• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Wat is de meest gewilde klassieker van Europa?

Auteur: sir_smokalot, gepost 25 september 2013 om 23:02 – 70 Reacties

Afbeelding Wat is de meest gewilde klassieker van Europa?Afbeelding Wat is de meest gewilde klassieker van Europa?Afbeelding Wat is de meest gewilde klassieker van Europa?Afbeelding Wat is de meest gewilde klassieker van Europa?Afbeelding Wat is de meest gewilde klassieker van Europa?Afbeelding Wat is de meest gewilde klassieker van Europa?Afbeelding Wat is de meest gewilde klassieker van Europa?Afbeelding Wat is de meest gewilde klassieker van Europa?

Maar wat is het?
Dat zal toch zeker wel een Elfje zijn? Nee? Oh… Iets van MG dan wellicht? Driewerf neen. Voor het antwoord moeten we over de grote plas kijken.

Wat blijkt, van alle klassieke auto’s wil de Europeaan het liefst een Ford Mustang. Autoscout24 ondervroeg 75.000 mensen, en 37% van hen gaf als eerste keus de Mustang op. Geen 911, geen Corvette, geen klassieke Jaguar, maar een Mustang.

Het model, dat volgend jaar zijn vijftigste verjaardag viert, versloeg hiermee ruimschoots de BMW M1 (20%) en de Volkswagen Kever (11%).

Overigens komt de volgende Mustang ook naar Europa, en zal daarmee de eerste ‘Stang zijn die ook officieel via de Europese dealerkanalen vekocht wordt. Gefluisterd wordt over een geblazen 2,3 liter viercilinder naast de grotere blokken, dat zou in ieder geval erg Europees zijn…

In de gallery hebben we een greep uit de Mustang-geschiedenis neergezet, van een grille-ornament uit 1965 tot de nieuwste Shelby GT500. Veel plezier d’r mee.

Ook interessant!

  • Ford Mustang Shelby GT500 rijtest
    Ford Mustang Shelby GT500 rijtest video
  • Nieuwe Ford Mustang maakt gelijk debuut als brute GT3 racer
  • Ford laat de Mustang Mach-E naar benzine ruiken
  • BREEK: Mustang Mach E galoppeert echte Mustang voorbij

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

Ford, Klassiekers, mustang

Vorig bericht: « Video: hoe 100 Lamborghini’s een haarspeldbocht tackelen
Volgend bericht: Rolls-Royce gaat aan de koolstofvezel? »

Lees Interacties

Reacties

  1. karim_setta zegt

    25 september 2013 om 23:05

    There ain’t no school like old school!

    Login om te reageren
  2. sacha zegt

    25 september 2013 om 23:11

    Ford GT (niet de GT40 maar de nieuwe) voor mij graag!

    Login om te reageren
    • sacha zegt

      25 september 2013 om 23:13

      @sacha: deze dus

      Login om te reageren
      • 4x4wheels zegt

        25 september 2013 om 23:18

        @sacha: Wauw, inderdaad wel erg lekker in deze bumblebee kleurstelling. Hiervoor ben je zelfs uit een AMG te praten begrijp ik?

        Login om te reageren
        • sacha zegt

          25 september 2013 om 23:39

          @4x4wheels: yep. Maar AMG is niet exclusief (doorgaans) en die gekke Ford GT dus wel. Knap gedaan van Ford.

          Login om te reageren
          • FlighTom zegt

            25 september 2013 om 23:47

            @sacha: Compleet met je eens! Echt een heerlijke reïncarnatie en misschien wel de best gelukte ooit!

            Dit is waarschijnlijk de enige musclecar waarvoor ik voor de ‘moderne’ versie zou kiezen :)

            Login om te reageren
            • carmasterr zegt

              26 september 2013 om 01:03

              @FlighTom:

              De Ford GT is geen muscle car.

