• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Volvo S80 nu met T6

Auteur: sir_smokalot, gepost 8 mei 2007 om 09:02 – 58 Reacties

Volvo S80 T6


Voor diegenen die een snelle S80 willen hebben maar zich niet helemaal blauw willen betalen aan de pomp heeft Volvo nu een oplossing. Vanaf heden is de S80 ook als T6 beschikbaar. Deze 3 liter zes-in-lijn levert dankzij een twin-scroll turbo een vermogen van 285 pk en 400 Nm koppel.

Als je de meeste pk’s (en de soepelste rit) wilt moet je dus nog steeds voor de 4.4 V8 gaan, die heeft er nog altijd 30 meer. Wil je wat meer agressie, dan zit je bij de T6 goed. Het blok is een doorontwikkeling van de 3.2 zes-in-lijn die al in de S80 en in de nieuwe V70 geleverd wordt. 0-100 is in 7,2 seconden gepiept, over de topsnelheid verklapt Volvo niets. Het blok is volgens de Zweden “afgesteld op zo hoog mogelijke prestaties bij een zo laag mogelijk brandstofverbruik en een zo laag mogelijke uitstoot”. De T6 is Volvo’s sterkste turbo van het moment, en zal dat ook wel even blijven, want een S80 R zit er niet in.

Volvo S80 T6

Volvo S80 T6

Volvo S80 T6

Volvo S80 T6

Ook interessant!

  • Waan je een koning in deze achtpersoons Volvo occasion
  • Waarom deze Volvo V70 €17 miljoen kost
  • Volvo Concept Recharge
    Nieuwe modellen van Volvo krijgen echte namen
  • Video: zo worden nieuwe Volvo's omgebouwd tot ambulance
    Video: zo worden nieuwe Volvo's omgebouwd tot ambulance

Nieuwste artikelen

  • Goed nieuws: EV’s zijn net zo dodelijk als benzineauto’s – hybrides zijn veel gevaarlijker
  • Lolbroek rijdt expres te hard langs politie en vraagt agenten om geinige flitsfoto
  • Volkswagen heeft goed nieuws voor de Polo met verbrandingsmotor!
  • Premium sedans verkopen voor geen meter in Europa, op deze EV na
FacebookTweetPinLinkedIn

s80, Volvo

Vorig bericht: « Het is hard werken bij de Koninklijke Marechaussee
Volgend bericht: Budget-Lotus op komst? »

Lees Interacties

Reacties

  1. GRK zegt

    8 mei 2007 om 09:06

    mooi, die schijnt trouwens ook een stuk minder zenuwachtig te rijden dan de 4.4. v8, tenminste die 6cilinder uit de v70.

    Login om te reageren
  2. Armada zegt

    8 mei 2007 om 09:19

    Hmm, ze hebben naar BMW gekeken. Niet dat dat nou zo’n ramp is, integendeel.

    Login om te reageren
  3. Jellert zegt

    8 mei 2007 om 09:33

    Als ze er nou ook een wat sportiever ogende bumper op zetten heb je ook nog het idee iets speciaals te hebben.

    Login om te reageren
  4. nope {audi} zegt

    8 mei 2007 om 10:13

    ziet er toch goed uit en volvo’s met turbos zijn zeker niet langzaam,

    Login om te reageren
  5. alex zegt

    8 mei 2007 om 10:18

    armada

    volvo heeft al veel langer als bmw ervaring met turbomotoren. Naar mijn weten moet de 330ci zowat de eerste bmw zijn met turbomotor

    Login om te reageren
  6. Alwood zegt

    8 mei 2007 om 10:20

    en wanneer gaan jullie hier eens een rijtest mee maken? :P eigenlijk moet er ook nog ff snel in de V70R gereden worden voor ‘ie helemaal verdwijnt…

    Ik vind het jammer dat ze van de vijfcylinders af aan het stappen zijn, vooral in de 850 en eerste V70 gaven die een heel bruut geluid. Prestaties is ook niks mis mee als de 2.5 in de R zonder problemen 300pk levert.

