• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Zo had Lotus’ ex-baas de Lamborghini Huracan gemaakt

Auteur: sir_smokalot, gepost 4 augustus 2015 om 10:59 – 33 Reacties

Afbeelding Zo had Lotus’ ex-baas de Lamborghini Huracan gemaaktAfbeelding Zo had Lotus’ ex-baas de Lamborghini Huracan gemaaktAfbeelding Zo had Lotus’ ex-baas de Lamborghini Huracan gemaaktAfbeelding Zo had Lotus’ ex-baas de Lamborghini Huracan gemaaktAfbeelding Zo had Lotus’ ex-baas de Lamborghini Huracan gemaaktAfbeelding Zo had Lotus’ ex-baas de Lamborghini Huracan gemaakt

Lambo Huracan Ares
Als Dany Bahar designer was bij Lamborghini, dan had de Huracan er als volgt uit gezien: met sobere vijfspakers, uitgesproken uitlaten, en meer tierelantijnen.

Jullie konden al eerder over Ares Performance lezen. Niet de zoveelste tuner die standaarddingen doet, maar een bedrijf dat meerwaarde biedt. Aan boord is de voormalig CEO van Lotus, Dany Bahar, en het grote denken kan je wel aan hem overlaten. Bovendien zit Bahar met het in Modena gevestige Ares weer dichtbij het oude nest; voor zijn move naar Lotus was hij bij Ferrari werkzaam.

Ares Huracan-interieur

Als opwarmertje voor wat komen gaat krijgen we eerst een reeks standaardtuning voorgeschoteld, zoals eerder deze Rolls-Royce Wraith en nu de Huracan.

De nieuwe Lambo-V10 is vooral heel rood, van buiten en van binnen. Het interieur zit vol met Italiaans Nubuck- en nappaleer, schakelen doe je met exclusieve aluminium peddels. Naast optische tuning krijgt de Italiaan ook nog extra pk’s, Ares meldt 650 paarden onder de kap.

Ook interessant!

  • Lamborghini Huracán STO rijtest video
    Lamborghini Huracán STO rijtest video
  • Video: Lamborghini Huracan STO is bloedverziekend snel op Hockenheim
    Video: Lamborghini Huracan STO is bloedverziekend snel op Hockenheim
  • Video: deze Lamborghini Huracán crash zag iedereen aankomen
    Video: deze Lamborghini Huracán crash zag iedereen aankomen
  • Gespot: de duurste Lamborghini Huracán van Nederland

Nieuwste artikelen

  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
  • Dit zijn alle nieuwe auto’s die in 2026 uitkomen
  • Waarom je ruiten beslaan en hoe je ze 10× sneller ontwasemt
  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
FacebookTweetPinLinkedIn

ares, Dany-Bahar, huracan, Lamborghini, rood, tuning

Vorig bericht: « Swincar pwnt elke SUV in het terrein [video]
Volgend bericht: Rolls-Royce rockt ‘m met deze Wraith ‘Inspired by Music’ »

Lees Interacties

Reacties

  1. goodolddays zegt

    4 augustus 2015 om 11:02

    Nog steeds niet mijn favoriet maar ziet er ieder geval beter uit dan het orgineel. Te braaf…

    Login om te reageren
  2. mrB zegt

    4 augustus 2015 om 11:05

    Mooi interieur, maar wat heeft die in hemelsnaam willen bereiken met al die nietszeggende, onsamenhangende tierelantijntjes?!

    Login om te reageren
  3. Dimglor zegt

    4 augustus 2015 om 11:05

    Ziet er toch wat raar uit..
    Achterbumper doet wat denken aan de Mclaren MP4-12C en 650s en afgeleiden..

    Login om te reageren
  4. gtwillem zegt

    4 augustus 2015 om 11:05

    Geen respect voor deze chatlatan. Heeft Lotus bijna eigenhandig om zeep geholpen, en zichzelf ernstig verrijkt. Logisch dat ie voor zichzelf moest beginnen, want in de automotive wereld word deze kerel uitgekotst.

    Zijn creatie doet mij ook vrij weinig. Heb ik liever een mooie donkergroene instap R8 V10, met donkerbruin geruit leder en normale velgen.

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      4 augustus 2015 om 11:25

      @gtwillem: chatlatan moet charlatan zijn….

      Echte gentleman, die Bahar:
      http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/lotus-boss-dany-bahar-suspended

      Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      4 augustus 2015 om 12:07

      @gtwillem: precies! Drol van een vent. Ook in de R8 kan ik me vinden. Al zou ik dan voor een blauwe gaan.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        4 augustus 2015 om 12:22

        @dutchdriftking: ik heb er laatst een paar naast elkaar zien staan: een rode V10 Plus met alle Carbon opties mogelijk en zwarte velgen en dus die groene non-plus met zo’n amaretto interieur. Zo’n Plus is indrukwekkend, maar ook een beetje kinderachtig. Zoals May zou zeggen: “It tries too hard. And that makes it juvenile”.

        Zo’n Lambo en V10 Plus is veel te schreeuwerig en een beetje kinderachtig. En zo’n standaard heeft al 540 (!) pk: dat is al bizar veel.

        Login om te reageren
        • Dutchdriftking zegt

          4 augustus 2015 om 14:05

          @gtwillem: alleen de zwarte wielen zijn al genoeg om de auto te laten staan. Een tijdje geleden was er hier een artikel met een blauwe r8. Creme leder interieur, helemaal top!

          Login om te reageren
  5. valentinorossi zegt

    4 augustus 2015 om 11:08

    Die achterkant is echt bruut!

