• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Wheelsandmore doet de Ferrari 458 Italia

Auteur: robbie, gepost 20 februari 2011 om 20:10 – 19 Reacties

Ferrari 458 Italia by Wheelsandmore
Dit krijg je dus als een paar Duitsers zich vergrijpen aan een Italiaans raspaardje. Het tunen van 458’s gaat het helemaal worden dit jaar.

Dankzij een nieuw uitlaatsysteem en een geoptimaliseerde ECU lukt het Wheelsandmore ook om het vermogen van de 458 Italia op te peppen van 570 pk tot 620 pk en ze persen er naar eigen zeggen ook nog eens 135 Nm extra koppel uit. En dankzij die vermogenskuur sprint je nu in 3,32 seconden naar de 100. Die krachtkuur kost overigens wel 13.024 euro.

Een setje 21″ lichtmetaal maakt het geheel vervolgens af en uiteraard mag een echte racestreep ook niet ontbreken.

Ook interessant!

  • Video: Ferrari 458 flink beschadigd na crash
    Video: Ferrari 458 flink beschadigd na crash
  • Video: Nederlandse YouTuber Gio koopt Ferrari 458 Speciale
  • Video - personeel wasstraat geeft gas in Ferrari 458
  • Gratis Ferrari bij aankoop van villa in Nunspeet
    Gratis Ferrari bij aankoop van villa in Nunspeet

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

458, Ferrari, italia, tuning, wheelsandmore

Vorig bericht: « Vergeten concept car: Packard Predictor
Volgend bericht: Lamborghini stelt Aventador uit wegens problemen? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Bo1972 zegt

    20 februari 2011 om 20:17

    13.024 euro voor maar liefst 0,08 sec sneler op de 100 en aanzienlijk minder aantrekkelijk. Das knap!

    Login om te reageren
  2. Stopwearingpants zegt

    20 februari 2011 om 20:17

    als ferrari niet zon ecu heeft in hun autos en zon tunertje wel dan kan zon ecu toch niet goed zijn voor de auto?? of is dit onderdeel van de uitmelk tactiek van ferrari, elke keer een wat betere versie introduceren met een hogere prijs

    Login om te reageren
    • ferrari zegt

      21 februari 2011 om 11:56

      @Stopwearingpants: hehe, jij snapt het. en bovendien komt de basisversie te dicht in de buurt van de 599. en er moet ook ruimte overblijven voor de hardcore versie (scuderia of hoe ze hem ook mogen gaan noemen!) die zal wel 600 of 620pk krijgen. maar Ferrari zal dat niet bereiken door alleen de ECU aan te passen. dan gaat het hele inwendige op de schop.

      Login om te reageren
  3. 750i zegt

    20 februari 2011 om 20:19

    Wheelsandless aangezien ik de velgen niet mooi vind.

    Login om te reageren
  4. ericc zegt

    20 februari 2011 om 20:19

    Die velgen zijn ook niet geslaagd. Enkel de sound zal er bij varen maar de rest!? Blijf met je handen van een Ferrari of Lambo af!

    Login om te reageren
  5. oliviers zegt

    20 februari 2011 om 20:20

    uitlaatsysteem kan nog wel maar die velgen… alsjeblieft zeg… wat een afzichtelijke dingen

    Login om te reageren
  6. Tonnie zegt

    20 februari 2011 om 20:31

    Die velgen lijken nergens op! iemand enig idee onder welke auto deze wel passen? eentje om te vergeten.

    Login om te reageren
  7. ascari15 zegt

    20 februari 2011 om 20:41

    Ik zal altijd voor de originele 458 gaan.
    Of de Scuderia versie als die komt.

    Login om te reageren
  8. Shenkie zegt

    20 februari 2011 om 20:51

    Die velgen… Gatver! Die racestreep vind ik echter best goed staan!

    Login om te reageren
  9. Alpinaa zegt

    20 februari 2011 om 21:00

    Prachtig! “sarcasme”

    Login om te reageren
  10. nickb zegt

    20 februari 2011 om 21:03

    Denk dat de “ecu upgrade” zelfs iets powerbox achtig is…

    Login om te reageren
  11. db87 zegt

    20 februari 2011 om 21:37

    “Dat doet maar en dat doet maar”.
    Scuderia, de rest is taboe bij een echte Ferrari liefhebber.

    Login om te reageren
  12. FredT zegt

    20 februari 2011 om 22:09

    Ik ben geen Ferrari liefhebber maar ik vind dit best wel geslaagd.

    Login om te reageren
  13. VeniVidiVici zegt

    20 februari 2011 om 22:11

    Vind het nu net een rijdende clown :?

    Login om te reageren
  14. killioq zegt

    20 februari 2011 om 22:18

    de velgjes effe zwart spuiten en een de streep. dan ziet hij er niet zo slecht uit.

    Login om te reageren
  15. neal zegt

    21 februari 2011 om 09:08

    Geweldig… een “race-streep” wordt opgehemeld maar een optimalisering van de ECU en een ander setje velgen (al dan niet gesmaakt) niet… Grappig…

    Niet veel mensen hebben het artikel van vorige week gelezen blijkbaar

    http://www.autoblog.nl/archive/2011/02/16/autojournalist-gaat-los-op-ferrari

    Login om te reageren
  16. tvrspeedsix zegt

    21 februari 2011 om 11:21

    doe maar niet

    Login om te reageren
  17. ferrari zegt

    21 februari 2011 om 11:53

    135Nm en 50pk lijkt me sterk uit een atmospherisch blok door louter de uitlaat en de ECU aan te passen. Fabspeed komt op 70pk/70Nm. en zelfs dat is al enorm. maar 135Nm lijkt mij niet haalbaar. wel schitterend is die uitlaatlijn. heel mooi gelast en helemaal ingepakt. maar aan de andere kant, die velgen mogen ze van mij thuis laten. doe mij de originele maar.
    blijkbaar zit er wel enorm veel potentie in het blok.

    Login om te reageren
  18. Dimglor zegt

    22 februari 2011 om 15:36

    Wat een lelijke velgen zeg…. Dit wil je toch niet op je 458….

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North