• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

AC Schnitzer BMW M135i doet het met 360 pk [updated]

Auteur: Alwood, gepost 28 november 2012 om 18:40 – 27 Reacties

Afbeelding AC Schnitzer BMW M135i doet het met 360 pk [updated]Afbeelding AC Schnitzer BMW M135i doet het met 360 pk [updated]Afbeelding AC Schnitzer BMW M135i doet het met 360 pk [updated]Afbeelding AC Schnitzer BMW M135i doet het met 360 pk [updated]Afbeelding AC Schnitzer BMW M135i doet het met 360 pk [updated]Afbeelding AC Schnitzer BMW M135i doet het met 360 pk [updated]Afbeelding AC Schnitzer BMW M135i doet het met 360 pk [updated]Afbeelding AC Schnitzer BMW M135i doet het met 360 pk [updated]

AC Schnitzer UBEREINSER
Subtiliteit, daar hoef je bij AC Schnitzer niet voor aan te kloppen. Daarentegen hebben ze de BMW 1 Serie vrij mild bewerkt.

Dikke schnitzel-velgen, iets te veel spoiler, een spetterende kleur en vreemde uitlaatjes. Voor BMW 1 Serie-rijders die om aandacht verlegen zitten maar vooral ook vrolijke tuning in een wereld van heel veel grijs, zwart en wit. Met enige regelmaat laat AC Schnitzer de kleur altijd graag terugkeren in haar tuning.

ACS heeft laat in het bijzonder haar licht schijnen op de BMW M135i (360pk/520Nm) maar kan iedere 1 Serie afleveren in boven- en onderstaande uitdossing. Voor de verschillende diesel- en benzine-motoren is hebben ze ook motortuning liggen.

BMW 1 Serie F20/21 tuning

116i van 136 pk naar 170 pk
118i van 170 pk naar 204 pk
118d van 143 pk naar 171 pk
120d van 184 pk naar 218 pk
M135i van 320 pk naar 360 pk

Naast de ongetwijfeld nuttige motortuning. AC Schnitzer zegt zelf dat ze met extra pk’s minder CO2’s uitstoten, de auto minder verbruikt, enzovoort. Geloof wat je wil. Eenmaal ‘gechipt’ leggen ze desgewenst je 1 Serie wat dichter op de weg, monteren ze een nieuwe uitlaat, velgen en spoilers. BMW M Performance is er niks bij. Het grootste leverbaar op de 1 Serie: 20″ x 8,5J met 235/30 rubber. Gecombineerd met de schnitzel-vering trillen je vullingen er gegarandeerd uit.

UPDATE: met gallery en grafiek.
Dyno AC Schnitzer M135i

Ook interessant!

  • Standaard BMW 5 Serie krijgt M5 power van AC Schnitzer
  • Pimp je BMW leasebak met een AC Schnitzer stuur
    Pimp je BMW leasebak met een AC Schnitzer stuur
  • AC Schnitzer tilt de M440i naar 420 pk
  • Dit is NIET de krachtigste BMW 3-Serie ooit

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

1-serie, ac-schnitzer, BMW, essen-2012, f20, m135i, rood, tuning

Vorig bericht: « Manhart MH5 S Biturbo, 646 pk carbonfiber BMW M5
Volgend bericht: Eindelijk zee van snelladers langs de snelweg #Groen7 »

Lees Interacties

Reacties

  1. norge zegt

    28 november 2012 om 18:42

    Als je niet mooi bent moet je maar snel zijn is zeker de achterliggende gedachte?

    Login om te reageren
    • mightymike zegt

      28 november 2012 om 22:19

      @norge: idd zeg want hij is godver echt lelijk zeg

      Login om te reageren
    • voytekbe zegt

      29 november 2012 om 15:51

      @norge: Je Hyundai is geen van beiden, hoe moet jij je dan niet voelen?

      Login om te reageren
  2. jrk68 zegt

    28 november 2012 om 18:44

    Lijkt me een heerlijke hatch en ja ik prefereer dat boven “looks”, maar er zijn grenzen aan hoe lelijk ik kan trekken….

    Login om te reageren
  3. Corrado16v zegt

    28 november 2012 om 18:45

    Wat een monster!! En dat bedoel ik niet positief….

    Login om te reageren
  4. gerwinw zegt

    28 november 2012 om 18:46

    Mweh, ze hadden beter wat met de buitenkant kunnen doen.

    Maar aan de andere kant: zo’n Schnitzer-getunede 1-serie is wat sneller uit je gezichtsveld. Das wel fijn.

    Login om te reageren
  5. mannetje zegt

    28 november 2012 om 18:47

    Met een beetje fantasie heeft ie eigenlijk ook best de kleur van een schnitzel.

