Waarom deze VW Transporter een godsvermogen kost

Auteur: , 57 Reacties

En met godsvermogen bedoelen we niet dat ie een beetje duur is, maar dat ie echt een GODSVERMOGEN kost...

Soms kom je op Marktplaats advertenties tegen (of in dit geval kwam Rachid hem tegen, waarvoor wederom onze dank) waarbij je denkt; klopt dit wel? Zo ook vandaag. Want hier wordt een op het oog prima aangeklede Volkswagen Transporter aangeboden. Beetje ordinair opgepimpt, dat wel, maar van binnen ziet hij er best ok uit. Zit ook best wel wat leuk spul in, lees maar wat de verkoper erover zegt.

Wij van BavariaCars zijn gespecialiseerd in het om en verbouwen naar wens, van voornamelijk Beierse of Duitse auto’s.

De basis voor deze UNIEKE in opdracht van klant gebouwde
VIP Limo Bus is :
– VW Transporter T5 GP 2.0 TDI 180pk.
L2H1 3400mm. lang. bouwjaar 2011.

Deze T5 is voorzien van o.a.
Exterieur :
– Xenon en Led verlichting rondom (black trim).
– Links en rechts electrische schuifdeur.
– 2 x Schuifdak elektrisch.
– Compleet ABT bodykit (Spoilers, Uitlaten, Velgen).
– Bilstein verlagingsset 3 t/m 7cm. verlaging mogelijk.
– Motortuning naar circa 230pk.
Interieur :
– Geheel naar wens van klant door BavariaCars gebouwd o.a. :
– Lederen Interieur uitgevoerd in Elfenbeinweiss
en hoogglans zwarte panelen.
– TV scherm met lift. Audio-installatie, Wifi,
– 2 x Lederen stoel compleet elektrisch verstelbaar met ligstand en
massagestand en voetsteunen.
– 2 x Lederen stoel draaibaar 360 graden.
– Verstelbaar inklapbaar tafelelement.
– Zwarte hemel met Led verlichting.
– Kastjes met Led verlichting.
– Houtnerf kunststof laminaatvloer.
– Koelkast, Glazenrek, Espressomachine, Kluis.

Uiteraard kunnen we de bus aanpassen aan uw wensen ?
We kunnen dit ook leveren voor de nieuwe VW T6

Resumerend, het gaat hier om een Volkswagenbusje met wat goodies erin, 70.000 kilometer op de klok en een viercilinder diesel. Met een belachelijke prijs, die ik niet langer voor me ga houden. Ik ga hem onthullen, zit u er klaar voor? Deze transporter uit 2011 kost…. 149.000 ekkermannen. 149.000 oud-Hollandsche euro’s… Honderdnegeneveertigduizend Eypo’s… Geen grap.

Om het even in perspectief te trekken, voor dat geld koop je ook: Een Range Rover, deze Bentley, een Porsche 911 Targa, of nog cooler, deze veegwagen. Of dus een Volkswagenbusje. De wereld is gek geworden!



57 reacties

Ondernemers hebben nooit autopech toch. of wel!?.
Jammer dat er geen trekhaak op zit, een Tabbert past er namelijk prima bij…
@123bat: Instap Tabbert is nog duurder dan je leaseauto..
Dat is dus 145.000 teveel
Moet toch eerlijk zeggen dat ik liever deze Transporter heb dan een veegwagen…
@viezefreddyw: Die veegwagen is vet man! En gloednieuw!!
@nicolasr: Maar het stuur zit wel aan de verkeerde kant. En nou jij weer!
@viezefreddyw: Met deze veegwagen kun je jezelf verhuren aan gemeenten na evenementen. Of in de herfst, qua blaadjes. Een goed jaar vegen en je hebt je veegwagen er alweer uit. Kun je er nog 1 kopen, waardoor je na een half jaar uit de kosten bent. En zo door, totdat jij een veegwagen-imperium hebt en na een zinderende campagne wordt verkozen tot de nieuwe minister-president. En dat allemaal omdat je een VW-busje hebt laten staan… ;-)

Nuff said? ;-)
@nicolasr: Hahaha! Nuff said!

