• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

AC Schnitzer gaat Sjonnie op de BMW M4

Auteur: sir_smokalot, gepost 2 maart 2015 om 11:55 – 29 Reacties

Afbeelding AC Schnitzer gaat Sjonnie op de BMW M4Afbeelding AC Schnitzer gaat Sjonnie op de BMW M4Afbeelding AC Schnitzer gaat Sjonnie op de BMW M4Afbeelding AC Schnitzer gaat Sjonnie op de BMW M4Afbeelding AC Schnitzer gaat Sjonnie op de BMW M4Afbeelding AC Schnitzer gaat Sjonnie op de BMW M4Afbeelding AC Schnitzer gaat Sjonnie op de BMW M4Afbeelding AC Schnitzer gaat Sjonnie op de BMW M4

BMW M4 ACS
Stay classy, ACS…

Net zoals elk jaar is AC Schnitzer ook morgen aanwezig in Genève, en wel met een BMW M4 waar ze lekker op zijn los gegaan. We zien carbon splitters, diffusers, een asso-spoiler, flics, verlaging (30-40 mm), the whole nine yards.

Daarnaast is de Beier opgepept: zijn standaard 431 pk en 550 Nm maakten plaats voor to 510 pk en 645 Newtonmeters.

Ik vind ‘m op zich lekker breed, maar toch kan de auto me niet bekoren. Vooral dat handvat achterop hadden ze wel op de Corsa GSi van de buurman mogen zetten.

Ook interessant!

  • Loodzware BMW M4 Cabrio heeft lichtgewicht goodies
  • AC Schnitzer M4
    AC Schnitzer M4 goodies zijn er nu al
  • Pimp je BMW leasebak met een AC Schnitzer stuur
    Pimp je BMW leasebak met een AC Schnitzer stuur
  • Standaard BMW 5 Serie krijgt M5 power van AC Schnitzer

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

4-serie, ac-schnitzer, BMW, Coupe, f82, geneve-2015, m4, rood, tuning

Vorig bericht: « Autoblog Uitzending Gemist: Top Gear S22E06
Volgend bericht: Gelekt: eerste foto Renault Clio RS Trophy »

Lees Interacties

Reacties

  1. stfu zegt

    2 maart 2015 om 12:00

    AC Schnitzel maakt eigenlijk altijd lelijkere bodies dan BMW zelf doet. Ooit een 135i Coupe gereden (voor de 1 M Coupe er was) die alleen technisch was aangepast door AC en dat was echt hemels en veel minder ondersturend/veilig afgesteld dan door BMW zelf. Dat was top, gelukkig had die eigenaar die er geen Schnitzerparadijs gemaakt w.b. uiterlijke verkrachtingen.

    Login om te reageren
    • stfu zegt

      2 maart 2015 om 12:00

      @stfu: – die

      Login om te reageren
  2. jrottine zegt

    2 maart 2015 om 12:03

    Het kamper-spoilertje er af en hij kan zo mee

    Login om te reageren
  3. rottepeer zegt

    2 maart 2015 om 12:09

    ja hallo wat is hier sjonnie aan dan?
    die spoiler geeft gewoon lekkere down force en die splitter sook voor lekker hard door de bocht dus niet haten

    Login om te reageren
    • motoragent zegt

      2 maart 2015 om 12:18

      @rottepeer: Geloof maar niet dat AC Schnitzel CFD analyses heeft uitgevoerd om te kijken of die splitter en spoiler een positief effect hebben op de aerodynamica, dat is gewoon natte vinger werk.

      Login om te reageren
      • rottepeer zegt

        2 maart 2015 om 12:37

        @motoragent: waarom denk jij van niet? schnitzer is gewoon profi dus waarom haat iedereen op hun?

        Login om te reageren
        • rolov zegt

          2 maart 2015 om 12:48

          @rottepeer: die spoiler ziet er niet uit. Ze zullen vast wel getest hebben maar je kan er echt niet mee rondrijden. Daar zijn betere oplossingen voor anders reden er nu nog steeds auto’s rond met spoilers van formaat escort cosworth en siërra cosworth

          Login om te reageren
          • rottepeer zegt

            2 maart 2015 om 13:07

            @rolov: als er iets beters is waarom hebben ze dan bij DTM nog dikke spoilers?

            Login om te reageren
            • rolov zegt

              2 maart 2015 om 13:15

              @rottepeer: ja serieus? Jij gaat een circuit auto vergelijken met een straat auto en een lullig autostyle spoilertje vergelijken met de windtunnel testen die de dtm uitvoert?

