• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Alfa Romeo 149 spyshots en meer details Junior

Auteur: Wouter, gepost 22 januari 2008 om 09:28 – 92 Reacties

Alfa Romeo 149 spyshot
Behalve de Junior staan er bij Alfa Romeo nog meer modellen achter de coulissen te trappelen. Daaronder is de Alfa 149 die de inmiddels bejaarde 147 moet gaan aflossen.

De Alfa 149 zal gebruik maken van het platform van de Bravo van zustermerk Fiat. Toch zal de 149 hoger in de markt worden gepositioneerd wat onder meer terug te zien zal zijn in het materiaalgebruik. Ook de motorisering zal uitgebreider zijn met 1.4 en 1.8 JTB turbo benzine motoren van 130 tot 260 pk. Dieselaars kunnen kiezen uit 1.6 en 2.0 (of 1.9) varianten met vermogens tussen de 110 en 210 pk.

Voor de Junior zal volgens Autoblog.it een electronisch dempers beschikbaar komen. Het systeem (magnetic ride) lijkt op systemen die al te vinden zijn op auto’s als de Ferrari 599 GTB, Corvette Z06, Audi TT en R8. De Fiat Group maakt een eigen variant met de naam SDC. Kort gezegd zorgt het systeem voor een hardere of soepelere demping door magnetisme de vloeistof in de demper meer of minder vloeibaar te maken. (via autoblog.it)

Alfa Romeo 149 spyshot

Alfa Romeo 149 spyshot

Ook interessant!

  • Alfa Romeo Giulia 'GT Junior' is niet speciaal, wél fraai
  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
  • Alfa Romeo draait de boel om met de C41
  • collectables alfa romeo gt
    Alfa Romeo GT 3.2 V6

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

147, 149, Alfa Romeo, bravo, Fiat, spyshot

Vorig bericht: « General Lee bij de derde poging verkocht
Volgend bericht: Autolicht verplicht aan overdag »

Lees Interacties

Reacties

  1. VonStroke zegt

    22 januari 2008 om 09:32

    Lijkt precies allemaal nogal veel op de Bravo. Hopelijk is dat dus niet waar.

    Login om te reageren
  2. vincent996 zegt

    22 januari 2008 om 09:35

    Lijkt ie nou sterk op de Fiat Bravo of is dat met opzet? :P

    Login om te reageren
  3. P1et zegt

    22 januari 2008 om 09:35

    leuk zo’n fiat bravo :-]

    Login om te reageren
  4. Christiano zegt

    22 januari 2008 om 09:36

    Bravo!!!

    Login om te reageren
  5. simon zegt

    22 januari 2008 om 09:36

    naast het platform, hebben ze precies ook de achterlichten en -bumpers meegenomen bij zuster Fiat…of hoort dit nog bij de ‘mule’?

    Login om te reageren
  6. Dotternetta zegt

    22 januari 2008 om 09:37

    Jammer dat het geen japanse kwaliteit is, het is een leuk model

    Login om te reageren
  7. Thom Holwerda zegt

    22 januari 2008 om 09:38

    Is er enige specifieke reden om aan te nemen dat dit daadwerkelijk een 149 is? Want, erm, volgens mij is dit een Bravo met een doek eromheen.

    Login om te reageren
  8. martin zegt

    22 januari 2008 om 09:40

    komt er nu al een facelift van de bravo ??

    Login om te reageren
  9. LC zegt

    22 januari 2008 om 09:47

    Zie vooral de laatste reacties.

    http://www.autoblog.nl/archive/2008/01/19/nog-meer-stukjes-alfa-romeo-junior#post-13006

    Login om te reageren
  10. joriske zegt

    22 januari 2008 om 09:47

    Sorry hoor , maar dat is geen 149 maar een Fiat Bravo ( alles is pefect hetzelfde buiten de grill ) .

    Login om te reageren
  11. colourAgga zegt

    22 januari 2008 om 09:48

    Zie ik nou goed dat de deurhendel niet in de raamstijl weggewerkt zit?

