• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Video: Valentino Balboni doet 270 km/h met een LP640

Auteur: RubenBaeten, gepost 13 juli 2009 om 21:42 – 119 Reacties

Balboni wegpiraat


Op een landweggetje waar een maximumsnelheid van 40 km/h geldt, wel te verstaan. WTF!

Mooi moment voor een goede discussie. Ja, het is wel de legendarische Valentino Balboni en het betreft hier de wegen rond het Lamborghini-hoofdkantoor, die hij als zijn broekzak kent en waar de omwonenden ongetwijfeld wel wat gewend zijn. Maar kan hij dit maken?

Ook ik rij altijd wel wat te hard, maar hier zat ik met open mond naar te kijken. Uitritten, zijwegen en tegenliggers knalt Balboni met 200+ voorbij. Meestal zie je dat mensen die ècht goed kunnen rijden, die op het circuit de bizarste tijden neerzetten, zich op de openbare weg juist voorbeeldig gedragen. Omdat ze zich niet hoeven te bewijzen, omdat ze er toch geen kick uit halen en omdat ze zich bewust zijn van de klappers die je kunt maken. Daarom nu de vraag: kan Balboni eigenlijk wel rijden of is het gewoon een typische Lambo-loser?

Kijk de video en laat je verbazen.

Met dank aan Max voor de tip!

Ook interessant!

  • Video: waarom je niet moet snapchatten met 160 km/u
  • Video: politieachtervolging 200 km/u+ voor spookvoertuig
    Video: politieachtervolging 200 km/u+ vanwege spookvoertuig
  • Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn
    Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn
  • Video: GTST voor gevorderden

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen heeft het weer voor elkaar
  • Deze Hummer is van een Bekende Nederlander geweest
  • Dit moet wel de allerleukste auto ter wereld zijn
  • Checklist: zo maak je je auto vuurwerk-proof
FacebookTweetPinLinkedIn

Lamborghini, lp640, murcielago, valentino-balboni, Verkeer, Video

Vorig bericht: « Dit wordt ‘m dan: de Peugeot RCZ
Volgend bericht: Video: Budget-Gymkhana met Kyle Sarasin »

Lees Interacties

Reacties

  1. mrB zegt

    13 juli 2009 om 21:47

    als je kijkt naar de naam van het filmpje (my ride with…) dan lijkt het alsof een potentiele koper een ritje met valentina maakt. De koper moet natuurlijk wel geimponeerd worden :P

    Login om te reageren
  2. jeroen zegt

    13 juli 2009 om 21:47

    Jezus,

    Lijken wel 2 vikings in een lambo @ 2:34

    Login om te reageren
  3. mrB zegt

    13 juli 2009 om 21:50

    die potentiele koper is trouwens wel dik en lelijk. De snelheid is ook wel bizar hoog

    Login om te reageren
  4. boostah zegt

    13 juli 2009 om 21:50

    Tis dan ook italie, iedereen rijdt daar zo

    en denk aan voorrangsweg, zo’n dingen kan je dus doen indien iedereen anders goed oplet en zich volledig aan de regels houd (net zoals wat ghostrider doet hier nogal van afhangt)

    Login om te reageren
  5. vinox zegt

    13 juli 2009 om 21:52

    Sssssssick!

    Login om te reageren
  6. Kuyl zegt

    13 juli 2009 om 21:55

    Lambo loser, haha zeker nog nooit het filmpje gezien dat hij Jeremy Clarckson bijna in z,n broek laat schijten in een Diablo. Deze man weet echt wel wat rijden is.

    Login om te reageren
  7. RoT___ zegt

    13 juli 2009 om 21:56

    Sodeju, wat een onverzorgde vethomp is de passagier!

    Login om te reageren
  8. G_deGroot zegt

    13 juli 2009 om 21:59

    Hij haalt nergens in waar tegenliggers zijn en rijdt nergens hard waar mensen direct voor hem zijn, behoorlijk voorbeeldig hoor.

    Verder hoeven we denk ik niet vraagtekens te gaan stellen bij de rijvaardigheid van iemand die al meer dan veertig jaar elke dag Lamborghini rijdt, op wegen die hij waarschijnlijk al z’n hele leven kent.

    Login om te reageren
  9. Willem zegt

    13 juli 2009 om 21:59

    Wat zou Koos Spee daarvan zeggen? :p

    Login om te reageren
  10. Ralph zegt

    13 juli 2009 om 21:59

    It’sa iezy joe know e?

    De snelheid ligt hoog had echter meer gooi en smijtwerk verwacht in wat bochtige bergweggetjes.

    Login om te reageren
  11. Cazz zegt

    13 juli 2009 om 22:01

    Zou in Nederland invordering rijbewijs zijn. Ik hoor Spee en zijn knuffelkabouter al praten over weg-piraat enzo. Nou ziet Balboni er ook zo uit, maar ik vind het heel erg lomp zoals hij rijdt. Je ziet soms andere automobilisten remmen en die italiaan in die Vectra wil hem er eerst niet langs laten, haha.

    Ik zou zeggen; doe dit lekker op het circuit, zeker in zijn geval.

    Login om te reageren
  12. Susp1cious zegt

    13 juli 2009 om 22:04

    Zoals boostah al zegt. Dit rijgedrag is in Italië echt niet vreemd. Dat is iedereen echt gewend daar. Natuurlijk is het gevaarlijk! Maar dat wil niet zeggen dat deze man niet kan rijden. Ik denk namelijk dat Lamborghini deze man niet voor niets al zo lang in dienst heeft.

    Ik snap dat Ruben hier een discussie aan probeert aan te wakkeren. Maar ik denk dat het een discussie is, die zinloos is, aangezien je niet met feiten kan discussiëren, slechts met meningen.

    Login om te reageren
  13. DavidZ zegt

    13 juli 2009 om 22:04

    Stiekem zou ik ook wel zo willen rijden :)

    270 lijkt me overdreven, ik heb ook ergens eens gelezen dat de snelheidsmeters van lambo’s erg optimistisch zijn. Het is onverantwoord wat hij doet, maar het oogt niet eens zo extreem. Op sommige Oostblok video’s zie je 1000 keer erger.

    Login om te reageren
  14. J.W. van Stuijvenberg zegt

    13 juli 2009 om 22:05

    Geweldig! Valentino rijdt zeer relaxed en strak. Mooi werk.

