• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

‘Volgende BMW 4-serie cabrio krijgt stoffen dakkie’

Auteur: Author, gepost 7 augustus 2015 om 18:59 – 75 Reacties

'Volgende BMW 4-serie cabrio krijgt stoffen dakkie


Omgekeerde evolutie, zo lijkt het wel.

Sinds de allereerste Mercedes SLK is het stalen klapdak aardig ingeburgerd in cabrioland. Van Ferrari California T tot Peugeot 206 CC: allemaal vouwen ze hun verwijderbare topje in een ruimte boven of voor de kofferbak achterin. Zo ook BMW’s 4-serie, maar dit zou met de volgende generatie weleens verleden tijd kunnen zijn.

Bimmertoday zegt namelijk vrij zeker te weten dat de komende generatie 4-serie cabrio een oldskool stoffen kap gaat krijgen. Net als bijvoorbeeld de 6-serie en de 2-serie dus, wat de keuze voor een stoffen dakje helemaal niet zo onlogisch maakt.

Voor wie al onpasselijk wordt van het idee: de nieuwe 4-serie staat pas gepland voor 2021, dus wees gerust.

Ook interessant!

  • Video: BMW M4 cabrio met stoffen kap in actie
  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
    Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

4-serie, BMW, Cabrio

Vorig bericht: « Autonome auto’s: het einde van verzekeraars?
Volgend bericht: Lancia Kayak by Bertone: vergeten concept (1995) »

Lees Interacties

Reacties

  1. larsyboy1997 zegt

    7 augustus 2015 om 19:05

    Tja, ik moet wel zeggen dat dat dak behoorlijk in de weg zat in de M4. Ik kon amper bij m’n spullen

    Login om te reageren
    • johannes0174 zegt

      7 augustus 2015 om 19:06

      @larsyboy1997: zwaar leven heb je knul, als passagier..

      Login om te reageren
      • larsyboy1997 zegt

        7 augustus 2015 om 19:14

        @johannes0174: kan ik best indenken

        Login om te reageren
    • mercedesclk350 zegt

      7 augustus 2015 om 23:48

      @larsyboy1997: Je moet ook eerst het dak opendoen en dan je spullen erin leggen…

      Login om te reageren
      • larsyboy1997 zegt

        8 augustus 2015 om 00:16

        @mercedesclk350: er zit een kap tussen waar je je spullen onder legt zodat het dak er nog in past

        Login om te reageren
        • mercedesclk350 zegt

          8 augustus 2015 om 00:30

          @larsyboy1997: Het was maar een grapje, mijn enige ervaring met een stalen dak is een dak die gewoon pardoes in je kofferbak ligt (de 307 CC van mijn broer). Heeft ooit een boodschappenkratje ermee geplet. Moest door jouw reactie meteen daar aan denken :)

          Login om te reageren
  2. rufctr01 zegt

    7 augustus 2015 om 19:06

    Ik heb liever een stalen dak. Ik denk dat zo’n stoffen dak veel diefstalgevoeliger is.

    Login om te reageren
    • moveyourmind zegt

      7 augustus 2015 om 20:32

      @rufctr01: Valt best mee, althans, ik heb nog nooit van iemand met een cabrio gehoord dat zijn stoffen dak gestolen is.

      Login om te reageren
    • p0wn3d zegt

      7 augustus 2015 om 20:45

      @rufctr01: Nee hoor, wat willen ze doen? Ook als je alle ramen omhoog hebt en het dak omlaag, wens ik je succes iets eruit te pakken. En of dieven nou door een dak scheuren (van meerdere lagen) of een raampje inslaan, dat is hun om het even. :)

      Login om te reageren
    • larsyboy1997 zegt

      7 augustus 2015 om 21:06

      @rufctr01: Het alarm is best gevoelig. Ik had de auto geparkeerd en op slot gedaan. Toen wilde ik mijn camera uit te auto pakken dus ik boog over de auto heen en pakte mijn camera. Alarm ging meteen af en startonderbreking.

