• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche Cayman in de puinpoeier na ruzie met BMW-rijder

Auteur: jaapiyo, gepost 9 maart 2017 om 18:05 – 86 Reacties

Cayman-ouch


GTA-taferelen op de A15 bij Alblasserdam zojuist. Een Cayman raakte daar ernstig beschadigd na een vermeend opzettelijk tikkie van een BMW-bestuurder. De laatste maakte zich snel uit de voeten…

Een zwarte Porsche Cayman heeft vanmiddag flinke schade opgelopen. Een en ander is volgens Alblasserdamsnieuws het gevolg van een verkeersruzie. De bestuurder van de Porsche werd naar eigen zeggen rechts ingehaald door de BMW-bestuurder en vervolgens moedwillig aangereden.

Op het moment van het duwtje begaf de man zich net in de Noordtunnel. Als gevolg van de klap botste de bestuurder tegen de wand van deze steenklomp aan. De gevolgen hiervan zijn duidelijk te zien op de foto’s. De BMW-boef wachtte de gevolgen niet af, noch keek hij of de bestuurder van de Porsche nog bewoog. In plaats daarvan scheurde hij er snel vandoor.

Cayman-zwart

De politie is dan ook naarstig op zoek naar getuigen van het voorval. Ook eventuele dashcambeelden zijn welkom. Mocht je iets gezien hebben kan je even bellen met 0900-TUIG.

Bedankt Roy en Arno voor de tips!
Image-Credits: kapotte Cayman via VID, Berging A.Barendregt en Politie Alblasserdam.

Ook interessant!

  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder
  • Cayman GT4 crasht hard in Enschede
  • Waarom de Porsche Cayman GT4 knaak remt
  • toekomst Porsche 718
    Toekomst Porsche 718 bekendgemaakt

Nieuwste artikelen

  • Deze F430 op Marktplaats is extreem duur (met een reden)
  • Video: 10x top of flop van de elektrische Porsche Macan
  • Koop de BMW M4 CSL die crashte in Uden
  • Kijk, de échte Smart komt terug
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, cayman, Porsche, ruzie, schade, zwart

Vorig bericht: « Het mysterie van dit groene lampje op de Williams van Stroll
Volgend bericht: F1 testdag zeven: Daniel voert km-stand van Max’ RB13 op »

Lees Interacties

Reacties

  1. mercedesclk350 zegt

    9 maart 2017 om 18:08

    BMW rijder of niet, dit is gewoon niet netjes. Zonde van de Porsche, hopelijk dat hij nog wat aan de verzekering heeft.

    Login om te reageren
    • stfu zegt

      9 maart 2017 om 18:59

      @mercedesclk350: merk maakt niet uit natuurlijk, en niet netjes is wat soft onschreven.

      Login om te reageren
      • mercedesclk350 zegt

        9 maart 2017 om 19:01

        @stfu: vind ik niet. Als de Porsche deels oorzaak is dan is doorrijden niet netjes, maar vanuit het oogpunt van “bepaald Vaderlands volk” redelijk begrijpelijk. Ben ik het niet mee eens maar dat gebeurt nou eenmaal.

        Login om te reageren
        • desjonnies zegt

          9 maart 2017 om 19:17

          @mercedesclk350:
          Zeker in de tachtiger jaren geboren ?

          Login om te reageren
          • mercedesclk350 zegt

            9 maart 2017 om 19:22

            @desjonnies: valt het te merken?

            Login om te reageren
    • jackass266 zegt

      9 maart 2017 om 19:01

      @mercedesclk350: NIET NETJES?! Man dit is poging tot doodslag?

      Login om te reageren
      • mercedesclk350 zegt

        9 maart 2017 om 19:05

        @jackass266: nou nou overdrijven is ook een vak. Zelfs Porsche maakt tegenwoordig veilige auto’s, en als ik moest oordelen is deze Cayman nog te herstellen. De eigenaar zal ongedeerd zijn.
        Bovendien weten we dus niet of deze actie eenzijdig van de BMW bestuurder was, kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat zo is.

        Login om te reageren
        • crackdavid zegt

          9 maart 2017 om 19:29

          @mercedesclk350: Kan toch best poging tot doodslag zijn hoor, als ze kunnen bewijzen dat het zo is gegaan. Kreeg die Audi A8 bestuurder van laatst ook aan zijn broek. Of het slachtoffer in een veilige auto reed is totaal niet relevant.