    Login om te reageren
  7. autoblogger zegt

    8 mei 2007 om 10:33

    @Alwood: jij kunt vast iets voor ons regelen? ;)

    Login om te reageren
  8. evo zegt

    8 mei 2007 om 10:38

    De V8 heeft 30pk méér Smokalot, 315pk V8…

    Maarre, deze T6 is een stuk makkelijker op te voeren dan de ongeblazen v8. Bezoekje aan Rica zal wonderen doen. Zal waarschijnlijk dan zo’n 325 geblazen pk’tjes opleveren… Jammie.

    Login om te reageren
  9. Rick dos zegt

    8 mei 2007 om 10:46

    Zozo! Een Volvo met met een T6…..

    Login om te reageren
  10. trevor zegt

    8 mei 2007 om 10:48

    @Alex) Was bmw niet de eerste met turbo-motoren in de F-1…. of vergis ik mij..?? Voor de rest; goeie zet van Volvo. Nb ik ben trouwens geen Volvo of bmw fan..

    Login om te reageren
  11. smoke zegt

    8 mei 2007 om 10:52

    @evo

    Tsja, dat krijg je als je dingen uit je hoofd denkt te kunnen doen :) Ik zat met 306 in mijn hoofd…Is aangepast!

    Login om te reageren
  12. evo zegt

    8 mei 2007 om 10:58

    Dan zou het 21 pk zijn geweest… ;)

    Login om te reageren
  13. Karaya zegt

    8 mei 2007 om 11:12

    @Alex

    BMW had in 1973 al een productie-auto met een turbo, de 2002 Turbo.

    Beter je huiswerk doen.

    En voor de BMW-fanatics, beetje sneu dat een Alfist jullie werk moet doen.

    Login om te reageren
  14. shockey zegt

    8 mei 2007 om 11:18

    @trevor De eerste F1 met turbo motor was volgens mij renault in 1977

    Login om te reageren
  15. Alwood zegt

    8 mei 2007 om 11:57

    lol… ik heb zelf de V70 nog niet eens losgekregen bij me pa :P

    Maar ik zou het onderwerp autoblog eens voor kunnen leggen bij de dealer..? Een dagje moeten ze zulke wagens mss wel kunnen missen voor wat goeie pers ;)

    Login om te reageren
  16. Citrofiel zegt

    8 mei 2007 om 12:00

    @ Alwood; Zijn ze dan aan het afstappen van de vijfcilinders? Dat zou zeker jammer zijn, ze klinken idd fantastisch!

    Login om te reageren
  17. Rudy zegt

    8 mei 2007 om 12:01

    Ik kan uit ervaring (stage @ volvo) vertellen dat die oudere T6 motoren echt enorm zuipen (vooral in deen XC90 natuurlijk). Lopen verder wel mooi, en zijn in een oude S80 iig echt vlot!.

    Login om te reageren
  18. autoblogger zegt

    8 mei 2007 om 12:01

    @Alwood: geintje, we kunnen de importeur wel bellen, nu alleen nog iemand vinden die er in wil rijden ;)

    Login om te reageren
  19. Rudy zegt

    8 mei 2007 om 12:07

    Trouwens
    Ik heb ook in meerdere V70r’s gereden, het oudere model (250/265pk) en de nieuwere (demo bak was dat). Kan niet anders zeggen dan dat het erg leuke auto’s zijn, snel maar toch comfortabel. Qua veergedrag zijn ze redelijk sportief geveerd (zeker de later modellen, al hebben die electronische dempers geloof ik) maar het is niets inverhouding met b.v. een Honda S2000.

    Heb er ooit nog eens een Golf GTI mee zoek kunnen rijden, dat is toch wel tof in een tandarts/huisarts auto :D

    Login om te reageren
  20. Roy zegt

    8 mei 2007 om 12:08

    Met 285 pk in 7,2 seconden naar de 100. *proest*. Gevalletje ‘170 tons of Volvo’, de die-hard Top Gear fans weten wel waar ik het over heb.