    Login om te reageren
  12. Arnoud zegt

    22 januari 2008 om 09:48

    Beetje te zacht gestileerd. Zeker het front en de achterzijde. Gelukkig is er nog het een en ander afgeplakt dus misschien komen daar nog verrassingen onder vandaan. De vermogens suggereren in iedergeval genoeg sportiviteit. Het is te hopen dat het onderstel dat ook doet. Maar gezien Alfa’s reputatie zal dat wel snor zitten.

    Login om te reageren
  13. Alfa Corse zegt

    22 januari 2008 om 09:48

    Dit is een testversie van de FIAT Bravo SS…

    Login om te reageren
  14. R. Lestat & Dr. Waflo zegt

    22 januari 2008 om 10:09

    @Alfa: ik hoop dat je gelijk hebt

    Login om te reageren
  15. jonas zegt

    22 januari 2008 om 10:09

    Volgens mij plakt er achteraan een fiat badge op ipv een AR?
    Het is duidelijk gewoon een misleiding van fiat hoor, …

    Login om te reageren
  16. Delta HFan zegt

    22 januari 2008 om 10:13

    dit heeft volgens mij niet veel met de alfa te maken dit is toch een fiat bravo
    ik vind het maar een raar mengsel (die gril erg appart en en open misschien iets van abarth????)

    Login om te reageren
  17. oger zegt

    22 januari 2008 om 10:14

    absoluut geen alfa, zie achteruit en vergelijk dit zowat met elk ander alfa.
    wel een dikke misser autoblog!! en de 147 is niet bejaard, nog steeds de mooiste auto in zn klasse gevolgd door de 1-serie

    Login om te reageren
  18. LPJ zegt

    22 januari 2008 om 10:16

    Wel neen Alfa Corse, dat denk ik dus niet, en wel om de simpele reden dat de velg vast zit met 5 moeren ipv 4 ;)

    Klinkt stom, maar een Fiat heeft 4 moeren, een Alfa 5. Lijkt me niet echt spyshot maar eerder een bravo “mule” op een Alfa onderstel.

    Login om te reageren
  19. alfabruur zegt

    22 januari 2008 om 10:23

    Toch is duidelijk de bekende Alfa lucht inlaten te zien op de foto. Daarbij is onder het kenteken ook een soort alfa Hart te herkennen. De achterkant is duidelijk de bravo achterkant.
    Het zal mij niets verbazen als ze bij deze auto de wielophanging aan het testen zijn van de Alfa 149. De bodem plaat van de Bravo en de 149 zijn het zelfde alleen krijgt de Alfa een andere wielophanging.

    Login om te reageren
  20. 3-serie zegt

    22 januari 2008 om 10:24

    Alfa zal met iets beters komen dan een badge-engineered Bravo. Alleen als dit een ‘mule’ is is het gek dat zo veel moeite doen om de bumperpartijen te verstoppen…? – confused

    Login om te reageren
  21. Chrisjuh zegt

    22 januari 2008 om 10:24

    Tis idd net een Bravo, beetje jammer maar zeker niet lelijk!

    Login om te reageren
  22. Ralph zegt

    22 januari 2008 om 10:32

    En zie ik daar ook niet die Alfa-uitlaat (een klein en een kleiner pijpje in elkaar)?

    Login om te reageren
  23. Alfa Corse zegt

    22 januari 2008 om 10:35

    Door de 350 PK sterke GTA, krijgt deze Alfa Romeo een ingekort Premium platform, omdat het Bravo platform alleen FWD ondersteund.

    Laten we op Ilquadrifoglio wachten!

    Login om te reageren
  24. VVitalia zegt

    22 januari 2008 om 10:39

    Wel even goed vertalen. De Fiat Bravo carrosserie is “geleend”, ondrhuids is dit de 149.
    Er is m.i. overigens weinig mis met de Bravo….