          Login om te reageren
          • mercedesclk350 zegt

            9 maart 2017 om 19:40

            @crackdavid: @bmwfreak038:
            “als het zo is gegaan”
            “als mijn vader bij mijn geboorte een BMW had gehad was ik nu BMW rijder”
            “als” doet er niet toe. Zonder bewijs hebben we of een voortvluchtige schuldige of een leugentje om bestwil. Pas oordelen als er bewijs is. Ik druk mezelf mild uit omdat ik totaal geen idee heb wat hier is gebeurd. Als jullie info hebben die als hard bewijs dient, kan ik er een oordeel over vormen.

            Login om te reageren
            • bmwfreak038 zegt

              9 maart 2017 om 19:48

              @mercedesclk350: verkeersruzie, het doet er niet toe beide zijn fout, maar je gaat niet iemand van de weg douwen.

              Login om te reageren
          • meritocraat zegt

            9 maart 2017 om 19:56

            @crackdavid: die A8 bestuurder is allang geen poging tot doodslag meer. Dat klagende mannetje bleek wat op zijn kerfstok te hebben en deed absoluut niet netjes. Dat stond echter niet op dashcam beeld maar is door een getuige wel gemeld. Rijbewijs is ook ingenomen.

            Login om te reageren
            • poes zegt

              9 maart 2017 om 21:49

              @meritocraat: dan vraag ik mij af waarom het geen poging tot doodslag meer is. Enkel handelen uit noodweer zou hem kunnen redden. Hij reed toch echt iemand moedwillig de weg af. En eigen rechtertje spelen wordt over het algemeen niet echt beloond.

              Login om te reageren
            • Onehp zegt

              10 maart 2017 om 07:56

              @meritocraat: graag een link waar men over de nasleep kan lezen, effe googelen leverde niks op. Dank je.

              Login om te reageren
              • londoncars zegt

                10 maart 2017 om 11:30

                @Onehp: RT

              • Onehp zegt

                10 maart 2017 om 11:48

                @londoncars: sorry weet niet waarop je doelt.
                https://nl.m.wikipedia.org/wiki/RT

        • bmwfreak038 zegt

          9 maart 2017 om 19:30

          @mercedesclk350: hij heeft gelijk opzettelijk een aanrijding veroorzaken is zeker strafbaar daar hoef je geen advocaat voor te wezen.

          Login om te reageren
        • poes zegt

          9 maart 2017 om 21:47

          @mercedesclk350: en of dit poging tot doodslag is!

          Iemand moedwillig de controle over zijn voertuig laten verliezen op hoge snelheid (want snelweg). Hoe wil je dat anders omschrijven?

          Verder is de verdachte moedwillig doorgereden bij een ongeval. Ook daar is de rechter niet zo’n fan van.

          Oftewel, als het relaas van de Porsche bestuurder klopt, dan heeft de BMW rijder een bijzonder groot probleem.

          Login om te reageren
    • slickrick zegt

      9 maart 2017 om 20:17

      @mercedesclk350: Feit is dat er geen enkele feit bekend is op dit moment….. alleen verhaaltjes. Dus om te speculeren wie wat gedaan heeft is ook totaal zinloos. Misschien was het poging tot doodslag, misschien was het zijn eigen schuld…..maar ja iedereen heeft een mening zonder feitjes

      Login om te reageren
      • mercedesclk350 zegt

        9 maart 2017 om 23:07

        @slickrick: Precies. Hou de oordelen voor je totdat er iets bewezen is.

        Login om te reageren
    • ericd zegt

      12 maart 2017 om 09:35

      @mercedesclk350: Zeg, beste autoriteiten… jullie gaan me toch niet vertellen dat de camera’s in de tunnel geen uitsluitsel kunnen bieden t.a.v. de identiteit van de dader (kenteken)??….

      Login om te reageren
  2. bisazza zegt

    9 maart 2017 om 18:10

    En de heer in de Porsche heeft helemaal niets gedaan? Rechtvaardigt overigens nooit om iemand aan te rijden natuurlijk… maar ’there are always two sides of a story’

    Login om te reageren
    • baklava zegt

      9 maart 2017 om 18:15

      @bisazza:

      True, maar dan nog doe je dit niet.

      Login om te reageren
      • blo3to3t zegt

        9 maart 2017 om 18:17

        @baklava: precies, zonde dit

        Login om te reageren
        • karhengst zegt

          9 maart 2017 om 18:22

          @blo3to3t: het is maar blik en slechts een Cayman, geen cultuurhistorisch erfgoed op wielen.