              Login om te reageren
              • gtwillem zegt

                2 maart 2015 om 13:23

                @rolov: AC Schnitzer is wel kwaliteit, dus ze zullen het er niet zo maar op zetten. De M4 heeft standaard een beetje lift op hoge snelheid, wat vereffend kan worden met een spoilerlip, maar dit staat mooier. Wellicht dat je het aan kan passen per circuit.

                Ik denk dat er gekeken is in de windtunnel of de spoiler geen negatieve bijwerkingen heeft. Esthetisch gezien wel, want het staat best wel lelijk.

              • rolov zegt

                2 maart 2015 om 13:49

                @gtwillem: ja ik zei al eerder dat het wel getest zal zijn maar het staat niet mooier. Het is verschikkelijk.

        • tombe zegt

          2 maart 2015 om 12:56

          @rottepeer: imo zal @motoragent meer voor het functionele gaan, niet estetisch.
          Heb trouwens ook m’n twijfels of AC deze door de windtunnel laten gaan heeft.

          Login om te reageren
      • toniominestrone zegt

        2 maart 2015 om 12:48

        @motoragent: Je bent zeker vergeten dat Schnitzel al sinds jaar en dag verbonden is met BMW Motorsport welke al decennia lang overwinningen heeft geboekt in de toerwagen racerij.

        Login om te reageren
        • motoragent zegt

          2 maart 2015 om 13:13

          @toniominestrone: Schnitzer Motorsport heeft een aardige naam opgebouwd in de toerwagen racerij inderdaad, AC Schnitzer staat daar echter compleet los van.

          Login om te reageren
          • e1000bmw zegt

            2 maart 2015 om 23:19

            @motoragent: correct. AC Schnitzer zit in Aken, Schnitzer Motorsport in Freilassing, nabij München. Echter is er wel een sterke connectie tussen die twee.

            Login om te reageren
      • cnossen zegt

        2 maart 2015 om 13:42

        @motoragent: in ieder geval aërodynamischer dan die snor van je.

        Login om te reageren
        • motoragent zegt

          2 maart 2015 om 14:31

          @cnossen: Dat is een vortex generator, om ongewenste turbulentie aan de achterkant van mijn helm te voorkomen.

          Login om te reageren
    • jochempie zegt

      2 maart 2015 om 13:07

      @rottepeer: oké, oké… Pauper-kamperbak dan?

      Login om te reageren
  4. berlinetta zegt

    2 maart 2015 om 12:11

    Hebben we dit artikel niet al eens gelezen?

    Login om te reageren
  5. Dutchdriftking zegt

    2 maart 2015 om 12:24

    Wat een afschuwelijke velgen

    Login om te reageren
  6. jrmpower24 zegt

    2 maart 2015 om 12:25

    Wat is AC Schnitzer toch verschrikkelijk.
    Prachtige M4 totaal verkracht.

    Login om te reageren
  7. str8six zegt

    2 maart 2015 om 12:33

    AC-Ricer

    Login om te reageren
  8. mrrallycross zegt

    2 maart 2015 om 12:36

    Zonder die spoiler zou het een stuk beter te pruimen zijn. Daarnaast vraag ik mij af hoeveel van deze kits er worden verkocht?

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      2 maart 2015 om 14:47

      @mrrallycross: dit zijn altijd de uithangborden voor de tuners. Ze verkopen met name losse onderdelen: chiptuning, remmenugrade, andere bumper, andere velg etc. Dit zijn dan de exemplaren die alles hebben, maar dat is vrij zeldzaam.

      Login om te reageren
  9. Ash zegt

    2 maart 2015 om 12:38

    Hadden ze nou niet moeten doen..
    Die spoiler eraf of vervangen voor een trunk-lip-spoiler ofzo maar wel a la M3 CSL style 8)

    en andere velgen..

    Login om te reageren
  10. jochempie zegt

    2 maart 2015 om 13:09

    Ik vind het knap hoe ze het doen bij AC Schnitzer.. Zo’n bekende naam, zoveel R&D, en het eindresultaat doet denken aan een roestende E46 in een kansenwijk…

    Login om te reageren
  11. s62b50 zegt

    2 maart 2015 om 17:23

    Niet mijn ding

    Login om te reageren
  12. spidermann zegt

    2 maart 2015 om 19:39

    Zet em maar voor mijn voordeur, aub zonder achterspoiler want verder helemaal ok.

    Login om te reageren
  13. toyotafortuner zegt

    2 maart 2015 om 20:03

    Spoiler is een beetje teveel van het goede. Voor de rest aardig dik (positief)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North