    Login om te reageren
  25. JeffreyG zegt

    22 januari 2008 om 11:05

    Dit is een mule, is dus maar weinig te zien. Al is de neus volgens mij wel al van de 149 (het schild en opgeplakte koplampen), maar de kont is duidelijk nog van de Bravo.

    Login om te reageren
  26. zondagsrijder zegt

    22 januari 2008 om 11:56

    Lillijk ding. veels te hoog. Doodgewone leasebak voor doodgewone mensen. Waarom niet een laag sportautotje met achterwilaandrijving, bijvoorbeeld in de traditie van de julia.

    Login om te reageren
  27. LPJ zegt

    22 januari 2008 om 12:01

    JeffreyG: inderdaad. Luchttoestroom/koeling testen? Hoewel je betere gebieden hebt om je koeling te testen dan ergens waar het volop aan het vriezen is lijkt mij ;)

    Login om te reageren
  28. Karel zegt

    22 januari 2008 om 12:03

    Lijkt me sterk dat er een 210PK sterke diesel in een 149 komt…

    Login om te reageren
  29. Birger zegt

    22 januari 2008 om 12:20

    @ zondagsrijder

    omdat niet iedereen enkel de zondag rijdt…

    Login om te reageren
  30. Pomoek zegt

    22 januari 2008 om 12:39

    De koplampen, achterlichten en “het lijnenspel” zijn toch echt van de Bravo. Achter de gaten aan de voorzijde van de auto is ook duidelijk de bumper van de bravo te zien. De gaten in het afdekmateriaal suggereren dat het om een Alfa gaat. De wielen zijn van het 5-gaatstype terwijl een Bravo een 4-gaats type wiel heeft. Kortom, volledig met Alfa Corse eens (en ook met Oger, de 147 (van voor de facelift ;-)) is een absolute schoonheid, de mooiste Hatchback van dit moment, al is die al wat jaartjes oud). Dit is gewoon een Bravo, een testversie voor een wat hetere variant, wellicht de Abarth?

    Login om te reageren
  31. bramwillemse zegt

    22 januari 2008 om 12:57

    znurk, ooit van mules gehoord jongens?

    Login om te reageren
  32. Esprit_de_Flandre zegt

    22 januari 2008 om 13:04

    ofwel is het een mule, maar lijkt wat laat daarvoor, ofwel wordt de 149 een bravo met een andere snoet om kosten te besparen – zoals Fiat Idea/Lancia Musa, ofwel is het een bravo facelift

    Login om te reageren
  33. mohhamed zegt

    22 januari 2008 om 13:25

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  34. alfabruur zegt

    22 januari 2008 om 13:27

    Hier nog een foto!

    http://www.autovandaag.nl/foto.php?f=http://www.autovandaag.nl/upl/alfa149-3_5209.jpg&t=newsitem&tid=1261

    Login om te reageren
  35. Zoef zegt

    22 januari 2008 om 13:50

    Ook de motorisering zal uitgebreider zijn met 1.4 en 1.8 JTB turbo benzine motoren van 130 tot 260 pk.

    Is er al meer bekend over deze turbomotoren?

    Komen ze ook in de 159?

    Login om te reageren
  36. silly zegt

    22 januari 2008 om 14:13

    @ dotternetta

    Het heeft als het goed is de Italiaanse kwaliteit.

    -goede rijeigenschappen
    -stijl!!!
    -redelijke prijs

    een auto hoeft toch geen 20 jaar mee.

    Login om te reageren
  37. Porsche Fan zegt

    22 januari 2008 om 14:14

    idd, het lijkt net een fiat bravo! dacht ook eerst dat het daarom ging, ma het ging om de nieuwe alfa

    Login om te reageren
  38. Multicar zegt

    22 januari 2008 om 15:11

    Win ik eindelijk de rechtzaak tegen kroymans ,moet ik toch geen look a like fiat gaan verkopen

    Login om te reageren
  39. Rick zegt

    22 januari 2008 om 15:12

    @VonStroke
    Ze hebben de body van de Bravo gebruikt, net als wat BMW Doet.