          Login om te reageren
          • dutchoutlaw zegt

            9 maart 2017 om 18:28

            @karhengst: Troll

            Login om te reageren
          • mercedesclk350 zegt

            9 maart 2017 om 18:29

            @karhengst: Al was het een Polo, als het verhaal van de Porsche rijder klopt dan los je het op, en rij je niet door. Caymans zijn ook niet gratis, integendeel.

            Login om te reageren
            • peug206 zegt

              9 maart 2017 om 18:38

              @mercedesclk350: als het inderdaad opzettelijk aantikken was van de bmw rijder wel. Maar wie zegt dat de cayman niet ff ging brakechecken op het moment dat de bmw achter hem invoegt?

              Login om te reageren
              • rufctr01 zegt

                9 maart 2017 om 18:55

                @peug206: insinuaties, wat als etc….
                Het is niet bewezen, het tikje is zo bewezen, er zit waarschijnlijk ook verf van de bmw op de porsche. Al waren het 2 Audi’s of 2 Opels, zoiets doe je niet. En doorrijden na een ongeval al helemaal niet.

              • peug206 zegt

                9 maart 2017 om 19:02

                @rufctr01: wat ik probeer duidelijk te maken is dat het misschien wel de porsche rijder is die begonnen is. Dat de bmw rijder daar dan in doorzet is idioot. Volledig eens, maar zolang er geen beelden vanaf het begin zijn zou ik niet 1 van de partijen nu al de schuld geven.

              • mercedesclk350 zegt

                9 maart 2017 om 19:06

                @peug206: al begon de Porsche, doorrijden in zo’n situatie doe je niet.

              • fj272 zegt

                9 maart 2017 om 19:18

                @mercedesclk350: Nee ik zou zeker stoppen als de Porscherijder de aanstichter was geweest.. dan zou ik hem op nog eens een stevige schop onder z’n ballen geven.. ??
                Nee zonder gekheid.. de weggebruikers zouden gewoon wat toleranter moeten zijn.. en niet steeds iemand anders gedrag moeten willen verbeteren.. want daardoor krijg je dit soort situaties..

              • mercedesclk350 zegt

                9 maart 2017 om 19:24

                @fj272: als je het mij vraagt is hier één van de twee volgende scenario’s gebeurd:
                1. BMW krijgt geen ruimte, duwt Porsche eraf, weet dat hij schuldig is, heeft geen zin in papierwerk, rijdt door.
                2. Porsche maakt BMW opgefokt, BMW reageert maar Porsche rijdt zichzelf eraf, heeft goed verhaal nodig voor het verzekeringswerk.

              • mercedesclk350 zegt

                9 maart 2017 om 19:27

                @mercedesclk350: pauze tussendoor want ik moest even het artikel grondig lezen.
                Ik lees namelijk nergens dat de BMW fysiek tegen de Porsche aan heeft gezeten. Misschien is dat dus niet gebeurd. En geen getuigen; we gaan uit van een verhaal van een geschrokken Porsche rijder. En wie zegt dat dat alles waar is.

              • mashell zegt

                9 maart 2017 om 19:40

                @mercedesclk350: lees het artikel nog eens. De woorden “tikkie” en “duwtje” wijzen op fysiek contact.

              • mercedesclk350 zegt

                9 maart 2017 om 20:11

                @mashell: wijs mij er even op waar bevestigd met hard bewijs is dat dit “tikkie en duwtje” is uitgedeeld?

              • poes zegt

                9 maart 2017 om 21:52

                @peug206: het “beginnen” van de Porsche kan nooit als verzachtende omstandigheid worden gezien.

                Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden. Al zit iemand je te irriteren, dan is het nog altijd niet geoorloofd om iemand van de weg te rijden.

                Als de Porsche ook fout zat, dan zal ook jij bestraft worden. Maar dat is een ander verhaal.

            • karhengst zegt

              9 maart 2017 om 19:46

              @mercedesclk350: Misschien begrijpen we elkaar niet helemaal? Aangezien we niet op bijbelblog zitten neem ik aan dat “zonde” zich op de schade aan de Cayman betreft, niet op eventuele zondigende handelingen van de BMW rijder.

              Login om te reageren
              • mercedesclk350 zegt

                9 maart 2017 om 20:12

                @karhengst: “het is maar een Cayman” dus pas als de auto een bepaalde waarde heeft is het netjes om te stoppen en het op te lossen? Dat is wat ik begrijp.