              Login om te reageren
              • sacha zegt

                26 september 2013 om 01:08

                @carmasterr: tja, definities hè

                Muscle car is a term used to refer to a variety of high-performance automobiles.[1] The Merriam-Webster dictionary defines muscle cars as “any of a group of American-made 2-door sports coupes with powerful engines designed for high-performance driving.”[2] A large V8 engine is fitted in a 2-door, rear wheel drive, family-style mid-size or full-size car designed for four or more passengers. Sold at an affordable price, muscle cars are intended for mainly street use and occasional drag racing.[3][4][5][6] They are distinct from two-seat sports cars and expensive 2+2 GTs intended for high-speed touring and road racing. Developed simultaneously in their own markets, muscle cars also emerged from manufacturers in Australia, South Africa, the United Kingdom, and elsewhere.
                http://en.wikipedia.org/wiki/Muscle_car

              • carmasterr zegt

                26 september 2013 om 01:16

                @sacha:

                Staat daar toch letterlijk: “(Muscle cars) are distinct from two-seat sports cars and expensive 2+2 GTs intended voor high-speed touring and road racing.”

                I rest my case, your honor.

              • FlighTom zegt

                26 september 2013 om 01:15

                @carmasterr: Dat is jouw mening. ‘Ik vind’ dat de Ford GT onder de muscle cars hoort met de volgende redenen:

                A) Het is een relatief betaalbare met een dikke V8 en achterwielaandrijving.
                B) Het is en blijft een FORD. En dat is absoluut niet min bedoeld, maar ze zullen nooit een exotische status bereiken zoals Lamborghini, Ferrari etc.

                Ik snap best dat je het geen musclecar VIND, maar was het wel IS blijft een mening voor jezelf.

              • carmasterr zegt

                26 september 2013 om 01:25

                @FlighTom:

                Per definitie is de Ford GT(40) geen muscle car.
                Per definitie vallen zelfs de Corvette en de Viper buiten de boot.
                Dat is dus geen mening.
                Al kun je daar met een bron ala Wikipedia natuurlijk over twisten

      • benzinehoofd zegt

        26 september 2013 om 09:47

        @sacha / @flightom: I’d agree with you but then we’d all be wrong… ;-)

        @carmasterr: Het Wikipedia-artikel verwijst naar “The Merriam-Webster dictionary”, toch wel een autoriteit als het op definities aankomt.

        En die definitie stelt (o.a.) dat het gaat om “family-style mid-size or full-size car” die bovendien bedoeld is “for four or more passengers” en “They are distinct from two-seat sports cars and expensive 2+2 GTs”.

        Een ieder heeft natuurlijk recht op zijn eigen mening, dus als een GT (met of zonder 40) jou hetzelfde gevoel geeft als een muscle car, ga ervoor! Dat maakt een GT (of Corvette of Viper) echter nog geen muscle car.

        Login om te reageren
      • midasracer zegt

        26 september 2013 om 12:35

        @sacha: Nou dan kun je deze niet laten staan:
        http://www.ebay.com/itm/1-18-BEANSTALK-GROUP-FORD-GT-40-STREET-LEGAL-RACE-CAR-NO-BOX-/121179772832?pt=Diecast_Vehicles&hash=item1c36e097a0

        Login om te reageren
  3. 4x4wheels zegt

    25 september 2013 om 23:11

    Voor mij is het de Corvette C1, toch wel een van de mooiste mobiele sculpturen ooit vervaardigd http://www.autosalon-singen.de/en/fahrzeug82230018-Corvette-C1.html

    Login om te reageren
  4. fant zegt

    25 september 2013 om 23:13

    E-type roadster voor mij graag.

    Login om te reageren
  5. screamer zegt

    25 september 2013 om 23:17

    jup, de ’65 Mustang Coupe, oftewel, de meest gewone versie.
    Maaaaar, voor de variatie wil ik ook wel de Volvo P1800ES noemen hoor ;)

    Login om te reageren
  6. mout zegt

    25 september 2013 om 23:19

    En wie heeft dat onderzocht?
    Kom nou, ik ken mensen met allerlei klassiekers, en ook met allerlei wensen. 911, M3, DS, SM, Maserati, MG, Lancia, R5 Alpine, maar een klassieke Mustang? Ze hebben de reputatie van een beroerde wegligging en shabby look en feel.

