• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Volkswagen Passat CC in Genève

Auteur: Dennis, gepost 6 maart 2008 om 15:14 – 85 Reacties

Volkswagen Passat CC
De Volkswagen Passat CC (nee, het dak kan niet open) debuteerde begin dit jaar in Detroit en was natuurlijk ook in Genève van de partij.

Ik blijf de aanduiding CC verwarrend en dus misplaatst vinden, maar het eigenwijze Volkswagen wilde niet naar mij luisteren. Ik kan jullie helaas niets melden dat we niet al wisten. Jullie mogen je als kritische jury weer even uitlaten over de vormgeving, want eerlijk is eerlijk: hij is mooier dan de normale Passat (or is it just me?).

Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC

Het persbericht hadden we al een poosje:

Volkswagen start het jaar met de wereldpremière van de Passat CC in het Amerikaanse Detroit. Met deze vierdeurs coupé introduceert Volkswagen vele innovaties die de veiligheid, het comfort en de rijdynamiek vergroten. De Passat CC heeft een breed motorenpallet, bestaand uit louter turbo geladen diesel- en benzinemotoren met vermogens van 103 kW/140 pk tot 220 kW/300 pk.

Het vierdeurs coupé-concept positioneert de nieuwe Volkswagen tussen de sportieve coupes en luxe limousines. Wat direct in het oog springt is het silhouet van de Passat CC. De portieren hebben geen raamstijlen om de sportiviteit van de Passat CC te onderstrepen en de lijnvoering van de kofferbak gaat als een pennenstreek in de achterruit over. De gespierde schouderlijn, de nadrukkelijk gevormde dorpels en de standaard 17-inch lichtmetalenvelgen zorgen voor een spannend lijnenspel en een krachtige uitstraling. Het grote elektrisch bedienbare panoramadak (75cm x 112cm) is speciaal voor de Passat CC ontwikkeld. Het panoramadak is bovendien tot 30 mm in hoogte verstelbaar.

Innovaties
Met de komst van de Passat CC introduceert Volkswagen Lane Assist. Dit systeem stuurt de auto automatisch op zijn rijstrook terug wanneer zonder richting aan te geven van baan wordt gewisseld. Dit voorkomt dat de bestuurder ongemerkt van zijn rijbaan afwijkt. Het innovatieve Dynamic Drive Control (DDC) combineert de sportiviteit van een coupé en het comfort van een toplimousine door middel van variabele onderstelafstemming. DDC regelt niet alleen de demperkarakteristiek, maar ook de afstemming van de stuurbekrachtiging. DDC biedt keus uit de programma’s Normaal, Sport en Comfort. In de stand Normaal verbetert Dynamic Drive Control permanent het comfort en de dynamiek van de Passat CC. Optioneel is de vierdeurs coupé te voorzien van de parkeerhulp Park Assist. Hiermee parkeert de Passat CC zichzelf met een druk op de knop automatisch in een parkeervak. De automatische afstandsregelaar ACC (optie) laat de Passat CC automatisch remmen en accelereren binnen het door de bestuurder ingestelde snelheidsbereik. Dankzij Front Assist (optie) kan het systeem zelfs kop-staartbotsingen voorkomen. Front Assist berekent de afstand tot de voorligger met een radarsensor en kan de remmen indien nodig preventief ‘klaarzetten’, waardoor de remweg aanzienlijk korter wordt.

Moderne motoren
Volkswagen levert de Passat CC met de modernste, direct ingespoten motoren. Het topmodel, de Passat CC met de nieuwe 3.6 V6 FSI (220 kW/300 pk), haalt een topsnelheid van 250 km/uur (elektronisch begrensd) en accelereert in 5,6 seconden van 0 naar 100 km/uur. 4MOTION en een automatische DSG-versnellingsbak zijn op deze uitvoering standaard. Direct bij zijn marktintroductie is de Passat CC leverbaar met de nieuwe common-rail dieselmotor 2.0 TDI met 103 kW/140 pk of 125 kW/170 pk. Deze krachtige diesels verbruiken gemiddeld slechts 5,8 en 6,0 liter op 100 km en voldoen aan de Euro5-emissienorm, die vanaf 2009 van kracht is. Zoals alle Volkswagens zijn de diesels vanzelfsprekend standaard voorzien van een roetfilter. Verder is er keus uit de direct ingespoten turbo benzinemotoren 1.8 TSI (118 kW/160 pk) en 2.0 TSI (147 kW/200 pk). Deze motoren zijn optioneel uit te rusten met de automatische DSG-transmissie met dubbele koppeling. Op de 1.8 TSI heeft deze in plaats van zes maar liefst zeven versnellingen.