    Login om te reageren
  40. rider zegt

    22 januari 2008 om 16:00

    deze “Mule”laat wel erg weinig zien van het uiteindelijke model.

    Login om te reageren
  41. C6.R zegt

    22 januari 2008 om 16:02

    Z06 moet zijn ZR1…

    Login om te reageren
  42. Peugeot407coupe zegt

    22 januari 2008 om 16:11

    Volgens mij zitten we gewoon te kijken naar de Fiat Bravo.

    Login om te reageren
  43. mc zegt

    22 januari 2008 om 16:14

    hmm dacht dat alleen chinezen goed konden kopieren, maar bij alfa kunnen ze dus ook badges verwisselen…

    Login om te reageren
  44. Tom zegt

    22 januari 2008 om 16:35

    heb het idee dat ik tegen de achterkant van een bravo aan zit te kijken idd..

    Login om te reageren
  45. vincent996 zegt

    22 januari 2008 om 16:43

    Hahaha. Zo meteen blijkt dat het om een échte Fiat Bravo gaat die alfa speciaal heeft ingezet om journalisten en spy-shotters op het verkeerde been te zetten! :D

    Login om te reageren
  46. alfarobbert zegt

    22 januari 2008 om 16:49

    Het lijkt me sterk dat Alfa nu ineens een Bravo-kopie gaat maken en als t wel zo is zou t me enorm tegenvallen.Ik denk en hoop dat t een instinkertje is….Trouwens,de 147 mag dan wel”bejaard”zijn,maar ik vind t nog steeds n mooie kar!Als dit t nieuwe model wordt zou ik voor willen stellen gewoon nog ff door te gaan met de 147 totdat de heren ontwerpers met iets Alfa-waardigs op de proppen komen…..Ik heb gezegd!

    Login om te reageren
  47. scimitar GTE zegt

    22 januari 2008 om 17:28

    Ik weet dat dit een bravo is met 149 techniek en andere voorkant voor de luchtstroom richting een van de nieuwe jtb of jtd motoren maar, ligt het nou aan mij of zit alfa een beetje op een dood spoor qua design. vb. BMW en Audi trekken hun hele gamma gelijk zodat een a8 nog enigsinds wat wegheeft van een a3, maar alfa romeo gaat niet door met de lijn ingezet door de brera concept car van nu al enkele jaren geleden. Alles wat ik heb gezien van de 149 vind ik niks aan maar sommige impressies van de junior en de 169 zijn daarentegen weer ouderwets om te smullen..

    Login om te reageren
  48. David zegt

    22 januari 2008 om 17:58

    gadver, net een seat ofzo. dat ben ik egt niet gewend van Alfa hoor, normaal maken ze prachtige auto´s

    Login om te reageren
  49. Gappie zegt

    22 januari 2008 om 18:58

    Zit daar niet een hele grote turbokoeler achter de voorbumper??

    Login om te reageren
  50. henk zegt

    22 januari 2008 om 19:21

    Dit is gewoon een snellere versie van de bravo, misschien zelfs een 4×4, maar zeker een bravo!

    Login om te reageren
  51. jan aka pueblo zegt

    22 januari 2008 om 20:35

    echt wel een bravo

    Login om te reageren
  52. Cooper S zegt

    22 januari 2008 om 20:37

    Ik ben benieuwd hoe dat ik het ontwerp zal vinden wanneer het een paar maanden op de weg is. De huidige Clio vond ik aanvankelijk ook afschuwelijk als vervanger voor het vorige model Clio, terwijl ie nu best te pruimen is. Zal het met de 149 ook zo gaan?

    Login om te reageren
  53. Scimitar GTE zegt

    22 januari 2008 om 21:02

    @ Cooper S ;

    laten we hopen dat het zoals bij de 156/159 gaat ;)

    Login om te reageren
  54. Citrofiel zegt

    23 januari 2008 om 13:09

    Wouter (nota bene zelf Alfarijder) durft zich hier geloof ik niet meer te vertonen… ;)

    Login om te reageren
  55. Scimitar GTE zegt

    23 januari 2008 om 17:17

    @ citrofiel

    hoezo niet ?

