• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Zo is de Tesla Model 3 wél een dikke bak

Auteur: RubenPriest, gepost 20 september 2017 om 14:56 – 22 Reacties

Model 3


Dikkie dik met een oranje Model 3.

De Tesla Model 3 wordt medio 2018 in Nederland geleverd. Toekomstige Model 3-eigenaren moeten dus nog even uit het raam staren, fantaserend over het rijden in de elektrische auto. Als de Model 3 eenmaal is gearriveerd, zal het een saaie boel worden. De sedan is alleen leverbaar in een select aantal kleuren. Bovendien staan Nederlanders niet bekend om de liefde voor een kleurrijk wagenpark. Verwacht dus veel zwarte en grijze exemplaren. Wellicht een rode als het meezit.

Dat Elon geen uitgebreid kleurenpallet aanbiedt, betekent niet dat je bij de pakken neer moet zitten. Unplugged Performance geeft alvast een voorzetje met twee computerplaatjes van een aangepakte Model 3. De tuner gaat optische tuning aanbieden voor Tesla’s nieuwste. Een kek kleurtje, bodykit, nieuwe velgen en een spoiler geven de Model 3 een ander voorkomen.

Het doet me een beetje denken aan een gepimpte Toyota Camry of Honda Legend uit 2006. Het is erg rice en je schiet er geen reet mee op, maar het is wél wat anders. Dat er wel degelijk een markt is voor Tesla-tuning bewijst deze Nederlandse Saleen Tesla.

Model 3

Ook interessant!

  • Tesla Model Y
    KW maakt van je Tesla Model Y een Model 3
  • Gespot: Tesla Model S prototype met dikke spoiler
  • Tesla maakt Model 3 en Model Y nu ook kneiterduur
  • Tesla maakt Model S en Model X kneiterduur

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

Elektrisch, model-3, photoshop, sedan, Tesla, tuning, unplugged-performance

Vorig bericht: « Gestolen en beschoten BMW M3 nu te koop [updated]
Volgend bericht: McLaren komt op de proppen met potente polygonen »

Lees Interacties

Reacties

  1. stephane8200 zegt

    20 september 2017 om 15:06

    Ziet er wel ontspannen uit. De vraag is of het de stroom klanten op gang gaat brengen, alhoewel bij bestaande klanten natuurlijk al genoeg spanning bestaat.

    Je zou zelfs wat weerstand kunnen verwachten, in ieder geval luchtweerstand met al dat plastic.

    Login om te reageren
    • damrakker zegt

      20 september 2017 om 15:26

      @stephane8200: spannend verhaal. Lekker kortgesloten ook.

      Login om te reageren
  2. hollandbest zegt

    20 september 2017 om 15:18

    Ziet er wel slik uit!

    Login om te reageren
  3. thesis zegt

    20 september 2017 om 15:21

    Heeft wat panamera achtigs zo

    Login om te reageren
  4. robert110 zegt

    20 september 2017 om 15:22

    ik vind het er nog steeds niet uit zien.

    Login om te reageren
  5. peug206 zegt

    20 september 2017 om 15:38

    De nieuwe honda civic?

    Login om te reageren
  6. trustmeiamanengineer zegt

    20 september 2017 om 15:47

    Mooi… Toepasselijk die McDonald’s reclame eronder ook… Zou niet misstaan op de gemiddelde “meeting” op de parking.

    Login om te reageren
  7. stationcar zegt

    20 september 2017 om 16:23

    Ik gun Tesla echt het allerbeste, maar qua exterieurontwerp is het gewoon een vrij dramatisch verhaal.
    Het is zó nietszeggend dat het bijna stuitend is. Dit tuningsplaatje benadrukt dat nog maar eens te meer, dit zou zo een Honda hupeldepup van 10 jaar terug kunnen zijn, of een Opel//NissanToyota nogwat van 15 jaar terug.
    Jammer verhaal dus.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      20 september 2017 om 18:21

      @stationcar: het is inderdaad gewoon een auto. Ik heb ook de indruk dat het ook een beetje de bedoeling was van Tesla, een gewone auto te maken. Een beetje als een jaren 90 Corolla 5 deurs liftback. Niks mee, maar je bent al vergeten hoe die er ook alweer uitzag voordat de wagen de bocht om is.
      Ze wilden bewust geen Toyota “auw, dat waterstof doet pijn aan mijn ogen” Mirai, geen Toyota “de toekomst is niet mooi” Prius of BMW “moest de rare hap nou uit die deur?” i3 effecten, dat zou mensen afschrikken.

