• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Wedstrijdje? Corvette Z06 versus Porsche 911 GT2

Auteur: evo, gepost 30 maart 2008 om 19:49 – 59 Reacties

Which one is fastest?Een tijdje geleden bestuurde Chris Harris – de man die z’n Gilette Fusion Power Stealth jetser weer gevonden lijkt te hebben – een brandweerrood exemplaar, maar nu mag de Engelsman plaatsnemen in een zilvergrijze GT2. De Elfer uit Zuffenhausen is bloedsnel, maar dat heeft dan ook wel z’n prijs: maar liefst 538 briefjes van €500 dienen bij uw plaatselijk Porsche-dealer achtergelaten te worden. Voor dat geld kun je precies twee Corvette’s Z06 in de garage hebben staan. Een auto die met z’n iets lagere gewicht en slechts 19 peekaatjes minder toch ook echt geen stakker is. De hamvraag luidt zoals zo vaak: welke van de twee is nu echt de snellere?

Rondjes worden er niet gereden, enkel acceleratieproeven passeren de revue. De versnellingsbak van de Z06 lijkt wat moeite met het vermogen te hebben, maar weerhoudt dit hem ervan snellere tijden neer te zetten?

Ook interessant!

  • Op welke Porsche 911 GT2 sla jij 180k stuk?
  • Video - Porsche Taycan Turbo S vs 911 GT2 RS: wie wint?
  • Porsche zet ronderecord op Zandvoort met GT2 RS
  • Video: Porsche 911 met hybride technologie gesnapt
    Video: Porsche 911 met hybride technologie gesnapt

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, chris-harris, Corvette, gt2, Porsche, Vergelijkingen, Video, z06

Vorig bericht: « Klassieker: Lotus Esprit
Volgend bericht: Smart dubbeldekker gaat om bij elandtest »

Lees Interacties

Reacties

  1. RScosworth zegt

    30 maart 2008 om 19:51

    Briefjes van €1000?

    -edit: die f*ck euri ook altijd. Thnx!-

    Login om te reageren
  2. w0o0dy zegt

    30 maart 2008 om 20:02

    Erg jammer dat ze de auto’s niet op het circuit hebben laten knokken met wat bochten… de GT2 heeft namelijk een uitzonderlijk goede waarde neergezet voor laterale g-krachten. En de Z06 is ook geen stakker in de bochten, dus dat was vast leuk geworden.

    Login om te reageren
  3. skill3r zegt

    30 maart 2008 om 20:03

    @rscosworth: je haald me de woorden uit de mond!

    Login om te reageren
  4. phil zegt

    30 maart 2008 om 20:03

    had niet verwacht dat de gt2 zo veel sneller ging zijn. Zo’n Z06 is nu niet bepaald een stakker in de rechte lijn..

    Login om te reageren
  5. Bart v K zegt

    30 maart 2008 om 20:04

    gaaf dat jullie briefjes van €1000,- hebben

    Login om te reageren
  6. Onehp zegt

    30 maart 2008 om 20:06

    ZR1 anyone?

    Login om te reageren
  7. erik zegt

    30 maart 2008 om 20:11

    T’is nog even wachten op de GT2 met DSG, maar dan maakt hij ook gehakt van de Nissan GTR. Wat een auto!

    Login om te reageren
  8. Luc zegt

    30 maart 2008 om 20:13

    Als ik het geld had ging ik voor de GT2, bloedmooie en snelle auto. Straalt ook meer uit dan een corvette

    Login om te reageren
  9. Pieter zegt

    30 maart 2008 om 20:17

    Die dude die in de dragrace in de GT2 zit…wat een droog figuur…
    ahh well it’s fairly quick isn’t it… niet te geloven.

    Login om te reageren
  10. w0o0dy zegt

    30 maart 2008 om 20:19

    @Phil: op zich is het zo gek eigenlijk niet. Niet als je weet dat de GT2 vrijwel gelijk is qua gewicht en 18pk meer heeft en het koppel van de GT2 gelijk blijft op 680nm tussen 2200 toeren en 4400 toeren. Het koppel van de Corvette Z06 is op de top “maar” 637nm, maar dat is lang niet overal zo hoog.