    On topic: Ik vind wel dat ze de officiele foto’s laat naar buiten brengen
    als hij al tijdens de zomermaanden bij de italiaanse dealers moet staan en
    in november/december hier :?

    Login om te reageren
  56. Citrofiel zegt

    23 januari 2008 om 17:23

    @ Scimitar; Omdat hij deze Bravo presenteert als zijnde de nieuwe 149, terwijl het natuurlijk hoogstens een mule is.

    Of hé, wacht eens. Dat doet hij niet. Hij zegt nergens dat dit de 149 is, maar heeft het alleen over de techniek, die best eens in deze Bravo zou kunnen zitten. Dat had hij alleen even duidelijker moeten verwoorden. Vergeet mijn vorige reactie, ik snap het nu! :)

    Login om te reageren
  57. Ilquadrifoglio zegt

    23 januari 2008 om 23:47

    Ik kan niet bevestigen of dit een 149 mule is. Wel weet ik dat de Alfa Romeo 149 op een behoorlijk aangepaste versie van het Compact platform staat. De Alfa Romeo 149 GTA wordt behoorlijk lichter dan de ‘standaard’ modellen, en krijgt een 350 PK sterke 6-cilinder (AWD).

    Off topic:

    – Alfa Romeo 159 1.8T 190/200PK (juni 2008)
    – Alfa Romeo 159 1.8T 230/235PK (september 2008)
    – Alfa Romeo Brera 2.0T 280PK (juni 2008)
    – Ook wordt er gewerkt aan een nieuwe 2.7 twin turbo

    Login om te reageren
  58. Scimitar GTE zegt

    24 januari 2008 om 00:03

    @ Ilquadrafoglio

    Klinkt allemaal heel lekker! De motoren van de 159 die je meld, gaan die als vervanging van de GM-motoren :d?

    Login om te reageren
  59. alfabruur zegt

    24 januari 2008 om 08:14

    @ Ilquadrafoglio

    Ja en is vanaf dat moment de 159 ook afgevallen? Ben ook benieuwd of die nieuwe motoren misschien niet al lichter zijn? Ofterwijl weet je wat het totaal gewicht is van bijvoorbeeld een 159 1.8T 190 pk?

    Login om te reageren
  60. Turbopaultje zegt

    24 januari 2008 om 09:54

    Gezien het eerder scherp opgemerkte aantal wielbouten…………

    En wat betreft de facelift /wijzigingen van de 159, dat is dus pas echt voor MY2009 en niet eerder ;-)

    Login om te reageren
  61. Ilquadrifoglio zegt

    24 januari 2008 om 18:45

    @ Turbopaultje

    In 2009 zien we de facelift van de Alfa Romeo 159. De 6-cilinder Q4 modellen winnen bij deze versie zelfs 140KG vergeleken het huidige model.

    Hier een 2-tal slides uit een presentatie (Alfa Romeo Importers Conference, 17 september 2007) van de Alfa Romeo 159 MY2008:

    Login om te reageren
  62. Ilquadrifoglio zegt

    24 januari 2008 om 18:47

    Login om te reageren
  63. alfabruur zegt

    24 januari 2008 om 19:09

    @ Ilquadrafoglio
    Die tweede link linkt hem naar de eerst foto! Zou je die tweede link nogmaals willen plaatsen?

    Login om te reageren
  64. Ilquadrifoglio zegt

    24 januari 2008 om 19:18

    Login om te reageren
  65. Turbopaultje zegt

    24 januari 2008 om 21:44

    @Ilquadrifoglio:

    De ramp up van een serieproductieproces neemt altijd meer dan een paar weken in beslag. Ook als juni 2008 hier de introductiedatum zou zijn, dan wordt dat lijkt me toch echt dat MY2009 betekent voor de klanten.

    MY200X start iha de zomer 200X-1 ;-) Wat is de reden publicatie hier ?