      Login om te reageren
  8. misterdrogba zegt

    20 september 2017 om 16:32

    Die Tesla’s zijn niet echt geschikt voor optisch tupperware. Bah.

    Login om te reageren
  9. 2wheeler zegt

    20 september 2017 om 18:08

    Mooi donkerrood kleurtje, 18″ LM multispaaks, aluminium raamlijsten, wellicht zelf iets verlaagd en meer heb je niet nodig.

    Overigens van toepassing op het gross van het wagenpark imo.

    Login om te reageren
    • stfu zegt

      20 september 2017 om 18:34

      @2wheeler: 19″ leveren ze zelf al. En grote kans dat er nog een matte kleur komt. En de kleuren zwart, wit, donkergrijs, blauw en rood zijn voor de NLse markt toch prima eigenlijk?

      Login om te reageren
      • shalomleon zegt

        20 september 2017 om 23:10

        @stfu: ach er zijn zat klanten die een wrapje hier of daar niet schuwen hoor

        Login om te reageren
  10. toyotafortuner zegt

    20 september 2017 om 18:28

    Ik voel er wel een *zonnebril op doet* spanning voor.

    YEEEEAAAAAH!

    Login om te reageren
    • 560pk zegt

      20 september 2017 om 18:42

      @toyotafortuner: ik maak regelmatig spanning door, maar wat ik me bij “zonnebril op doet” moet voorstellen, gaat mijn bevattingsvermogen te boven.
      OT: gedrocht, net zoals alle Tesla’s: óf te breed, óf te hoog, óf te kort (en altijd te zwaar). (En heb je, afgezien van de YouTubefilmjes, weleens een Tesla hard zien rijden op een linkerbaan? Ze sukkelen altijd met 90 rechts, zenuwachtig dat ze hun reisdoel niet gaan halen). EV’s gaan er zeker komen, over 5 tot 10 jaar, wanneer BMW, MB, VW en de Fransen (en misschien de Ami’s) de markt overspoelen en we met enige weemoed terugkijken op de dappere (mislukte) poging van dit miskende genie (Musk)

      Login om te reageren
      • toyotafortuner zegt

        20 september 2017 om 18:53

        @560pk: 1 Woord: CSI ?

        Login om te reageren
      • flutterby zegt

        20 september 2017 om 19:09

        @560pk: met een (P)100D maak je geen zorgen om range hoor. De Tesla rijders die ik ken rijden er rustig 180 mee, of 150 op autopilot.

        Login om te reageren
        • shalomleon zegt

          20 september 2017 om 23:12

          @flutterby: de meesten die ik zie hebben toch een aardig hoge curve op de verbruiksmeter staan. Die rammen er aardig op los zeg maar

          Login om te reageren
  11. porker zegt

    20 september 2017 om 18:39

    Je moet wel met je kop onder het maaiveld om hem van die positie te zien en te liken…. Zie het wel als ie er straks (ooit) is.

    Login om te reageren
  12. tge1 zegt

    20 september 2017 om 21:14

    Vreemde proporties. Ik vind alle Tesla’s beschamend lelijk en lomp en loodzwaar. Als dit merkje uit autoland verdwijnt zal ik er nog geen milliseconde wakker van liggen.

    Login om te reageren
  13. autodrop zegt

    20 september 2017 om 22:01

    Ik vind de Tesla designtaal juist best prettig. Clean, strak en overzichtelijk. Geen 1000 lijntjes, vouwtjes en meer van dat soort drukke ongein waarmee BMW en VAG zich bezighouden. Hier staat gewoon een auto, klaar. De gewone Tesla’s dan welteverstaan.

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      20 september 2017 om 23:22

      @autodrop: eens! Zie je ook goed terug in het interieur.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North