• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Wald Toyota GT 86 is superduister

Auteur: Alwood, gepost 17 december 2012 om 22:02 – 34 Reacties

Afbeelding Wald Toyota GT 86 is superduisterAfbeelding Wald Toyota GT 86 is superduisterAfbeelding Wald Toyota GT 86 is superduister

Boze GT86 is boos
Is de standaard GT86/BRZ te lief en vrolijk? Dan helpt Wald International een handje. Naast G-klasses en Lexii zijn ze niet vies van een Toyotaatje.

Wald had een keiharde “FIRST!” met hun GT86-bodykit in juli. Niets veroudert echter zo snel als tuning dus vlak voor het einde van het jaar (of de wereld?!) geeft Wald de bodykit een opfrisser. Alleen de stapel-uitlaatjes mogen blijven, spoilers en bumper krijgen een make-over. Geen rare hoekige kofferklep maar een normale klep met vette spoiler. Een agressief front, diepe zwarte velgen en meer gaten in de motorkap dan een Dodge Viper.

In Japan vraagt Wald ongeveer €2000,- voor het kitje. Spuitwerk niet inbegrepen. Heeft de Toyota GT 86 het nodig?

Met een bodykit en bredere velgen vraagt de GT 86 op een gegeven moment natuurlijk ook om meer power. Turbo’s en superchargers zijn nog steeds niet zo makkelijk te krijgen als spoilers en vleugeldeuren.

Ook interessant!

  • Toyota GR86
    Naamsverandering voor Toyota GR86
  • Toyota GR 86 officieel: meer pk's en motorinhoud!
  • Video: belachelijk boze BMW beukt blauwe Toyota
  • Toyota blijft een betaalbare A-segmenter maken

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

gt86, Toyota, tuning, wald, zwart

Vorig bericht: « Video: Dodge Ram diesel vs Chevrolet Faalverado V8
Volgend bericht: Google manager levert ultiem bewijs droomgarage »

Lees Interacties

Reacties

  1. sdk16420 zegt

    17 december 2012 om 22:05

    Ik vraag me af of driften nog zo fijn is als het wiel een centimeter van het spatbord af zit.

    Login om te reageren
  2. vwally zegt

    17 december 2012 om 22:05

    Duister en übergeilll

    Login om te reageren
  3. kaasboerin zegt

    17 december 2012 om 22:09

    2000 piek daar, lachen toch..

    Login om te reageren
  4. CBR600rr zegt

    17 december 2012 om 22:13

    Op de velgen na is dit echt wel even wat stoerder dan de standaard uitvoering…

    Login om te reageren
  5. ferrari94tr zegt

    17 december 2012 om 22:15

    Doen!!! Op 45k dan die laatste 2k er ook norg wel bij en je auto is een stuk unieker (en minder saai)

    Login om te reageren
  6. Marijn90 zegt

    17 december 2012 om 22:17

    Duister en geen Duitser.. Een perfecte combi.

    Login om te reageren
  7. dennisvvti zegt

    17 december 2012 om 22:23

    Mmm fabfabfabfab Hebbu!!

    Login om te reageren
    • betonstaal zegt

      17 december 2012 om 22:36

      @dennisvvti: overigens, meeste fab-dames (of fap-dames) zijn niet om te hebben, maar om naar te kijken en dan weer terug te leggen in de aanbiedingbak.

      Login om te reageren
  8. awesome zegt

    17 december 2012 om 22:24

    Doe mij dan maar meteen een Rocket Bunny bodykit.

    Login om te reageren
  9. rsvbf1 zegt

    17 december 2012 om 22:25

    haha ik las eerst SuperDuitser

    Login om te reageren
  10. alcantara zegt

    17 december 2012 om 22:28

    Vier joekels van uitlaten, dikke diffuser, allerlei aero- en luchthapmeuk, ziet er totaal niet maar Form Follows Function dus who cares. Is vast sneller dan een Zonda op de Ring?

    Login om te reageren
  11. flippert zegt

    17 december 2012 om 22:30

    Kappersauto, maar dat mag ik niet meer zeggen omdat dat een nutteloze bijdrage is. Terwijl er heel wat nuttelozere dingen over te zeggen vallen. Maar ik mag het niet zeggen. Dat dit een kappersauto is.

    Login om te reageren
    • Rob zegt

      17 december 2012 om 22:38

      @flippert:
      Oké. Bedankt voor je bijdrage

      Login om te reageren
      • flippert zegt

        18 december 2012 om 08:43

        @Rob: graag gedaan. ‘Bromvlieg’ was het tweede woord dat in me opkeam bij het zien van deze auto. Maar ik weet niet of dat ook nutteloos is.