    Login om te reageren
  66. Ilquadrifoglio zegt

    24 januari 2008 om 23:22

    @ Turbopaultje

    De Alfa Romeo 159 MY2008 wordt vanaf maart 2008 geproduceerd. Dit omdat de vernieuwing van Pomigliano D’Arco dan gereed is. Deze auto zal gezien de huidige voorraden, ongeveer medio 2008 beschikbaar zijn voor klanten. De Alfa Romeo 159 MY2008 zal zonder ondersteuning van marketting gelanceerd worden. Medio 2009 komt er een facelift, met een grotere gewichtsbesparing en diverse andere aanpassingen.

    Login om te reageren
  67. Ilquadrifoglio zegt

    24 januari 2008 om 23:24

    * marketing

    Login om te reageren
  68. Turbopaultje zegt

    25 januari 2008 om 11:21

    Dan blijf ik erbij, dat dus in de zomer MY2009 gepresenteerd gaat worden met die JTB motoren en een kleine gewichtsbesparing. En dus waarschijnlijk ergens 2009 een echte facelift volgt als MY2010……. only a matter of definition.

    Duidelijke, consistente marketingcommunicatie wordt helaas sinds jaar en dag door Alfa niet serieus genomen……….. :-(

    BTW : ik heb brandnieuwe geruchten gelezen dat rwd terug zou komen………

    Login om te reageren
  69. Turbopaultje zegt

    25 januari 2008 om 15:39

    …………..in de WTCC en daarna in de middenklasse seriemodellen. Dat zou een echte stunt zijn :-)

    Login om te reageren
  70. Ilquadrifoglio zegt

    25 januari 2008 om 19:11

    @ Turbopaultje

    Het klopt dat de opvolger van de Alfa Romeo 159 achterwielaandrijving krijgt. Deze opvolger staat op de planning voor 2011. Daarom is het logisch dat de facelift niet in 2010 komt, maar in 2009.

    Login om te reageren
  71. IlCuoreSportivo-147 zegt

    25 januari 2008 om 19:37

    Goed dat we jouw hebben, quadri :)

    P.S.
    Fotos hebben weinig met alfa te maken hoor, zeker weten.
    Misleiding

    Login om te reageren
  72. Ilquadrifoglio zegt

    26 januari 2008 om 10:22

    Nog een aantal leuke impressies…

    Login om te reageren
  73. Ilquadrifoglio zegt

    26 januari 2008 om 10:24

    Login om te reageren
  74. Ilquadrifoglio zegt

    26 januari 2008 om 10:24

    Login om te reageren
  75. Ilquadrifoglio zegt

    26 januari 2008 om 10:25

    Login om te reageren
  76. w0o0dy zegt

    26 januari 2008 om 10:57

    Die impressies van Ilquadrifoglio van de 149 zijn extreem fraai. Gelijk de mooiste auto in die klasse….. maar…. meestal zijn de ontwerpen van Alfa iets minder voor de hand liggend en wordt de echte schoonheid pas pijnlijk duidelijk als je de auto een aantal keren hebt gezien. Het ontwerp blijkt dan ook meestal een stuk beter “houdbaar” dan de ontwerpen van andere fabrikanten. Ook na al die jaren is de 147 nog steeds één van de mooiste auto’s in de klasse en absoluut niet ouderwets. Oftwel ik zou bijna zeggen dat de foto’s een teveel “instant mooie” auto laten zien.

    Die kruising tussen een Alfa en een Hyundai SUV is niks, niet lelijk maar absolut niet waardig om Alfa te heten, weg met dat hok! Trouwens, doe maar helemaal geen suv.

    Login om te reageren
  77. w0o0dy zegt

    26 januari 2008 om 11:17

    Dit plaatje is ook wel erg fraai, maar ook weer wat te voor de hand liggend voor een echte Alfa.

