• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit zijn 15 dikke Audi RS6’en op NL-platen

Auteur: carmiggelt, gepost 4 april 2014 om 12:00 – 71 Reacties

Audi RS6 C7


Het is vandaag de vierde van de vierde, dus Quattro-dag. Geen grap. De hoogste tijd voor een passend eerbetoon aan een heerlijke Audi met flinke spierballen: de RS6. Geef toe, jullie houden ervan. En wij ook. Vijftien maal eremetaal.

Het leek schelden in de kerk: twee cilinders minder en om het erger te maken ook nog eens minder steigerende paardjes. Exit heerlijke V10 met kenmerkende roffel. Maar wat bleek, Audi’s nieuwste RS6 Avant is zo slecht nog niet. De cijfers op een rij: een vierliter Biturbo V8 die een vermogen van 560 pk levert een een koppel van 700 Nm tussen 1.750-5.500. 0-100 doet de RS6 in 3,9 seconden en is begrensd op 250. Maar, met Dynamic Plus trekt ‘ie door tot de 305.

Veel vinden Audi een eenheidsworst. Alles hetzelfde, maar dan in honderd verschillende soorten en maten. Soms ben ik het daarmee eens. Maar nu niet. Want deze RS6 heeft een smoel om bang van te worden en een lijnenspel waar menig autobouwer best eens geïnspireerd van mag raken.

Helaas komt het eenheidsworst-imago van de Duitsers wel tot uiting in de kleurtjes waarin de RS6 tot nu toe geleverd is. Vijftig tinten grijs en zwart -al dan niet mat- en een enkele witte, laat staan een blauwe. Spannender wordt het niet. Inmiddels zijn er volgens ons een slordige 40 stuks RS6 Avant C7’s verkocht in Nederland. Het “Daytona grijs” is daarbij de meest bestelde kleur (16 keer), waarvan 10 stuks met pareleffect en 6 stuks met matte lak. Tevens zijn er 9 units in panterzwart met kristaleffect, 5 units in phantomzwart met pareleffect, 4 units in Nardo grijs (aka vuilniszakken-grijs) en 4 units in Estoril blauw. De rest van de Nederlandse RS6’en zijn op maat gemaakt en de exacte kleur daarvan is onbekend.

9-SFR-23 – door ronald1
Audi RS6 C7
Donkergrijs, brandschoon, zwart omlijste grille en met lichtgrijze spiegeltjes en lichtgrijze frontlip. Nice.

7-THN-35 – door mevipp
Audi RS6 C7
Helemaal donkergrijs en met een zwarte grille is ook hartstikke lekker.

1-KVX-93 – door mats_bulters
Audi RS6 C7
Een van de speeltjes van Afrojack. Inmiddels in Satin Pearl White.

1-SFB-76 – door ronald1
Audi RS6 C7
Donkergrijs, wederom met lichtgrijze accenten. Dit maal ook een lichtgrijs omlijste grille. +1 voor de donkere velgen.

5-KXJ-42 – door barttvr
Audi RS6 C7
Die groene gloed is debet aan slechte tl-verlichting, deze RS6-telg is namelijk hartstikke zwart. We checked.

1-KSN-75 – door ronald1
Audi RS6 C7
Ton sur ton zwart, op de velgrand na. En hier en daar een chroomaccentje.

9-SJJ-35 – door carspottingrotterdam
Audi RS6 C7
Now we’re talking. Matgrijs, in verschillende tinten. Maakt ‘m net even wat kwaaier.

8-SKL-08 – door wolfssrjd
Audi RS6 C7
Deze zwarte baas is duidelijk de koning van de parkplatz.

4-KNR-95 – door maak
Audi RS6 C7
Wederom in heerlijk mat. Met ditmaal een extra goed zichtbare zilveren sierstrip in de grille, boven de Quattro-aanduiding.

9-KVS-50 – door rits10
Audi RS6 C7
Zwart, maar wel met een zilveren lach. En dankzij die sierstrip ook nog een slotjesbeugel.

7-TFP-96 – door rubinsky
Audi RS6 C7
Hèhè, hier zaten we op te wachten. Als je dan voor zwart gaat, ga dan ook echt voor zwart. Inclusief velgspul.

