Helaas staat Miley er niet voor te twerken, dat werd met haar uurtarief toch iets te duur.
De nieuwe XC90 is essentieel voor Volvo in de Verenigde Staten. Het doel is in 2016 100.000 Volvo’s te verkopen, en de grote SUV zal hier absoluut zijn steentje aan moeten bijdragen.
Hij had al af-fariek 400 pk, en nu worden de fans van een wat gemenere look op hun wenken bediend met het R-Design opleukpakketje. Het exemplaar op de beursvoer is overigens niet de hybride T8, maar de conventionele T6. Amerikanen en hybrides in het luxesegment, dat moet – in tegenstelling tot Nederland – nog wat wennen. Viercilinders overigens ook, maar zo lang niemand specifiek vraagt wat er onder de kap ligt zal Volvo ook niks zeggen, gok ik zo.
Zoals we weten wordt Detroit de enige show op het westelijk halfrond waar Volvo zijn gezicht laat zien, dus niet reislustige Amerikanen doen er goed aan de mooie matblauwe SUV goed in zich op te nemen, want pas in 2016 keren de Zweden terug. Zij verloochenen hun afkomst duidelijk niet, getuige de kentekenplaathouders. Een groot geel kruis dwars over de XC90 was waarchijnlijk een beetje too much, en dat hebben ze dan ook achterwege gelaten.
50 reacties
Valt nog best mee, Ik stond van morgen achter een Porsche 911 Carrera 4S, hoe ze dat er achterop hebben gekregen en voor wie blijft een raadsel..
Ende volledig eensch.
Het is dat ik niet heb met SUV’s en niet meer dan 2 ton blik en plastic nodig heb om mijn kadaver te verplaatsen..
Gelukkig ben ik niet zo onzeker uitgevallen..
Je meent het niet..
Ook daarvoor heb je geen blufsuvjes nodig, dat past allemaal prima in een hatchback of station die de helft weegt..
Maar dat kon je vast zelf niet bedenken..
maar dan zonder blanke lak ..
clean en niet geschikt om te SUVen ..
gewoon een uit de kluiten gewassen stationbak ..
En daar maak jij je druk om….?
Ik geloof niet dat er buiten japan nog veel auto’s worden gemaakt waar je probleemloos dergelijke kilometrages kunt maken, bij sommige Duitse merken mag je al blij zijn als je probleemloos de 50K haalt….
Tot mijn spijt moet ik als gekend liefhebber van Mercedes erkennen dat het sinds jouw geboortejaar hellinkje af is gegaan met de kwaliteit van Mercedes.
Over het dieptepunt zijn ze wel heen maar de kwaliteit van de oude 200D gaan we niet meer terug zien….
Emmer s.v.p. ….