Ook de Duitse tuner DMC kon het niet laten om de Panamera naar eigen inzicht wat aan te passen en op te leuken. En daarbij gingen ze een stukje verder dan alleen een heleboel carbonfiber op de buitenkant plakken.
De carbonfiber lip op de voorspoiler zorgt ervoor dat de lift op de vooras afneemt en daarnaast hebben ze ook nog een paar kieuwen aan de zijkant gemonteerd (voor de sier) en uiteraard een carbonfiber diffuser aan de achterkant.
Maar echt leuk wordt het pas onder de motorkap. DMC pept namelijk de Panamera Turbo op van 500 pk/700 Nm naar 580 pk/820 Nm, maar dat is wel als je de sportknop gebruikt. Druk je die niet in dan heb je ‘slechts’ 550 pk/780 Nm tot je beschikking. Precies genoeg dus als je botox vriendin boodschapjes gaat doen.
PS Wel opvallend dat de auto op de persfoto’s een Panamera 4S is en geen Panamera Turbo.
Waarom is de Panamera op de foto dan een 4s?
@subaru555: Omdat robbie het zegt en die weet blijkbaar vanaf de voorkant wat voor Panamera het is.
@meneersander: nee hoor, Robbie kijkt gewoon goed naar de foto’s in de gallery. En als jij dat ook zou doen dan zou je op onderstaande foto’s zien dat er achterop deze Panamaera een badge zit met “Panamera 4S”.
@robbie: hmm klopt.
Een van de beste Panamera-tunings die ik heb gezien. Neem bijvoorbeeld die van Techart, die zijn te druk vind ik.
@thibault: totally agree +1
Ziet er best netjes uit.
Wat is t verschil tussen n pannemera s en n 4s
@audirs6ravant: Panamera S = achterwielaandrijving
Panamera 4S = 4WD
@audirs6ravant:
?
@audirs6ravant: Vierwielaandrijving bij de 4S.
Naam zegt het al.