2-SKF-46 – door marcgti5
Audi RS6 C7
En toch, dat donkergrijze kleurtje staat ‘m beter dan zwart. Vind ik dan.

9-SBL-44 – door leroybreugel
Audi RS6 C7
De overtreffende trap van eerder genoemde duistere Duitser. Die zwarte Audi-ringen maken het af.

8-KRL-58 – door 964rs
Audi RS6 C7
De vreemde eend in de bijt: een blauwe. Oké, je ziet het niet op deze foto, maar geloof mij, hij is echt blauw. En daarnaast beweert de uploader ook nog eens dat het de eerste op Nederlands kenteken was. Nice.

UPDATE: Kentekenfanaat Jasper Verweij zette op een rijtje hoeveel RS’en er in totaal nou eigenlijk op Nederlandse platen staan. Zoals we zien lijkt er een duidelijke voorkeur te zijn voor de RS6 (249 registraties) boven de RS7 (1 registratie):

Audi RS op NL kenteken - via Jasper Verweij

Ook interessant!

  • Bruine Audi RS6 Avant
    Bruine Audi RS6 Avant is eindelijk weer cool
  • Video: Golf 3 vs Audi RS6
    Video: Golf 3 vs Audi RS6
  • Audi RS6 Woody
    Audi RS6 Woody stationwagon is pure hommage
  • YES! Er komt een elektrische Audi RS6

Nieuwste artikelen

  • Video: Mijn knipperlicht staat aan, DUS ik kom
  • Porsche pakt de beste Carrera op de juiste wijze aan
  • Nee maar! Keert de leukste hot hatch terug?
  • De PORSCHE 997.2 Turbo Cabrio van Dick heeft het ALLEMAAL #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

a6, Audi, avant, blauw, Gespot, grijs, kenteken, lijstjes, mat, quattro, rs6, wit, zwart

Vorig bericht: « Prijs Ferrari California T voor Nederland bekend
Volgend bericht: Schumacher geeft ’tekenen van bewustzijn’ »

Lees Interacties

Reacties

  1. Rob zegt

    4 april 2014 om 12:04

    Allemaal grijs of zwart….
    Wat is er gebeurt met het felrood en het knalblauw van de vorige RS6?

    Login om te reageren
    • robert110 zegt

      4 april 2014 om 12:31

      @Rob: knal blauw is niet meer leverbaar, alleen donker. Rood staat nog wel in de prijslijst.

      Login om te reageren
      • Rob zegt

        4 april 2014 om 12:41

        @robert110:
        Ah, oke. Toch jammer, ik vond dat blauw bijzonder fraai.

        Toch verrassend: de voorgaande RS6 was onopvallend en terughoudend vormgegeven en werd veel gekocht in een knallend kleurtje, de nieuwe RS6 is een stuk opvallender vormgegeven en er wordt massaal in grijstinten gekocht….

        Login om te reageren
    • fiatpalio zegt

      4 april 2014 om 13:56

      @Rob: helemaal mee eens! mijn eigen auto is rood en daar ben ik heel blij mee! zoizo is zwart bij zwart het probleem dat je ze later ziet aankomen…

      Login om te reageren
  2. lambolover95 zegt

    4 april 2014 om 12:05

    Lekkere Nederlandse kleuren. Neemt niet weg dat het monsters zijn.

    Login om te reageren
  3. glennie zegt

    4 april 2014 om 12:06

    Ze zijn allemaal precies hetzelfde uitgevoerd, op de witte na..

    Login om te reageren
  4. griffendahl zegt

    4 april 2014 om 12:07

    Kwam er laatst een tegen en op de foto’s zie je het ook… Dit ding schreeuwt om wat agressievere ET waardes, met name op de achteras, die verbrede spatborden met wielen die helemaal naar binnen vallen is zo’n afknapper bij een wagen als dit. Vooral een dom gezicht als je er recht achter rijdt.

    Login om te reageren
    • markjuhpro zegt

      4 april 2014 om 13:09

      @griffendahl: Ik hoop van harte dat je bredere banden bedoelt. Of eerst spacers, en dan een grotere et waarde. Maar om zomaar velgen met een andere et waarde te monteren is niet aan te raden.