    Login om te reageren
  15. BMW 130i zegt

    13 juli 2009 om 22:06

    Wat is die filmvent lelijk!

    Login om te reageren
  16. mashell zegt

    13 juli 2009 om 22:06

    Laat ik het zo stellen: hij heeft een excellente voertuigbeheersing, een bovengemiddeld verkeersinzicht maar kan niet goed autorijden.

    En als je auto totaal niet op die op inhaalverbod verkeersbord lijkt, dan geldt dat inhaalverbod natuurlijk niet voor jou ;)

    Login om te reageren
  17. jez zegt

    13 juli 2009 om 22:07

    Tuurlijk kan-ie dat maken. Mad skillz yo!

    Login om te reageren
  18. rrwentzel zegt

    13 juli 2009 om 22:09

    stoer hoor in zo’n sjonnie bak

    Login om te reageren
  19. joepiedepoepie zegt

    13 juli 2009 om 22:12

    @Cazz Die Vectra laat hem er prima langs, die is alleen aan het bellen en slingert dus een beetje, doen ze ook allemaal daar, het liefst ook met 200+. Niet zo als in NL, lekker links blijven rijden en je bemoeien met anderen. In Italia geven ze elkaar de ruimte!

    Login om te reageren
  20. Race_Kees zegt

    13 juli 2009 om 22:12

    Wat een kansloos figuur zeg, 270 km/h op een landweggetje. Mijn respect voor zijn testwerk heeft ie wel maar dat soort snelheden hoor je voor het circuit te bewaren.

    Meneer moest eens een flinke ree voor zijn auto krijgen.

    @ jez, wat voor ‘skillz’ heb je nodig dan? Zolang je het gaspedaal maar kan vinden haalt ie de 270 wel hoor.

    Login om te reageren
  21. rotorhead zegt

    13 juli 2009 om 22:19

    Ik zal nu wel weer virtueel gestenigd worden.. maar ik kan dit wel waarderen. Ben er zelf ook niet vies van, alleen ben ik nog niet verder gekomen dan 170km/u sneller dan toegestaan.

    Login om te reageren
  22. Noname zegt

    13 juli 2009 om 22:25

    Vakwerk!
    En nou niet verder weiken dat dit niet zou moeten kunnen.
    Een goede chauffeur moet zo iets kunnen doen.

    Login om te reageren
  23. investor zegt

    13 juli 2009 om 22:26

    @ Cazz: Ze zijn niet in Nederland, maar in Italie. Of ga je helemaal daar naar toe om hem te bekeuren? O wacht dat kan ook niet

    Login om te reageren
  24. YK zegt

    13 juli 2009 om 22:30

    Mijn reactie @ 2:34:

    AAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! AAAAAAAAAAAAH!! *hyperventilatie*

    Schrok net zo hard als toen ik die “Vriendin poseert voor auto” foto zag…
    Dat lelijk kreng rechts dus… ————->

    Login om te reageren
  25. Wheels zegt

    13 juli 2009 om 22:36

    Wat ik laatst vernomen had, was dat Lamborghini een ‘vergunning’ heeft om hun auto’s daar te testen ivm met een gebrek aan een test circuit.

    Login om te reageren
  26. TR zegt

    13 juli 2009 om 22:37

    Damn die koper is lelijk. Persoonlijk vind ik deze rijstijl niet kunnen, ook hij niet. Beetje chappie rijstijl. Gassen, achter een auto, gassen, achter volgende auto, etc.

    Login om te reageren
  27. YK zegt

    13 juli 2009 om 22:38

    Btw, @ 4:51 zie je Balboni wel degelijk goed uitkijken vòòrdat hij inhaalt, dus zeker ook bij de rest van zijn inhaalmaneuvres. Dit om te checken of hij zelf (kleine kans maar ach) niet word ingehaald. Als hij dus op deze manier de rest van zijn rit ook op andere punten op save rijd, tjah, dan durf ik ‘m geen Lambo-loser te noemen… ;)

    Login om te reageren
  28. bozewolf zegt

    13 juli 2009 om 22:40

    Tis wel onverantwoord inderdaad, maar op zich valt het wel mee. De 270 was in een rechte lijn, niet inhalend. Bij het inhalen zat ie niet te dicht op tegemoetkomend verkeer. Hij remt op tijd. Etc.

    @ rotorhead:

    pics or gtfo! :)

    Dan doe je óf 200 in de bebouwde kom (ophangen aan je ballen), 250 op landweggetje of 270/290 op auto(snel)weg. Met wat voor voertuig was dit dan? En waar?

    Op internet leuteren dat we ludiek te hard rijden kunnen we allemaal…

    Login om te reageren
  29. thegti zegt

    13 juli 2009 om 22:42

    Die mens heeft veel geld en houd gewoon van snel rijde.RECPECT!!!!
    En ja die snelheden halen is normaal me zo’n superauto,hij weet wel wat hij doet,als je ziet hoe hij zijn bochten neemt.

    Login om te reageren
  30. thegti zegt

    13 juli 2009 om 22:43

    -edit: eerst leren schrijven-

    Login om te reageren
  31. Benjamin1 zegt

    13 juli 2009 om 22:47

    Als ik meneer lamborghini zou zijn zou ik hem deze auto niet eens meer willen verkopen na 2:34 te hebben gezien…..

    Login om te reageren
  32. Benny1 zegt

    13 juli 2009 om 22:52

    @ Susp1cious
    klopt allemaal wat je zegt, mee eens.

    @Rotorhead
    Sommige mensen snappen het verschil niet tussen egocentrische-asociale en mensen die gewoon “normaal” (lees: duits) kunnen autorijden. Die zien beide als één en hetzelfde. Als je snel rijdt wil dat nog niet zeggen dat je andere in gevaar wil brengen. Nu zo’n snelheid je toch aan denken zet, zie alle zijstraten…

    Balboni-highway daar is toch geen snelheidslimiet ;)?