Afmetingen
De vierdeurs coupé is 4.796 mm lang en 1.856 mm breed, dat is respectievelijk 31 mm en 36 mm meer dan de Passat Limousine. De hoogte van de Passat CC is slechts 1.420 mm en benadrukt zijn sportieve karakter (50 mm minder dan de Passat Limousine). Mede door zijn lage daklijn en strak vormgegeven carrosserie is de Cw-waarde slechts 0.29!

De Passat CC zal in de Volkswagen-fabriek in het Noord-Duitse Emden worden gebouwd. In het tweede kwartaal van 2008 komt de Passat CC op de markt.

Ook interessant!

  • Video: hoe komt deze Passat op zijn kant?
  • Volkswagen met 4 uitlaten
    Koop deze Volkswagen Passat W8 voor een schijntje
  • Passat sedan
    In memoriam: Volkswagen Passat Sedan
  • Passat Limited Edition
    Passat Limited Edition is een van de 1.973 laatste ooit

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

geneve-2008, passat, passat-cc, Volkswagen

Vorig bericht: « Politie arresteert acht Ford Ka beultjes
Volgend bericht: Column nu: De SUV Coupé »

Lees Interacties

Reacties

  1. jan zegt

    6 maart 2008 om 15:16

    Ik vind de achterlampen een beetje te lief, verder wel mooie wagen

    Login om te reageren
  2. Phils zegt

    6 maart 2008 om 15:17

    Mooi, echt waar, en eens iets anders dan alle 3’s en A4’s die we zovaak zien..

    Login om te reageren
  3. CasperH zegt

    6 maart 2008 om 15:23

    Die achterpartij is een stuk beter dan die van de normale passat. Hij heeft een beetje dat aflopende van een CLS. Niet dat dat verkeerd staat en zonder dat het gekopieerd overkomt, overigens. Heeft hij trouwens op de laatste foto nou een schuifdak? Het lijkt alsof dat helemaal naadloos overloopt in de a-c stijl. Mooi!

    Wat betreft de type-aanduiding: erg verwarrend en ik snap niet dat Volkswagen er zo eigenwijs aan vasthoud.

    Login om te reageren
  4. Jurjen zegt

    6 maart 2008 om 15:24

    Zozo, in dat zwart toch zeker erg mooi hoor!

    Login om te reageren
  5. vwgolf zegt

    6 maart 2008 om 15:24

    mooie bak echt waar, wat moet die gaan kosten?

    Login om te reageren
  6. MJ zegt

    6 maart 2008 om 15:25

    Ziet er goed uit! Hopelijk is de prijs een beetje te doen, dan wordt dit vast de nieuwe nr. 1 leasbak! :-D En daar is zeker niets mis mee… ;-)

    Login om te reageren
  7. Jochen zegt

    6 maart 2008 om 15:26

    Aparte vormgeving. Vind hem zo op de plaat zeker aardig gelukt.
    De achterlichtunits vind ik wat koreaan ogen, maar dat zal in de werkelijkheid wellicht anders zijn.
    De benaming -cc- is aardig, zeker op zijn Duits. Wordt het direct ongedierte …

    Login om te reageren
  8. Bruce zegt

    6 maart 2008 om 15:26

    Ik ben het met Jurjen eens: in het zwart ziet ie erg mooi uit. Ik ben benieuwd hoe het er in het echt uitziet.