      Login om te reageren
      • jack_abarth zegt

        4 april 2014 om 15:05

        @markjuhpro:

        Volgens mij geeft een hogere ET hetzelfde effect als spacers, zowel optisch als mechanisch (mbt belasting op de as)

        Login om te reageren
        • griffendahl zegt

          4 april 2014 om 17:01

          @jack_abarth: Spacers geeft het effect van een lagere ET waarde, niet van een hogere ET waarde.

          Login om te reageren
    • markjuhpro zegt

      4 april 2014 om 14:00

      @griffendahl: ET waarde veranderen is niet zo`n goed idee. Je kan bijv. Wel voor bredere banden gaan.

      Login om te reageren
      • griffendahl zegt

        4 april 2014 om 16:50

        @markjuhpro: Je kan een ET waarde rustig wat aanpassen zonder dat er brand is hoor, als je maar weet waar je mee bezig bent. Vaak doe je dat ook in combinatie met een bredere of andere velg. Ik had op mijn BMW bijvoorbeeld 9,5J ET45 achterop in plaats van 8,5J ET50, dat gaat echt prima, qua belasting geen enkel probleem (een M3 van hetzelfde type heeft 9,5J ET27 met dezelfde lagers) en met een bredere spoorbreedte neemt ook je tractie nog iets toe. Spoorbreedte veranderen is echt niet zo gevaarlijk en raar als jij daar stelt, maar zoals voor alle modificaties geldt is het gewoon belangrijk dat je weet waar je mee bezig bent en wat de gevolgen zijn. Als je dat weet kan er best veel…

        Login om te reageren
        • markjuhpro zegt

          4 april 2014 om 19:05

          @griffendahl: Spoorbreedte veranderen is inderdaad niet zo’n probleem. ET waarde is een heel ander verhaal als spoorbreedte, ik moet wel toegeven dat er vaak een paar opties zijn in het kiezen van ET waarde. een verandering van 5 mm is inderdaad geen probleem. Maar bij grotere getallen gaan waardes zoals sporing tijdens remmen en accelereren, drifthoek enz veranderen.
          Dat zal niet ten goede gaan van het rijgedrag.

          Login om te reageren
        • parker zegt

          5 april 2014 om 17:19

          @griffendahl: zucht… Natuurlijk heeft een 9.5j velg niet dezelfde ET waarde als een 8 of 8.5j velg…

          Login om te reageren
          • tupperware zegt

            5 april 2014 om 17:31

            @parker:
            Zucht, natuurlijk kan een 9,5J velg dezelfde Einpress Tiefe hebben als een 8J of 8,5J velg.
            ET heeft immers geen ruk met de breedte te maken.

            Login om te reageren
  5. coosbmw zegt

    4 april 2014 om 12:08

    Toch wel mooi zo’n Passat

    Login om te reageren
  6. sebasjuhh zegt

    4 april 2014 om 12:09

    Black on black. Sign me up!

    Login om te reageren
  7. berlinetta zegt

    4 april 2014 om 12:10

    Volgens mij is deze auto in de configurator ook alleen maar te krijgen in zwart, grijs of wit. Voor een ander kleurtje moet je je wenden tot Audi Exclusive.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      4 april 2014 om 12:17

      @berlinetta: Misanorood pareleffect staat ook in de standaard lijst. Die kleur zat ook op wagen op de persfoto’s. Echter de RS6 klant gaat graag voor het wolf in schaapskleren effect en kiest dus vaak dezelfde kleuren als de klanten van de A6 Avant 2.0 TDI.

      Login om te reageren
  8. Joel_D zegt

    4 april 2014 om 12:13

    Of toch liever een E63 S AMG? ;)

    Login om te reageren
    • mlbenz zegt

      4 april 2014 om 12:27

      @Joel_D: yes please!!