  3. lekkerlinksrijden zegt

    9 maart 2017 om 18:11

    Poging tot doodslag ten laste leggen. Als het idd zo is gegaan. Oh ja, wel even vinden uiteraard

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      9 maart 2017 om 19:36

      @lekkerlinksrijden: want autoschade is gelijk aan doodslag? En kom nou niet aan met wat er wel niet had kunnen gebeuren (de Cayman had wel door de brosse tunnelwand kunnen boren waardoor deze in een minuut volliep en er 100 mensen in de tunnel verdronken waren…). Voor wat er had kunnen gebeuren hebben we Olaf Mol, voor wat er werkelijk gebeurd is daar hebben we rechters voor.

      Login om te reageren
      • kliniclown zegt

        9 maart 2017 om 19:55

        @mashell: daarom heet het ook poging tot. Was hij wel omgekomen dan heette het gewoon doodslag en niet poging tot doodslag met een succesvolle uitkomst. Overigens was ik niet aanwezig tijdens dit akkevietje, dus geen idee wie er begonnen is. Doorrijden na een ongeval is overigens sowieso strafbaar, dus daar zit de bmw rijder (als hij hem geraakt heeft) sowieso fout.

        Login om te reageren
        • peug206 zegt

          9 maart 2017 om 19:57

          @kliniclown: mag zich nog tot morgenmiddag melden zonder aantekening..

          Login om te reageren
          • kliniclown zegt

            9 maart 2017 om 20:03

            @peug206: Dat is waar. Is het alleen moreel gezien niet zo netjes. Maar wie weet had hij een goede reden om door te rijden…

            Login om te reageren
  4. Teerdz zegt

    9 maart 2017 om 18:14

    Hebben ze daar niet gewoon camera’s hangen bij zo’n tunnel?

    Login om te reageren
    • ruffie zegt

      9 maart 2017 om 18:17

      @teerdz: dacht hetzelfde, en vaker bij dit soort berichten. Zoveel camera’s die er langs de wegen hangen en vooral bij tunnels…

      Login om te reageren
    • blo3to3t zegt

      9 maart 2017 om 18:17

      @teerdz: jazeker, hangt er vol mee.

      Login om te reageren
    • E550 zegt

      9 maart 2017 om 18:29

      @teerdz: beelden worden niet opgeslagen.

      Login om te reageren
      • stfu zegt

        9 maart 2017 om 18:59

        @e550: precies. Ivm privacy enzo

        Login om te reageren
        • lekkaah zegt

          9 maart 2017 om 20:22

          @stfu: @e550: dat denken jullie ja :’)

          Login om te reageren
        • maurits123 zegt

          9 maart 2017 om 21:43

          @stfu: Volgens de wet is 96 uur opname toegestaan. Dit wordt op veel RWS objecten toegepast.

          Login om te reageren
  5. martijn1994 zegt

    9 maart 2017 om 18:19

    Heb nog niet vaak gezien dat de spaken van de velg zo afbreken

    Login om te reageren
  6. misterdrogba zegt

    9 maart 2017 om 18:20

    Abnormaal hoeveel mensen er echt opgefokt in het verkeer zitten. Kalmeer toch wat allemaal…

    Dat meneer Porsche niet snel genoeg reed, kan zijn. Je haalt hem rechts in, Prima. Maar waarom ook nog een tik geven? Pff, onverstaanbaar dit.

    Waarschijnlijk heeft de BMW-rijder ook wel een deukje en krasje, schadebedrijven ook op de hoogte stellen voor het geval dat.

    Login om te reageren
    • blo3to3t zegt

      9 maart 2017 om 18:23

      @misterdrogba: zo zwartwit zal het niet gegaan zijn, kan zo maar zijn dat de Porsche rijder het niet kon hebben dat de BMW rechts inhaalde en probeerde het gat dicht te rijden, BMW duwt toch door en voila.. je heb zoiets als dit.. dit zou een plausibel scenario kunnen zijn toch ?

      Login om te reageren
      • misterdrogba zegt

        9 maart 2017 om 18:25

        @blo3to3t: zeer zeker! Hopelijk wat werkende camera’s in de buurt. Die het kunnen uitklaren.

        Login om te reageren
      • peug206 zegt

        9 maart 2017 om 18:41

        @blo3to3t: heb ik al eens zien gebeuren, wel een vangrail maar vergelijkbare schade..