    Login om te reageren
  11. Nick zegt

    30 maart 2008 om 20:19

    Oei, als die synchromesh synchronizators het koppel van de LS7 niet aan kunnen dan geeft dat mij dermate genoeg kennis om die auto niet te kopen.

    Login om te reageren
  12. w0o0dy zegt

    30 maart 2008 om 20:25

    @Erik: tegen die tijd heeft Nissan waarschijnlijk de sterkere en lichtere versie van de GT-R klaar en die zal vrijwel zeker nog sneller zijn dan die 911 GT2 DSG. :D

    Overigens de ZR1 Corvette zal flink duurder worden dan de Zo6, maar op basis van de tekst “between 40-60% above the Z06 pricing” Zou de auto als ie al beschikbaar komt in NL tussen de 190k en 213k gaan kosten…. Maar die zal dan ook een aardig stuk sneller moeten zijn dan deze GT2.

    Login om te reageren
  13. august zegt

    30 maart 2008 om 20:29

    mmm.. gotta love ’that silver thing from the fatherland’ :)

    Login om te reageren
  14. K-Kalkan zegt

    30 maart 2008 om 20:33

    kom op mensen, de GT2 kost meer dan het dubbele van een Corvette!!
    Voor dat geld kan je je ‘vette’ een supercharger geven waardoor hij waarschijnlijk evensnel is ;)

    Login om te reageren
  15. Lenn Mariën zegt

    30 maart 2008 om 20:44

    Dat filmpje is al vrij oud hoor..

    Login om te reageren
  16. porschefan zegt

    30 maart 2008 om 20:46

    ik dacht dat de GT2 €256.000 kostte?

    Login om te reageren
  17. RenJie zegt

    30 maart 2008 om 20:51

    wat boeien deze dragraces nou weer imho.. als ik geld had voor de Corvette zou ik hem nog niet kopen, maar gewoon een “normale” 911. Hou gewoon niet zo van American Muscle :)

    Login om te reageren
  18. CSL zegt

    30 maart 2008 om 20:59

    De GT2 is gewoon te snel.

    Login om te reageren
  19. w0o0dy zegt

    30 maart 2008 om 21:03

    @Porschefan: de site van Porsche Nederland zegt “EUR 269.211,00 incl. BPM/BTW”

    Login om te reageren
  20. bullie zegt

    30 maart 2008 om 21:23

    Het filmpje doet het niet meer..

    Login om te reageren
  21. Volvo_440_turbootje zegt

    30 maart 2008 om 21:26

    Het geluid van die corvette vond ik toch leuker klinken, en gooi wat Marly GX in die versnellingsbak van de corvette en dat zal wel gesmeerd lopen :p

    Login om te reageren
  22. evo zegt

    30 maart 2008 om 21:36

    @bullie; dat is apart, want bij mij werkt alles nog naar behoren…

    Login om te reageren
  23. vla zegt

    30 maart 2008 om 21:36

    Toeter dan toch gewoon om aan te tonen wanneer je moet beginnen!

    Login om te reageren
  24. Jerudo zegt

    30 maart 2008 om 21:47

    @ Lenn Mariën

    Ja dat filmpje is zeker al vier dagen oud ( 26 maart 2008 ), zeker en vast niet meer de moeite om het te tonen. Het leek bijna antiek en wat hebben we daar nou aan?

    Sta er toch van te kijken hoe snel die GT2 wel is, natuurlijk voor het dubbel van de prijs mag je dan ook ietsje meer hebben.

    Login om te reageren
  25. Rob USA zegt

    30 maart 2008 om 22:02

    Blijft jammer! Maar gelukkig eigenlijk niet met elkaar te vergelijken.
    De GT2 is het topmodel uit een grote reeks 911’s en meer een circuitwagen voor op de weg terwijl de Z06 een hele voordelige snellere familie sportwagen is waar je ook je boodschapjes mee kan doen!
    En de evolutie van de Corvette is nog maar net in gang gezet met de komst van de C5/C6 die zich ivm de C4 supersnel hebben genesteld tussen de top van de euro supersportwagens! Aan de 911 lopen ze al 40? jaar te sleutelen!
    We moeten toch wachten op de ZR1 en misschien een straatversie van de
    Le mans racewagen… w’ll be back!!

