur en rolkooi en komt qua pk/gewicht verhouding het dichtst bij de LS.

              Login om te reageren
              • GOD zegt

                14 maart 2011 om 12:17

                @w0o0dy: Veel versies van dat ding. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Maar goed zoals ik al zij, vind ik het sowieso een trackcar met of zonder achterbank.
                Meer track gericht als de GTS denk ik.
                En dat is alleen maar goed toch. Helemaal als je kijkt hoe weinig zon mustang kost vergeleken met een M3 GTS of zelfs de gewonen M3. Zelfs het interieur is zeer goed van deze Mustang. Misschien dat een rijtest met beide me anders zou kunnen beslissen maar grote kans dat ik de Mustang zou nemen.

              • w0o0dy zegt

                14 maart 2011 om 12:45

                @GOD: gemiste kans.. “ik zie door de bomen het bos(s) niet meer” ;-)

              • GOD zegt

                14 maart 2011 om 12:52

                @w0o0dy: :lol: haha idd een gemiste kans.

  7. misteralmostknowitall zegt

    13 maart 2011 om 13:53

    Vette bak maar hij komt, in mijn ogen, niet in de buurt van de oude Boss 302. Opmerkelijk weinig gebrul IN de auto.

    Login om te reageren
  8. bozewolf zegt

    13 maart 2011 om 14:04

    Op de Ring zal ie wsslijk wel iets moeten inleveren tov Seca (Seca is mooi glad asfalt). Ding blijft een starre achteras hebben…

    aan de andere kant, met net meer dan 40k dollar rij je in de USA met een Boss 302 naar huis. Voor achtduizend meer trakteer je jezelf op de Seca versie.

    Kom daar eens om bij BMW. Haal je net een 118d ofzo….

    Login om te reageren
    • mercedesclsfan zegt

      13 maart 2011 om 14:12

      @bozewolf: een m3 kost in amerika ook minder dan 50 000 dollar. En als je die mustang boss 302 hier in europa zou bestellen, dan betaal je wrsch bijna 150 000 euro wat dubbel zoveel is als een m3 in Belgie.

      Login om te reageren
      • bozewolf zegt

        13 maart 2011 om 15:24

        @mercedesclsfan: 150k, hoepel toch op man. Prijs gaat echt niet 3 keer over de kop.

        En de vanaf prijs voor een M3 sedan is 56000 dollar. En dat is voor je de optielijst krijgt en je weet hoe het is met die Duitsers en opties.

        En als je die Boss 302 in Belgie bestelt issie ook weer minder duur ivm Nederland.

        Als overdrijven je vak was zou je wereldklasse zijn.

        Haas.

        Login om te reageren
      • slappehap zegt

        13 maart 2011 om 18:00

        @mercedesclsfan: gekocht in de VS voor iets meer dan 33k euro is ingevoerd ongeveer 50k euro inclusief btw en exclusief 27,4% bpm en nog wat co2 tax.

        Login om te reageren
  9. huge zegt

    13 maart 2011 om 14:12

    Ami’s zijn leuke autos totdat je erin zit; de Duitsers zijn duurder maar het interieur is kwalitatief een stuk beter dan de gemiddelde Amerikaan. In Geneve heb ik in de Corvette en de Challenger gezeten en de gemiddelde Koreaan heeft minder plastic dan die twee. Kwa performance/prijs niet te verslaan maar op het eind zit je in de auto dus een beetje kwaliteit is niet slecht (en bijvoorbeeld zichtbare schroeven is ook zo’n no go in een interieur)
    Kwa uiterlijk echter een heerlijke auto…

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      13 maart 2011 om 15:25

      @huge: Je kan redelijk simpel je interieur door een lederboerke laten customizen met het geld dat je uitspaart bij aankoop.