        Login om te reageren
  7. lincoln zegt

    9 maart 2017 om 18:29

    LOL ..
    Die bak hangt vol camera’s ..

    Login om te reageren
  8. hfdude zegt

    9 maart 2017 om 18:33

    Moet je maar rechts blijven. Eigen schuld. Pannenkoek

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      9 maart 2017 om 18:37

      @hfdude: Alhoewel ik een hekel heb aan linksplakkers is dit wel wat te kortzichtig. Als ik het goed heb splitst de baan zich ook vrij snel na waar dit ongeluk heeft plaatsgevonden. Kan er naast zitten though, kom er niet heel vaak.

      Login om te reageren
    • Onehp zegt

      10 maart 2017 om 08:07

      @hfdude: inderdaad kort door de bocht letterlijk, sommige idioten verwachten dat je als een wedstrijdrijder in 0,2s op 5cm van de ingehaalde auto weer invoegt, nul geduld. Nee, je voegt op een veilige afstand terug in, liefst 2s voor de ingehaalde auto, dat is aan 70km/h 20m verder. Uiteraard heb je eerder al met je richtingaanwijzer aangeduid dat je van plan bent netjes opzij te gaan, niet 1 knipper maar drie, dan is er geen probleem en kan diegene achter je al wat snelheid maken indien ze niet op 0,5m in je kont plakken tenminste – voordat iemand hier gaat beweren dat 20m teveel is.
      Een idioot en wegpiraat heeft veel minder plaats nodig uiteraard om rechts in te halen.

      Login om te reageren
  9. w0o0dy zegt

    9 maart 2017 om 18:35

    Was het toevallig een blauwe 5 serie touring e34 of e39 (of zelfs e61)? Heb er vd week een als een totaalmalloot over de A12 zien vliegen bij Utrecht. Die had al behoorlijk wat schade…

    Login om te reageren
    • thomasthomas zegt

      9 maart 2017 om 18:40

      @w0o0dy: kun jij die 3 modellen niet uit elkaar houden?

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        9 maart 2017 om 18:42

        @thomasthomas: ik moest de afrit het hebben en dir 5 touring kwam toen op baan 3 of 4 voorbij vliegen …. kon dus niet uitgebreid kijken.

        Login om te reageren
    • granlusso zegt

      9 maart 2017 om 18:40

      @w0o0dy: Haha, dan reed ie wel heel hard als je twijfelt tussen een E34, E39 of E61.

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        9 maart 2017 om 18:44

        @granlusso: precies dat. Ik 80/90 hij denk ik rond 150

        Login om te reageren
        • thomasthomas zegt

          9 maart 2017 om 18:58

          @w0o0dy: al rij ik 300 dan zie ik het nog binnen een seconde.

          Login om te reageren
          • stfu zegt

            9 maart 2017 om 19:00

            @thomasthomas: stoer

            Login om te reageren
          • fijnkonijn zegt

            9 maart 2017 om 19:30

            @thomasthomas: zoweee stoemadoer man. Mag ik je aanraken?

            Login om te reageren
        • meritocraat zegt

          9 maart 2017 om 19:58

          @w0o0dy: dat is niet hard. Zelfs met 250 zijn die vormen te onderscheiden.

          Login om te reageren
          • granlusso zegt

            10 maart 2017 om 00:22

            @meritocraat: Ja, maar als je het vanuit je ooghoek ziet is het lastiger, zelfs als echte kenner kan ik dat zeggen ;)

            Login om te reageren
    • futse zegt

      9 maart 2017 om 19:12

      @w0o0dy: die 3 modellen hou je niet elkaar, maar je bent wel zeker dat het een 5-serie was…?

      Login om te reageren
  10. sracert zegt

    9 maart 2017 om 18:50

    Handhaving?, waar is die dan?. Dit tuig kom je dagelijks tegen.

    Login om te reageren
  11. Rick-dos zegt

    9 maart 2017 om 18:55

    Dus dat voelde ik net op mijn achterbumper…

    Ach ja….BIER!

    Login om te reageren
  12. utregcity zegt

    9 maart 2017 om 18:58

    Deze mannetjes (m/v) hebben m.i. gewoon wat te compenseren met hun opgefokte gedrag. Je bent niet alleen op de weg, denk daar maar eens over na. Ga anders lekker naar Zandvoort of Assen om af te reageren. Wel jammer van die Gayman.