    Login om te reageren
  26. six trey zegt

    30 maart 2008 om 22:17

    Geef mij maar een Corvette, bloed mooi, echte “New school american muscle”, fucking snel en dit allemaal voor een lage prijs

    Login om te reageren
  27. danny zegt

    30 maart 2008 om 22:26

    “de z06 is een snelle familie sportwagen” heel grappig hoor

    Login om te reageren
  28. danny zegt

    30 maart 2008 om 22:38

    vergeet niet dat de Porsche 25pk meer heeft …

    Login om te reageren
  29. danny zegt

    30 maart 2008 om 22:43

    in een test in de Autogids kwamen ze voor de Corvette uit op 8.5s van 0 – 160 km/u
    misschien inderdaad benzine met een laag octaangehalte

    Login om te reageren
  30. robgym zegt

    30 maart 2008 om 23:02

    zo zie je maar ze moeten de top van de top uit de kast halen met meer pk,s en bijna 2x zo duur om de z06 te verslaan, ben benieuwd wat ze dalijk weer gaan doen met de zr1 ,zullen ze wel weer een andere veels te dure met meer pk,s nodig hebben .

    Login om te reageren
  31. Davidov zegt

    30 maart 2008 om 23:07

    Pfoe wat is een 997 GT2 snel zeg. Toch zou ik de Corvette kiezen, met het geld dat je bespaart op de Porsche kun je vast wel het een en ander tunen :)

    Login om te reageren
  32. clijde zegt

    31 maart 2008 om 00:18

    Ik zou ook een corvette kiezen, de rest van de kohle koop ik nog wel een vakantie-huisje….

    Login om te reageren
  33. Dev zegt

    31 maart 2008 om 01:15

    Je moet niet naar de prijs kijken. Het probleem met die corvettes is dat Amerikanen dat ding altijd meer lof geven dan ie waard is. Elke discussie over Europese auto’s, komt er een stomme Amerikaan tussen die zegt dat de corvette sneller is. En als je dan daadwerkelijk een corvette naast een gt2 zet, waarvan de nummers alleen maar gunstig lijken te zijn, zie je pas echte engineering. Niet alleen trekt ie em er in de rechte lijn gruwelijk uit, maar zodra je bij de eerste bocht komt is ie verdwenen.

    Die corvette is nou eenmaal zo goedkoop vanwege de goedkope materialen en de achterhaalde technieken. Bladveren? Das toch gewoon komisch.

    Login om te reageren
  34. RubenBaeten zegt

    31 maart 2008 om 01:32

    @Dev: Het feit dat iedereen die bladveren er altijd meteen bijhaalt is inderdaad komisch. Als je wat meer onderzoek zou doen, zou je erachter komen dat de achtervering van de Corvette weinig te maken heeft met de bladveren die je op pickups e.d. vindt. Het is een dwars gemonteerde setup van één fiberglas veer die verscheidene voordelen heeft. Buiten het feit dat de constructie zeer licht en slijtvast is, fungeert de dwarse bladveer ook als anti-rollbar en als verdeelt hij de krachten over beide achterwielen bij hevige compressie aan een kant. Dit is een jarenlang doorontwikkeld concept waar ze niet voor niets aan vast blijven houden. Klik hier voor meer info.

    Verder weet ik van mensen die het gemeten hebben dat een standaard GT2 nogal wat meer pk’s uitspuwt dan Porsche opgeeft. In werkelijkheid zal hij er tientallen meer hebben dan de Z06.

    “Je moet niet naar de prijs kijken,” zeg je. Vertel me dat nog eens op het moment dat je daadwerkelijk met twee ton in je handen staat. Ga je nog 70.000 erbij sparen, of koop je een Z06 en hou je 80.000 in je zak? Kijken of je dan nog zo kort door de bocht gaat…

    Login om te reageren
  35. masta zegt

    31 maart 2008 om 02:38

    vive le porsche!