    Login om te reageren
  6. Hupke zegt

    28 november 2012 om 18:52

    Ik sluit me aan bij de meerderheid, waarschijnlijk een hele leuke wagen, redelijk handig maar afschuwelijk lelijk.

    Login om te reageren
  7. voytekbe zegt

    28 november 2012 om 18:58

    Ik zou er best graag eens mee rijden met de standaard M135i en zien hoe die zich verhoudt tov een echte M. Van de 1M was ik best onder de indruk, die stuurde enorm fijn hoewel hij snel over de ‘grens’ ging. Grippen en dan kon die ineens alles verliezen van tractie terwijl je bij de M3 toch veel beter voelt wat er aan de hand is.

    De gewone 1-serie heb ik nooit erg mooi gevonden (hoewel de coupé wel wat had, vooral mooie achterkant) maar niemand kan ontkennen dat ze veruit de beste handling hadden van hun segment. Nu enkel nog een A-klasse AMG?

    Login om te reageren
  8. meneersander zegt

    28 november 2012 om 19:22

    Geen vermogens winst voor de 114i? Daar rijdt heel leasert Nederland in…

    Login om te reageren
  9. W115 zegt

    28 november 2012 om 19:45

    Wie niet mooi is moet snel zijn.

    Login om te reageren
    • fiets zegt

      28 november 2012 om 20:23

      @W115:
      origineel…

      Login om te reageren
      • W115 zegt

        29 november 2012 om 09:06

        @fiets: de lelijkheid van deze 1 serie is wel origineel

        Login om te reageren
  10. MARS zegt

    28 november 2012 om 21:12

    Lijkt op een golf6 uhh 7 pfff op die nieuwste!

    Login om te reageren
    • MARS zegt

      28 november 2012 om 21:12

      @MARS: de achterkant

      Login om te reageren
      • spoolie96 zegt

        29 november 2012 om 10:43

        @MARS: polo zul je bedoelen

        Login om te reageren
  11. bofkont zegt

    28 november 2012 om 21:25

    Niet echt een geweldig mooie wagen en helemaal niet met AC Schnitzer, maar damn wat zal dit ding rijden.

    Login om te reageren
  12. geengehoorisrechtdoor zegt

    28 november 2012 om 21:51

    Met deze kit kan ik hem zeker waarderen. Maar een baksteen is nog steeds fotogenieker dan der neues einser. In het echt vind ik em vele malen mooier.

    Login om te reageren
    • geengehoorisrechtdoor zegt

      28 november 2012 om 21:54

      @geengehoorisrechtdoor: *hem (excuses voor mijn bontkraaggrammatica)

      Login om te reageren
  13. schellekens006 zegt

    28 november 2012 om 22:20

    Schnitzer is echt zon vossenstaart aan de binnenspiegel tuner. Echt geen smaak. Alpina is wat dat betreft veel eleganter.

    Login om te reageren
    • undifined1 zegt

      28 november 2012 om 22:36

      @schellekens006:
      Maar Alina is weer voor rijke mensen die zich te geod voelen voor een normale bmw, nee, doe mij maar een Hartge of een Gpower, veel puurder. (Bij voorkeur een oude hartge, een e28 h35-24 met de 330pk m88 of een e31 h8 met de 6 liter v12

      Login om te reageren
    • ej20g zegt

      28 november 2012 om 23:38

      @schellekens006: laat het ze daar bij Alpina maar niet horen, dat je ze een tuner noemt. Vinden ze waarschijnlijk niet zo leuk…

      Login om te reageren
      • schellekens006 zegt

        30 november 2012 om 14:54

        @ej20g: TJa daar heb je ook weer gelijk in… maar kan ze toch geen fabrikant noemen ook al willen ze dat zo graag.

        Login om te reageren
  14. undifined1 zegt

    28 november 2012 om 22:34

    Wat heeft dat ding standaard een rare koppelcurve, lijkt wel begrensd oid, of is dit normaal tegenwoordig

    Login om te reageren
    • Alwood zegt

      28 november 2012 om 23:59

      @undifined1: normaal voor moderne valvetronic directe injectie BMW-blokjes. via de motor-elektronica weten ze perfect de oneffenheden uit de koppel-kromme te halen, erg knap.

      Login om te reageren
  15. Emile_Benz zegt

    29 november 2012 om 10:06

    Hartge is de Macho
    AC Schnitzer is de Atleet
    Alpina is de Gentleman

    Login om te reageren
  16. spoolie96 zegt

    29 november 2012 om 10:45

    Is het niemand opgevallen dat de auto 2 verschillende velgen heeft?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North