    Login om te reageren
  33. Xxx zegt

    13 juli 2009 om 23:00

    mhmm, tikkeltje te hard maarja, hij kan het wel hé :p en zoals hierboven gezegd die 270 (inderdaad enorm hard) maar het is precies wel een kaarsrechte strook van een kilometer ofzo met niemand voor zich ofzo dusja… als je dan bij een lambo de gas induwt is het logisch dat je enorme snelheden bereikt…
    vraag me wel af of balboni daar dit nog 25 jaar gaat overleven heh :) veel vrachtwagens enzo wel hé waar hij zich te pletter kan op rijden

    Login om te reageren
  34. benny b zegt

    13 juli 2009 om 23:02

    G de droot
    het zal you kind maar zijn dat toevalig de straat oversteekt
    ieder stilstaand persoon kan deze snelheden niet inschatten
    maw al je wilt spelen doe je dat als elk verstandig mens op afgesloten race parkoer
    eigenlijk is dit poging tot moord

    Login om te reageren
  35. Gio zegt

    13 juli 2009 om 23:06

    Man man man, als jullie dit hard vinden, wtf! Blijkbaar nog niet in Italië geweest zeker ?? Man dat is zonder zever gewoon peanuts en volledig gecontroleerd. Gewoon optrekken, voorbij steken, weer optrekken, voorbij, mooi aan de kant, alé komaan. Ofwel zijn jullie totaal niets gewoon ofwel zijn jullie aan het zeveren. Dit kan niet dat jullie dit er zwaar over vinden….. man k’ben meer geschokt door de reactie dan het filmpje, damn………

    Login om te reageren
  36. Topless zegt

    13 juli 2009 om 23:14

    Balboni heeft gedurende zijn bijna 40 jaar als testrijder heel wat uren over de Italiaanse wegen gescheurd. Hij heeft geen ongevallen veroorzaakt (want dat had zeker de pers gehaald). De feiten spreken dus voor zich, hij rijdt verantwoord.

    Login om te reageren
  37. cdp1193 zegt

    13 juli 2009 om 23:15

    In Sant’Agatha is het bijna altijd rood voor de voetgangers:
    http://www.youtube.com/watch?v=18-mDoc5124

    Login om te reageren
  38. Peej zegt

    13 juli 2009 om 23:18

    @gio,

    rij je dagelijk 200+ op die wegen ofzo?

    Login om te reageren
  39. Ralph zegt

    13 juli 2009 om 23:20

    Valentino takes me in a LP640, erg fout.

    Login om te reageren
  40. benny b zegt

    13 juli 2009 om 23:21

    het zit hier bijkbaar vol met verwende kinderen of wat rand diebielen
    erg heel erg
    gebruikt jullie verstand eens (ook al gaat het waarschijnlijk pijn doen)

    Login om te reageren
  41. hape zegt

    13 juli 2009 om 23:22

    Bij 6min35s verontschuldigt hij zich voor het vele verkeer…. en dan zegt ie vervolgens… we’ve got to be carefull…. !!!
    Geweldige gozer.

    Login om te reageren
  42. cdp1193 zegt

    13 juli 2009 om 23:26

    @ benny b ik denk toch dat iedereen ziet dat wat hij doet levensgevaarlijk is voor hem en de andere weggebruikers maar wat je ziet is toch eens speciaal en je krijgt er meer het gevoel mee hoe een lambo over straat rijd wat je op circuit niet zo goed ziet (waarmee ik het niet goedpraat). En het is nog altijd beter dat hij het doet dan een ongetraind chauffeur.

    Login om te reageren
  43. F355GTB zegt

    13 juli 2009 om 23:32

    Dat deze man een ‘legende’ is, daar schuilt mijns inziens ook meteen het gevaar in. Dan ga je denken dat je geen fouten KUNT maken of zo… Maar met dit soort snelheden over dit soort weggetjes, dat kun je natuurlijk nooit recht praten. Okay, hij heeft een indrukwekkende staat van dienst. Maar dan nog… Mensen verwachten niet dat je op een 40-weggetje met 270 komt aanknallen. En dan met piepende bandjes door die bochten, terwijl er behoorlijk wat tegenliggers waren. Als je dan even moet corrigeren, zit je al op de andere weghelft…
    Maar wel leuk om naar te kijken…
    Ik heb ooit een videoband gekocht over de Lambo Diablo. Die was toen net uit. (Heel lang geleden dus). Lamborghini was toen nog een klein, zelfstandig bedrijf. Toen hadden ze geen testbanen. Op die video werd ook verteld dat het daar bij het dagelijks beeld hoorde dat er een Lamborghini met zeer hoge snelheden over die landweggetjes scheurde… Zo werd er toen getest… Ook gekkenwerk eigenlijk.

    Login om te reageren
  44. Mee zegt

    13 juli 2009 om 23:34

    Witte lijnen? Waar?

    Login om te reageren
  45. JPM zegt

    13 juli 2009 om 23:40

    Volledig oninteressant. Dat een of andere dikke toerist stoer wil lijken en later in zijn filmpje zegt dat hij 270 ging wil nog niet zeggen dat het ook zo hard ging. And besides, dit is Italie, daar dragen agenten geen gordels en geven ze meer om een gladgestreken politiepak dan een kilometertje te veel.

    Login om te reageren
  46. savipe zegt

    13 juli 2009 om 23:41

    Mijn respect voor hem is net gigantisch veel gezakt.
    racen doe je op een circuit waar het hoort…

    Login om te reageren
  47. JPM zegt

    13 juli 2009 om 23:42

    Trouwens waarom wordt die Pepperoni vent hier zo opgehemeld? Omdat hij al heel lang testcoureur is? Als hij nou F1 wereldkampioen zou zijn okee, maar een beetje donuts draaien in een Lambo, pfoeh.

    Login om te reageren
  48. Fiat Panda zegt

    13 juli 2009 om 23:50

    Dit raakt de kern van het probleem: wat moet je met een auto die 270 kan op weggetjes waar je echt nooit veel harder mag dan 80 km/h!

    Login om te reageren
  49. vla zegt

    14 juli 2009 om 00:02

    Met zo’n auto zit je onmiddellijk op hogere snelheden, sommige eigenaren klagen er zelfs van! (maar dat zijn uiteraard geen echte Lamborghini rijders) Laatst ging ik eens mee met een wat snellere auto, zonder krimpen zit je op 140, en dat was een oude sportsedan! Dus dit zal echt geen probleem hebben met de snelheid.
    Dat gezegd zijnde zie ik niets in Valentino Balboni: kind dat droomde van een Lambo, werd monteur bij Lambo, werd testrijder bij Lambo en huilt als hij over auto’s praat. Nou, klinkt niet als een idool voor mij. Fijne man, dat zal wel, en zeker is dat zijn droom uitgekomen is. Maar om hem daarvoor de hemel in te prijzen? :?