    Login om te reageren
    • kevin82 zegt

      4 augustus 2015 om 12:09

      @valentinorossi: inderdaad! Veel beter dan het origineel die is veel te braaf en heeft geen dikke achterkant.. Maar deze daar in tegen :-p

      Login om te reageren
  6. Jochempie zegt

    4 augustus 2015 om 11:09

    Nee.

    Login om te reageren
  7. a3aan zegt

    4 augustus 2015 om 11:09

    Nou niet gek! Ik vind niet alle tierenlantijntjes even geslaagd, maar die achterkant Is echt heel erg mooi. Die uitlaten hoeven niet zo van mij

    Login om te reageren
  8. damster zegt

    4 augustus 2015 om 11:14

    Hear, hear, wat gtwillem zegt.

    Login om te reageren
  9. knipperlichtje zegt

    4 augustus 2015 om 11:19

    Ik zie een soort van Mansory-achtige creatie met de bumper van een Outlander (facelift model). Zowel links- als rechtsachter voorzien van de uitlaat van de Focus ST. Laten we het erop houden dat het niet mijn ding is.

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      4 augustus 2015 om 12:41

      @knipperlichtje: nu je het zegt, die uitlaten komen rechtstreeks van een Focus ST ?

      Login om te reageren
  10. ghini zegt

    4 augustus 2015 om 11:21

    Heel leuk allemaal, maar bij een auto ontwerpen komt meer kijken dan een leuk ontwerp. Het moet verkopen, de productie kosten moeten in verhouding zijn, moet aan allerlei regels voldoen enz enz enz. Als alle automerken zo zouden doen en denken als deze meneer dan zou alles en iedereen failliet gaan..

    Login om te reageren
  11. VeniVidiVici zegt

    4 augustus 2015 om 11:22

    Mooi… blij dat hij h’m niet ontworpen heeft dan ?

    Login om te reageren
  12. Turbo S zegt

    4 augustus 2015 om 11:25

    Veel gavere achterkant dan het origineel.

    Login om te reageren
  13. Edge zegt

    4 augustus 2015 om 11:33

    Die achterkant vind ik nog wel goed gelukt, maar de rest van de auto is er absoluut niet mooier op geworden. Sowieso zou ik in een flinke boog om alles waar Bahar aan verbonden is heenlopen.

    Login om te reageren
  14. renaultje8 zegt

    4 augustus 2015 om 11:47

    Maar de Huracan is toch een facelift van de onder Bahar geshowde concept Esprit?

    Sta nu live naar een blauw exemplaar te kijken maar echt bijzonder hebberig word ik daar niet van.
    Hier staat ook een gele 488 en ook dat doet me weinig.
    Er staat hier bij Ahoy leuker spul.

    Login om te reageren
  15. gieltj zegt

    4 augustus 2015 om 11:49

    Die achterkant is echt heerlijk, die voorkant daar in tegen…

    Login om te reageren
  16. HZW zegt

    4 augustus 2015 om 12:02

    Doe mijn maar gewoon een originele uitvoering, veel mooier.

    Login om te reageren
  17. autoriteit zegt

    4 augustus 2015 om 12:02

    Ben ik even superblij dat Dany Bahar niet bij Lamborghini werkt zeg… Hoe hij een schitterende sportwagen tot een kitscherig ding weet om te toveren.

    Login om te reageren
  18. Dutchdriftking zegt

    4 augustus 2015 om 12:09

    Wat een draak van een auto! Lamborghini’s horen hoekig, en niet rond.

    Login om te reageren
  19. centho zegt

    4 augustus 2015 om 12:12

    Teveel Audi RS7 Lambos horen inderdaad hoekig te zijn met een complex lijnenspel.

    Login om te reageren
  20. biohazardracer zegt

    4 augustus 2015 om 12:28

    Uuuh nee bedankt! Doe mij het origineel maar!

    Login om te reageren
  21. philipf zegt

    4 augustus 2015 om 14:42

    Nee dankjewel!

    Login om te reageren
  22. g00f81 zegt

    4 augustus 2015 om 17:09

    Hij bedoelt natuurlijk “zo ziet dat ding eruit als ik er overheen heb gepist”
    kan het niet echt zijn ontwerp noemen….eerder een uit de hand gelopen tuningsproject
    kan vast wel ergens bij een van die knakkers aan het werk die bestaande ontwerpen mishandelen.

    Login om te reageren
    • g00f81 zegt

      4 augustus 2015 om 17:12

      @g00f81: en toen had ik de tekst ook nog even gelezen… :)

      Login om te reageren
  23. bigfun zegt

    4 augustus 2015 om 18:21

    Mooi

    Login om te reageren
  24. dawwg zegt

    4 augustus 2015 om 20:36

    Die koplampen; omgwtfbbq; mascara uitgelopen ? En achterkant lijkt wel een grote plastic Chinese clone-troep. Om over de velgen maar niet te beginnen; blijft geen klassieke Lambo belijning over zou :(

    Login om te reageren
    • gwnbmw zegt

      4 augustus 2015 om 21:33

      @dawwg: “omgwtfbbq” o my god wheres the food barbecue? of bedoel je o my god what the f*ck barbecue? snap ik em trouwens nog steeds niet, en ik dacht met 13 jaren jong toch wel iets meer te weten als een gemiddelde ABer. zal wel, idc.

      Login om te reageren
  25. mrrallycross zegt

    6 augustus 2015 om 17:54

    Ja lekker! Veel beter dan meteen dat veel te overdreven mat zwart met plastic meuk

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North