      Login om te reageren
      • driver28 zegt

        8 augustus 2015 om 13:42

        @larsyboy1997: dat is niet best gevoelig.. Dat hoort zo

        Login om te reageren
    • Jochen zegt

      7 augustus 2015 om 21:09

      @rufctr01: ik ben 4 weken geleden van een stalen klapdak (Peugeot)naar een stoffen kap(Audi) gegaan. Een cabrio hoort softtop te zijn.
      Uitstraling, gewicht, ruimte, dak- en heuplijn van de auto.
      Liever nooit meer een stalen klapdak voor mij.

      Login om te reageren
      • griffendahl zegt

        8 augustus 2015 om 00:51

        @jochen: heb die overstap net zo gemaakt. Alleen naar een BMW met stoffen dak. Hoef ook echt geen stalen cabrio dak meer…

        Login om te reageren
  3. henkhupelschoten zegt

    7 augustus 2015 om 19:12

    Dak van de 4 serie is toch dezelfde als die van de 3 cabrio vorige generatie??

    Login om te reageren
    • ronald zegt

      7 augustus 2015 om 19:25

      @henkhupelschoten: http://www.autoblog.nl/nieuws/9-voorbeelden-hoe-gierig-grote-autofabrikanten-zijn-78074

      Login om te reageren
      • henkhupelschoten zegt

        8 augustus 2015 om 08:27

        @ronald: Ohja, paupers daar in München

        Login om te reageren
  4. Captain zegt

    7 augustus 2015 om 19:17

    Klinkt goed! De e92 en f30 cabrio zien er echt niet uit met gesloten dak, door die vreemde (rechte) achterkant. Gewoon stoffen dakje, en voor de winter eventueel een aparte (niet elektrische) hartop.
    Naar mijn mening is de volvo c70 de enige echt geslaagde cabrio met stalen klapdak.

    Login om te reageren
    • stanny zegt

      7 augustus 2015 om 19:23

      @Captain: volledig mee eens. Niets mis met een stoffen dak.

      Login om te reageren
      • bassx zegt

        7 augustus 2015 om 20:02

        @stanny: zelf de e46 330 jaren geleden gereden. In de winter had ik er een hardtop op. Volgens velen onooglijk maar veel meer voordelen. Stiller, warmer, droger en binnenverlichting. Hardtop is dan ook op kofferruimte na veel comfortabeler

        Login om te reageren
        • zesinlijn zegt

          7 augustus 2015 om 20:12

          @bassx: Vriend, bij een E46 kan de stoffen kap zéér gemakkelijk verwijderd worden. Handig als je de hele winter met je hardtop gaat rijden. Stoffen kap stallen in de garage en hoppa, volledige kofferruimte beschikbaar.
          En nog mooier, dat hebben ze bij BMW voor zo voor je bedacht.

          Login om te reageren
          • bassx zegt

            7 augustus 2015 om 21:01

            @zesinlijn: hoeft niet verwijderd te worden maar doet het dak elektrisch open, hardtop erop en vier snelspanners vastzetten;) Maar deelde alleen mijn ervaring. Hardtop reed ik maar 4 maand per jaar mee en andere 8 zonder. Daarnaast rij je met dak open minder dan je denkt. Oftewel je zit het meest in je auto met stoffen kap dicht, waarom dan niet het comfort van een hardtop middels een elektrisch hard dak?

            Login om te reageren
            • zesinlijn zegt

              7 augustus 2015 om 21:07

              @bassx: Nee dat hoeft niet nee. Maar het kàn, dat is nou net het mooie. Jij schrijft: ‘Hardtop is dan ook op kofferruimte na veel comfortabeler’
              Ik geef slechts aan dat BMW daar al aan gedacht had en je dus NIET vier maanden per jaar met een kleinere kofferruimte genoegen hoeft te nemen.
              Of bedoelde je ipv ‘Hardtop’ wellicht ‘Stalen vouwdak’?

              Login om te reageren
              • bassx zegt

                7 augustus 2015 om 21:44

                @zesinlijn: mijn fout… Bedoelde idd stalen vouwdak

            • O plaat zegt

              8 augustus 2015 om 12:16

              @bassx:
              Ah ben jij ook zo iemand die een cabrio koopt en nooit met het dak open rijd.
              Een vriend van mij doet dit ook, die heeft een Z3. Hij rijd nooit met het dak open want hij heeft dit één keer gedaan en toen is er iets gescheurd dus riskeert hij het hem niet meer.