    Login om te reageren
    • 4x4wheels zegt

      25 september 2013 om 23:29

      @mout: Niet alle ondervraagden zullen liefhebbers en kenners zijn, de Mustang (fastback) is gewoon een groots icoon, onlosmakelijk verbonden met de Amerikaanse cinema. Geen wonder dat het een auto is die bij veel mensen de juiste snaar raakt, los daarvan zijn ze een stuk beter betaalbaar dan bijv. een mooie klassieke Aston of Ferrari.

      Login om te reageren
    • mout zegt

      26 september 2013 om 10:11

      @mout: Ik heb het niet over kenners, maar over eigenaars.
      En natuurlijk is de Mustang een echte klassieker. Ik zou er best eentje willen hebben. Als ze zo populair zijn, zou je ze toch vaak tegenkomen? Hier op Autoblog bijvoorbeeld. Er zijn klassiekerrijders hier. @midasracer, @lincoln, @awesome, anderen. Maar ik heb nog niemand over zijn klassieke Mustang gehoord. Kijk ook maar naar de rest van de reacties hier: Miura, Elan, Escort, 911, XJ, 75, SL, F40, E-type, Corvette…

      Login om te reageren
      • mout zegt

        26 september 2013 om 10:13

        @mout: Pip. Die reactie was natuurlijk voor @4x4wheels bedoeld.

        Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      26 september 2013 om 12:34

      @mout: Autoscoot is een occasiesite, dus dat -ahum- “onderzoek”, was vast gewoon een flikkerende banner met “welke oldtimer zou je het liefst willen?”

      Totaal irrelevant dus. 90% heeft gewoon gestemd op de naam die ze best vinden klinken…

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        26 september 2013 om 21:56

        @Esprit_de_Flandre: vraag aan jou/ de rest van Autoblog : stel je zoekt een klassieker, naar welke site ga je? a) Autotrader b)Autotrack c)mobile.de d) autoscout24

        Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          30 september 2013 om 12:31

          @w0o0dy:

          e) none of the above

          Ik zou naar een dealer gaan, niet te ver van huis…

          Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          30 september 2013 om 17:00

          @w0o0dy: Classictrader in NL, Mobile in D en Autabuy en Cars.com in de US. Autabuy heeft echt supergaaf spul op de site btw.

          Login om te reageren
    • betonstaal zegt

      26 september 2013 om 15:12

      @mout: autoscout24

      Login om te reageren
  7. kampioentje zegt

    25 september 2013 om 23:28

    Ferrari 250 GTO for me please!

    Login om te reageren
    • 4x4wheels zegt

      25 september 2013 om 23:33

      @kampioentje: Ga maar vast sparen kampioen ;)

      Login om te reageren
  8. slippie101 zegt

    25 september 2013 om 23:30

    Ja en dan vooral de Eleanor (ofzoiets) of de shelby van de jaren 67 waren het mooiste! Of de nieuwste gt500 mag voor mij ook aan de deur staan!

    Login om te reageren
  9. E34M5Touring zegt

    25 september 2013 om 23:40

    Een COPO Camaro of een Yenko Nova. En bij Ford zou ik eerder voor een F100 pick up gaan. Onderhuids helemaal upgraden maar verder zoveel mogelijk stock. Europees sowieso een Mk2 Jag of een series 1 E-Type cabrio. Japans zou een 2000GT zijn of de eerste Skyline. Verder lijkt me zo’n Russische staatslimo wel wat. Met Wodka en een plastic AK.

