• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Volvo C30 Heico HS3 in Essen

Auteur: autoblogger, gepost 30 november 2006 om 16:52 – 30 Reacties

Heico HS30


Heico Sportiv staat in Essen met de nieuwe Volvo C30. De Heico-variant is HS3 gedoopt en heeft een flinke bodykit gekregen. De kleine Zweed is zelfs op 20 inch gezet.

Heico HS30
Heico HS30

De C30 D5-diesel heeft 205 pk (standaard 180) en max 400 Nm koppel (standaard 350). De topsnelheid van de HS3 is 230 km/u en gaat in 7,9 seconden van 0 naar 100.

Volvo C30 Heico HS3
Volvo C30 Heico HS3

Ook interessant!

  • Dit is de dikste Volvo C30 van Marktplaats
  • duurste Volvo C30
    De duurste Volvo C30 van Nederland is lekker dik
  • Deze Volvo XC60 is dik, maar niet té dik
  • Zo stoer zag je de Volvo XC40 nog niet eerder

Nieuwste artikelen

  • De stationwagon van Dacia komt eraan: dit weten we tot nu toe
  • Video: Achtervolging politie vs Porsche Macan
  • Laadprijzen in Nederland: dit zijn de duurste en goedkoopste tarieven in jouw gemeente
  • De Bentley van Ali B is verkocht: zoveel leverde hij op!
FacebookTweetPinLinkedIn

c30, essen-2006, heico, tuning, Volvo

Vorig bericht: « Abt AS7 R in MAT !
Volgend bericht: Mansory does Bentley & Aston »

Lees Interacties

Reacties

  1. gerrit zegt

    30 november 2006 om 17:00

    ziet er vet uit met 20″, Diffuser en 4 Uitlaten… Moeten ze standaard op de T5 doen :D

    Login om te reageren
  2. Franqie zegt

    30 november 2006 om 17:01

    Bodykit vind ik wel mooi, vooral die diffusor, de prestaties vind ik alleen een beetje tegenvallen…

    Login om te reageren
  3. TomRS6 zegt

    30 november 2006 om 17:01

    Volgens mij wil een company van een bepaalde imago af..

    It is fine with me! ;-)

    Login om te reageren
  4. Rickz zegt

    30 november 2006 om 17:05

    Ik vind em wel mooi, mooier dan standaard. Prestaties mogen wel wat hoger inderdaad.

    Login om te reageren
  5. Ejay zegt

    30 november 2006 om 17:06

    Ziet er wel aardig uit. Nu nog de T5 aanpakken.

    Login om te reageren
  6. JLJ zegt

    30 november 2006 om 17:15

    Als het goed is staat er ook de Heico Thor_2. Veel geslaagder, vind ik:

    Login om te reageren
  7. iceman zegt

    30 november 2006 om 17:16

    als ze nou iets aan de achteraam doen ,vind ik echt bagger afgewerkt.

    Login om te reageren
  8. Benny1 zegt

    30 november 2006 om 17:17

    Ziet er kick uit, maar 20″ onder een C30, ik denk zelf dat bredere 18″ um mooier zal staan.

    Login om te reageren
  9. autoblogger zegt

    30 november 2006 om 17:18

    @JLJ: dat is die Burton concept toch?
    http://www.autoblog.nl/archive/2006/10/31/de-volvo-c30-concepten-van-evolve-ipd-en-heico

    Login om te reageren
  10. Sander zegt

    30 november 2006 om 17:22

    Dit ziet er goed uit! Dit is nou echt klasse tuning. Enige minpuntje vind ik de ”grote” roosters in de bumper waar de mistlichten in zitten. Verder perfect!

    Login om te reageren
  11. Pannekoek zegt

    30 november 2006 om 17:26

    Ik vindt de achterkant nog steeds niet mooi..

    Login om te reageren
  12. slk55 amg zegt

    30 november 2006 om 17:33

    Ik denk niet dat hier echt een doelgroep voor is, maar wat niet is kan nog komen. Ik vind dit iets te ‘dik’. ik ken Heico meer als een nette en beschaafde tuner. Ik vind het jammer dat ze dat bij deze C30 niet hebben laten zien. De velgen zien er goed uit, maar zijn misschien net een maatje te groot. en dat lelijke doorzichtige gaas aand e voorkant mag meteen weg.