    Die benaming “CC” vind ik ook wel een beetje raar.

    Login om te reageren
  9. AppieFlappie zegt

    6 maart 2008 om 15:27

    Prachtig! Stuk beter dan de normale passat. Zo had de normale passat eruit moeten zien.

    Login om te reageren
  10. LilJeezy zegt

    6 maart 2008 om 15:32

    wie weet wat de topsnelheid is zonder begrenser..?

    Login om te reageren
  11. RenJie zegt

    6 maart 2008 om 15:33

    zijkant en vooral zij-achterkant lijkt veel op een 607.. hij mocht wel scherper aflopen vind ik.. net als bij de CLS.

    Login om te reageren
  12. dakloos zegt

    6 maart 2008 om 15:36

    Dat CC komt dus van coupé-concept; dit is geen coupé (teveel deuren) maar een zgn. “Sports Saloon”
    Daar hebben die Duitsers problemen met de afkorting ;) =

    Login om te reageren
  13. Wollie zegt

    6 maart 2008 om 15:36

    Zal wel lekker zitten achterin met zo’n daklijn (?!) Voegt m.i. niets toe aan de bestaande Passat line-up.

    Login om te reageren
  14. victor zegt

    6 maart 2008 om 15:37

    komt ie ook in station(nee zeker), veder redelijk mooie auto maar toch niet helemaall en die naam slaat nergens op

    Login om te reageren
  15. VonStroke zegt

    6 maart 2008 om 15:40

    Het ziet er allemaal vrij lelijk uit moet ik zeggen. Benieuwd hoe dat er in real life zal uitzien.

    Login om te reageren
  16. papa zegt

    6 maart 2008 om 15:43

    verschillen met passat zijn marginaal vind ik…

    Login om te reageren
  17. jordey zegt

    6 maart 2008 om 15:47

    @papa

    Dat vindt ik nou niet echt. Deze is veel strakker gevormt. De passat is afgeslepen.

    Login om te reageren
  18. Majinstar zegt

    6 maart 2008 om 15:47

    Lijkt wel veel op deze :

    http://www.vhoof.be/auto/peugeot407/pics/20060721_Peugeot407%20006.jpg

    Login om te reageren
  19. woooo zegt

    6 maart 2008 om 16:03

    prachtige wagen en de eerste mooie VW in jaaaren. ook de sirocco ziet er goed uit, eindelijk weer strakke vormgeving!!

    dit is een wagen die ik boven ELKE andere concurrent zou verkiezen, zelfs boven de bmw 3, c classe, jag X, … mss zelfs boven een saai A6, al zal de prijs van deze CC nog stukken lager liggen

    Schitterend werk, echt!!!! grtz

    XF fan

    Login om te reageren
  20. DeSoto zegt

    6 maart 2008 om 16:03

    Ik snap niet waarom zwarte auto’s zo populair zijn. 2x wassen, vol met krassen. Je ziet er alles op. En moet je eens kijken op de gemiddelde parkeerplaats bij bedrijven. (Zoveel particulieren schaffen nou ook weer geen nieuwe Passat aan). Het lijken (!) wel begrafenisondernemers.

    Login om te reageren
  21. woooo zegt

    6 maart 2008 om 16:04

    de algemene lijn is prachtig (behalve te grote, lompe achterlichten) maar kijk naar die details zoals de frameloze deure!!

    Login om te reageren
  22. jampa zegt

    6 maart 2008 om 16:08

    @dakloos: LOL :d

    Dit is voor mij de eerste mooie volswagen die er gemaakt is, de rest van het hele programma is bagger en niks waard, dit is echt heel mooi en heeft veel stijl, keep up the good work volkswagen!

    Login om te reageren
  23. Tombnolz zegt

    6 maart 2008 om 16:16

    Ik vind hem véél mooier dan de Passat Gewoon! Algemene lijn is schitterend, achterlichten mooi gedaan. Het front leunt misschien iets te dicht aan bij dat van de Passat.

    Doodjammer vind ik z’n naam: Passat CC. Het had zoveel chic’er gestaan moest ie een eigen naam hebben gekregen.