    Login om te reageren
  21. Benny1 zegt

    8 mei 2007 om 12:18

    Autoblogger ik ga er wel in rijden hoor;) moet er alleen nog iemand zijn voor het nodige film werk.

    Geheel wat anders:Het blok is volgens de Zweden “afgesteld op zo hoog mogelijke prestaties bij een zo laag mogelijk brandstofverbruik en een zo laag mogelijke uitstoot” Is dat nou een grapje of? De 2.4T uit de XC70 van me vader rijdt nou alles behalve zuinig ! haha 1 op 10 is dus zuinig?

    Login om te reageren
  22. smoke zegt

    8 mei 2007 om 12:28

    Tja Benny, ’t is nou niet bepaald een Nissan micra. Als je met zo’n slagschip met een dikke zescilinder 1 op 10 haalt zou menig bestuurder daar voor tekenen denk ik.

    Login om te reageren
  23. Citrofiel zegt

    8 mei 2007 om 12:29

    @ Benny1; Het gaat over dít blok, deze zescilinder, die is afgesteld op zo hoog mogelijke prestaties bij een zo laag mogelijk brandstofverbruik en een zo laag mogelijke uitstoot, niet over de oudere motoren.

    Login om te reageren
  24. Maarten zegt

    8 mei 2007 om 12:31

    @ Benny1: er wordt gezegd “een zo laag mogelijk brandstofverbruik”, wil niet zeggen dat het dan ook laag ligt hé.. ;-)

    Login om te reageren
  25. Benny1 zegt

    8 mei 2007 om 12:40

    haha ja zo laag mogelijk, ach ze hebben in ieder geval hun best gedaan. Maar mijn eerste reactie op een V6 en zuinig was ook LMAO LOL etc. etc.

    Login om te reageren
  26. Silverarrow zegt

    8 mei 2007 om 13:12

    7,2 sec voor een sprintje is idd best veel, ze hadden misschien beter het gewicht ook ff aan kunnen pakken. De v8 is nu wel een beetje overbodig, voor een verschil van 30 pk (+/- ééntiende deel van het totale vermogen) zou ik het extra geld lekker in mijn zak houden. Het zou me niks verbazen als de v8 nog een kleine update krijgt.

    Login om te reageren
  27. PieterA zegt

    8 mei 2007 om 13:21

    3.0 twin turbo, daar konden toch veel meer pk’s uit gehaald worden…

    Login om te reageren
  28. CSL zegt

    8 mei 2007 om 13:47

    S80 T6 zuinig?! die combinatie kan lang niet gehaald worden. Die dingen zuipen als een gek. Ik zou eerder voor een 335i gaan ofzo. 1 op 10 haalbaar met veel betere prestaties.

    Login om te reageren
  29. evo zegt

    8 mei 2007 om 13:57

    @CSL;

    Ligt er toch maar net aan hoeveel je de turbo aanspreekt? Mijn ervaring met Volvo 5-cilinder turbo’s is dat ze toch echt niet zo onzuinig zijn hoor. 9,2L/100km is prima haalbaar. BMW is echter een merk dat zich de laatste tijd nog meer focust op brandstofbesparing (althans, zo willen ze overkomen), dus het zou kunnen zijn dat de BMW’s nog wat zuiniger zijn.

    Login om te reageren
  30. SimonMc zegt

    8 mei 2007 om 14:11

    En deze 285 pk, is dat ook weer in combinatie met 4-wiel aandrijving net zoals de V8 versie?

    Of moeten alleen de voorwielen dit geweld aankunnen?

    Login om te reageren
  31. smoke zegt

    8 mei 2007 om 14:27

    De S80 T6 heeft standaard AWD.

    Login om te reageren
  32. Pieliej zegt

    8 mei 2007 om 14:56

    Lekker! Leuk dat ze grotere motoren in meer auto’s leggen, zo komen er waarschijnlijk meer Volvo’s op de markt.
    Wel erg jammer dat de R-modellen verdwijnen, maar een S80-R zat er toch niet in he ;)
    Wel leuk, maar ik vindt de 5-cilindermotoren van Volvo echt geweldig. Die in bijvoorbeeld de V70 R ligt, 2.5 liter 5 cilinders, en 300 PK!