    Login om te reageren
  50. Rocket Dog zegt

    14 juli 2009 om 00:26

    Die weg heeft ie al 400.000 zo gereden. Hij kent elke stoep en straat tegel.

    Verder denk je toch niet de de locale hermandad hem hiervoor een prentje gaat geven. Die zullen wel gek zijn.

    Het is en blijft Italie. Daar kan zelfs de premier feestjes hebben met 16 jarige breezer sletjes.

    Login om te reageren
  51. Citrofiel zegt

    14 juli 2009 om 00:28

    Als er een politiecontrole had gestaan, hadden de agentjes vast duimen opgestoken en/of ze waren gaan klappen. Of is dat een vooroordeel over de Italianen: Dat ze van Italiaanse sportwagens alles accepteren? :P
    Over de rijstijl: Ja, het gaat hard. Maar als je er vanuit gaat dat de tegenliggers niet op de verkeerde rijbaan komen en mensen uit zijstraten goed opletten, inschatten en voorrang verlenen, is er niets aan de hand. Om daar echter vanuit te gaan is wel erg naief…

    Login om te reageren
  52. Compressorman zegt

    14 juli 2009 om 00:29

    Valentino rijdt gewoon erg netjes. Als het nou op een onoverzichtelijk landweggetje was maar dat is hier niet zo. Ik rij zelf met 445pk op <1300kg en tik op een rustig moment ook wel eens 2×100 aan op een provinciale weg, gewoon omdat je er maar 13 seconde voor nodig hebt vanaf stilstand.

    Als je met zo’n Lambo aan komt knallen hoef je ook niet bang te zijn dat een voetganger of fietser je niet gehoord heeft :) .

    Login om te reageren
  53. AnshoB zegt

    14 juli 2009 om 00:36

    herinnert mij heel goed aan een tijdje terug toen ik in zo’n heerlijke lp640 zat..
    dat ging ook hard! (maar deze snelheden zijn toch net iets extremer.. denk dat ik daar wel blij mee ben eigenlijk)

    Login om te reageren
  54. GOD zegt

    14 juli 2009 om 00:39

    testrit die mis gaat (waarschuwing: zeer schokkende beelden)
    http://www.youtube.com/watch?v=z0ilQgkdXqc

    Login om te reageren
  55. Citrofiel zegt

    14 juli 2009 om 00:49

    @ GOD; Je had me… Bíjna! ;)

    Login om te reageren
  56. EnzoR zegt

    14 juli 2009 om 00:49

    Niks mis mee toch hoe hij reed? Gewoon smooth niet eens agressief.

    Login om te reageren
  57. GOD zegt

    14 juli 2009 om 00:56

    @ Citrofiel

    :lol:

    Login om te reageren
  58. robbin zegt

    14 juli 2009 om 01:00

    Inhalen over doorgetrokken streep keer hoeveel???

    Login om te reageren
  59. R1 Yamaha zegt

    14 juli 2009 om 01:20

    Dagelijkse routine op de motor…. achteraf besef je pas wat er fout had kunnen gaan…..

    Login om te reageren
  60. Sander zegt

    14 juli 2009 om 02:21

    Iedereen die beweert dat als men daar voorrang verleent er niks kan gebeuren denkt niet na volgens mij. Met een snelheid van 270 km/u verplaats je jezelf met 75 meter per seconde. Zo’n snelheid is absoluut niet in te schatten wanneer een auto met dergelijke snelheid recht op je af komt. Verplaats je dan in het volgende scenario: Je komt uit een uitrit, ziet 300 meter verderop een auto naderen, in het ergste geval ga je ervanuit dat de auto 80 rijdt, al 2 keer de toegestane snelheid, dan zou je alsnog 15 seconden hebben om de weg op te draaien en snelheid te maken, gaat makkelijk. 2 seconden na je beslissing draai je net de weg op en 2 seconden later vliegt de lambo je kofferbak in. Inschattingsfout? nee, onmogelijk om dat in te schatten. En zo goed als Balboni dan ook mag zijn, binnen 4 seconden reageren en de lambo van 270 tot stilstand brengen lukt ook hem niet. Dat hij de wegen daar goed kent maakt ook helemaal niks uit, hij weet namelijk niet wanneer mensen uit zijstraten komen. Gewoon onbezonnen dus. 150 daar kan met gemak, meer dan genoeg tijd om te reageren. Daarboven wordt het al krapper, 270 gaat gewoon te ver.

    Login om te reageren
  61. Jimmie zegt

    14 juli 2009 om 02:28

    @F355GTB, rond de supercar valley verwachten de mensen inderdaad geen snel rijdende auto’s in de buurt :roll: :lol:

    Login om te reageren
  62. 9000cse zegt

    14 juli 2009 om 03:33

    Kunst? Gewoon pure stommiteit! 270km/h? Never, nooit niet!
    En ik hoor het hoongelach al op me afkomen, maar laat me een dag lang met een 911 turbo oefenen en ik doe hem hetzelfde met gemak na.
    Nee! Op de Nürburgring zal ik hem nooit bijhouden, maar wat ik op dit filmpje zie, is puur opportunisme! Met zoveel pk onder m’n achterste kan ik ook dergelijke capriolen uithalen. En met een 911 turbo dus ook.
    Alleen: Ik zou het niet doen. Echt te asociaal!
    Respekt? NO WAY!!!

    Login om te reageren
  63. northspotting zegt

    14 juli 2009 om 04:22

    @9000cse: *Hoongelach!* :lol:

    OT: Wellicht nam z’n ego geen genoegen met een vernoeming van een model naar zichzelf en gaf hij zijn geest opdracht om hem nog wat groter te maken.

    Ik heb respect voor de man, en je kunt met een moderne Lamborghini ongetwijfeld heel makkelijk gecontroleerd hard, maar met zulke zijstraatjes vind ik het echt niet kunnen.

    Login om te reageren
  64. Lucas zegt

    14 juli 2009 om 04:28

    “wat heb je nou aan een snelle auto je mag(!) er toch niet hard mee”

    Maar het kan(!) wel:)

    Login om te reageren
    • euro95 zegt

      6 november 2011 om 13:42

      @Lucas: Klopt, maar 160 / 170 pk is genoeg om lekker mee te komen in het verkeer;)

      Login om te reageren
  65. Onehp zegt

    14 juli 2009 om 07:30

    Moeilijk een goede inschatting te maken van een video. Eens met Sander dat erg hoge snelheid rare dingen doen met de perceptie, klein foutje geeft snel flabbergastische gevolgen. Gewoon andere autos tegemoetrijden met een snelheidsverschil van bijna 300km/h met maar een goede meter ertussen is erg riskant, er mag dan ook niks, nada fout gaan.

