• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Wheelsandmore maakt de Mercedes AMG GT (S) nog heter

Auteur: Author, gepost 28 maart 2015 om 10:08 – 27 Reacties

Afbeelding Wheelsandmore maakt de Mercedes AMG GT (S) nog heterAfbeelding Wheelsandmore maakt de Mercedes AMG GT (S) nog heterAfbeelding Wheelsandmore maakt de Mercedes AMG GT (S) nog heterAfbeelding Wheelsandmore maakt de Mercedes AMG GT (S) nog heterAfbeelding Wheelsandmore maakt de Mercedes AMG GT (S) nog heterAfbeelding Wheelsandmore maakt de Mercedes AMG GT (S) nog heterAfbeelding Wheelsandmore maakt de Mercedes AMG GT (S) nog heter

Wheelsandmore AMG GT
Zie je dat streepje? Daarmee alleen al gaat-ie 0,4 seconden sneller naar de honderd.

De Duitsers hebben flink hun best gedaan om de AMG GT nét dat beetje extra te geven zonder afbreuk te doen aan het fraaie voorkomen van de supersporter uit Stuttgart. Om te beginnen is er een setje 21 inch 6Sporz² of F.I.W.E. velgen met centrale wielmoer onder geschroefd, maar er is meer!

Wheelsandmore AMG GT

Zo wordt op dit een setje volledig instelbare dempers ontwikkeld voor de AMG GT (S) en is Wheelsandmore zo vriendelijk geweest om verschillende opvoerkitjes voor de 4-liter V8 te ontwikkelen, die gaan tot 600 pk en 700 Nm. Meer paardjes vragen om een nieuwe uitlaat en ook daar is aan gedacht.

Het uitlaatsysteem is zelfs voorzien van draadloos op afstand bestuurbare kleppen die desgewenst meer of minder decibels doorlaten. Of de AMG GT deze wijzigingen echt nodig heeft is de vraag, al moeten we zeggen dat de uiterlijke aanpassingen zeker niet misstaan op de sportieve Duitser. Beter in elk geval dan dit ding van Zjerman Special Customs.

Ook interessant!

  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • Mercedes-AMG GT 73 voor het eerst officieel op beeld
  • Bottas ruilt AMG GT om voor dikkere AMG GT
    Bottas ruilt AMG GT om voor dikkere AMG GT
  • Is deze Mercedes-AMG GT R Roadster verpest of verbeterd?
    Is deze Mercedes-AMG GT R Roadster verpest of verbeterd?

Nieuwste artikelen

  • Renault Clio 2025 test
    Renault flirt wederom met terugkeer van Renault Sport dankzij nieuwe Clio
  • Welke merken gaat Stellantis killen?
  • Ga niet met je supercar naar Londen…
  • Minister Robert Tieman: niet zuipen en rijden
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, amg-gt, Mercedes, striping, tuning, wheelsandmore

Vorig bericht: « Video: kijk hoe een Audi RS4 over de kop gaat op het circuit
Volgend bericht: Achtervolging in Amsterdam laat spoor van vernieling na »

Lees Interacties

Reacties

  1. rolov zegt

    28 maart 2015 om 10:11

    De streep voorop Is niet gelijk aan de achterste. En het dak Is zwart. Het is een vreemde bestickering.

    Login om te reageren
    • Entwicklung88 zegt

      28 maart 2015 om 10:15

      @rolov: als je doorklikt zie je 2 verschillende ontwerpen in de gallery staan. Staan ook 2 soorten velgen bij.

      Login om te reageren
      • marikoelolo zegt

        28 maart 2015 om 10:20

        @Entwicklung88: he nu je t zegt.. Hij heeft ook verschillende velgen aan de andere kant van de auto

        Login om te reageren
    • imaginenl zegt

      28 maart 2015 om 10:16

      @rolov: zijn 2 wagens kerel

      Login om te reageren
    • r32turbo zegt

      28 maart 2015 om 10:16

      @rolov: het zijn ook twee verschillende

      Login om te reageren
    • rolov zegt

      28 maart 2015 om 10:17

      @rolov: bedankt! Ik zat niet op te Letten. Het zijn idd 2 wagens. Vlg keer beter kijken ;)

      Login om te reageren
    • ziekegeest zegt

      28 maart 2015 om 10:17

      @rolov: wel toch? Het zijn 2 verschillende auto’s, een lichtgrijze met een smalle asymmetrische streep en een donkergrijze met een dikke symmetrische streep

      Login om te reageren
  2. berlinetta zegt

    28 maart 2015 om 10:14

    De velgen op foto 2 vind ik wel lekker, wel een maatje kleiner graag. De rest hoeft van mij niet zo. En voor een opvoerkitkje zou ik toch bij Brabus aankloppen.

    Login om te reageren
  3. kaasdevies zegt

    28 maart 2015 om 10:21

    Wat een gedrocht

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      28 maart 2015 om 16:21

      @kaasdevies: het enige juiste woord, wat een afschuwelijke uitvoering!

      Login om te reageren
  4. nvhuijkelom zegt

    28 maart 2015 om 10:25

    Krijg het hier niet heel warm van

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      28 maart 2015 om 12:39

      @nvhuijkelom: gelukkig zit er climate control in. Draai je die gewoon even wat omhoog;)

      Login om te reageren
  5. gtwillem zegt

    28 maart 2015 om 10:34

    Op zich niet zo heel erg verkeerde transformatie. Ik heb erger gezien, alleen staat de AMG GT nu nét een centimeter te laag op zijn te grote wielen.