    Login om te reageren
  33. yo! zegt

    8 mei 2007 om 15:35

    @ csl

    de S80 ligt boven het segment van de 3-serie, dus een beetje een rare vergelijking maak je.

    Login om te reageren
  34. Lampredi zegt

    8 mei 2007 om 16:03

    Een twinscroll turbo? Ik ken wel de twinscroll compressor, dit is een scrhoef compressor, deze is mechanisch aangedreven, maar niet de twinscroll turbo. Weet iemand wat ik me hier bij voor moet stellen?

    Login om te reageren
  35. Chief_S5 zegt

    8 mei 2007 om 16:13

    Hoop op een T8!

    Login om te reageren
  36. vØlvØ frǽk zegt

    8 mei 2007 om 16:17

    @ autoblogger
    ik wil ik wil!! :-D
    is het erg dat ik pas 17 ben?….
    maak toch niet he… ik bied me graag aan ;-)

    het is idd jammer dat ze nu aan het overstappen zijn naar 6-culinders… zo’n 5 cylinder geeft een veel bruter geluid en is feller, niet zo rustig als een 6-cylinder, maar kombineert die rust een beedje met het felle van een 4-cylinder. Ideaal dus. Maja nu een 6-lylinder turbo, maar de prestaties zijn helemaal niet verkeerd. Overigens, een R zou er van de S80 nooit komen, ook al zouden ze nog R-versies maken bij Volvo, want daar is de S80 niet het model voor.

    Login om te reageren
  37. Alwood zegt

    8 mei 2007 om 16:24

    @autoblog
    Jullie mogen me altijd een mailtje sturen hoor ;) als het werk écht te zwaar word ben ik niet te beroerd me handen uit de mouwen te steken :P En ik woon niet eens zo ver weg van michiel…

    Overigens vind ik het érg jammer maar ik heb nu van meerdere volvo-‘insiders’ gehoord dat ze écht geen RWD meer gaan doen… Alles wordt van nu af aan comfort en veiligheid. Waarschijnlijk ook de reden dat het geluid van de laatste modellen nie zo veel meer is en dat ze geen 400pk 5 cylinder maken e.d.

    Ik had altijd gehoopt dat volvo weer een beetje terug gaat naar de 740, 1800ES en rallywagens van o.a. de amazone en kattenrug. Zelfs de C30 is wat sportief voor de richting waar volvo heen gaat.

    Login om te reageren
  38. Citrofiel zegt

    8 mei 2007 om 16:42

    @ alwood; Dat is niet zo fijn… Dan wordt Volvo nóg saaier dan het al is! (of dan ik het al vind!)

    Login om te reageren
  39. Alwood zegt

    8 mei 2007 om 16:48

    @ Citrofiel…
    idd :( en als je een beetje naar de afgelopen 10-15 jaar kijkt zat het er wel een beetje aan te komen. De 850 is het laatste model waarmee ze aan autosport hebben gedaan én (inclusief de 850-V70) het laatste model met bruut geluid.

    Ik heb niet heel veel in nieuwe volvo’s gereden maar voorzover mijn kennis gaat is de eerste V70 ook een stuk beter rijden dan de nieuwe. De C30 vind ik nog wel een érg leuk model… maar ook de T5 is niet meer zo bruut als een 850 T5-R :(

    Login om te reageren
  40. volvo for life zegt

    8 mei 2007 om 17:00

    super auto mijn zwager heeft er een hij rijdt super!!!!

    Login om te reageren
  41. Sander zegt

    8 mei 2007 om 17:15

    Leuk! Een T5’je rijd al super, maar T6 kan natuurlijk nooit kwaad.
    Lijkt me dat deze motor ook wel in de nieuwe V70 komt toch? Hoop het wel, die vind ik namelijk wel een stuk mooier dan de S80 (volvo hoort station…)

    En wat betreft dat brute geluid…. dat lijkt mij niet zo spannend op je Volvo, gaat meer om wat het op de weg doet denk ik. We hadden op m’n werk een V70-R en S70-R modellen van de laatste oude serie. Dit had niet echt meerwaarde door het brute geluid vond ik.