      Tararaboem, weg interieur-argument…

      Login om te reageren
      • laurensl zegt

        13 maart 2011 om 16:50

        @bozewolf: Taraboem , weg met je fabrieks garantie

        Login om te reageren
        • bozewolf zegt

          13 maart 2011 om 17:23

          @laurensl: Zou dat zo zijn, als je alleen het interieur aanpakt?! =/

          Kan me toch niet voorstellen dat als je je interieur laat verfraaien en 5 weken later flikkert je versnellingsbak eronder weg (om maar iets ernstigs te noemen), dat de fabriek kan zeggen “ja dikke lul”?

          Zou je daar niet een rechtszaak van kunnen maken?

          Login om te reageren
  10. evertham zegt

    13 maart 2011 om 14:40

    daar sta ik dan met me M3

    Login om te reageren
  11. Jokkebrok zegt

    13 maart 2011 om 15:07

    @Ford: Nee, ik wil de Ford Mustang Boss 302 winnen!

    Login om te reageren
  12. macgyver88 zegt

    13 maart 2011 om 15:31

    M3 en R8 moet je niet met elkaar vergelijken dus ook niet met die zogenaamde ‘boss’

    Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      14 maart 2011 om 10:52

      @macgyver88:

      Leg uit?
      Niet over plastics beginnen, daar gaat je M3 echt niet harder van.

      Login om te reageren
  13. rufctr01 zegt

    13 maart 2011 om 15:57

    @evertham: daar sta ik dan met MIJN M3.

    Dat de Amerikanen vooruitgang hebben geboekt met hun wegligging problematiek hebben ze al laten zien met de Corvette Z06. Ik meen dat ze het toen rond de 7min26 geklokt waren.
    De tiden dat Amerikaanse auto’s een belabberde wegligging hadden zijn denk ik voorbij.
    Ik kan de American Muscle wel waarderen en het geluid is natuurlijk fantastisch.
    En misschien is de Mustang wel beter… dan hebben BMW en Audi weer een uitdaging.

    Login om te reageren
  14. autoloos19 zegt

    13 maart 2011 om 16:09

    De 302 Boss die sneller is op het circuit dan een GTR of SLS AMG…
    Ye right! :roll:

    Amerikanen en de werkelijkheid, prachtig! :lol:

    Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      14 maart 2011 om 10:45

      @autoloos19:

      Waar is er iets over de GTR of SLS gezegd?
      Of heb ik iets gemist?

      Login om te reageren
  15. roestvrijstaal zegt

    13 maart 2011 om 16:11

    Leuk filmpje, maar had toch liever wat meer actie gezien, zoals het een achterwielaangedreven V8 betaamt.

    Login om te reageren
  16. pontiac zegt

    13 maart 2011 om 16:59

    @autoloos19jaja amerikaanen en ford prachtig

    Login om te reageren
  17. The360box zegt

    13 maart 2011 om 17:08

    2012?

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      13 maart 2011 om 20:18

      @The360box: US market loopt halverwege het jaar al over opp 2012 model

      Login om te reageren
  18. mark88 zegt

    13 maart 2011 om 17:16

    Ik zal toch nooit kiezen voor deze lelijke Amerikaanse troep voor M3 en zeker niet voor R8 !

    Login om te reageren
  19. warddebever zegt

    13 maart 2011 om 18:48

    Verbleken ? De R8 is 0,5s trager maar was dat in dezelfde omstandigheden ? Met dezelfde chauffeur ? Wat was het gemiddelde van 5 ronden ? …

    Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      14 maart 2011 om 10:43

      @warddebever:

      In de wereld van de fanboys is dat een eeuw sneller.
      Dat si toh een schande? Zo’n KFC-bucket die je voorbijkomt???

      Login om te reageren
      • carmasterr zegt

        14 maart 2011 om 10:44

        @carmasterr:

        *is toch

        Login om te reageren
  20. 240sx zegt

    13 maart 2011 om 18:55

    Op tupperware zit levenslange garantie toch? ze zijn dus wel zeker van hun zaak :)

    Login om te reageren
  21. laurensl zegt

    13 maart 2011 om 19:14

    Wanneer komt eigelijk de nieuwe 3-serie uit?
    Deze gaat toch al een tijdje mee dacht ik zo.