              Login om te reageren
              • bassx zegt

                8 augustus 2015 om 18:24

                @shiva: nee hoor… Tussen de 16 en 24 graden op niet autosnelwegen en droog weer was het dak standaard open. Maar viel mij op dat ik relatief dan nog vaak met dak dicht reed in de zomer. 30 graden en je brandt je auto uit, dus dak dicht en airco aan.

    • jmeverts zegt

      7 augustus 2015 om 20:46

      @Captain: ik vind juist de cabrio mooiere lijn hebben dan de coupe

      Login om te reageren
    • dikdraak zegt

      8 augustus 2015 om 22:57

      @Captain: Laten we de vorige generatie SL ook zeker niet vergeten.

      Login om te reageren
  5. fejjie zegt

    7 augustus 2015 om 19:19

    Goed zo, de huidige cabrio ziet er niet uit. De daklijn is verknoeid door de cabrio constructie en de ruimte tussen de verschillende panelen is op sommige plekken belachelijk groot.

    Login om te reageren
  6. Captain zegt

    7 augustus 2015 om 19:29

    OK, er is nog één auto met hard elektrisch klapdak dat ik wél zou willen hebben;
    http://auto.samondeo.com/images1/ford-fairlane-500-skyliner-convertible-10.jpg

    Doe voor de rest van de open auto’s maar stof, je koopt tenslotte een cabrio hé :)

    Login om te reageren
    • ej20g zegt

      7 augustus 2015 om 20:20

      @Captain: ook niet echt een klapdak zoals je zou verwachten. Wel een onzettend gaaf ding!

      Login om te reageren
  7. bsxc2 zegt

    7 augustus 2015 om 19:34

    Sta je elke maand het mos van je dak af te krabben.

    Login om te reageren
    • volkswagena4tdi zegt

      7 augustus 2015 om 19:46

      @bsxc2: krasstraat ;)

      Login om te reageren
    • clarkson zegt

      7 augustus 2015 om 20:07

      @bsxc2: valt mee. 1x per jaar goed schoonmaken en impregneren.

      Login om te reageren
    • robert110 zegt

      7 augustus 2015 om 20:08

      @bsxc2: Of je besteld je cabrio met een mosgroene kap, dan valt het niet op.

      Login om te reageren
  8. granlusso zegt

    7 augustus 2015 om 19:38

    Werd tijd, schoonheid van de E-klasse cabrio (helemaal na de facelift) was moeilijk te evenaren.

    Login om te reageren
    • BaRa zegt

      7 augustus 2015 om 19:44

      @granlusso: in de mate dat je een slagschip schoonheid kan toedichten, wel te verstaan.

      Login om te reageren
  9. knipperlichtje zegt

    7 augustus 2015 om 19:43

    De uitleg van BMW is altijd geweest dat de 6- en 1-serie (nu 2-serie) voornamelijk als auto’s voor erbij werden verkocht, en dat er daarom een stoffen kap op lag. Het geluidsniveau met dak dicht was niet belangrijk. De 3 serie cabrio (nu 4-serie) had een origamidak omdat deze veel meer als 1e auto werd verkocht en minder windruis dus belangrijk was. Misschien heeft BMW een stoffen kap in ontwikkeling die wel aan de door hun gestelde norm voldoet, misschien spelen ze in op veranderende behoeften van de markt, ik zou het niet weten.

    Login om te reageren
    • BaRa zegt

      7 augustus 2015 om 19:49

      @knipperlichtje: je kan wel gelijk hebben, maar BMW had in deze volgens mij toch ongelijk (niet alleen BMW, overigens). De bagageruimte is bij dagelijks gebruik evenzeer belangrijk, en met een stalen dak vermindert die gevoelig (met het dak dicht). Bovendien halen ze omwille van dat stalen dak vreemde toeren uit met de bodem van de koffer (die bijna nooit vlak is bij stalen dak-cabrio’s), allemaal om niet te slecht in de cijfers te vallen qua koffervolume. Ik rij nu al een tijd met een cabrio, en net omwille van ’t stalen dak valt o.a. de BMW 3 af als mogelijke volgende cabrio. Gelukkig zijn er nog enkele andere op de markt :)

      Login om te reageren
    • jorden zegt

      7 augustus 2015 om 20:02

      @knipperlichtje: potje slap PR gelul. Staal klapdak was een trend en BMW deed mee. Niets mis mee, want ik vond het dak van BMW na dat van de MB SL (perfect uitgevoerd, je vergeet haast dat het open kan) erg geslaagd. Denk dat kilo’s en dus CO2 een rol spelen nu.

