• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Zo ziet de Volkswagen ID.Buzz er vanbinnen uit

Auteur: machielvdd, gepost 7 maart 2022 om 20:02 – 10 Reacties

We hebben nu de eerste beelden van het interieur van de ID.Buzz zonder Wouter erin.

Volkswagen plaagt al zo’n twintig jaar met een retrobus, maar deze week gaat het toch echt gebeuren. De Duitsers laten woensdag de langverwachte ID.Buzz aan de wereld zien. Maar eerst moet de teasercampagne nog afgemaakt worden.

Vlak voor de onthulling gunt Volkswagen ons nu alvast een blik op het binnenste van de ID.Buzz. Helemaal onbekend is het interieur niet. Sterker nog: Wouter heeft er al in gezeten. In de eerste rijtest met de ID.Buzz konden jullie zodoende al een glimp van het interieur opvangen.

Waar VW-interieurs normaalgesproken niet frivool te noemen zijn, is het binnenin de ID.Buzz gelukkig wel een vrolijke boel. Two-tone bekleding in frisse kleuren, stiksels met geometrische patronen en diverse logo’s: de ontwerpers hebben hun best gedaan om er wat leuks van te maken. Er zit zelfs ergens een knipogende smiley. Als dat niet sympathiek is weten wij het ook niet meer.

Volkswagen ID.Buzz interieur
Volkswagen ID.Buzz interieur
Volkswagen ID.Buzz interieur
Volkswagen ID.Buzz interieur

Helaas is de two-tone kleurstelling optioneel. Als je het interieur volledig in zwart uitvoert, ziet het er waarschijnlijk opeens een stuk minder frivool uit. Nu maar hopen dat de knipoog niet optioneel is.

De ID.Buzz is in eerste instantie een vijfzitter en biedt naast vijf personen plaats aan 1.121 liter bagage. Zoals bekend komt er ook een Cargo-uitvoering. Daarin heb je 3,9 kubieke meter aan laadruimte om vol te stouwen.

Aanstaande woensdag zal de ID.Buzz eindelijk al zijn geheimen prijsgeven. Dan worden prangende vragen beantwoord als: hoe zal het dashboard eruit zien? Uiteraard houden we jullie op de hoogte.

Ook interessant!

  • Volkswagen ID. Buzz rijtest video
    Volkswagen ID. Buzz rijtest video
  • Video: Volkswagen ID Buzz voor het eerst rijdend gespot
    Video: Volkswagen ID Buzz voor het eerst rijdend gespot
  • Volkswagen start met testen autonome ID.BUZZ
  • Volkswagen ID.Buzz is nu al gearriveerd in Nederland

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

Elektrisch, ID-Buzz, Video, Volkswagen

Vorig bericht: « Suzuki Across is goedkoper én laadt sneller
Volgend bericht: Deze 9 sportieve vierzits cabrio’s zijn eigenlijk dramatisch »

Lees Interacties

Reacties

  1. harrie zegt

    7 maart 2022 om 21:00

    Wel sadistisch dat ze het silhouet van de leuke concept versie in het interieur hebben gestanst van de productie versie die de swag heeft van een random generieke bestelauto.

    Login om te reageren
  2. vingers zegt

    7 maart 2022 om 21:13

    Is dit de zo gedroomde opvolger van de VW Touran? Het begon zo leuk, dit concept.

    Login om te reageren
    • Dieseltor zegt

      7 maart 2022 om 21:22

      @vingers: Touran niet. Denk eerder Transporter ter grootte van een Sharan.

      Login om te reageren
  3. banderas zegt

    7 maart 2022 om 21:29

    Je ziet het keihard plastic er direct vanaf, maar goed, dat zie je tegenwoordig zelfs al bij een Audi Q4 EV. Geen idee waarom de Duiters ineens van fraai afgewerkte interieurs afstappen.

    Login om te reageren
    • zjos zegt

      7 maart 2022 om 22:31

      Omdat zo’n elektrisch verhikkel een wegwerp product is geworden. De levensduur is zo beperkt door degraderende accupaketten dat het geen zin meer heeft om materialen te gaan toepassen die vele jaren langer meegaan.

      Login om te reageren
      • rrk147 zegt

        8 maart 2022 om 01:30

        @zjos: ach, tsfi’s staan ook niet bekend om hun duurzame karakter en lange levensduur. Goedkoop plastic kan ook een keuze uit kostenoverweging, omdat een elektrische auto nog duur is.

        Login om te reageren
  4. sizedoesmatter zegt

    7 maart 2022 om 21:31

    Wanneer deze dan toch eindelijk ook echt te koop is, zal die tweekleur vast inmiddels al weer uit het programma zijn gehaald….

    Login om te reageren
  5. moveyourmind zegt

    7 maart 2022 om 21:46

    Hoop dat ik ongelijk krijg, maar denk dat VW met de ID Buzx de Honda E achterna gaat. Als concept enorm raak en met een hele mooie balans tussen retro en modern. Maar als productiemodel juist net niet.

    Login om te reageren
  6. pittigesaus zegt

    8 maart 2022 om 12:23

    Had eigenlijk wel 3 afzonderlijke stoelen verwacht op de tweede zitrij, zeker omdat dit toch een busje is…

    Login om te reageren
  7. boomhauwer zegt

    8 maart 2022 om 15:40

    En de prijs? 193874920833615€ of 39494727€/per maand in lease..?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North