    Als er geen duidelijk prijsverschil is, voorspel ik de Passat sedan geen al te mooie toekomst meer.

    Login om te reageren
  24. Hubert zegt

    6 maart 2008 om 16:28

    @ Casper,

    Is geen schuifdak maar een pop-up dak.
    En made in Venray ;-)

    Login om te reageren
  25. Berbertjes zegt

    6 maart 2008 om 16:28

    Hij is zo mooi :D Maarja dat is nou volkswagen ;)

    Login om te reageren
  26. bmw zegt

    6 maart 2008 om 16:29

    knappe bak, alhoewel de Mercedes CLS toch nog strakker is. Ik vraag me wel af of de auto naar Europa komt, want volgens mij kunnen er op die achterbank enkel een paar kleine chinezen… :-)

    Login om te reageren
  27. Alwood zegt

    6 maart 2008 om 16:32

    hij is echtwel mooi! en zeker mooier dan een standaard passat :D

    ik vind dat ie maar tot VolksCLS omgedoopt moet worden ;)

    Login om te reageren
  28. Patrick002 zegt

    6 maart 2008 om 16:38

    Ik vind het een schitterende auto!

    Login om te reageren
  29. Graaf H. zegt

    6 maart 2008 om 16:39

    De achterlichten maken hem gewoon lomp.

    Login om te reageren
  30. mrp zegt

    6 maart 2008 om 16:52

    Die achterkant met die enorme lichten hoort thuis op een chinese of koreaanse auto, zorgt ervoort dat het totaalbeeld gewoon niet klopt

    Login om te reageren
  31. Jos zegt

    6 maart 2008 om 16:53

    Dat DDC is ook wel handig, voor mensen die nooit richting aangeven…moeten ze dus altijd op de rechterbaan blijven zitten

    Login om te reageren
  32. Jeff zegt

    6 maart 2008 om 17:07

    Zooo die achterlichten zijn gigantisch. Groter dan die van de Touareg :P Maken hem echt lelijk. Voor de rest ziet het er goed uit voor een VW.

    Login om te reageren
  33. Cliff zegt

    6 maart 2008 om 17:10

    De achterkant vindt ik te Koreaans, vraag me trouwens ook of wat deze Passat voor een toegevoegde waarde heeft aan het bestaande model.

    Login om te reageren
  34. PR-man zegt

    6 maart 2008 om 17:12

    CC staat volgens de PR-man van Volkswagen voor Comfort Coupé en dus niet voor Concept Coupé

    Login om te reageren
  35. Mr Hyde zegt

    6 maart 2008 om 17:15

    Is een kruising tussen 607, passat, en een vleugje CLS voor de smaak

    Login om te reageren
  36. CSL zegt

    6 maart 2008 om 17:16

    niet slecht.

    Login om te reageren
  37. Mardec zegt

    6 maart 2008 om 17:28

    Dit vind ik echt een mooie wagen. En betaalbaar.

    Login om te reageren
  38. Ferrarifreak zegt

    6 maart 2008 om 17:33

    voorkant stukken beter dan de achterkant :(

    Login om te reageren
  39. JP zegt

    6 maart 2008 om 17:34

    Mag ik hem erg lelijk vinde? :D

    Login om te reageren
  40. marnik zegt

    6 maart 2008 om 17:40

    helemaallllll niet mis !!!

    Login om te reageren
  41. w0o0dy zegt

    6 maart 2008 om 17:41

    Niet heel erg lelijk, maar zo van schuin achteren doet de auto nogal amerikaans aan (oude Ford Taurus enzo) en je kunt een hele lijst maken met details die lijken op bepaalde auto’s, maar goed….. Mooier dan de gewone Passaaaai zzzzzz

    Login om te reageren
  42. VeyronLover zegt

    6 maart 2008 om 17:45

    Ik vindt hem eigenlijk echt niet zo mooi, de conceptfoto’s zagen er veel beter uit, wat meer agressie! Dit lijkt wel een afkooksel van de cls… Maar ik ben er mee akkoord dat het al wat mooier is dan al de andere vw’s. Want die nieuwe passat is wel verre van spannend te noemen he :-)
    Een detail, die achterste uitlaten zouden anders moeten en niet zo onderuit steken, ze lijken wel opgeplakt

    Login om te reageren
  43. Kelthas zegt

    6 maart 2008 om 17:47

    Amaai, dat noem ik nu nog eens een mooie Volkswagen.