    Login om te reageren
  36. CSL zegt

    31 maart 2008 om 03:43

    even op Tsukuba(japan) kijken en je komt het volgende tegen:

    1. Lamborghini Gallardo Superleggera 1:01.599 ´07 530 / 1520
    2. Nissan GT-R 1:01.94 ´08 479 / 1740 Keichi Tsuchia
    3. Ferrari 360 CS 1:02.44 ´03 425 / 1280 Best Motoring
    4. Lamborghini Gallardo 1:03.6 ´03 500 / 1613 Best Motoring
    5. Ferrari F40 1:03.73 ´87 479 / 1145 best motoring
    6. Porsche 997 Turbo 1:04.12 ´06 480 / 1585 Daisuki Ito
    7. Porsche 993 GT2 1:04.25 ´95 436 / 1295 “Best Motoring”
    8. Chevrolet Corvette Z06 1:04.551 ´05 513 / 1420

    Dus zelfs een ’95 GT2 is sneller dan de Z06?!
    En wat is die Nissan GT-R toch bloedsnel!

    Login om te reageren
  37. Barry330cd zegt

    31 maart 2008 om 09:51

    De Porsche GT2 maakt het waar en is zijn geld dubbel en dwars waard. De gebruikte materialen voor motor, koppeling,onderstel en interieur zijn vele malen beter dan de plastik orgie van de Corvette.
    Hilarische opmerking van RobUSA dat de Corvette een familie sportwagen is??? Er kunnen maar 2 mensen in Rob wakeup! Merkblindheid kan rare vormen aannemen hoor :)

    Login om te reageren
  38. Rob USA zegt

    31 maart 2008 om 11:39

    @Barry330cd:Ik bedoel ermee dat zelfs je zoontje van 18 erin kan rijden en je vrouw nog gewoon boodschappen ermee kan doen ivm ruime kofferbak!
    Dus oftewel de handling is super eenvoudig wat je niet van de GT2 kan zeggen. Het is meer mooisteautomerkenlandterwereldblindheid dan merkblindheid! :)
    En wat betreft plastic orgie (as in fake hooters) count me in! :)
    En de gemiddelde Amerikaan koopt (massaal) een Corvette gewoon voor” the best bang for the buck ” en denkt heus niet een uber racingcar te kopen want dan kopen ze wel iets uit europa! Dat bedoelde ik nou ook met het dat ze niet te vergelijken zijn!

    Login om te reageren
  39. Willem zegt

    31 maart 2008 om 12:15

    … wat een geluid bij die schakel . …

    Login om te reageren
  40. wilco zegt

    31 maart 2008 om 12:50

    Een leuk spelletje. Haha, die GT2 is toch wel een meesterlijke auto, misschien klere duur, maar hij is zn centen zo te zien waard. Hij heeft 530 pk, de corvette 512 pk, maar toch zo n enorm verschil. Ja, ik zou t wel weten, die GT2 is wel sneller. Maar ja, eerlijk gezegd is het oneerlijk, GT2 is turbo uitvoering, en is topper, Z06 is niet top model (dat is die Blue devil creatie, de naam ben ik ff kwijt).

    Login om te reageren
  41. Sven zegt

    31 maart 2008 om 17:41

    Ik kijk hier niet van op, met een normale versnellingsbak zou de Z06 het al een stuk beter doen. De Z06 bereikt zijn topsnelheid al in de 5e versnelling, 6 is slechts een soort overdrive. Als de Vette nou een goeie bak met goeie verhoudingen zou hebben zoals de GT2 dan zou de Vette al een stuk beter uit de bus komen. Neemt niet weg dat de GT2 hier absoluut de betere auto is, maar ja daar betaal je dan wel de dubbele prijs voor.

    Login om te reageren
  42. Racer X zegt

    31 maart 2008 om 23:44

    @ Rob USA

    Als ik zo naar die hakerige versnellingsbak van de Z06 kijk lijkt de Porsche mij toch echt de makkelijker te hanteren auto. Dankzij het zeer uitgebalanceerde en geavanceerde onderstel lijkt het me sterk dat een GT2 minder handelbaar voor onervaren bestuurders is dan een Z06, die het moet doen met bladveren. Sowiezo schijnt de nieuwe GT2 heel eenvoudig beheersbaar te zijn met daarbij een grote hoeveelheid tractie. Hoezo, onhandelbaar?