      Login om te reageren
    • zesinlijn zegt

      7 augustus 2015 om 20:17

      @knipperlichtje: En what about de Z4, die werd ook voornamelijk als 1e auto gekocht? Lijkt me een onzinnig verhaal van een BMWverkoper.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        7 augustus 2015 om 20:53

        @zesinlijn: Z4 als eerste auto? Weet je dat zeker?

        Login om te reageren
    • Lohran zegt

      7 augustus 2015 om 20:46

      @knipperlichtje: Ik heb voor de vakantie een Megane I Cabrio gekocht en vind het geluid met dak dicht echt meevallen. En hij heeft nog een aardige kofferruimte (gelukkig, want anders konden m’n vriendin d’r spullen niet mee ;)).

      Login om te reageren
  10. marc94 zegt

    7 augustus 2015 om 19:48

    Ben ik de enige die een metalen klapdak als voordeel ziet? Het maakt de auto veel breder inzetbaar en ook in de winter comfortabeler mede door de isolatiestoornis waar de meeste stoffen dakjes aan lijden. Kortom zoals bovengenoemd het dagelijks gebruik als eerste/enige auto.

    Login om te reageren
    • bigfun zegt

      7 augustus 2015 om 20:02

      @marc94: blijkbaar, anderen laten zich liever oplichten, auto wordt echt niet goedkoper met stoffen kap,

      Login om te reageren
    • moveyourmind zegt

      7 augustus 2015 om 20:30

      @marc94: Een stoffen dak is zo goed geïsoleerd dat je er in de winter net zo warm bijzit als in een versie met stalen dak. Wel hoor je als het hard regent de regen hard op het dak trommelen, wat op zich zijn charme heeft. Net als dat je harde wind af en toe over het dak hoort waaien. En het is inbraakgevoeliger. En je hebt wat meer onderhoud en moet wat voorzichtiger zijn met het schoonmaken.

      Maar dan nog… een stoffen dak staat zoveel chiquer. Dus ik zie het als een voordeel dat ze het dak van stof maken.

      Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      7 augustus 2015 om 20:50

      @marc94: het heeft voor en nadelen.

      Voordelen klapdak:
      – Betere aërodynamica (dus gunstig voor verbruik en prestaties).
      – Minder inbraak gevoelig.
      – Betere isolatie.

      Voordelen stoffen kap:
      – Lichter
      – Neemt minder ruimte in.
      – Minder dikke ‘kont’ nodig.
      – Regendruppels op een kap is zo’n leuk geluid!
      – Goedkoper.

      Uiteindelijk is het een simpel rekensommetje.

      Login om te reageren
    • Jochen zegt

      7 augustus 2015 om 21:12

      @marc94: met oude stoffen kappen misschien. Die van tegenwoordig zijn top geïsoleerd zowel voor geluid als temperatuur

      Login om te reageren
  11. bigfun zegt

    7 augustus 2015 om 19:59

    Ik zal eens een verassing vertellen:
    Ik rij al sinds 2000 BMW, nu de 3e M op rij. E46, E92 en nu dus de M4.

    Er wordt elke keer bezuinigd op luxe, ook bij de gewone 3 en 4 serie.

