De krasgevoelige achterkant van je iPhone 5 zoveel mogelijk krasvrij houden op een petrolheadwaardige manier. Het kan binnenkort.
De hoesjesbakkers van id America hebben een releasedatum gegeven voor de bekende koppakking in hoesjesvorm. Voor de iPhone 4(S) is deze aluminium beschermlaag al vanaf 2011 verkrijgbaar, daar wordt op 20 maart een vervolg aan gegeven met dit exemplaar. Hij is wederom uitgerust met gaten voor de olie- en koelvloeistofkanalen, boutgaten en vier gaten voor de cilinders. Maar viercilinder klinkt zo lullig, daarom noemen ze het een V8 Gasket. De vorige iPhone-hoes was overigens een V6. Of ja, een driecilinder.
Van binnen is hij met suède bekleed om je smartphone krasvrij te houden en schokken, nou ja, hele kleine schokjes te absorberen. Hij komt in de kleuren Titanium Gray, Vintage Gold, Aluminum Silver, Rally Blue, Brilliant Red en Forest Green. Kosten: $29.95. De meest stijlvolle manier om de Autoblog-app te checken?
Ze hebben ook een hoesje om de tuningliefhebber te bekoren: een 3D-achtig ontwerp in het teken van de Japanse tuner Wald.
38 reacties
OT:
Volgende week maar eens bestellen. Had m eerst ook op iphone 4 nu voor iphone 5 halen!
En dat hele bescherming van je telefoon verhaal; kom op. Ik had mijn iPhone 3gs voor bijna 3 jaar, nooit een hoesje gehad en geeneen krasje voorop. Achter op, op het plastic alleen wat kleine krasjes. Ik heb de 5 sinds ie uitkwam; ding is nog als nieuw.
Die hoesjes zijn niet nodig. Maakt je iphone alleen maar groter en het ‘beschermd’ alles behalve het belangrijkste: de voorkant!
Ot. AB, serieus?? Artikelen over iPhone hoesjes? Volgende week komt er een nieuwe van laferrari, weer een artikel?? Zou fijn zijn als er is na 6 maanden een iPhone 5 update kwam. Lijkt me relevanter, creëren van zoiets kost nog geen 4 weken, teleurstellend vind ik.
Een case is ook een koffer ja.
Deze is dan wel tof, jammer dat hij er niet is voor mijn telefoon. (Sony Xperia Z)
Ik snap ook dat dat de verkoop van nieuwe mobieltjes stimuleert, maar vanuit good design is het natuurlijk belachelijk. Auto’s zijn ook een goed voorbeeld trouwens met bv meegespoten en geïntegreerde bumpers. Slaat natuurlijk nergens op vanuit gebruik gezien.
Ik heb echter heel wat mobieltjes ontworpen voor een niet nader genoemd bedrijf en weet dat ze gemaakt worden om een beperkte tijd mee te gaan.
Je hoeft niet mee te doen natuurlijk, tenzij je mobiel zo ontworpen is dat hij gewoon kapot gaat (al dan niet software matig)
Ik zou zeggen boycot dat hele Apple. Een telefoon expres slecht ontwerpen om hoesjes te kunnen verkopen, het moest verboden worden.
Of gebruik je telefoon gewoon zonder hoesje en als hij kapot gaat gewoon terug naar de winkel omdat hij geen redelijke gebruikstermijn is meegegaan.
Kan het daarom geen 4-cilinder zijn? Jazeker, maar mij valt het op, dat de linkerkant niet gelijk is aan de rechterkant van de koppakking…zoals bij een V8.
hoort dit topic niet op carwoman.nl ??
Zijn al die Apple gebruikers van die jankebalken…?
Ik blij dat ik daar niet bij wil horen….