    Aan de andere kant reed hij niet veel harder dan hij zicht had lijkt me. Die 270 op de teller was misschien 250 reëel, en dat was een piek van hoogstens een paar seconden. Verder rijdt hij strak, heeft wel degelijk enige marge over en vertraagt netjes in de bebouwde kom. Dus uit absoluut veiligheidsaspect neemt hij in ieder geval niet wansmakelijk veel risico.

    Maar toch is het erover. Je rekent zo uit dat indien hij “zichzelf” zou tegenkomen, dwz een andere tegemoetkomende lambo die ook over de witte lijnen zit in te halen, er snel een probleem onstaat als beide met 200km/h elk een voorligger inhalen en op hetzelfde stukje straat terug willen invoegen. Deze rijstijl is dus onhoudbaar.

    Het slechtste aan deze rit is dat ze inspiratie geeft aan slechte hardrijders. Het type dat zelf nul marge heeft en de marge van de andere medeweggebruikers zwaar misbruiken (anderen moeten vaak uitwijken of remmen om een ongeval te vermijden) tot de dag dat ze ondekken dat ze geen Balboni zijn. Maar dan is het al te laat…

    Login om te reageren
  66. Jeroen zegt

    14 juli 2009 om 07:54

    Arrogante kwal dat het is, dat hij op het circuit goed kan rijden wil niet zeggen dat hij dat op de openbare weg ook mag…

    Tweeeeee-hooooondeddddd-zeeeeventigggg das 8x zo hard dan daar mag, en ook nog bumperkleven als het leven. De helft van de auto’s duwt op de rem wanneer hij gaat inhalen dat zegt al genoeg lijkt mij.
    Verder ben ik het met Sander eens, een inschattingsfout van een andere bestuurder kan fataal zijn.

    Login om te reageren
  67. w0o0dy zegt

    14 juli 2009 om 08:27

    Dat moralistische geneuzel van Koos Spee en die kabouter werkt kennelijk nog echt ook.

    De man doet al 40jaar niet anders dan hard rijden met (super)sportwagens en er is niets bekend over ongevallen. Er kan dan ook maar één eerlijke conclusie getrokken worden: hij kan dit onder de juiste omstandigheden. In NL heeft iedereen zijn oordeel gelijk klaar ook al kennen we de situatie en de feiten niet. Zielig volkje van zeikers. Heeft er iemand aan de mogelijkheid gedacht dat één of meer voertuigen met lambo personeel op die weg rijden om gevaar door te geven via één radio?
    @JPM: als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan gewoon niets. Dario van Ferrari (de Balboni van Ferrari) rijdt tijden die Schumi niet haalt met de straatauto’s. Dit soort mensen heeft/had wel degelijk het talent voor een carriere jn de racerij alleen nooit de middelen of de drive om die route te nemen.

    Login om te reageren
  68. Vincentvld zegt

    14 juli 2009 om 08:42

    @ Iedereen die denkt dat dit niet gevaarlijk is; het is inderdaad een recht stuk, maar op de kruisingen (ook al heb je voorrang) zal NIEMAND je snelheid goed inschatten, als er iemand in 1x voor je neus staat ben je te laat…

    Login om te reageren
  69. jeff zegt

    14 juli 2009 om 08:43

    mag je een keer meerijden…hoor de dankwoorden in begin van de clip!
    met een man die echt wel weet wat hij doet!
    overzichtelijk genoeg daar, is alleen slecht weer te geven in een clip,
    gewoon gaaf!!
    en kunnen de meeste niet betalen! (niks gebeurd toch?)
    ga je hem af lopen zeiken!? tipical dutch! get a life!

    Login om te reageren
  70. ViperArry zegt

    14 juli 2009 om 09:00

    En ik maar wachten op Andre van der Toorn…

    “Tja Koos, we zagen zonet een gele Lamborghini die allerlei rare capriolen uithaalde”

    Hoe stoer het wellicht ook mag zijn om met zoveel PK te spelen…. dat doe je niet op zo’n weg.
    Knap dat ie m heel houdt! Want t paste soms echt maar net.

    Login om te reageren
  71. SDM zegt

    14 juli 2009 om 09:05

    Zoals een broer en zus uit brabant nu NIET meer kunnen zeggen, dat is niet zo slim…. Driemaaldaags een nekschot komt u over een week maar weer terug.

    Login om te reageren
  72. Bard zegt

    14 juli 2009 om 09:24

    straatterreur. onmiddellijk ontslaan, maar ik begrijp dat hij al weg is.

    Login om te reageren
  73. Dinges zegt

    14 juli 2009 om 09:29

    Het zal je kind doodrijden,

    Bewaar die capriolen lekker voor de snelweg….

    Login om te reageren
  74. kevinw zegt

    14 juli 2009 om 09:34

    iedereen die denkt dada cool is enal is wss 15 jaar en heeft nog nooit met een auto gereden.

    Het kan goe zijn da hij die auto perfect ken. Heb ook alle respect voor de man maar er moet maar is een kind oversteke of een tegenligger iemand willen inhalen. Dan heeft hij er ni veel aan da hij al zoveel jaar lambo rijdt.

    Login om te reageren
  75. jurrian zegt

    14 juli 2009 om 09:51

    dit is de gewoonste zaak van de wereld daar geloof ik. toen ik vorig jaar 1 week in italie was heb ik 1 Lambo gezien, en die bestuurder plankte zijn murci volgas door de 1e drie versnellingen midden in het kleine dorpskerntje.
    ik moet zeggen, dat klonk fantastisch

    Login om te reageren
  76. Hupke zegt

    14 juli 2009 om 10:07

    @ Compressorman

    Zou ik eens nieuwsgierig mogen zijn en vragen welka auto jij dan hebt?
    Als deze 450 pk heeft en onder de 1300 kg weegt moet dat wel een indrukwekkend beest zijn. (Of tuning?)