    Login om te reageren
  78. Turbopaultje zegt

    26 januari 2008 om 12:12

    Die impressie van de Junior neus is :-D Maar de rest is voor mij echt :-(

    Login om te reageren
  79. Turbopaultje zegt

    26 januari 2008 om 14:10

    Nog een :-( :

    en een :-) :

    Login om te reageren
  80. Turbopaultje zegt

    26 januari 2008 om 17:58

    @Ilquadrifoglio: Ik weet niet of je zelf in de automotive actief bent, en zo ja voor hoelang.

    Maar het is een oud en wijd gebruik dat MY200x in de zomer voorafgaand dus 200x-1 gepresenteerd wordt……

    Login om te reageren
  81. Scimitar GTE zegt

    26 januari 2008 om 19:39

    @ilquadrifoglio : zijn dat impressies van een tijdschrist of komen ze van alfa romeo? vooral die junior is daar geslaagd !

    149 crossover ziet er wel geslaagd uit voor een suv, maar veel merken zoals hyundai maar ook mazda met de cx7 hebben gedacht : ‘Wat zou alfa romeo doen als ze een suv zouden ontwerpen? ‘ Vandaar het aparte ontwerp van de crossover 149..

    Login om te reageren
  82. Ilquadrifoglio zegt

    27 januari 2008 om 13:42

    @ Turbopaultje

    Niet alles gaat altijd volgens het gebruikelijke, zeker niet bij Alfa Romeo.

    Afwachten maar… ;)

    Gezien het feit dat de FIAT Group de herpositionering van Alfa Romeo sneller wil laten verlopen, geloof ik evenals mijn bronnen dat de MY 2008 deze zomer te koop is.

    http://www.fiatgroup.com/comuni/php/file_get.php?w=1200127530E8EJRHW30M

    Login om te reageren
  83. Turbopaultje zegt

    27 januari 2008 om 15:46

    Bij Alfa is idd het breken met de regel standaard ;-)

    De produktie 2 maanden “stilleggen” vanwege rigoreuze kwaliteitsverbeteringen………… idd afwachten.

    Login om te reageren
  84. Ilquadrifoglio zegt

    27 januari 2008 om 17:34

    Dit zijn de stoelen voor de Brera MY 2008

    Login om te reageren
  85. Ilquadrifoglio zegt

    27 januari 2008 om 17:35

    Login om te reageren
  86. Scimitar GTE zegt

    27 januari 2008 om 20:22

    @ Ilquadrifoglio; geintegreerde hoofdsteunen, ziet er mooi uit! Hoe kom je toch aan al die informatie ? :shock:

    Login om te reageren
  87. 3-Serie zegt

    27 januari 2008 om 20:30

    Zat ook ff te browsen. Kwam deze tegen. uitgesproken dat wel, maar niet slecht……..

    )

    )

    )

    Login om te reageren
  88. 3-Serie zegt

    27 januari 2008 om 20:31

    oei vergeet die mitsu, bedoelde deze uiteraard:

    Login om te reageren
  89. Leviathan zegt

    28 januari 2008 om 00:58

    Lijkt me sterk dat ze zo’n achterlijk ding nu op de markt gaan brengen.. ze zijn juist goed bezig zoals de 159 en de brera die superstrak zijn… en dan opeens zo’n duf model? lijkt me sterk eigenlijk

    Login om te reageren
  90. LC zegt

    28 januari 2008 om 12:26

    @3-Serie ; Mooie impressie maar het is jammer genoeg geen zagato.

    Login om te reageren
  91. Turbopaultje zegt

    28 januari 2008 om 13:06

    Belangrijker dan een nieuw design voorstoelen (dit zijn simulaties…..) is het overgewicht en vooral die nare V6, die beide echt heel snel verdwijnen moeten……… :oops:

    Login om te reageren
  92. MartinAlfa zegt

    29 januari 2008 om 11:28

    @ Ilquadrifoglio

    Hoe kom je toch altijd aan die info, die in de meeste gevallen pas twee weken later via de officelle wegen bekent gemaakt word….

    Kun je misschien die presentatie mailen waar je een paar sheets van hebt gepost?

    mvg,

    Martin

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North