    Login om te reageren
  42. Thomaz zegt

    8 mei 2007 om 17:26

    Gaat dit via de voorwielen of via 4×4 naar het wegdek? Mits 4×4 lijkt het mij wel wat…

    Login om te reageren
  43. Citrofiel zegt

    8 mei 2007 om 17:26

    @ Alwood; En niet eens een kwade reactie over dat ik Volvo saai vind?! Maar ik klaag niet hoor!!! :P En over die C30: Hij kán leuk zijn, maar dan moet het wel een mooie zijn! :D Met meegespoten onderste deel van de achterbumper en voorspoiler bedoel ik dan. Want C30’s die dat niet hebben vind ik niets… Weet jij soms welke versies dat wel hebben? Want vaak zie ik ze niet…
    Dus niet zo:

    Maar zo:

    Maar oke, ik dwaal af…

    Login om te reageren
  44. BMW Freak zegt

    8 mei 2007 om 17:36

    Perfecte wolf in schaapskleren.
    Veel vermogen, wat helemaal niet aan de styling is af te lezen.
    Wel leuk voor een paar stoplichtsprintjes, tegen een opgefokte jap…:P

    Login om te reageren
  45. Alwood zegt

    8 mei 2007 om 17:36

    @Citrofiel
    Hangt er vanaf of je de ‘bodykit’ besteld. Die is namelijk in iedere kleur en op ieder model te krijgen. Standaard zit de bodykit echter alleen op de T5 als ik het goed heb. En aangezien je in NL vet extra betaald voor je opties doet dat stelletje sloebers het hier alleen met het standaard plastick bumpersetje :P (de meeste kopers iig)

    Ik ben ook van mening dat de bodykit en 17″ velgen gwn op iedere C30 horen, standaard spoilertje/bumpertjes en 16″ wieltjes zien er wat suf uit.

    Volvo’s zijn nog wel ontzettend fijne cruisers/rijders auto’s maar ze gaan op het moment wel heel erg hard richting saai :| En ik kan het ook niet hebben dat overal die lelijke antenne-puist op zit. Vroeger was alles beter ;) toen hadden ze tenminste gewoon geintegreerde antennes.

    Login om te reageren
  46. Citrofiel zegt

    8 mei 2007 om 17:42

    @ Alwood; Oke, weet ik dat ook weer. Bij mij in de buurt staat een rode C30 met die bodykit. Het is geen T5, want hij heeft kleine (maar wel mooie!) LM velgen. Deze rode vind ik echt gewoon mooi, ondanks de kleine velgen. Het staat de C30 gewoon erg goed.
    Verder staat er nog een blauwgroene zonder kit, verschrikkelijk saai en lelijk. Wat zo’n kit en een kleurtje al niet kunnen doen!

    Login om te reageren
  47. Apache zegt

    8 mei 2007 om 17:45

    @ Chief S5

    een Twin Turbo V8 in de S80, voorzien van de nodige intercoolers, aangepaste versnellingsbak, betere overbrenging, aangepast onderstel en draairadius en een stel betere banden is een => S80R

    Login om te reageren
  48. thomaz zegt

    8 mei 2007 om 20:20

    @ Alwood:

    T5 heeft geen bodykit, zelfs spoiler moet je er nog apart bijbestellen. De T5 wordt ook in de markt gezet als snelle cruiser, niets als sportieve hot hatch (dit kun je er natuurlijk wel van maken met sportonderstel, bodkykit, spoiler en 18″ wielen maar goed, dat heeft zn prijs)

    Ben er trouwens al achter dat de S80 T6 de kracht over alle 4 de wieltjes verdeelt, bedankt autoweek voor het gehele persbericht!

    http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6493

    Login om te reageren
  49. Benny1 zegt

    8 mei 2007 om 20:47

    Zeg dat nou niet Thomaz daar krijgt autoblogger uitslag van in ze nek en begint dan met schoppen en slaan ;)