    Login om te reageren
  77. kevinw zegt

    14 juli 2009 om 10:09

    @ hupke

    een getunede golfke mss :p

    Login om te reageren
  78. pol zegt

    14 juli 2009 om 10:16

    Al had die man 200 jaar ervaring met Lambo rijden en op circuit. Je bent op een openbare weg en daar rijden, lopen, fietsen mensen die niet zo goed kunnen rijden en dus de stomste dingen doen.
    Als hij een accident had gehad dan mogen ze van mij hem direct ophangen, als hij al niet dood is.

    Login om te reageren
  79. Topless zegt

    14 juli 2009 om 10:29

    Mensen hier blijven maar veronderstellen dat er veel fout had kunnen gaan. Feit is dat het al 40 jaar lang goed gaat. En over zo´n lange periode kan dat geen toeval meer zijn. Mensen als Balboni, Benuzzi en Bicocchi doen dit al vele jaren zonder brokken te maken. En dat is niet een kwestie van veronderstellen en gissen, maar een feit.

    Login om te reageren
  80. cdp1193 zegt

    14 juli 2009 om 10:32

    Dit filmpje deed me denken aan een ander filmpje alleen is dit ander gefilmd in het centrum van parijs om 6 uur s’ochtends in een mercedes 450 SEL 6.9
    en hier gaat het een paar keer bijna mis.
    http://www.wat.tv/video/etait-rendez-vous-brbu_9cky_.html

    Login om te reageren
  81. kevinw zegt

    14 juli 2009 om 10:34

    -edit: leer eerst eens Nederlands!-

    Login om te reageren
  82. Jipino zegt

    14 juli 2009 om 10:37

    @ KevinW

    Als ik zie hoe jij typt lijkt het er anders behoorlijk op dat je zelf nog maar net van de basisschool afkomt. Je moet gewoon niet zo zeuren over leeftijd, want blijkbaar ben je zelf ouder dan 15, maar dat zie je niet in je spelling. Of je bent een Belg, als dat het is dan is het logisch dat je zo typt.

    Login om te reageren
  83. JPM zegt

    14 juli 2009 om 10:39

    @ W0o0dy

    Fanboy? Allereerst waarom heb je het opeens over een meneer van Ferrari, ik heb het over Bambinini van Lamborghini.
    Ten tweede als meneer Dario waarover ik eens iets in een TG magazine heb gelezen zo goed zou zijn zou hij in de F1 zitten. Klaar, valt niets tussen te krijgen. Meneer is echter al wat ouder en kan dat soort snelheden fysiek niet aan. F1 is namelijk heel wat anders dan een straatauto wat u ongetwijfeld weet.
    Om terug te komen op deze meneer. Wat is er knap/bijzonder aan hem? Wat kan hij wat ik niet kan als ik 40 jaar Lamborghini ervaring zou hebben?

    Login om te reageren
  84. Maikel zegt

    14 juli 2009 om 10:41

    @kevinw

    heb jij een beetje moeite met normaal Nederlands ofzo??? ik denk dat spellingscontrole deze woorden van jou niet eens zal herkennen.
    Dus A.u.b kun je gewoon in normaal Nederlands praten en hou dat afgekorte msn-taaltje maar voor je, gebruik dat maar lekker met je vriendjes

    Login om te reageren
  85. kevinw zegt

    14 juli 2009 om 10:44

    Mijn excuses ik zal er op letten;)

    Login om te reageren
  86. Maikel zegt

    14 juli 2009 om 10:53

    Dank u ;)

    Login om te reageren
  87. BananaFlip zegt

    14 juli 2009 om 10:55

    Deze meneer gedraagt zich toch wel een beetje als een typische asociale Lambo-bestuurder.

    Btw, die bijrijder is best wel lelijk :lol: .

    Login om te reageren
  88. GuideDog zegt

    14 juli 2009 om 10:55

    ik kan me iets herinneren dat ze idd toestemming hebben om zo hard te rijden. Kwam naar voren in 1 vd docu’s over de countach hier op autoblog. Als het idd zo is dat ze het als testcircuit mogen gebruiken lijkt me dat er heus wel waarschuwingsborden staan voor het overige verkeer en dat ze bij lamborghini slim genoeg zijn om niet 2 testrijders tegelijk de weg op te laten zodat ze elkaar niet tegen komen op de verkeerde weghelft. Als het dus klopt dat ze toestemming hebben moet iedereen zijn mening dat het niet kan voor zich houden en die weg op vakantie vermijden

    Login om te reageren
  89. Bob zegt

    14 juli 2009 om 11:06

    @ GuideDog

    Toestemming van wie

    En iedereen mening voor zich houden omdat ergens toestemming voor is gegegeven? WTF

    Login om te reageren
  90. KoguchiPower zegt

    14 juli 2009 om 11:09

    Vet om te zien, ma die bestuurder mogen zo wat mij betreft opknopen! GEK!

    Login om te reageren
  91. GuideDog zegt

    14 juli 2009 om 11:27

    @ Bob

    je hebt gelijk dat ik mss wat primitief reageer over meningen. Maar dat is niet zo vreem d op autoblog toch?;)

    Login om te reageren
  92. w0o0dy zegt

    14 juli 2009 om 11:31

    @JPM: een beetje fan van die man wel, maar niet “beyond reason”.

    De man wil niet dood, hij is opa en geniet daar van. Naast het feit dat hij dit soort dingen al jaren doet zonder brokken kan het zo zijn dat er “spotters” voor hem uit rijden…. Zomaar één mogelijkheid die de “waanzin” in een ander perspectief zet. Oordelen, oordelen oordelen…. helpt dat?

    Dario Benuzzi en Valentino Balboni hebben legendarische voertuigbeheersing… dat zeggen journalisten die zelf behoorlijk kunnen sturen (zoals Tiff Needell) en zelfs Coureurs zeggen van Balboni dat wat hij met een auto kan natuurkundig vrijwel onmogelijk is. Die man had best ver kunnen komen in autosport, maar als arbeider in de jaren 60/70 maakte je geen kans in de autosport. Dat was vooral een sport voor mensen met geld.

    Schumachter roemde Benuzzi om zijn rijkunsten, dat zegt genoeg over dit soort heren.

    Overigens is in mijn ogen 270 op die weg (been there) wel degelijk te hard, maar ik heb ook niet het talent en de ervaring van Balboni. Net als 100% van de bezoekers hier…. hard roepen zonder kennis van zaken…. jammer.