    En een ruime kofferbak zodat je vrouw er boodschappen mee kan doen? Kom op zeg… Daar koop je geen supercar voor, en daar komt bij dat je die ook niet uitleent aan je vrouw…

    Niks tegen de Corvette, ik vind het een heel gaaf, bruut en gespierd ding. Mocht ik in die prijsklasse een supercar zoeken zou het best wel eens een Z06 kunnen worden. Maar; hij opereert gewoon in een hele andere (prijs)klasse en kan gewoon niet concurreren met een Duits hoogstandje als de GT2.

    Login om te reageren
  43. Pannekoek zegt

    1 april 2008 om 00:39

    @ Ruben Beaten

    Ooit een bladveren in je hand gehad? Die dingen wegen 30 kilo per stuk, niet echt bepaald licht.. :|

    Login om te reageren
  44. Rick dos zegt

    1 april 2008 om 00:42

    “Dus oftewel de handling is super eenvoudig wat je niet van de GT2 kan zeggen.”

    Uhm jawel, van onze correspondenten uit Amerika:

    Quicker, in fact, than any street-legal car we’ve ever tested.Yet for all of its incomparable performance, the GT2 is as docile as a golden retriever puppy. Drive it around town, and it never complains, never demands special care. The Carrera GT was fast but peaky, with a finicky, light-switch clutch. The GT2, in contrast, effortlessly surfs waves of torque, and its control efforts are fluid and easy-at modest speeds, it drives like any other 911. Ride quality in either mode is pain-free (our long-term Mini Cooper S, to name one, is far harsher).

    Login om te reageren
  45. RubenBaeten zegt

    1 april 2008 om 10:41

    @Pannekoek: Ff lezen he… We hebben het over een fiberglas bladveer. Die weegt 1/3 van een stel normale veren.

    Login om te reageren
  46. Sven zegt

    1 april 2008 om 15:24

    @ Pannekoek,

    Een Vette weegt minder dan een normale 911……

    Login om te reageren
  47. Pannekoek zegt

    2 april 2008 om 01:11

    @ Ruben Beaten

    Nou en bladveren zijn nog steeds oldschool techniek, net zoals fiberglas. Kom op van we leven in een tijd van schokdempers en carbon.

    Net zoals het motorblok, 1 nokkenas en stoterstangen, ook wel heel gedateerd, het enigste Europese dat daar nog mee rijdt is Bentley, maar dat blok is al bijna 60 jaar oud.. En dit blok niet.

    Deusenburg kwam 3/4 eeuw geleden al met DOHC, op personenautoo’s is het standaard sinds de jaren tachtig en negentig, kom op van je mag heus wel een beetje mee met je tijd. Nu niet met het argument komen dat de Corvette altijd al brandstof injectie heeft gehad, want die brandstof injectie is ook al gedateerd, door de nieuwe directe brandstof injectie.

    Ik hebt niks tegen Corvette, ik vindt het practige auto’s zelfs. Maar denk er eens aan hoe goed die auto echt had kunnen zijn.

    @ Sven

    Ja maar de Porsche is gemaakt van hoogwaardige stoffen, in tegenstelling tot de Corvette.

    Login om te reageren
  48. Sven zegt

    2 april 2008 om 09:26

    @ Pannekoek,

    De 911 is volledig gemaakt van staal….
    Dat is nou niet echt een hoogwaardige stof, het is wel de hoogste kwaliteit staal, maar het blijft staal.

    Login om te reageren
  49. Pannekoek zegt

    2 april 2008 om 10:43

    @ Sven

    Ja maar de uitlaat is bijvoorbeeld van van titanium, ik ken geen ander merk dat titatuim uitlaten gebruikt op productie auto’s gebruikt.

    En laten we maar niet over het interieur en de versnellingbak beginnen..

    Login om te reageren
  50. Floris zegt

    2 april 2008 om 10:49

    Goeie non-discussie over welke wagen de beste materialen heeft. Alle waar heeft z’n prijs.

    Login om te reageren
  51. Floris zegt

    2 april 2008 om 10:51

    Alle waar is naar zijn geld. KOFFIE!!!