    Login om te reageren
  50. bmwF zegt

    8 mei 2007 om 20:49

    ik zeg niet nee om nog is een testritje ermee te maken, deze kan er wel bij:)

    Login om te reageren
  51. slk zegt

    8 mei 2007 om 21:47

    Dikke motor,dikke auto.Heel goed dat volvo niet achter de drie duitsers aangaat in de pk kwestie.Volvo heeft stijl ,dat kan je van de drie niet altijd zeggen.En ja ik rij mercedes,maar ben onder de indruk wat volvo allemaal op de weg zet tegenwoordig

    Login om te reageren
  52. Dennie FR zegt

    8 mei 2007 om 22:03

    Deze auto zal wellicht flink vooruit schieten [0-100 in 7.2 sec is snel!] en ook zeer zeker comfortabel zijn,wat we van Volvo gewend zijn…
    Ik heb zo’n 2jaar geleden eens een S60R gereden [mintgroen,R-kleur],300pk en het was een behoorlijk leuke ervaring (H)

    Login om te reageren
  53. mashell zegt

    8 mei 2007 om 23:22

    Het blok is volgens de Zweden “afgesteld op zo hoog mogelijke prestaties bij een zo laag mogelijk brandstofverbruik en een zo laag mogelijke uitstoot”
    Ehh ja, noem is 1 blok waar dat niet ook van gezegt wordt?

    Lijkt me heerlijke auto om 5 series en A6en de loef mee af te steken. En toch van binnen even rustgevend als een Hästens winkel.

    Login om te reageren
  54. vØlvØ frǽk zegt

    9 mei 2007 om 19:03

    overigens is dit alweer een foute afbeelding..
    op de foto staat de V8…
    (heel simpel, het V8 logo staat in de gril..)
    zat deze ook weer bij het pers bericht autoblog??? :-P

    Login om te reageren
  55. smoke zegt

    11 mei 2007 om 13:36

    Update: meer afbeeldingen.
    @vØlvØ frǽk
    Ik heb ook nergens bij die foto gezet dat het er een van de T6 is. Ik kan me voorstellen dat je daar een plaatje van verwacht, maar de ene persafbeelding vond ik persoonlijk nogal saai, dus ben ik het volvo-archief ingedoken om er een aantrekkelijker foto uit te halen. Er zijn nu ook een paar afbeeldingen van het blok, en ik heb de persfoto er meteen maar bij gezet, om verwarring te voorkomen!

    Login om te reageren
  56. Henk(Arie)(Jan) zegt

    14 juli 2007 om 14:17

    twinscroll turbo staat voor 2 turbo’s, 1 per 3 cilinders dus een klein turbogat en veel koppel ook bij lage toeren… verder kan ik niets doen dan de t6 wederom toejuichen.. :D en nu met awd! dat werd tijd.. wat betreft de zuinigheid: wij hebben een s80 2.9 waar je gemakkelijk 1:11 mee haalt, zuinigheid top dus! en over de snelheid van een T6.. een beetje chauffeur in een t6 laat een 996 carrera niet bij zich wegrijden.. ( zelf meegemaakt, provinciale wegen 220+ per uur)

    Login om te reageren
  57. mastertaga zegt

    16 november 2007 om 18:57

    Ik rijd deze wagen voor mijn werk, als het goed is is het de enige s80 T6 nu in Nederland.. Als privéchauffeur heb ik alle grote en dure merken wel gereden… maar moet zeggen dat ook al is dit niet per definite de snelste, mooiste of duurste wagen: hij is echt heel rap en rijdt voor mij het beste van alle nieuwe auto’s.. beter dan BMW audi mercedes maserati volkswagen landrover noem het allemaal maar op…

    dit is echt veruit de fijnste wagen die ik ooit gereden heb!!!

    Login om te reageren
  58. mastertaga zegt

    16 november 2007 om 18:58

    ooow.. en deze wagen haalt normaal rijdend 1 op 10… om aan alle discussie hier een einde te maken!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North