    Login om te reageren
  13. 87sandyd zegt

    9 maart 2017 om 19:16

    Echt super volwassen dit ook, wat er ook vooraf gebeurd is. Het was trouwens geloofwaardiger geweest als de Porsche-rijder boos was omdat de BMW-rijder zijn richtingaanwijzers niet gebruikte.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      9 maart 2017 om 19:32

      @87sandyd: weet jij wel wat richtingaanwijzers kosten bij BMW?

      Login om te reageren
  14. desjonnies zegt

    9 maart 2017 om 19:19

    Je kunt iedere dag wel een keer of vier, vijf matten als je wilt.
    Komt door Jesse Klaver!

    Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      9 maart 2017 om 21:52

      @desjonnies:
      Hoho, ‘Yasser F. Klaver”, hè ! :-)

      OT : je bent wel een volstrekte dorpsmalloot als je een medeweggebruiker op een snelweg aantikt omdat-ie je in de weg zit. Zo iemand mag z’n/haar rijbewijs inleveren. Voorgoed.

      Login om te reageren
  15. banaan7 zegt

    9 maart 2017 om 22:09

    Kijk mij in mn bmw..
    *komt een porsche aan*
    Shit, ik heb niet meer de coolste auto..
    *sloopt de achterkant van de porsche*

    -puberfantasie

    Login om te reageren
  16. tarquesh zegt

    9 maart 2017 om 22:55

    Wie weet meld de BMW rijder zich nog bij de politie.

    Hoe aso ook, iemand kan spijt krijgen.

    En tegenwoordig hangen overal camera’s, maar blijkbaar niet op de A15.

    Login om te reageren
  17. bmwzcsi zegt

    9 maart 2017 om 22:56

    En wie zegt dat deze bestuurder daadwerkelijk is aangetikt? Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand door onbezonnen rijgedrag zijn auto in elkaar joekelt en als de dood is dat de verzekering niet betaalt, dat er van alles omheen verzonnen wordt… eerst maar eens afwachten

    Login om te reageren
  18. nijhofp zegt

    10 maart 2017 om 08:14

    Het telefoonnummer van de BMW bestuurder is dus al wel bekend 0900-TUIG ;))

    Login om te reageren
  19. viggen93 zegt

    10 maart 2017 om 09:34

    Absoluut een bestuurder in de BMW met het intellect van een kasplant. Opsporen, alle kosten laten vergoeden en rijbewijs en rijbevoegdheid voor het leven intrekken.

    Login om te reageren
  20. ruud1954 zegt

    10 maart 2017 om 09:42

    Praktisch zinloos artikel. Leidt alleen maar tot speculaties, vooringenomen standpunten, theorieën, over en weer beschuldigingen, etc etc. Twee mensen hebben wellicht tijdens het rijden ruziemet elkaar gekregen. Gebeurt denk ik elke minuut van de dag ergens in Nederland of elke seconde ergens in de wereld, whatever. En aleen maar omdat er ’n BMW en een Porsche bij betrokken zijn haalt het het nieuws. Dat op zich getuigt al van teveel vooringenomenheid (dan zullen die twee wel willen hebben laten zien wie de snelste of wie het meeste rechter op een plekje op de weg heeft of iets dergelijks).

    Login om te reageren
  21. 3246cm252kw zegt

    10 maart 2017 om 10:40

    We weten toch niet wat er vooraf is gegaan. Goed of niet ik zou ook niet stoppen als er een debiel rijdt die je wel van de weg moet rijden om van hem af te komen. Jaaaaaa als ik het zo zeg is het opeens anders… dus laten ze het eerst maar eens echt goed uitpluizen.

    Login om te reageren
  22. crashingduke zegt

    10 maart 2017 om 13:12

    Ik heb ooit van Rijkswaterstaat begrepen, dat zij geen opnames bewaren ter bescherming van hun personeel. Lang geleden is er in een weiland naast de A4 een opstootje geweest tussen Feijenoord en Ajax aanhangers en daarbij is iemand omgekomen. Dit is gezien en vastgelegd door een medewerker van Rijkswaterstaat en deze is ook opgetreden als getuige tijdens de rechtszaak. Echter heeft de advocaat van de verdachte de medewerker dusdanig onder vuur genomen, dat Rijkswaterstaat besloten heeft geen opnames meer te maken en niet meer personeel te laten getuigen.

    Login om te reageren
  23. mrrallycross zegt

    10 maart 2017 om 13:57

    In een tunnel hangen toch altijd camera’s? Dan kan je zo achter het kenteken komen

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North