      Login om te reageren
    • super zegt

      4 april 2014 om 13:41

      @Joel_D:
      zo te zien kon er na het kopen van de auto niet echt een fatsoenlijk huis meer vanaf…

      Login om te reageren
      • Joel_D zegt

        4 april 2014 om 14:43

        @super: Eigenaar woont daar niet, maar was daar op visite. ;)

        Login om te reageren
      • golfgtig60rallye zegt

        4 april 2014 om 18:02

        @super: Een beetje rustig he, je ziet alleen de garage op de achtergrond…

        Login om te reageren
    • amglover zegt

      4 april 2014 om 16:30

      @Joel_D: fan van AMG maar de RS6 is tog wel echt dik

      Login om te reageren
  9. thierryvth zegt

    4 april 2014 om 12:16

    Het ging al mis door niet voor AMG te kiezen en daarna ging het mis met de kleur uitzoeken.
    1 voordeel, binnen no time staat hij ergens zwart uitgefikt nadat hij gebruikt is in een overval

    Login om te reageren
  10. berlinetta zegt

    4 april 2014 om 12:22

    Doe mij maar een XFR-S. Misschien wel minder snel en minder ‘goed’, maar dat zal me mijn reet roesten. Ik ben eigenlijk een BMW-fan en waar ik de 5-serie een topauto vind, vind ik de M5 een beetje tegenvallen. De E 63 AMG S is wel het indrukwekkendst van ze allemaal, maar een E-klasse vind ik afschuwelijk lelijk.

    Login om te reageren
    • MAB zegt

      4 april 2014 om 23:29

      @berlinetta: Vraag me af wat je tegenvalt aan de m5? (buiten het geluid om dan)

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        5 april 2014 om 12:20

        @MAB: Ik vind een normale 5-serie echt heel erg mooi. Het liefst zelfs nog zonder M-pakket. Een mooie, elegante auto. Bij de M5 mis ik een beetje die wauw-factor zoals de vorige M5 dat had. Ik vind de achterkant niet zo mooi. Hij is veel te zwaar. Ik zou het bijna zelfs geen echte M noemen. Het geluid daarentegen vind ik wel meevallen. Een RS6 klinkt niet beter. Een AMG na de introductie van de 5.5 ook niet meer echt.

        Login om te reageren
        • MAB zegt

          5 april 2014 om 12:58

          @berlinetta: Ik denk dat ik kan begrijpen wat je bedoeld maar ik heb juist de wauw factor bij deze m5 doordat ik dit model toch mooier vind dan de vorige maar dat is natuurlijk smaak. Over het gewicht is het niet anders dan met de rs6 en e63 amg S. Het scheelt 5 kg met de e63 S. Voor een lichtere auto moet je toch bij m3, rs4, c63 zijn.

          Login om te reageren
          • berlinetta zegt

            5 april 2014 om 13:46

            @MAB: Nee, die zijn ook veel te zwaar, maar die hebben wel 4WD. Hoe zwaar zou een M5 dan wel niet zijn als die ook 4WD had? (en dat gaat de opvolger ook wel optioneel krijgen denk ik). Misschien ligt het ook aan het feit dat je de M5 niet mooi kunt aankleden in de configurator van BMW. De velgen vind ik niks, de kleurtjes mogen wat spannender.

            Login om te reageren
  11. riddertevoet zegt

    4 april 2014 om 12:34

    Als je zoveel geld te besteden hebt dan is het wel schrijnond dat je uiteindelijk bij een grijze Audi station uitkomt.

    Login om te reageren
  12. dennisjuh95 zegt

    4 april 2014 om 12:41

    Gewoon helemaal zwart of sepang blauw maarja dat gaat niet…

    Login om te reageren
  13. mrrallycross zegt

    4 april 2014 om 12:43

    Er staat nog een donkerblauwe in veenendaal

    Login om te reageren
  14. kroon zegt

    4 april 2014 om 12:44

    Goh, wat een nieuws: een aantal overgewaardeerde VAG producten van proleten/patjepeeërs.

    Login om te reageren
    • parker zegt

      5 april 2014 om 17:20

      @kroon: Jaloers…!

      Login om te reageren
  15. Kvgorp zegt

    4 april 2014 om 12:48

    Gisteren stond er ook een naast me in de file bij Eindhoven ik moest gewoon 3 keer kijken voor ik door had dat het een RS6 was. Hij is toch best anoniem. Als je hem van de voor of achterkant ziet zie je het meteen met die brede wiel kassen. Ik weet het niet het is wel een bazen bak maar ik zou er niet voor kiezen.