    Alles voor de aandeelhouder cq de winst!
    E46 had een fatsoenlijke ontwikkelde uitlaatsound.
    Daarna moest je apart kopen.
    Zijachter raampjes konden later niet meer open vanaf E92.
    Nu zijn zelfs buiten al die dingen de handgrepen en jasophanger binnen weggelaten weggelaten, de zitting heeft geen knieondersteuning meer, de gordelaangevervis ineens verdwenen, diverse afsluitbare opbergvakken foetsie ook in de deuren, garagedeuropener spiegel niet meer leverbaar, compas uit de spiegel verdwenen, opklappen voorstoelen waardeloos, last but not least van 8 naar 6 cilinders, enz enz

    En nu gaan we de hardtop ook nog afschaffen!
    Maar wel iedere keer meer vragen voor de auto!!

    Bmw oplichters inmiddels!

    Login om te reageren
    • robert110 zegt

      7 augustus 2015 om 20:10

      @bigfun: Waarom koop je dan nog steeds een BMW?

      Login om te reageren
      • bigfun zegt

        7 augustus 2015 om 20:55

        @robert110: ik wilde om die reden al geen BMW meer, maar heb me toch laten overhalen. Kreeg een fikse korting.

        M is steeds minder luxe ipv steeds meer.

        Login om te reageren
    • str8six zegt

      7 augustus 2015 om 20:19

      @bigfun: als het een auto is die van alles mist en het oplichters zijn, waarom dan toch een M4? Dan moeten onze vrienden uit Bayern toch wel iets goed doen. ?

      Login om te reageren
      • bigfun zegt

        7 augustus 2015 om 20:56

        @str8six: ja de kentering gaat vanaf nu ook komen!

        Uit uitkleden valt nu teveel op

        Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      7 augustus 2015 om 20:37

      @bigfun: audi vaart er wel bij dit soort praktijken!

      Login om te reageren
      • bigfun zegt

        7 augustus 2015 om 20:58

        @rufctr01: zou kunnen.
        Ten eerste weet ik niet of Audi ook niet dit soort stiekeme uitkleed grappen uithaalt en ten tweede heb ik niks met Audi.

        Login om te reageren
    • lekkaah zegt

      8 augustus 2015 om 09:01

      @bigfun: die l6 van jou is veel beter dan die zuipende atmo inefficiente v8 hoor..

      Login om te reageren
      • bigfun zegt

        8 augustus 2015 om 10:13

        @lekkaah: beter? Denk het toch niet. 150000km probleemloos.

        Met de turbomotor verwacht ik dat niet te halen.

        Van gemiddeld 1:8.4 naar 1:9.0 schiet toch niet echt op kwa efficientie of wel!
        Dan zal ik toch echt ook een lease gebakje moeten gaan rijden.

        Dus wat is er beter?

        Login om te reageren
  12. ej20g zegt

    7 augustus 2015 om 20:28

    Dit lijkt me een prima ontwikkeling. Dat stalen klapdaken onnodig zwaar, vaak lelijk en duur zijn bewijst Porsche met de 911 Cabriolet en Boxter wel. Die hebben ook een stoffen vouwdak. Weliswaar flink doorontwikkeld maar een stalen dak is niet nodig daardoor.

    Login om te reageren
    • zesinlijn zegt

      7 augustus 2015 om 21:01

      @ej20g: Haha, dat stoffen dak van Porsche is gewoon een ‘stalen’ dak wat ze met stof hebben bekleed. Slim van ze! Ik zou willen dat BMW het zo had gedaan bij de Z4. Stof is toch veel mooier!

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        7 augustus 2015 om 21:36

        @zesinlijn: nu je het zegt, ik heb het even opgezocht en het is een dak wat bestaat uit drie magnesium plaatdelen (dus licht) met een stoffen huid er overheen. Maar het is wél fraai, in tegenstelling tot zo’n beetje alle andere “stalen” klapdaken. Persoonlijk vind ik alleen die van de Volvo C70 en de Mercedes SL goed gelukt.
        Buiten dat zou ik zelf altijd voor een compleet stoffen dak gaan, dat hoort gewoon bij een cabriolet.

        Login om te reageren
      • mashell zegt

        8 augustus 2015 om 08:43

        @zesinlijn: maar bij Porsche scharniert gewoon het stof. Dat is 1000x gemakkelijker dan beweegbare plaatdelen waterdicht aan elkaar laten aansluiten. Porsche doet dat ook alleen maar zodat het dak er altijd strak opzit.