    Login om te reageren
  44. F430 zegt

    6 maart 2008 om 17:57

    het ziet er uit als een lomp beest met een lange snuit

    Login om te reageren
  45. ML benz zegt

    6 maart 2008 om 18:14

    Mercedes is met de CLS trendsetter op dit gebied..
    ik zeg imitatie

    Login om te reageren
  46. Citrofiel zegt

    6 maart 2008 om 18:14

    Wauw! Zo zie je al een stuk beter hoe hij er uit ziet dan op de persfoto’s. En het valt me niet tegen! VW weet met zakelijke lijnen toch een erg aantrekkelijke auto neer te zetten. Net als ze met de Phaeton deden. Die vind ik steeds geslaagder worden. De grote handicap was dat hij zo op de Passat leek, en een VW was. Deze CC heet gewoon Passat, dus gelijkenis maakt niet uit, en VW heet hij ook, dus afwachten of dit wel lukt. Ik verwacht van wel, want de prijs is toch een stuk prettiger.
    In een lichten kleur vind ik hem iig beter ogen dan zwart. In het zwart zie je de lijnen minder goed, en de vormen komen anders uit. De kont lijkt ineens veel dikker. Maar dit kan ook komen door de standpunten.

    Login om te reageren
  47. hubert zegt

    6 maart 2008 om 18:32

    @ML Benz,

    Ik merk dat je de Ford Taurus je niets zegt?

    Spuuglelijke auto, maar wel een vergelijkbaar design.

    Login om te reageren
  48. C 200 Kompressor zegt

    6 maart 2008 om 18:40

    Wat een pracht van een auto, hier kan geen jap of een koreaan er tegen op.

    Login om te reageren
  49. Andy zegt

    6 maart 2008 om 18:40

    Deze wagen toont aan dat met een paar estetische veranderingen vw de saaie passat omgetovert heeft tot een mooi gelijnde wagen. Alleen blijf ik de naam erg ongepast en verwarrend vinden.

    Login om te reageren
  50. SaxoVTS zegt

    6 maart 2008 om 18:59

    Hmm, de ontwerpers bij VW waren traditiegetrouw weer eens inspiratieloos. Ik ben het met RenJie eens. Peugeot 607 met een CLK kont en koreaanse achterlichten. En het ziet er nog best mooi uit ook. De stijlloze deuren en het Venrayse pop-dak vind ik ook vet. Helaas ziet het model er naar mijn mening wel uit alsof het al een paar jaar op de markt is.

    Login om te reageren
  51. Rick dos zegt

    6 maart 2008 om 19:06

    Oké, twee opmerkingen:

    Dit HAD gewoon de nieuwe Passat moeten zijn.

    En voor een VW ziet dit er gewoon goed uit.

    Login om te reageren
  52. Esprit_de_Flandre zegt

    6 maart 2008 om 19:10

    Ja, mooier dan de gewone Passat. En daar ligt het grote PROBLEEM:

    Dit model maakt de gewone Passat eigenlijk overbodig. Dus, om de gewone Passat toch nog kwijt te raken, zullen ze deze een pak duurder maken. Te duur zelfs. Ze hadden hem beter gewoon Phaeton genoemd.

    Login om te reageren
  53. mashell zegt

    6 maart 2008 om 19:18

    Rick dos heeft met z’n 2 opmerkingen alles al gezegd.