    Login om te reageren
  93. Initial_D zegt

    14 juli 2009 om 11:31

    Die bestuurder is echt een Marlin Brando wanabee met die stem.
    Maargoed, dit weggedrag is niet verantwoord. Als jij uit een zijstraat komt zie je een auto met 270km/h niet aankomen. Italiaanse justitie zal het wel door de vingers zien, aangezien het een Lambo is met Lambo testrijder.

    Login om te reageren
  94. julien zegt

    14 juli 2009 om 11:38

    kom kom, waren we niet allemaal gelukkiger in de tijd dat we nog mochten 2 glazen wijn ( of een fles) drinken op restaurant; Waren mensen niet gelukkiger wanneer ze mochten in een bistro bij een koffie om 10u30 met een collega een sigaret op steken? Kon men niet meer lachen wanneer men niet om de 50 meter op de rem moest voor een flitspaal? Of wanneer men in zijn Ford Mustang V8 gekocht voor een prikje, zonder airbag kon stappen en naar zijn schone kon ronken…

    Het is het is geen lambo-loser, het is een vent die het niet zo nauw neemt met de blauwe mannen en vooral niet omkijkt naar de groenen en nog eens kan lachen!…

    Login om te reageren
  95. JPM zegt

    14 juli 2009 om 12:29

    @ W0o0dy

    Legendarische voortuigbeheersing? Natuurkundig vrijwel onmogelijk?

    Luister alstublieft naar wat u zegt. Het is ronduit lachwekkend. Natuurlijk kunnen die lui rijden maarja als je in je carriere 25.000x rond Fiorano gereden hebt dan mag je ook wel sneller zijn dan Schumacher. Balboni is gewone een goede testcoureur die z’n hele leven al leuke auto’s mag besturen. Legendarisch? Ik zie niet in waarom, als hij echt zo goed was dat zou hij de racerij in stappen.

    Ow en even iets anders rechtzetten:

    ‘Die man had best ver kunnen komen in autosport, maar als arbeider in de jaren 60/70 maakte je geen kans in de autosport. Dat was vooral een sport voor mensen met geld.’

    Jim Clark wereldkampioen F1 ’63 ’65 zoon van een boer
    Jackie Steward wk F1 ’69 ’71 ’73 zoon van een garagehouder en monteur in z’n jonge jaren
    John Surtees wereldkampioen F1 ’64 zoon van een motorcycle dealer
    Jack Brabham wereldkampioen F1 ’59 ’60 ’66 zoon van een groenteman
    Denny Hulme wereldkampioen F1 ’67 zoon van een boer en werkte full-time als monteur om rond te komen.

    Yeah right, je moest echt rijk zijn inderdaad om in de jaren 60 succesvol te zijn in de F1.

    “hard roepen zonder kennis van zaken” uzelf bent hier een voorbeeld van.

    Login om te reageren
  96. Nio zegt

    14 juli 2009 om 12:35

    Eigenlijk zouden ze verkeersborden met “Pas op! Snel rijdende Lamborghini’s” langs de zijstraatjes moeten zetten.

    Login om te reageren
  97. w0o0dy zegt

    14 juli 2009 om 13:05

    @JPM: Natuurlijk heb jij er meer verstand van zonder de man ooit ontmoet te hebben dan mensen die naast hem hebben gezeten en ervaren hebben wat de man kan met zo’n auto…. Journalisten en coureurs kunnen nou eenmaal niet tippen aan jou beoordelings vermogen, lijkt me duidelijk. Over lachwekkend gesproken.
    Is je opgevallen dat al die kampioenen engels (schots) waren? Vast niet want verder kijken dan je neus lang is dat is voor iemand zoals jij overbodig.

    Login om te reageren
  98. Jeyo zegt

    14 juli 2009 om 14:30

    Mensen dit is Italië, niet Nederland. De cultuur is daar gewoon zo hard mogelijk gaan en een doorgetrokken streep heeft bij dat volkje geen betekenis. Mensen rekenen daar echt wel op die snelheidsmaniaken.

    Login om te reageren
  99. JPM zegt

    14 juli 2009 om 14:40

    @ W0o0dy

    U begint uw geloofwaardigheid te verliezen. Allereerst zegt u dat men slechts kon racen in de jaren 60 als men rijk is, wat ik met feiten onderuit haal. Dan stapt u over op het argument dat ze allen Engels waren. En ook dat argument is makkelijk onderuit te halen. Brabham en Hulme waren niet Engels, maar dat terzijde. Engelsen wónnen inderdaad veel in de jaren 60. Maar de Italianen Bandini en Baghetti wonnen ook grand prixs en waren niet rijk noch machtig. Hetzelfde geldt voor de succesvolle ‘arme’ coureurs Jackie Ickx, Siffert en Regazzoni om er maar een paar te noemen. Allen grandprix winnaars en niet rijk. Zoals u ziet was het dus wél mogelijk om als arme Italiaan in de jaren 60 te racen, zelfs ook nog grandprixs winnen. Misschien moet u toegeven dat u ongelijk had voordat ik de gehele F1 geschiedenis van de jaren 60 hier moet neerpennen.

    Ik pik uw sarcasme uit uw eerste alinea op. Natuurlijk kan deze man goed rijden maar hij heeft op papier niets laten zien. Wat ik zeg zijn feiten en dat is het enige waar we ons op kunnen baseren. U kunt wel zeggen iemand zei dat hij goed was, maar zolang u geen mensen noemt, bronnen noemt of quote’s geeft kunnen we daar niets mee. Daarnaast hoeft u dat helemaal niet te doen want als iemand zegt dat hij goed kan rijden dan geef ik ze helemaal gelijk. Nogmaals lastig is het niet om goed te kunnen rijden na 40 jaar in Lambo’s te rijden.

    Login om te reageren
  100. Sjakie Peters zegt

    14 juli 2009 om 15:06

    Probleem is dat nu vele sjonnies denken ook even Valentino na te bootsen in hun golfjes. Zoals al eerder werd vermeld heeft Valentino ongeëvenaarde ervaring in zowel het soort auto als de wegen waarop hij rijdt. Zelfs dan vind ik dat ie wel de grens op zoekt. Het is een cliché maar een kind wat even niet oplet kan hij niet meer ontwijken hoeveel skill die ook heeft.

    Moraal van het verhaal: laat dit alleen aan Valentino over.

