• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

AC Schnitzer voegt nieuw automerk toe aan portfolio

Auteur: RubenPriest, gepost 3 juni 2017 om 08:52 – 14 Reacties

Afbeelding AC Schnitzer voegt nieuw automerk toe aan portfolioAfbeelding AC Schnitzer voegt nieuw automerk toe aan portfolioAfbeelding AC Schnitzer voegt nieuw automerk toe aan portfolioAfbeelding AC Schnitzer voegt nieuw automerk toe aan portfolioAfbeelding AC Schnitzer voegt nieuw automerk toe aan portfolioAfbeelding AC Schnitzer voegt nieuw automerk toe aan portfolioAfbeelding AC Schnitzer voegt nieuw automerk toe aan portfolioAfbeelding AC Schnitzer voegt nieuw automerk toe aan portfolio

Jaguar
De Duitse tuner doet nu ook dingen met Jaaaaags.

In een competitieve wereld is vernieuwing noodzakelijk. AC Schnitzer kennen we natuurlijk als dé tuner op het gebied van BMW’s, maar het merk houdt zich tevens bezig met MINI en Land Rover. Het was dan ook eigenlijk een kwestie van tijd dat de Duitsers zich zouden gaan vergrijpen aan Jaguars, dat onder het concern van Jaguar Land Rover valt.

De specialisten uit Aachen hebben de F-Pace (rijtest) uitgekozen als debuutmodel. De SUV kreeg een nieuw uitlaatsysteem aangemeten dat zes verschillende modi kent. Middels een afstandsbediening kan de sound worden aangepast. Er kan gekozen worden voor zwarte of chrome uitlaatsierstukken.

Daarnaast pakte AC Schnitzer de ophanging van de F-Pace aan. De Brit staat voor 20 mm lager en achter is dat 25 mm. Verder heeft de SUV een front- en achterspoiler aangemeten gekregen en rolt de F-Pace op schoenen met een formaat van 22-inch.

Al met al een fijn kitje. De F-Pace door AC Schnitzer is een stapje sportiever dan het reguliere model en bewijst dat tuning, met uitzondering van de vier schoorstenen, niet altijd overdreven hoeft te zijn.

Ook interessant!

  • Pimp je BMW leasebak met een AC Schnitzer stuur
    Pimp je BMW leasebak met een AC Schnitzer stuur
  • Jaguar I-PACE Black scheelt weer opties aanvinken
  • AC Schnitzer X6
    AC Schnitzer X6 is voor piepjonge mensen met smaak
  • Elektrische MINI door AC Schnitzer kan problemen oplossen

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

ac-schnitzer, f-pace, Jaguar, SUV, tuning

Vorig bericht: « Zo praat Helmut Marko over de opvolging van Max Verstappen
Volgend bericht: Vermogen auto’s door de jaren heen drastisch toegenomen »

Lees Interacties

Reacties

  1. E34M5Touring zegt

    3 juni 2017 om 09:07

    Ik vind het uitlaatsysteem wel een toevoeging, die originele minipijpjes staan niet echt mooi. Dit geeft net wat meer swung. De rest vind ik erg goedkoop ogen, dat zou ik achterwege laten.

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      3 juni 2017 om 09:48

      @E34M5Touring: Helemaal mee eens. Ik weet niet wat ze gerookt hebben toen de uitlaatjes werden ontworpen, maar de originele pijpjes zijn zo armoedig.

      De rest is idd niet nodig. Vooral de vleugel op de vleugel aan de achterkant.

      Login om te reageren
    • vroaaar zegt

      3 juni 2017 om 10:29

      @E34M5Touring: maar verlaging en jetsers van velgen toch wel? Spoilerwerk doet inderdaad afbreuk aan de strakheid van de auto.

      Login om te reageren
      • rw1994 zegt

        3 juni 2017 om 10:55

        @vroaaar: eens, de velgen misstaan niet en standaard staat de F-Pace vooral aan de achterkant te hoog

        Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        3 juni 2017 om 12:33

        @vroaaar: Maatje van me heeft die Intro edition. Met 22inch en sportonderstel. Dat vind ik sportief genoeg. Die pijpjes irriteren me meer.

        Login om te reageren
  2. peug206 zegt

    3 juni 2017 om 09:29

    Maakt niet uit wat je doet met zo’n SUV, een terreinwagen zal het niet worden. Mooi dus ook niet.
    OT: who the fish heeft die spoiler achter bedacht… dat heeft nut als je auto geen 3 ton weegt EN hard wil gaan. Geen van deze groepen past deze binnen…

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      3 juni 2017 om 09:44

      @peug206: die spoilerstapel is inderdaad wel een uitvinding. Voor de rest is het helemaal het standaard recept, grote wielen, aanplak plastic und viel Auspuffendrohre.

      Login om te reageren
  3. rutger97 zegt

    3 juni 2017 om 09:38

    Het lijkt wel een porschefront zo!

    Login om te reageren
  4. mrB zegt

    3 juni 2017 om 09:44

    Ziet er best goed uit! Alleen die plak-spoiler ziet er raarrr uit. Heeft een beetje een spoiler op spoiler gevoel.

    Login om te reageren
  5. zarknark zegt

    3 juni 2017 om 09:46

    We put a spoiler on your spoiler!
    http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/236/249/8b0.jpg

    Login om te reageren
    • yamaha zegt

      3 juni 2017 om 09:49

      @zarknark: spoiler alert !!!!! :-)))))))))

      Login om te reageren
  6. Tonnie zegt

    3 juni 2017 om 10:26

    Eerlijk is eerlijk, maar deze velgen passen de auto echt prima!

    Login om te reageren
  7. marc94 zegt

    3 juni 2017 om 11:05

    Beetje knakentuning. Je hoeft niet echt AC schnitzer te heten om een zet wanstaltige velgen onder een jaaag te zetten.

    Login om te reageren
  8. doublechevron65 zegt

    3 juni 2017 om 11:36

    Een fatsoenlijke shooting was niet meer in het budget zo te zien… ?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North