• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Manhart MH5 S Biturbo, 646 pk carbonfiber BMW M5

Auteur: Alwood, gepost 28 november 2012 om 17:52 – 23 Reacties

Afbeelding Manhart MH5 S Biturbo, 646 pk carbonfiber BMW M5Afbeelding Manhart MH5 S Biturbo, 646 pk carbonfiber BMW M5Afbeelding Manhart MH5 S Biturbo, 646 pk carbonfiber BMW M5Afbeelding Manhart MH5 S Biturbo, 646 pk carbonfiber BMW M5Afbeelding Manhart MH5 S Biturbo, 646 pk carbonfiber BMW M5Afbeelding Manhart MH5 S Biturbo, 646 pk carbonfiber BMW M5Afbeelding Manhart MH5 S Biturbo, 646 pk carbonfiber BMW M5Afbeelding Manhart MH5 S Biturbo, 646 pk carbonfiber BMW M5

Hele dikke turbo M5
Nog meer carbonfiber en nog meer standaard pk’s dan voorheen. Niet dat een BMW M5 het nodig heeft, leuk is het wel.

Terwijl autofabrikanten in de VS hun nieuwste modellen uitstallen op de LA Auto Show tonen tuners in Essen hun nieuwste speelgoed. Vooral veel Duits speelgoed. Supersnelle Duitse powersedans, stations en hatchbacks die nog wat harder accelereren dan standaard. Manhart Racing neemt een nieuwe MH5 S Biturbo (soundcheck) mee, voorzien van nog een beetje meer standaard pk’s, heftiger remmen en meer carbonfiber.

De volledige specificaties:

646pk – 773Nm

MHR CF Bonnet
MHR CF Front Spoiler
MHR CF Rear Diffusor
MHR CF Trunk Lid Spoiler
MHR CF Mirror Caps
MHR Software
MHR Carbon Fiber Air Intake System
MHR Stainless Steel Rear Silencer
MHR Downpipes with Sport-Catalysts
MHR by KW Competition Motor GP Coilovers
MHR Suspension Setup
MHR08 Deep Concave by ADV.1 in 21″

Naast alle carbonfiber ook een subtiel matgrijs wrapje. Van buiten is deze MH5 S een verbazend onopvallende verschijning. Trek je echter de motorkap open dan stralen de carbonfiber en oranje details je tegemoet. Wie echt los wil kan overigens ook nog steeds bij Manhart terecht voor een 750pk upgrade.

Ook interessant!

  • Mijn Auto: BMW E39 M5 (600 pk) van Adil
    Mijn Auto: BMW E39 M5 (600 pk) van Adil
  • Gespot - Een BMW M5 van bijna €230k
  • Manhart MHX3 600: een gelimiteerde BMW X3
    Manhart MHX3 600: een gelimiteerde BMW X3
  • BMW M5 CS door Manhart gaat niet voor goud

Nieuwste artikelen

  • Deze F430 op Marktplaats is extreem duur (met een reden)
  • Video: 10x top of flop van de elektrische Porsche Macan
  • Koop de BMW M4 CSL die crashte in Uden
  • Kijk, de échte Smart komt terug
FacebookTweetPinLinkedIn

adv1, BMW, carbon, essen-2012, f10, m5, manhart, tuning

Vorig bericht: « Geen AutoRai in 2013!
Volgend bericht: AC Schnitzer BMW M135i doet het met 360 pk [updated] »

Lees Interacties

Reacties

  1. djfrank zegt

    28 november 2012 om 17:52

    die is dik!!

    Login om te reageren
  2. autobart zegt

    28 november 2012 om 17:55

    Doe mij maar die M-Performance spulletjes dan, dit ziet er niet uit. Afgrijselijke wielen en die andere toegevoegde troep lijkt ook al nergens op.

    Login om te reageren
  3. norge zegt

    28 november 2012 om 17:55

    Dus Manhart maakt een betere M5 dan BMW ? Knap hoor van zo’n verhoudinggewijs kleine toko…

    Login om te reageren
    • bofkont zegt

      28 november 2012 om 18:11

      @norge: Waar maak jij op uit dat deze Manhart beter zou zijn?? Harder accelereren noem ik niet per definitie beter.
      Ik ga voor OEM.

      Login om te reageren
      • norge zegt

        28 november 2012 om 18:14

        @bofkont: Zie je de … niet aan het einde van de zin?

        Login om te reageren
        • bofkont zegt

          28 november 2012 om 19:04

          @norge: Ja ik zie het vraagteken maar daarna zeg je Knap hoor van zo’n verhoudinggewijs kleine toko. Daarmee zeg je toch dat hij volgens jou beter is dan die van bmw.

          Login om te reageren
          • jrk68 zegt

            28 november 2012 om 19:19

            @bofkont:

            Login om te reageren
            • bofkont zegt

              28 november 2012 om 21:19

              @jrk68: ;)

              Login om te reageren
  4. jweelden zegt

    28 november 2012 om 18:07

    Alleen de uitlaten, vering en prestatie’s aub

    Login om te reageren
  5. vollegas zegt

    28 november 2012 om 18:10

    ziet er niet slecht uit, alleen dat overmatig carbon gebruik vind ik altijd net iets té

    Login om te reageren
  6. jrk68 zegt

    28 november 2012 om 18:20

    Premium Tupperware….

    Login om te reageren
  7. Simpson zegt

    28 november 2012 om 18:36

    Allemachtig, ieder plastic stukje apart benoemen.
    ook een manier om een lijst met ‘opties’ te maken.

    Login om te reageren
  8. mpow3r zegt

    28 november 2012 om 18:53

    Beetje wannabe g-power met dat oranje motor

    Login om te reageren
  9. johanhummer9 zegt

    28 november 2012 om 19:15

    Beetje jammer van die 2fast2furious motorkapluchthappers

    Login om te reageren
  10. fiets zegt

    28 november 2012 om 20:25

    dertien in een dozijn. Dit wordt mijn stokpaardje voor totale afschaffing van stomme tuners!

    Login om te reageren
  11. ericc zegt

    28 november 2012 om 20:36

    Wel opvallend dat voor zulke powermodellen steeds een oude fabriekshal wordt gebruikt om tot een beter effect te komen. Ik dacht ook aan G-power toen ik de foto van de motor zag. Halen ze hier hun kennis?

    Login om te reageren
  12. flippert zegt

    28 november 2012 om 20:44

    Welke bijtellingsklasse?

    Login om te reageren
  13. toffepeer zegt

    28 november 2012 om 21:18

    De Fiat panda sport klinkt beter! Ik heb hier niks mee! Ik wil klappen horen

    Login om te reageren
  14. kickass zegt

    28 november 2012 om 21:29

    Man, die is hart. Alleen ik neem liever een standaard M5, omdat de M5 van zichzelf al bruut genoeg is.

    Login om te reageren
  15. schellekens006 zegt

    28 november 2012 om 22:30

    750pk damn … Wel een kanon ik zou wel andere wielen pakken van Vossen of zo

    Login om te reageren
    • solmatje zegt

      29 november 2012 om 00:02

      @schellekens006: adv1 altijd dik

      Login om te reageren
  16. tarrel zegt

    28 november 2012 om 23:32

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  17. brasi zegt

    29 november 2012 om 13:11

    http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-m5-manhart-mh5-s-biturbo-wuppertal/168264950.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&makeModelVariant1.modelDescription=Manhart&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North