Maar… Hoe zit het met de afschrijving van zo’n ding?
@viezefreddyw: hard. Net als het onderhoud. Kijk maar hoe ze ermee door de straten vegen!
@viezefreddyw: Daar heb je een punt, zo’n Transporter stijgt zo te zien elk jaar een ton in waarde…
@viezefreddyw: wie wil nu een veegwagen?
@pinut187: @nicolasr blijkbaar. Hij heeft in ieder geval een mooi businessplan!
Mooi om je emmertje spackspul mee te vervoeren…
In buitenland verbouwt men een transporter tot caravelle met alles erop aan en nog dikker dan dit… prijs 35.000.euro
Beeetje overpriced inderdaad, holy sh*t wat een wansmaak.
Ik mis de beeltenis van Ellevis en het schilderijtje van dat huilende zigeunerneisje, dat maakt
de binnenkant af.
Wel raar dat AB gesponserd wordt door Marktplaats maar Rachid nodig heeft om de parels van Marktplaats te vinden en er vervolgens dit soort artikels over te posten.. Of mis ik nu iets..?
Die veegwagen… lol!
In de ingebouwde kluis zit 100.000,- euro . Die krijg je erbij.
Of die Bilstein dempers nou zo’n goed idee zijn op zoiets…
@bussie88: instelbare hardheid, waarom niet…
Veel geld voor een sjoemeldiesel, dan toch echt liever een mooie omgebouwde V klasse.
Dan heb je tenminste de magie v/d ster.
@bofkont: en een 6-cilinder!
Wat een slechte foto’s.
@marvin1608: Absoluut. Als je voor een auto in deze prijsklasse shopt, mag je tenminste een aantal fatsoenlijke foto’s verwachten. Iets met: high-res detailfoto’s van alle modificaties, om maar eens wat te noemen.

Dit schreeuwt maar een ding: met een wijde boog om heen lopen.
@marvin1608: van @Casperh hebben we geleerd dat je geen foto’s van je auto moet nemen als ie op het gras staat.
Dan ga ik toch eerder voor de veegwagen
En dan heb je het slechtste blok wat VAG ooit gebouwd heeft, de 2.0 TDI twin turbo…..
Dibs op de veegwagen daar ga ik vet punten mee scoren bij de plaatselijke hamburgerketen
Binnenkant is nog wel gaaf, buitenkant vind ik echt halfords tjoening
Doe dan ten minste een t5 met 2.5 blok. Dat 5 cilinder roffeltje klinkt nog leuk.
( mijn pa heeft er zo eentje in california trim en daar ben je tenminste nog iets mee, kan je in Duitsland rustig 200 mee rijden om snel op een mooie vakantiebestemming te zijn)
Tja, wat wil je…
Een Volkswagenbus instappertje
met 50 pk benzinemotor kost al bijna een ton.
En iedereen weet wat lekker vinken in een duitse optielijst met de prijs van das Auto doet.
Ik had ‘m ook gezien, voor dat geld wil ik minstens een Vito.
Rolstoel past er niet eens in
Hoe zet ik mn bedrijfje in de spotlights voor niks: priceless ;-))
BavariaCars… die naam alleen al… ik hou het bij een gewone Bavaria. Duur busje maar een V-klasse kun je volgensmij ook erg duur maken. €100.000 voor een goede V-klasse zit je zo aan.
@henkhupelschoten: dat is dan ook een bus waar enorm aan het rijcomfort is gewerkt. Het verlaging setje rondom wat hier toegepast is zal vast niet dat effect hebben.
@lekbak: bilstein heeft prima spul, zit bij een maat van mij onder de auto. Instelbare hardheid, en ik denk zelfs elektronisch regelbaar (of was dat koni). En het rijd prima onder zijn a4…
@peug206: bilstein is één heel goed merk. Maar verlagen en comfort zijn twee tegenstellingen. Wellicht dat ze het bestaande comfort kunnen hebben behouden ondanks de verlaging maar het is alsnog heel wat anders als doelbewust extra comfort toevoegen.
Klaptafeltje komt recht uit een v klasse..
@cadrez: klopt!
Anderhalve ton voor een stijlvolle luxe bus is wellicht nog te verklaren. Maar dit wanstaltige gedrocht is echt belachelijk voor die prijs.
Wat een grap dit! Over smaak valt niet te twisten maar op MIVW stond een dikke T5 met RS4 blok d’r in, dat is pas leuk!
@vetnek: die is inderdaad geniaal. Veel fijner!
Mijn T5 heeft ook godsvermogen gekost maar dat kwam door de belabberde betrouwbaarheid van sommige onderdelen.
Maar laatste 2 jaar gaat het vooralsnog zonder problemen.
Waar is BA
Dat kontje maakt m tot de ultieme Kei-car!
>anderhalve ton voor een busje.
Nice meme!
In Duitsland heb je het bedrijf Klassen (klassen_luxury op insta). Die maken pas prachtige busjes, en dan vooral gericht op de binnenkant. Soort van paleizen.
nee dan doe mij mn chevy maar. net zo luxueus en die heeft wel n trekhaak
Die zitten hier om de hoek. Dat bedrag is de helft van de waarde van de bedrijfsvoorraad.
“Voornamelijk Beierse of Duitse auto’s”

De staat Beieren in Duitsland is dus hetzelfde als de provincie Limburg in Nederland
Mis alleen nog de rode strepen aan de zijkant, rode spoiler op het dak en bullbar aan de voorkant.
Je kunt er altijd een godsvermogen voor vragen… Maar of je het er ook voor krijgt is de vraag, waarop ieder weldenkend mens hier het antwoord wel op heeft ?
Volgens mij heeft er gewoon een nul teveel gestaan in de vraagprijs. Ook dan is ie nog te duur.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).