    Login om te reageren
  101. epo zegt

    14 juli 2009 om 16:25

    @ iedereen die met morele bezwaren is gekomen, dhr. Balboni test al enkele decennia auto’s op deze manier op diezelfde provinciale weg:

    Werkt dat?

    Login om te reageren
  102. de sjonnies zegt

    14 juli 2009 om 16:35

    Italië :
    Je eigen auto loopt er zomaar 30 kilometer harder
    Het enige probleem is de auto die voor jouw rijdt
    De vrouwen zien er zelfs nog goed uit als ze een vuilniszak als jurkje dragen
    Voor voertuigen met caravan geldt een minimum snelheid van 140 km
    Als de pompteller 10 euro aangeeft en je ook 10 euro moet betalen, voel je je toch belazerd
    De pizza’s zijn groter, heter en vers
    Het is verboden om thuis een vriezer te hebben
    Koos Spee staat daar op de lijst van 10 meest gezochte personen
    Autostrada’s worden bewust niet recht aangelegd maar er moeten van die lekkere snelle rechts linkers hebben zodat je je nooit verveelt !
    Sneuneuzen snappen niets van Italië
    En naast je vrouw ben je verplicht om minstens 1 maitresse te hebben
    Honden zijn er verboden
    Claxons zijn de meest belangrijke accessoire
    ’s nachts wordt je auto stiekem getuned door de dorpssmid

    Login om te reageren
  103. Hans zegt

    14 juli 2009 om 17:31

    @ de sjoennies

    Wat een onzin allemaal.

    Sjoennie bak vs italian bak ;) enough said

    Login om te reageren
  104. de sjonnies zegt

    14 juli 2009 om 17:47

    @ Hans – Nee de discussie of Balboni wel of niet 270 mag rijden, die is interessant !

    Login om te reageren
  105. Laus zegt

    14 juli 2009 om 17:53

    doe dit snachts ofzo als het rustig is.

    Of knal lekker op de snelweg. Dit is wel randje…gok dat ie in NL alsnog werd veroordeelt.

    Login om te reageren
  106. Benjamin1 zegt

    14 juli 2009 om 17:58

    @JPM

    In supercarvalley rijdt zelfs je oma van 90 dik 250 over landweggetjes.

    Ik zit er over een klein maandje en ik verwacht minimaal 100 keer gesneden/met 270 ingehaald te worden door een lambo, zonda of ferrari.

    Login om te reageren
  107. RubenBaeten zegt

    14 juli 2009 om 18:13

    @sjonnies: Je vergeet:

    – eten is overal altijd lekker
    – bij praten worden je armen meer gebruikt dan je mond
    – autorijden doe je met je mond vol peuken, zonder gordel in een zo klein en gedeukt mogelijk autootje
    – knipperlichten zijn er om altijd naar links aan te laten staan
    – iemand voor je = grootlicht
    – 1.2’tjes in Italië zijn sneller dan 1.8’jes in Nederland
    – politieachtervolgingen zijn een vorm van vermaak voor beide partijen

    En natuurlijk:

    – 270 rijden is helemaal niet gevaarlijk voor tegenliggers of overstekende mensen/dieren

    Login om te reageren
  108. JPM zegt

    14 juli 2009 om 18:27

    @ Benjamin1

    Wat is je punt? Ik heb toch niet gezegd dat daar iets mis mee is?

    LOL @ de sjonnies en Ruben

    Login om te reageren
  109. Balboni V. zegt

    14 juli 2009 om 18:57

    ik weet uit ervaring dat deze auto’s worden ingehuurd om daar met 10 km/h rond te rijden. Dan rijd ik er met 70 km/h langs. Zo lijkt het heel snel, maar alles is 102 % safe. Niks kan er verkeerd gaan, wees niet ongerust !
    Is getekend,

    Valentino B.

    Login om te reageren
  110. Topless zegt

    14 juli 2009 om 19:16

    @JPM

    Wel eens eraan gedacht dat niet iedereen coureur wil worden? Misschien zijn er mensen die een dergelijk leven niet zien zitten en die liever straatauto’s testen. Bovendien wil het feit dat een aantal mensen zonder geld de kans kregen te racen niet zeggen dat iedereen die kan rijden die kans ook krijgt. Balboni werkt al sinds zijn jeugd bij Lambo en die hebben maar verdomd weinig aan autosport gedaan (Ferrucio was niet in racen geïnteresseerd). Van Benuzzi is in ieder geval bekend dat hij racen niet leuk vind.

    Login om te reageren
  111. #Lennard zegt

    14 juli 2009 om 19:29

    Damn! Wat is die kerel (passagier) lelijk zeg..

    Login om te reageren
  112. lautje23 zegt

    14 juli 2009 om 19:32

    Ik vind het filmpje niet echt schokkend. Hij rijdt wel wat hard, maar de auto accelereert ook snel, waardoor inhalen makkelijker (en daardoor veiliger..) gaat.
    Ik zag geen onverantwoorde risico’s; vergeet niet dat wij op dit schermpje minder overzicht hebben dat de chauffeur.

    Login om te reageren
  113. JPM zegt

    14 juli 2009 om 19:53

    @ Topless

    Dat is het hele punt toch niet mijn kind. Woody zei dat je in de jaren 60 geld moest hebben om te racen. Ik liet zien dat dat niet hoeft. Punt

    Login om te reageren
  114. Erik zegt

    14 juli 2009 om 21:18

    270 deed hij 30 jaar geleden ook al op de zelfde wegen.

    http://www.youtube.com/watch?v=0OwCR8AP2G0

    Login om te reageren
  115. w0o0dy zegt

    14 juli 2009 om 21:55

    http://www.youtube.com/watch?v=VQQfo2FKna8

    Login om te reageren
  116. Sorcerer zegt

    15 juli 2009 om 09:19

    Ik gok inderdaad dat het een potentiele koper is. Dit is ook een van z’n filmpjes:
    http://www.youtube.com/watch?v=QErVqOCz-5o&feature=channel_page

    Login om te reageren
  117. jamesBROWN zegt

    17 december 2009 om 00:22

    Iemand een mirror van die vid? Removed by user :(

    Login om te reageren
    • euro95 zegt

      6 november 2011 om 14:07

      @jamesBROWN: part 1
      http://www.youtube.com/watch?v=Ezvyb9rzX6Q

      Part 2
      http://www.youtube.com/watch?v=uZyTdPK92V8&feature=related

      Zijn dit de goede?

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North