    Login om te reageren
  54. Wollie zegt

    6 maart 2008 om 20:07

    Zal wel een verkoopstopper worden. Ziet er gelikt uit.
    Wat ik wel niet begrijp (sorry, even off topic) is dat Autoblog nog niks vermeld heeft over Abarth. Bij de meeste van m’n vrienden komt het kwijl al in de mond als ze de naam Abarth horen. En nu staat Abarth eindelijk in Genève. Waar blijven de foto’s ? En hoe zien Abarth babes eruit ?

    Login om te reageren
  55. LJ zegt

    6 maart 2008 om 20:13

    JAMMIE(L)

    Login om te reageren
  56. Skyline.. zegt

    6 maart 2008 om 20:30

    Ik vind die zwarte zooo mooi!:O

    Login om te reageren
  57. Alwood zegt

    6 maart 2008 om 21:36

    huh Rick dos???

    bespeur ik daar een goedkeuring richting VW?! :? de wereld draait door!

    Login om te reageren
  58. Joey zegt

    6 maart 2008 om 21:52

    Hij is zo vet in het zwart!

    Login om te reageren
  59. Dr. Zhivagho zegt

    6 maart 2008 om 21:54

    Sorry, vind er niets aan. Het zou evengoed de nieuwe Hyundai Sonata of zo geweest kunnen zijn. Design is zeker niet premium, eerder low-budget.
    Ik denk niet dat deze auto potten gaat breken.

    Login om te reageren
  60. johan zegt

    6 maart 2008 om 22:15

    ik ben totaal geen VW liefhebber, zit geen emotie in, allemaal te burgelijk.

    zelfs een GTI kunnen ze niet spannend maken, haal de batch eraf en het kan net zo goed een instapmodel zijn.

    maar dit vind ik echt een mooi model ;-)

    Login om te reageren
  61. Race The Sun zegt

    6 maart 2008 om 22:23

    Ziet er goed uit.

    Alleen de naam kon wat creatiever.

    Passat 4C zou wat meer gepast zijn aangezien het een 4 deurs coupe is en geen Cabriolet zoals de naam wel deed vermoeden.

    Login om te reageren
  62. Frank deH zegt

    7 maart 2008 om 02:16

    Poor men’s CLS…

    Login om te reageren
  63. Ben zegt

    7 maart 2008 om 07:42

    Wauwieee!

    Mooie bak :), kan niet wachten.

    Login om te reageren
  64. Renny zegt

    7 maart 2008 om 08:12

    Ik wil een passas CCC (dat is een CCCombi)

    Login om te reageren
  65. Heyhuub zegt

    7 maart 2008 om 08:47

    @Frank deH

    Gezie de CLS start vanaf €90K is dat ook een mooie marktopvulling.

    Login om te reageren
  66. hubert zegt

    7 maart 2008 om 09:16

    @Frank deH,

    Lijkt me een fijner gevoel om met een CLS vergeleken te worden dan met een of andere Koreaan.

    Login om te reageren
  67. henri zegt

    7 maart 2008 om 10:17

    mooie auto allen de benaming is verkeerd

    Login om te reageren
  68. Patrick zegt

    7 maart 2008 om 11:26

    Vanaf de achteras verder naar achteren vind
    ik hem een beetje vreemd.. Vooral als je hem van de zijkant
    bekijkt.. En de koplampen
    vind ik lelijk.. Voor de rest is het voor de verandering
    een geslaagde VW..

    Login om te reageren
  69. Jan C. zegt

    7 maart 2008 om 12:11

    Prachtwagen. Te duur voor mij, arme sloeber. Ik hoop ze toch veel te zien op de weg, vind hem leuk.

    Login om te reageren
  70. Jroetjuh zegt

    7 maart 2008 om 12:57

    Ziet er zeker mooi uit!
    Alleen doet me de achterkant een beetje denken aan een andere auto… Welke weet ik zo niet… maar ergens in de richting van de japanse auto`s ;)

    Login om te reageren
  71. Rotary zegt

    7 maart 2008 om 14:06

    Ziet er goed uit!

    Login om te reageren
  72. mark zegt

    7 maart 2008 om 14:27

    geil!!