    Login om te reageren
    • jibbe zegt

      26 september 2013 om 00:04

      @E34M5Touring: de eerste skyline 100% mee eens dat is me een prachtige wagen ik hoop die ooit nog eens van dichtbij te mogen bewonderen.

      Login om te reageren
  10. str8six zegt

    25 september 2013 om 23:44

    1969 Chevy Camaro Yenko of Z28 dan ben ik gelukkig!

    Login om te reageren
  11. toyotafortuner zegt

    26 september 2013 om 00:00

    Euhm ja.. Zoveel keus…

    Top 5 Amerikaans:

    1971-1973 Buick Riviera
    1955-1975 Imperial (alle modellen)
    1973-1991 Chevrolet/GMC Suburban 454
    1969-1973 Chrysler 300
    1972-1976 Lincoln Continental Mark IV (Het liefst een Designer Series)
    Deze erin smokkelen: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/30/1958_Ambassador_4-d_hardtop_wagon_1.JPG

    Top 5 Japans:

    De oer-Skyline
    Toyota 2000GT
    Een seventies Toyota Crown Coupe
    Isuzu Piazza/Toyota AE86
    Datsun Fairlady Z (240Z/260Z/280Z maakt me niet uit)

    Top 5 Europees:

    Ferrari Testarossa
    Ferrari F40/F50
    Lamborghini Miura
    Lancia Stratos
    Mercedes-Benz R107 soft-top of eerder
    (Weinig origineels bij Europees, want ik ben meer oude Amerikanen/Japanner fan)

    Login om te reageren
    • toyotafortuner zegt

      26 september 2013 om 00:15

      @toyotafortuner: vooruit even serieus doen met een Europese top 5 levert:

      Ferrari Testarossa
      Alfa Romeo Montreal
      Aston Martin DB5
      Volvo P1800
      Porsche 959

      Login om te reageren
      • 4x4wheels zegt

        26 september 2013 om 00:38

        @toyotafortuner: Dat zijn idd 5 schoonheden!

        Login om te reageren
  12. carsandmore zegt

    26 september 2013 om 00:01

    Alfa romeo 75 evoluzione <3

    Login om te reageren
  13. tmenges zegt

    26 september 2013 om 00:08

    Alfa romeo 2000 gtv bertone please !!!

    Login om te reageren
  14. Rob zegt

    26 september 2013 om 00:18

    Een Jaguar XJ series I. Een bruine.
    Dat is (op dit moment) voor mij de ultieme klassieker. Als de auto in onderstaand linkje geen perfectie meer is, dan weet ik het ook niet meer….
    http://www.xj-s123.com/old/s1/photos/photo.htm

    Maar een Mustang volstaat ook wel hoor ;-) Zo’n oude Hertz editie, dat lijkt mij ook wel wat

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      26 september 2013 om 11:54

      @Rob:
      heb ik gehad
      als series II dan
      was van mijnheer van Melle, de snoepjesfabrikant geweest.
      3.4 met handbak en overrrrdrive.
      en elektrisch schuifdak.
      voelde je een miljardair op je twintigste.
      helaas was net benzineverbruik net zo,

      Login om te reageren
  15. carmasterr zegt

    26 september 2013 om 01:10

    ’68-’70 Dodge Charger.
    ’71-’72 Plymouth Roadrunner.
    ’73 Ford Falcon GT351
    ’69 Ford Mustang Sportsroof
    ’73 Chevrolet Chevelle.

    Europees?
    Nah.

    Japans?
    ’69 Nissan Skyline 2000 GT-R

    Login om te reageren
  16. sirmustang zegt

    26 september 2013 om 01:16

    Mijn god wat zijn er een gedrochten verkocht onder de naam “Mustang”.
    (Foto’s 5 t/m 10)

    Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      26 september 2013 om 01:29

      @sirmustang:

      En sirmustang wist dit niet??!?! :p

      Maar ja, ’74-’94 is inderdaad een zeer duistere periode geweest voor de naam Mustang.
      De Mustang II, de Fox body…yech.