    Login om te reageren
  16. jack_abarth zegt

    4 april 2014 om 12:56

    Gisteren ingehaald door een Veilside RX-7, is toch wel wat indrukwekkender dan ‘weer’ een RS6…

    Login om te reageren
  17. baasbas zegt

    4 april 2014 om 12:58

    Aan alle azijnzeikers: trek je op aan het feit dat ze gezamenlijk een dikke 3 ton aan BPM afgedragen hebben. Jeeeeeeej

    Login om te reageren
    • pvandissen1 zegt

      4 april 2014 om 18:42

      @baasbas: Lol als je een beetje slimme RS6’ert bent, dan importeer je zo’n ding met een paar duizend kilometers op de teller uit Duitsland.

      Zo’n actie scheelt je direct zo’n 30-40% BPM: http://www.automotiveimport.nl/import-nieuws/waarom-je-nieuwe-auto-kort-op-duits-kenteken-moet-staan

      Login om te reageren
  18. jvthof1983 zegt

    4 april 2014 om 12:58

    Toch opvallend hoe er gereageerd werd op de “optie” het woord “Quattro” in de grille, maar als ik deze dan allemaal zie hebben ze het allemaal haha

    Login om te reageren
  19. fiatsco zegt

    4 april 2014 om 13:02

    Ik reed er van de week achter 1 in Duitsland. Die had alle badges eraf gehaald en er TDI opgeplakt. Opzich geinig.
    Wat minder geinig is, is dat de wielkasten totaal niet worden opgevuld. Dat ziet er nogal lullig uit.

    Ik zou er niet in durven te rijden. Vind hem vooral erg schreeuwerig en daarmee een penisverlenger. Gelukkig heb ik die niet nodig en heb ik al helemaal niet het geld om er 1 te kopen.

    Login om te reageren
  20. ariedeuring zegt

    4 april 2014 om 13:11

    Ik mis de 9-TLP-99 nog !!!

    Login om te reageren
    • ronaldddvos zegt

      27 april 2014 om 02:57

      @ariedeuring: komt hij uit het hnoorden? Buurt van stadskanaal Groningen? Was eergisteren bij me zus haar gala… Staat tussen me spots$

      Login om te reageren
  21. beiersmeisje zegt

    4 april 2014 om 13:35

    En nog een http://www.autogespot.nl/audi-rs6-avant-c7-3/2014/03/30

    http://ag-spots-2014.o.auroraobjects.eu/2014/03/30/audi-rs6-avant-c7-c175430032014195449_4.jpg

    http://ag-spots-2014.o.auroraobjects.eu/2014/03/30/audi-rs6-avant-c7-c175430032014195449_5.jpg

    Lekker toch!?

    Login om te reageren
  22. krokant zegt

    4 april 2014 om 13:36

    Jeej allemaal dezelfde auto’s!

    Login om te reageren
  23. 850t5r zegt

    4 april 2014 om 13:37

    Doe maar een ur-quattro, veel te patserig allemaal dit…

    Login om te reageren
  24. jessetje zegt

    4 april 2014 om 14:16

    Mooi hoor!

    Login om te reageren
  25. maseratizzzzzzzz zegt

    4 april 2014 om 14:19

    De vorige generatie klonk al nergens naar en met deze werd het geluid nog erger, doe maar een AMG.

    Login om te reageren
  26. pureturkish1 zegt

    4 april 2014 om 15:01

    Tjah , weer de BMW of MB fans die het niet mooi vinden .
    Lekker verder dromen voordat je er nog ene ziet op het weg ;)

    Login om te reageren
  27. lexusfan zegt

    4 april 2014 om 15:04

    Er staat nog een witte op nl kenteken die mag er ook wel tussen staan.

    Login om te reageren
  28. Corrado16v zegt

    4 april 2014 om 15:19

    Toch wel een tijdje moeten wennen aan de nieuwe looks, maar ik kan het best waarderen, mits er een kleur op de velgen zit, en niet die afgrijselijke zwarte tinten. Is dat niet een beetje geweest, het oogt behoorlijk goedkoop. Ook, wat vrolijke kleuren zou ze niet misstaan. Al snap ik dat als je een paar ton aan aan auto uitgeeft, je het liefst voorzichtig ben met de kleur. Om er later geen spijt van te krijgen. Maar het wagenpark in Nederland is al zo grijs, als je dan iets heb om mee op te vallen, doe het dan goed.