    Login om te reageren
  52. Sven zegt

    2 april 2008 om 13:29

    Pannekoek,

    Bij gelijke prestaties heeft een titanium uitlaat niet echt veel toegevoegde waarde op de 15Kg verschil in gewicht na. 15Kg die je op een normale 911 helemaal niet hoeft te besparen. De algehele bouwkwaliteit van een 911 is inderdaad vele malen beter dan die van een Vette, maar de versnellingsbak van de Vette is helemaal niet slecht, alleen de verhoudingen zijn met een hele andere gedachte gekozen. Verhoudingen die in mijn ogen verkeerd zijn. Feit blijft dat je voor 130000 euro een normale 911 alle hoeken van een circuit laat zien. Als je naar de prijs kijkt en de auto die je er voor krijgt is de 911 een auto die alleen een veel betere bouwkwaliteit laat zien.

    Login om te reageren
  53. Pannekoek zegt

    2 april 2008 om 13:55

    ZO6 Model price: € 135.990
    911 Turbo Prijs EUR 143.748,00 incl. BTW
    911 GT3 RS Prijs EUR 138.545,00 incl. BTW

    Ik neem aan dat de ZO6 de BTW er al bij zit.

    Dat zijn toch de 911’jes die in dezelfde prijsklasse zitten, of in iedergeval in de buurt komen.

    En de laten de 911’jes de ZO6 toch alle hoeken van het circuit zien, dacht ik zo?

    En je meer auto voor geld vindt ik, de Porsches zijn betrouwbaarder en hebben minder onderhoudskosten + minder benzinekosten.

    Login om te reageren
  54. Sven zegt

    2 april 2008 om 15:58

    @ Pannekoek,

    In Nederland kost een 911 Turbo €202000, en een Z06 €135000.

    In de VS kost een 911 Turbo $126000, en een Z06 $78000.

    Een heel groot verschil dus. Voor Z06 geld heb je hier een optieloze Carrera S.

    Oh ja, en op de snelweg is een Z06 een bijzonder zuinige auto. Zuiniger dan een Lexus LS600h, lees de AV er maar op na.

    Login om te reageren
  55. Pannekoek zegt

    2 april 2008 om 16:13

    Aaah, ik zie mijn fout, ik keek bij Belgie..

    Maar de ZO6 rijdt 1 op 6,6 en de GT2 1 op 6,8 volgens AR.

    Login om te reageren
  56. RubenBaeten zegt

    2 april 2008 om 16:16

    @Sven: Inderdaad, zo’n simpel motorblok dat nauwelijks toeren hoeft te draaien heeft ook zijn voordelen. ;-) Iedereen gaat altijd zo kort door de bocht als het over de Corvette gaat. Te lomp en te zwaar (is onzin), zuipt te veel (is onzin), zelfde achtervering als een pickup uit 1960 (is onzin).

    Het is een heel andere auto dan zo’n Porsche en je kunt ze feitelijk niet vergelijken, laten we het daar maar op houden. Ieder z’n meug.

    Login om te reageren
  57. Sven zegt

    2 april 2008 om 17:19

    Jep je hebt gelijk, maar qua motor gebruikt de Vette weer veel exotische materialen. Titanium enz. Het is een motor met simpele techniek maar exotische materialen. Te lomp en te zwaar is ie zeker niet (hij is zelfs lichter dan de 911). En dat verbruik is in op de snelweg echt laag voor dergelijke wagen, in de stad is natuurlijk anders maar ja wat wil je met zulke wagens. Het cijfer wat jij laat zien is een gecombineerd verbruik waarschijnlijk. En dat gezeik over die vering van de Vette is ook eeuwige onzin, net als dat eeuwige gezeik over 911 platgeslagen kever motor te ver naar achteren bla bla.

    Login om te reageren
  58. Turbo zegt

    2 april 2008 om 21:01

    Volgende keer een gast die wel kan rijden? :)

    Login om te reageren
  59. Randy zegt

    3 juni 2008 om 23:35

    Stop nu eens een turbo in de Vette (net zoals de GT2), then lets see who’s faster ;)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North