      Login om te reageren
      • sirmustang zegt

        26 september 2013 om 01:33

        @carmasterr: Ja en nee… Ik heb eigenlijk mijn best gedaan om de Mustangs uit die periode te verdringen. Maar nu komt Autoblog mijn trauma weer ff opfrissen.

        En “sirmustang” is een oude naam username van mij :P Vond hem wel toepasselijk toen ik een account ging maken voor Autoblog. Scheelde weer het werk van een naam verzinnen.

        Login om te reageren
        • carmasterr zegt

          1 oktober 2013 om 01:02

          @sirmustang:

          Heel begrijpelijk en verstandig, maar de II en de Fox body zullen eeuwig rondspoken in de gruwelijkste nachtmerries van Mustang fans.
          Resistance is futile…

          Login om te reageren
      • baasbas zegt

        26 september 2013 om 11:44

        @carmasterr: wat mij betreft niks mis met een Fox body. De II, ja daar zal iedereen het wel over eens zijn denk ik

        Login om te reageren
        • sir_smokalot zegt

          26 september 2013 om 12:30

          Eens:

          Login om te reageren
          • carmasterr zegt

            1 oktober 2013 om 01:00

            @sir_smokalot:

            Die is inmiddels na de laatste facelift ook niet zo fris meer:

            http://cdn.yournextdress.com/wp-content/uploads/2010/06/wenn2893881-horz.jpg

            Login om te reageren
    • ej20g zegt

      26 september 2013 om 18:09

      @sirmustang: de Foxbody heb ik eigenlijk altijd wel apart gevonden, op wen positieve manier. Hij is niet perse mooi, niet perse snel en gaan niet perse goed de hoek om. Maar toch zien die dingen eruit als een blank doek waar je werkelijk alles mee kunt doen en je hebt zeeën van ruimte onder de motorkap.

      Login om te reageren
  17. kees66 zegt

    26 september 2013 om 05:46

    Voor mij graag een Chevrolet Camaro SS uit eind jaren ’60…

    Login om te reageren
  18. qoekje zegt

    26 september 2013 om 05:46

    Voor mij een Autobianchi Bianchina Trasformabile of een gewoone berlina of Panoramica ben al jaren fan maar het is nog nooit zo ver gekomen om zoon wagentje te bezitten

    Login om te reageren
  19. ej20g zegt

    26 september 2013 om 06:43

    Hoewel ik deze keuze best begrijpelijk vind zouden mijn wensen heel anders zijn. Als het Europees moest zijn werd het een Porsche 911, als het Japans moest zijn een Nissan 260Z en als het Amerikaans moest zijn een Dodge Charger van ’69.

    Login om te reageren
  20. awesome zegt

    26 september 2013 om 07:31

    En ik maar tevreden zijn met een El Camino!

    Login om te reageren
  21. Svda zegt

    26 september 2013 om 07:32

    Geef mij maar een Porsche 356 speedster als ik het geld mocht hebben.

    Login om te reageren
  22. jaguarjunk zegt

    26 september 2013 om 07:54

    Doe mij toch maar een Testarossa..

    Login om te reageren
  23. jack_abarth zegt

    26 september 2013 om 07:59

    Doe mij maar een Ford Escort RS1600 mk1.
    Die motoren draaien met wat modificatie zo richting de 10.000rpm.

    Login om te reageren
  24. jeroen92 zegt

    26 september 2013 om 08:04

    SL 300 gullwing of cabriolet.

    Login om te reageren
  25. darkpluisje zegt

    26 september 2013 om 08:27

    68′ camaro rs/ss cabrio aub ^^

    Login om te reageren
  26. G-Ammo zegt

    26 september 2013 om 08:38

    AE86 Trueno in pandakleur of rood met zwart!

    Login om te reageren
  27. bullgod76 zegt

    26 september 2013 om 09:01

    Goh velen willen hier toch wel een Eleanor Mustang.
    Doe mij dan die Mustang van Steve McQueen uit Bullit maar.