    En dat is meteen het grootste probleem wat ik heb met dit soort tuners. Het gaat alleen om de looks. Mercedes heeft samen met AMG een fantastisch rijdende auto neer gezet die het met gemak kan opnemen tegen de 911 (en in diverse tests ook won van de 911, alleen de R8 en GT-R hebben die status kunnen bereiken). En dan om de looks te ‘verbeteren’ komen er wielen onder welke 2″ groter zijn dan normaal en is ie flink verlaagd. Als dat inderdaad beter zou zijn, dan zou AMG dat zelf al doen? Afijn, nu wachten op de creaties van Asma en Mansory.

    Login om te reageren
    • lfagtr35r zegt

      28 maart 2015 om 12:50

      @gtwillem: Enige nadeel van de 911 is dat een leuk aangekleed en interessante 911 behoorlijk aan de prijs is. Daarnaast wordt de 911 ook door Porsche losgekoppeld om deze hoger in de markt te kunnen positioneren. Marketing technisch een slimme zet van Porsche, gewoon meer vragen ”mensen betalen het toch wel gedachte”. Er zit zoveel potentie in de Cayman en dat gaan ze benutten tot op de bodem. Het zal mij niks verbazen dat als de Cayman op den duur op prijsniveau van de 911 komt uiteindelijk.

      Ik denk dat we de komende tijd dan ook veel rijtests zullen krijgen waarin de Cayman GT4 tegenover de AMG GT (S) wordt gezet voor een vergelijk. Allebei leuke soepele auto’s.

      Voor mij is de GT-R (R35) heer en meester in dit segment die heeft meerdere auto’s verslagen. Verder ben ik ook zeer benieuwd naar de rijtest van de nieuwe Honda NSX en hoe duur deze wordt geprijsd.
      Als deze net zo goed wordt als de oude NSX gaan we zeker een zeer leuke tijd tegemoet.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        29 maart 2015 om 01:20

        @lfagtr35r: ik ben een fan van Japanse sportwagens. De GT-R blijft een van de meest bijzondere auto’s allertijden. Zelfs nu nog blijft het een van de snelste auto’s die er is. Iedereen die zegt dat het een emotieloos apparaat is heeft er niet in gereden. Of in een 911 Turbo of BMW M6.

        De nieuwe NSX maakt mij zeer nieuwschierig, maar ik houd mijn hart vast. Daarnaast: ook al is het de perfecte supercar: niemand gaat een 488GTB níet kopen om wél een NSX aan te schaffen (behalve ik, want ik heb het niet zonmet Ferrari’s, op de vroegere 2 plus 2 V12 modellen na, dan).

        Login om te reageren
        • lfagtr35r zegt

          29 maart 2015 om 16:34

          @gtwillem: Waarom houd je je hart vast als ik vragen mag?
          Het enige wat ik jammer vind aan de nieuwe NSX is dat deze auto getekend en volledig in de VS wordt gebouwd.

          Persoonlijk heb ik de GT-R ook veel liever dan de 488GTB.

          Login om te reageren
  6. mrrallycross zegt

    28 maart 2015 om 10:41

    Waarom moeten die poepstrepen er nou weer op?

    Login om te reageren
  7. jrk68 zegt

    28 maart 2015 om 10:41

    Nog maar net uit het ei en nu al verkracht….
    Waarom is dat niet strafbaar?

    Login om te reageren
  8. Stylez zegt

    28 maart 2015 om 10:44

    Asymmetrische streep op de motorkap en matige velgen, nee deze is echt niet mooier dan een orginele.

    Login om te reageren
  9. kapiteinaudi zegt

    28 maart 2015 om 10:49

    Lelijk hoor, past totaal niet bij de auto. Daarnaast weet ik niet wat ik van de AMG GT moet vinden. Het is een best mooie auto maar aan de andere kant een beetje een gemiste kans van Mercedes. Ze hadden hier zoveel meer van kunnen maken. Ik weet nog dat Mercedes eens zei dat dit hun mooiste auto ooit ging worden… Ehhh, not even close.

    Login om te reageren
    • Pordon zegt

      28 maart 2015 om 11:54

      Mooiste auto is natuurlijk persoonlijk. Wellicht niet de mooiste auto van Mercedes ooit (300 sl zal denk ik nooit meer overtroffen worden) maar kijkend naar de concurrentie heeft de AMG GT toch echt wel een aantal streepjes voor qua looks.

      Login om te reageren
  10. 013gta147 zegt

    28 maart 2015 om 11:04

    Geen vleugel deuren meer :(

    Login om te reageren
  11. 991gt3rs zegt

    28 maart 2015 om 11:07

    Kraken! De AMG kruisspaaks velgen zijn al schitterend. Dit is geen pan.

    Login om te reageren
  12. sydney zegt

    28 maart 2015 om 11:12

    Heel origineel.

    http://ewallpaperhub.com/ferrari-ff-wallpaper/

    Login om te reageren
    • sydney zegt

      28 maart 2015 om 11:13

      @sydney: oepsie

      Login om te reageren
    • sydney zegt

      28 maart 2015 om 11:16

      @sydney: https://www.google.nl/url?sa=i

      Login om te reageren
      • gwnbmw zegt

        28 maart 2015 om 11:43

        @sydney: de een is een ferrari (zoals je zelf laat zien) de ander bestaat niet…

        Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North