    Login om te reageren
  22. Dimglor zegt

    13 maart 2011 om 20:45

    Is gewoon geen representatieve test…
    Ik zou sowieso voor de m3 gaan… Vind het gewoon een prachtige wagen en is al jaren de benchmark…. Ik heb niet zoveel met die nieuwe Mustangs…

    Login om te reageren
  23. mrbones zegt

    13 maart 2011 om 22:06

    Niet verkeerd van die amerikanen

    Login om te reageren
  24. carmasterr zegt

    14 maart 2011 om 10:51

    Leuk dat is sneller is, maar daarvoor zou ik m helemaal niet kopen. Als je deze auto koopt omdat ie sneller is dan de M3, ben je geen haar beter dan de M3-fanboys.
    Nee, wat mij betreft gaat het om de looks, de power en de sound.
    Een goede wegligging is ook altijd welkom, maar van wereldklasse?
    Waarom? De enige reden dat je zo’n onderstel zou willen is om er over op te scheppen. Ookal is iemand anders sneller, die van jou is altijd nog van wereldklasse en die van hem niet, lekker puh!

    Dus hij is sneller, big deal.
    Als ik het geld had had ik ‘m toch al boven de M3 verkozen.

    Login om te reageren
  25. corvettez06 zegt

    14 maart 2011 om 10:59

    @bassie heb nog nooit iemand mee gemaakt die zo uit z,n nek lult als jij , heb je wel eens in een porsche of een ander euro merk gezeten , uit de jaren zeventig of tachtig , zag er net zo crappy uit,dat het interieur niet met leer is tegenwoordig intresseert mij geen hol , maar ga niet lopen schreeuwen dat het troep is of uit elkaar valt , kijk eens in een x5 een en al plastic man , lul naar je verstand.

    Login om te reageren
  26. pieterveer zegt

    14 maart 2011 om 13:17

    Eigenlijk jammer dat die auto’s met elkaar vergeleken worden. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat iemand zit te dubben over een keuze tussen een M3, R8 of Boss Mustang, daar zijn ze te verschillend voor en bedienen ze ieder hun eigen publiek. Deze Boss is op Amerikaanse leest geschoeid, met alle bekende voor- en nadelen. Apart is-ie zeker en dat kan je van een M3 inmiddels niet meer zeggen. Die is echter voor wat ernstiger kijkende types. De Bossrijder lijkt mij meer iemand die lak heeft aan conventies en boerend en schetend, maar vooral hard lachend door het leven gaat.

    Login om te reageren
  27. gerrelekker zegt

    14 maart 2011 om 16:19

    Ondanks het feit dat ik 100% zeker ben dat zowel de M3 als R8 beter gebouwd zijn, mooiere materialen gebruiken, degelijker afgewerkt zijn en zeker sneller zijn op het circuit kunnen ze helaas niet op tegen de uitstraling van zo’n Mustang.

    Login om te reageren
  28. MAB zegt

    14 maart 2011 om 22:59

    Aah ga toch weg met je mustang, die kun je niet vergelijke met een r8. Al is die meschien sneller. geef mij maar die r8 of m3(a), De mustang is ook mooi en bruut hoor daar niet van. maar je kunt hem niet vergelijke met een r8:D:D

    Login om te reageren
  29. corvettez06 zegt

    14 maart 2011 om 23:04

    @pieterveer ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden maar je heb helemaal gelijk hard lachend door het leven , dit soort auto,s brengen gewoon de kleine jongen naar boven .

    Login om te reageren
  30. bmwmaaktrijdengeweldig zegt

    26 juni 2011 om 19:49

    Als bmw fanboy heb ik liever een boss 302.

    Jammer dat mensen hier dat zelf niet kunnen ervaren.. conclusies trekken zonder enig argument!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North