    Login om te reageren
  13. yo! zegt

    30 november 2006 om 17:43

    Schitterende bak! Volgens mij is de topsnelheid van de standaard D5 al 220 km/h dus die 10 km is wat weinig. Ik ben erg benieuwd naar de specs van de getunede c30 T5 aangeizien die standaard al 240 loopt, en 6,7 tellen nodig heeft naar de 100.

    Mooie diffusor en uitlaten!

    Login om te reageren
  14. Greg zegt

    30 november 2006 om 17:53

    Blijf ‘m ugly vinden van achteren bekeken.. wie m ook tuned

    Bij de facelift moet men de acherkant wat aanpassen.. de bumper in het midden verhogen, zodat dat raam wat kleiner wordt. Dan zou ik wel zaken kunnen doen bij Volvo

    Login om te reageren
  15. Florijn zegt

    30 november 2006 om 18:32

    heico doet het netjes en is zoiezo de meest stijlvolle tuner voor volco’s nu.

    Login om te reageren
  16. Barry330cd zegt

    30 november 2006 om 19:11

    Op de wielen na een geslaagde tuning. Denk ook dat 18″genoeg is voor deze Volvo.

    Login om te reageren
  17. Rick dos zegt

    30 november 2006 om 19:23

    Krijg nou wat Alwood! Een Volvo die ik er toch wel spannend vind uitzien……..op de achterkant na dan hè! ;) :P

    Login om te reageren
  18. sabberjoch zegt

    30 november 2006 om 19:42

    veel beter dan dat camouflage tank geval die ze gemaakt hebben deze is gewoon “vet”

    Login om te reageren
  19. alfa156 zegt

    30 november 2006 om 20:07

    Heb daarstraks op de parking van het werk dit wagentje voor het eerst gezien (dan wel de gewone versie), zag er best wel leuk en sportief uit. Moet hem eens dringend gaan testrijden

    Login om te reageren
  20. Pizza zegt

    30 november 2006 om 20:15

    Vind de normale mooier eigenlijk :'(

    Login om te reageren
  21. shivan zegt

    30 november 2006 om 21:19

    WOWWW
    die is mooi :| wanneer komt er een snelle versie van iemand meer info?

    Login om te reageren
  22. thom zegt

    30 november 2006 om 21:45

    wat een waardeloze prestaties !!!!! 7,9 naar 100 km/h die 4 uitlaten mogen ze er dan wel 1 van maken wat een schijtbak !! zelfs een golf 3 vr6 is nog sneller !!!

    Login om te reageren
  23. vØlvØ frǽk zegt

    30 november 2006 om 22:37

    einelijk eens goeie tuning voor een Volvo :-D
    en BTW de prestaties zijn idd niet zo hoog,
    maar is er niet eens een topic geweest over dat diesels ook geen
    hoge prestaties moeten hebben, maar dat je daarvoor een benzine moet kopen.
    en dan ga je toch ff lang Evolve voor die 507 pk :-D

    waarom werken Heico en Evolve niet samen?
    dan krijg je pas een pracht C30 ;-)

    Login om te reageren
  24. Carfreak zegt

    1 december 2006 om 00:21

    affe auto’ke

    Login om te reageren
  25. Leo zegt

    1 december 2006 om 08:27

    20″ is veel te groot voor zo’n klein autootje… Krijgt meteen een veel te hoog Hotwheel gehalte… Voorkant bruut, achterkant suf…

    Login om te reageren
  26. wilson zegt

    1 december 2006 om 18:18

    grill vind ik niet geslaagd je kan er dwars door zien

    Login om te reageren
  27. Gerk zegt

    20 december 2006 om 08:32

    Erg vet wagentje!! achterraam is juist ultravet!! lekker retro 480 :D jammer, houd niet zo van dikke getunede bakken, deze is wel vet!!

    Login om te reageren
  28. maxone zegt

    3 februari 2007 om 16:18

    coole car …RETRO look voor alle commentators!!!!!!!!!!!!! als je de geschiedenis van volvo een beetje kent ga je hem steeds mooier vinden …..(480)

    Login om te reageren
  29. floryn zegt

    10 april 2007 om 15:34

    heico sportiv is een zeer goede tuner die tuned met stijl en altijd de specs weer een beetje hoger krijgt hoop dat dit de nieuwe partner wordt van volvo om de R-lijn door te zetten

    Login om te reageren
  30. Nick zegt

    10 maart 2008 om 16:40

    De Volvo C30 Heico HS3 is Fucking mooi, had ik niet verwacht van dit auto merk.
    daar mag je zeker weten in gezien worden.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North