        Login om te reageren
        • Rob zegt

          18 december 2012 om 10:59

          @flippert:
          Lees de huisregels (http://www.autoblog.nl/huisregels) nog eens door. En dan vooral het hoofdstukje argumentatie.
          Weet je ook waarom je reactie worden verwijderd.

          Login om te reageren
    • betonstaal zegt

      17 december 2012 om 22:38

      … want een kapper scheert beter over de weg dan @flippert

      Login om te reageren
    • Arnoud zegt

      17 december 2012 om 22:52

      @flippert:
      Jij pist het liefst op alles en iedereen is het niet? Tenminste, als er geen blauw wit logootje op staat in combinatie met de letters BMW. Is het dan werkelijk zo moeilijk uit dat posh wereldbeeld te stappen en je ogen eens echt open te doen? De wereld heeft nog heel veel meer moois te bieden. GET A LIFE!!

      Login om te reageren
      • flippert zegt

        18 december 2012 om 07:25

        @Original_Arnoud: kapper!

        Login om te reageren
    • dotternetta zegt

      18 december 2012 om 07:43

      @flippert: Maakt niet uit! Mijn vrouw is kapster :-)

      Login om te reageren
      • flippert zegt

        18 december 2012 om 08:42

        @dotternetta: kapSter moet je dan zeggen.. Dat is een heel andere soort dan kappers..

        Login om te reageren
  12. geengehoorisrechtdoor zegt

    17 december 2012 om 22:33

    De GT 86 heeft het niet nodig, maar het staat ‘m wel.

    Login om te reageren
  13. betonstaal zegt

    17 december 2012 om 22:34

    ‘Iedereen kijkt naar Me auto’ ja, om je even later uit te lachen wegens aanstelleritus.

    Login om te reageren
    • toyotafortuner zegt

      17 december 2012 om 22:48

      @betonstaal: Dus volgens jou kijk ik naar me auto ipv mijn auto? Grammarnazi tot uw dienst! OT: Kwijl! De GT86 wordt er alleen maar mooier van!

      Login om te reageren
  14. hoshi zegt

    17 december 2012 om 22:44

    Uitlaatjes zijn leuk!
    Voor de rest niet doen! Te sjonnie en echt nergens goed voor…

    Login om te reageren
  15. lemans96 zegt

    17 december 2012 om 23:11

    Ik vind ‘m lekker. Nu idd nog wat meer vermogen in het vooronder…

    Login om te reageren
  16. KEV9 zegt

    18 december 2012 om 00:12

    het is toch wel een auto die in de categorie viagra valt *instand harde plasser*

    Login om te reageren
  17. motherlover zegt

    18 december 2012 om 00:18

    Ja.

    Login om te reageren
  18. robinio zegt

    18 december 2012 om 00:20

    Ik vind de Gt-86 fantastisch. Maar ik heb iets tegen een onnodig aantal uitlaten, twee uitlaten is bij 300pk al voldoende, dus waarom bij 200 vier uitlaten?

    Login om te reageren
    • motherlover zegt

      18 december 2012 om 12:51

      @robinio: Mee eens, beetje functioneel mag wel. :P (alhoewel deze bodykit mij wel bevalt en eigenlijk ook niet echt functioneel is. :P

      Login om te reageren
  19. G-Ammo zegt

    18 december 2012 om 00:40

    LEKKER!

    Login om te reageren
  20. jrk68 zegt

    18 december 2012 om 05:26

    Als ze de moeite hadden genomen om deze bumpertjes nieuw temaken ipv dat opplak spul, had ik hem zonder die motorkap wel mooi gevonden. Dan maar iets meer geld uitgeven. Nu oogt het gewoon te cheap.

    Login om te reageren
  21. wimpster zegt

    18 december 2012 om 07:38

    All show, still no go dus.

    Login om te reageren
  22. brennie-1994 zegt

    18 december 2012 om 08:27

    Super duister en super lelijk.

    Login om te reageren
  23. tweede_woning zegt

    18 december 2012 om 10:16

    ”Met een bodykit en bredere velgen vraagt de GT 86 op een gegeven moment natuurlijk ook om meer power.”

    er wordt zo weinig begrepen hier , bovenstaande configuratie is killing voor deze toyota , die in basic vorm en dito banden de perfecte drift en handling machine is .
    Nu niet meer dus . Alwood, neem even de tijd om na te denken.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North