        Login om te reageren
  13. rolov zegt

    7 augustus 2015 om 20:50

    Erg fijn

    Login om te reageren
  14. gerjanm zegt

    7 augustus 2015 om 20:52

    Top, ziet er beter uit en lekker licht.

    Login om te reageren
  15. e1000bmw zegt

    7 augustus 2015 om 21:09

    Mooi. Nu de Z4 nog…

    Login om te reageren
  16. bartsmit zegt

    7 augustus 2015 om 21:45

    Leuk hoor maar de huidige is amper twee jaar op de markt. Dat wordt dus ergens in 2021. Lekker belangrijk dus.

    Login om te reageren
  17. p993 zegt

    7 augustus 2015 om 22:27

    Tja, sommige merken hebben dit wel gesnapt, ik noem geen namen maar kijk es in m’n avatar. Alleen bij de laatste targa gaat het ook de foute kant op…

    Login om te reageren
  18. Dutchdriftking zegt

    7 augustus 2015 om 22:49

    Goede keuze. Stof is gewoon echt veel mooier. En dan ook de Z4 graag. Dan kan er weer zo’n geniale coupe komen!

    Login om te reageren
  19. mgmgb zegt

    7 augustus 2015 om 23:01

    Zo hoort het ook! Ondanks de voordelen qua comfort met de kap dicht kan het ontwerp van die klapdakcabrio’s mij nooit bekoren. Stof staat veel mooier, staat een kortere en daarmee wat mij betreft mooiere achterkant toe en de isolatie van moderne stoffen kappen is dusdanig goed dat er prima het hele jaar comfortabel in te rijden is.

    Login om te reageren
  20. carshotsnl zegt

    7 augustus 2015 om 23:03

    Nein, Nein Nein!!

    Login om te reageren
  21. hplh zegt

    7 augustus 2015 om 23:40

    Krijg je er dan ook een set oorkappen bij?

    Login om te reageren
  22. mercedesclk350 zegt

    7 augustus 2015 om 23:49

    Mijn vorige auto (CLK 350 Cabriolet) had een stoffen dak, vind het wat mooier eruit zien en je kofferbak is wat groter, maar ik had net zo lief een stalen dak gehad.

    Login om te reageren
  23. sydney zegt

    8 augustus 2015 om 00:42

    Het liefst heb ik de superhandige constructie van de Citroën Pluriel.Onbegrijpelijk dat dat nog geen navolging heeft gekregen.

    Login om te reageren
  24. phr34k zegt

    8 augustus 2015 om 01:44

    Ik rij nu een poos in een Astra Cabrio uit 2003, zelfs in die tijd bestond de stoffen kap al uit 3 lagen (binnenlaag, deken, sterke buitenlaag) Dicht rijdt dat nagenoeg hetzelfde als een normaal dak. Misschien iets meer windgeluid maar dat is te verwaarlozen. Zeker icm stoelverwarming is dat zelfs bij -15 een heerlijk comfortabele auto.
    De moderne stoffen kappen zijn nog weer beter, plus het staat gewoon veel mooier. Ik zeg: Prima stap BMW!

    Login om te reageren
  25. mcshine zegt

    8 augustus 2015 om 04:23

    Hier een potentiële klant in plaats van een dromer : BMW , doe het niet. Het klapdak van mijn Z4 bevalt perfect en ziet er schitterend met de Individual contrastkleur.

    Login om te reageren
  26. mashell zegt

    8 augustus 2015 om 08:47

    Ach tegen die tijd maakt het niemand meer uit want dan heeft de 4 serie gewoon voorwielaandrijving…
    BMW kan beter de 4 serie gewoon een klapdak laten houden en de 2 en 6 een stoffen dak, dan bedienen ze alle markten en laten ze de keuze aan de klant. Als ze iets willen veranderen dan zou de Z4 met een stofdak wat sportiever worden. Ik denk alleen dat we ons geen zorgen moeten maken om het dak van de Z4 maar of de Z4 wel opgevolgd wordt.

    Login om te reageren
  27. mrrallycross zegt

    10 augustus 2015 om 07:15

    Vind stof altijd veel meer stijl hebben dan een stalen dak

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North