    Login om te reageren
  73. tom zegt

    7 maart 2008 om 16:43

    ik snap niet waarom hij passat heet, zorgt toch alleen maar voor verwarring

    Login om te reageren
  74. IlCuoreSportivo zegt

    7 maart 2008 om 18:08

    Waarvoor dient dit model???
    Om de leleijkheid van de passat te vergeten??
    alleszins met weinig succes.
    Volkswagen is al 10 jaar op de foute tour.
    Van de scirocco verwacht ik wel een klein licht in de duisternis

    Login om te reageren
  75. Miguel zegt

    8 maart 2008 om 11:55

    Pracht van een wagen, maar idd wat ongelukkig gekozen naam ;)
    En in welke klasse moet hij gaan zitten?

    Login om te reageren
  76. marruk zegt

    9 maart 2008 om 00:10

    ik vind de velgen echt chique, mooier dan die van de SLR eigenlijk.
    Maar die achterlichten zijn echt té Koreaans.

    Login om te reageren
  77. Chief_S5 zegt

    9 maart 2008 om 14:08

    Ik word er wel sprakeloos van als ik dit zie. Echt prachtig. Ontzettend geslaagd vind ik, mooie lijnen, en een mooie prijs denk ik ook wel. Volkswagen gaat de goede kant op!

    Login om te reageren
  78. D4D D-CAT zegt

    11 maart 2008 om 13:26

    Wat gaat ie nou kosten!! Een vanaf prijs van 30k zou wel mogen van mij!

    Login om te reageren
  79. Harold zegt

    18 maart 2008 om 17:46

    tja…….. moet em in het echt zien maar lijkt mij wel mooi.
    Voorkant vinbd ik echt een heel stuk beter al bij de huidighe passat.
    Nu het interieur wat dinamische maken dan wordt het wel wat…..

    Login om te reageren
  80. Audi of VW zegt

    24 maart 2008 om 15:16

    Mooie auto. Mischien toch even wachten met aanschaf van de nieuwe audi A4.
    Zij de vanaf prijzen al bekend?.

    Login om te reageren
  81. JesperF zegt

    3 april 2008 om 22:07

    Ik vind het een mooie wagen, mooi design. Ik vind het interieur alleen afgeraffeld. Typisch passat interieur, jammer. Wat mooi zou zijn is een besturingssysteem zoals het MMI, het command of het Idrive. Staat vaak ook veel mooier.

    Login om te reageren
  82. cock zegt

    19 april 2008 om 23:31

    dit is helemaal te gek wat een car
    we hebben een passat uit 2004 maar
    dit is het einde

    Login om te reageren
  83. M.S. Skoda zegt

    23 april 2008 om 18:10

    knappe bak,
    en als hij toch voor 55% uit andere onderdelen bestaat dan de normale passat klasse Volkswagen!
    Toch zie je nu waar de Skoda SuperB vandaan komt ;)
    mengeling van Passat en Passat CC
    Maar beide auto’s Skoda en Volkswagen blijven, Superr!
    en de primeur 3.6 V6, komt dus ook in de nieuwe SuperB dus dat is wel heftig,
    vast zeker ook qua prijs :D
    ben benieuwd naar beide auto’s ik kijk er al naar uit

    Login om te reageren
  84. BertM zegt

    21 juni 2008 om 17:53

    Prachtige wagen, alleen jammer dat deze achterin zo laag is dat er alleen kinderen in kunnen zitten. Voorts zijn er maar 2 plaatsen achter in dus dat is ook niet echt handig. Jammer dat het interieur bijna gelijk is aan mijn huidige Passat, je moet goed kijken om het verschil te zien. Ik snap niet aan wie ze deze wagen willen verkopen, op de lease markt zal er niet veel belangstelling zijn, omdat er geen volwassen in kunnen zitten.

    Login om te reageren
  85. olda zegt

    5 oktober 2014 om 20:37

    Ik heb hem. Zooo gaaf. Ben jaloers op mezelf als ik er in rij .Mooiste auto ooit. Wacht vol spanning op de opvolger.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North