    Login om te reageren
  28. jrk68 zegt

    26 september 2013 om 09:13

    Wat ben ik toch bescheiden, een Lotus Elan uit mijn geboortejaar en ik ben helemaal tevreden.

    Login om te reageren
  29. mashell zegt

    26 september 2013 om 09:34

    Een rode 911 Targa met Fuchs velgen graag.

    Login om te reageren
  30. Mairsil zegt

    26 september 2013 om 09:45

    Als het een klassieker moet zijn, doe mij dan maar een Miura.

    Login om te reageren
  31. slowland zegt

    26 september 2013 om 10:54

    Ik hou het wel bij mijn 2CV-tjes.

    – Klassiek
    – Een icoon in de autowereld
    – Het ontwerp was revolutionair, en het concept was haar tijd ver voor uit
    – Iedereen kent hem
    – Iedereen kijkt nog steeds om als ze er één zien
    – Iedereen heeft er wel één gehad of er in ieder geval in gereden
    – Makkelijk te onderhouden
    – Goedkoop
    – Onderdelen nog steeds goed en makkelijk voor handen

    Login om te reageren
  32. jagofiel zegt

    26 september 2013 om 11:37

    Ik heb in Vancouver een kleine optocht van Mustang (foxbody) meegemaakt waarvan zo’n beetje alle auto alarmen in de straat afgingen door het krankzinnige geluid die ze produceerden. Die 5.0 is tot krankzinnige cijfer te tunen.

    Verder:
    BMW 507
    1970 Plymouth barracuda
    Oldsmobile 442
    1968 Chevelle SS

    Login om te reageren
  33. desjonnies zegt

    26 september 2013 om 12:03

    Alle auto’s die ik gehad heb, blijven er maar drie hangen, ik bedoel echt hangen:
    Alfa Giulia Nuova 1300
    Innocenti Cooper
    en doodgewoon de Renault 4.

    ik fantaseer altijd dat er slechts 1 wagen is waar je de rest van je leven mee moet doen, er komt een soort communistische jihad over west europa heen en auto’s gaan op de bon. en moeten minstens veertig jaar in je bezit zijn
    maar er is wel volop keuze
    Dan is er echt maar eentje voor mij en da’s de Renault4.
    – zuinig
    – betrouwbaar
    – zelf te onderhouden
    – simpele techniek
    – goede verwarming
    – knettergoed op het onverharde (want de wegen worden ook slecht onderhouden dan)
    en utilitair, ’t is een stationwagon ( die van binnen meer praktische ruimte heeft als een Range Rover -echt waar- en je kunt er met zijn vieren of vijven redelijk comfortabel meet rijden.
    Ai, die oer Range Rover zit toch ook wel diep bij me.
    maar zuipt gewoon teveel.

    Login om te reageren
    • slowland zegt

      26 september 2013 om 12:52

      @desjonnies: Mooie hersenspinsel inderdaad! Ik heb daar ook wel eens over nagedacht.
      Dan zou ik ook zeker voor mijn 2CV kiezen :)

      Login om te reageren
    • Hupke zegt

      26 september 2013 om 16:12

      @desjonnies:

      Dan zou ik voor een w124 merc e-klasse gaan, de station wagon.
      Of de 190.

      Login om te reageren
  34. betonstaal zegt

    26 september 2013 om 15:14

    Ferrari F40.

    Login om te reageren
  35. ArnoldH zegt

    26 september 2013 om 16:00

    Voor mij de Eleanor graag. En anders een gewone ’67 gastback. Wat een enorm gave wagens zijn dat toch

    Login om te reageren
  36. Stefanno zegt

    26 september 2013 om 19:36

    Eens.

    Login om te reageren
  37. phantom zegt

    26 september 2013 om 20:17

    Tof nieuws! Heb zelf een mustang v8 coupe gehad uit 1965, het ultieme cruisen…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North