    Login om te reageren
  29. jasperverweij zegt

    4 april 2014 om 15:22

    Ik heb mijn datadoos geopend en analyse gemaakt van alle RS-en die in Nederland momenteel geregistreerd staan:

    http://blog.kenteken.tv/2014/04/04/nederlandse-audi-rs-cijferanalyse/

    Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      4 april 2014 om 17:49

      @jasperverweij: nice!

      Login om te reageren
  30. 2metertje zegt

    4 april 2014 om 15:26

    Deze kwam ik ook nog tegen:
    http://www.autojunk.nl/2014/04/audi-rs6-151

    Login om te reageren
  31. baasbas zegt

    4 april 2014 om 15:27

    @Corrado16v: een grijze kopen en dan vervolgens laten wrappen? Goed voor de marktwaarde én de lak.

    Login om te reageren
    • Corrado16v zegt

      4 april 2014 om 19:35

      @baasbas: Misanorood en Estorilblauw zitten in het modellengamma, dus wrappen is niet nodig. En ja, ik had inderdaad ook liever wat meer kleur in het modellengamma gezien.

      Login om te reageren
  32. knipperlichtje zegt

    4 april 2014 om 16:47

    Die matgrijze lak is dik 6000 euro, dan hou ik wel 2000 in m’n zak en vraag ik aan de heren van Audi Exclusive of ze ‘m sepangblauw willen spuiten. Op zo’n dure auto wil ik een kleur die ik zelf mooi vind, niet die van het demomodel.

    Login om te reageren
  33. thomcarspotter zegt

    4 april 2014 om 17:48

    Enorm saaie kleuren.

    Login om te reageren
  34. woutertjee zegt

    4 april 2014 om 17:54

    ik heb de Rs6 2-SKF-46 ook gespot op Gorinchem met betere foto’s :P

    Login om te reageren
  35. Tommy2 zegt

    4 april 2014 om 18:02

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  36. E34M5Touring zegt

    4 april 2014 om 18:23

    Zo’n auto in die kleur heeft net zo veel zin als een zwart veiligheidshesje. Je wilt wel opvallen, maar eigenlijk ook weer niet….

    Login om te reageren
  37. victor777 zegt

    4 april 2014 om 18:37

    Dit is pas een fantastische kleur op de RS6, tenminste niet zo’n saaie grijze of zwarte kleur(mooi maar zo standaard!)

    http://www.autojunk.nl/2014/04/blauwe-rs6-zeer-mooie-kleur

    Login om te reageren
  38. jrmpower24 zegt

    4 april 2014 om 20:28

    Dikke wagens maar wat klinkt de nieuwe RS6 slecht zeg. Doe mij maar een M5 F10.

    Login om te reageren
    • 2cool4school zegt

      4 april 2014 om 22:08

      @jrmpower24: sarcastisch? Rs6 sound vs f10 en dan zeggen dat de f10 beter klinkt..? Ik betwijfel of je ze daadwerkelijk goed gehoord hebt.. Of misschien is er iets met je oren?

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        5 april 2014 om 15:06

        @2cool4school: Ik ben het met hem eens hoor. De M5 klinkt niet geweldig, maar de RS6 klinkt nou ook niet veel beter. Alleen de AMG klinkt nog enigszins gaaf.

        Login om te reageren
  39. paulaner zegt

    4 april 2014 om 22:55

    Koop zo’n wagen toch eens in mooi rood of blauw. Afschrijven doet ie toch wel!

    Login om te reageren
  40. MAB zegt

    4 april 2014 om 23:30

    nou nou nou dit zijn echt niet de dikste 15, heb er ook wel een paar gezien met een mooi kleurtje.

    Login om te reageren
  41. lexusfan zegt

    4 april 2014 om 23:32

    Er staat nu een 2de rs7 op nl kenteken geen 1!

    Login om te reageren
  42. bmwe46csl zegt

    5 april 2014 om 05:01

    Ik heb er ook al een gespot, staat er niet tussen

    Login om te reageren
  43. wolfssjrd zegt

    5 april 2014 om 13:37

    http://www.autojunk.nl/2014/02/audi-rs6-avant-c7-11 zijn jullie deze vergeten? Geweldig kleurtje!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North