• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi TT tuning door JE Design

Auteur: autoblogger, gepost 21 maart 2007 om 23:25 – 17 Reacties

Audi TT JE Design


Het optische pakket voor de TT, welke een halfjaar geleden al door JE Design werd aangekondigd, is eindelijk klaar. Het gaat oa om 20-inch porno, twee dubbele uitlaatpijpjes, een dikke voorspoiler en sportvering. Wat betreft vermogen krijgt de 2,0 TFSI zo’n 244 pk en 355 Nm, ook komt men binnenkort met een kompressorkit voor de 3,2 liter V6: 350 pk.

JE DESIGN sets the the 2,0 Litre-TFSI motor under heavy pressure. Following alterations to the motor control system, the turbo gasoline-engine car has 180kW / 244HP at 5100 RPM (series produced: 147kW / 200HP). The series produced 280 Nm increases to 355 Nm providing measurably improved elasticity values. Aside from this the TT races a clean 247 km/h (series produced: 240 km/h). Naturally customers can expect better acceleration. The TT from JE DESIGN wins from 0-100 magical mark in just 6 seconds. In accordance, this motor meets all emission regulation requirements. Additionally JE DESIGN supplied parts provided for enhanced power have been approved through TÜV: German Technical Inspection Association. 244 horsepower is a okay, but JE DESIGN already has scheduled to bring in the next big hammer. The Leingarten based tuners are in preparation of a compressor kit for the 3.2 Liter-V6 that elicits a Porsche-killing 350HP.

To leave a stronger mark in the rear mirror of other cars, JE DESIGN provides the TT with distinctive features of a two-part front spoiler mounted on the left and right front. Perfectly matching and connecting this components is a spoiler lip in carbon-look, which also enhances a touch of motorsports. In back, JE DESIGN throws in a diffuser-insert in carbon-look for use in combination with a JE DESIGN 4-pipe stainless steel exhaust silencer which especially creates a sporty sound with the 3.2 Liter-V6 motor. It can be fitted to the 2.0 TFSI version as well. Naturally, the exhaust silencer is delivered with EC-approval. The diffuser-inserts come alternatively in a standard version finished in matching car or contrast colour.

A discreet rear spoiler lip for lift reduction rounds up the new rear view. All aerodynamic components are constructed per CAD guaranteeing precision fitting. The front spoiler part as well as rear spoiler lip are constructed of high quality PU material and the diffuser-insert is of ABS-plastic.

Audi TT JE Design
Audi TT JE Design
Audi TT JE Design
Audi TT JE Design
Audi TT JE Design

Ook interessant!

  • nieuwe gave lakken
    Nieuwe gave lakken voor dikke kleine Audi's
  • Audi TT is goedkoper, maar nog steeds te duur
  • TT RS Heritage is eerbetoon aan Ur-quattro
  • Dit is dan écht de aller-allerlaatste Audi TT

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, je-design, TT, tuning

Vorig bericht: « Hobbels op de weg voor Brilliance?
Volgend bericht: BMW X1, M1 en terugkeer Z8? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Snep zegt

    21 maart 2007 om 23:26

    Hele mooie bak!

    Login om te reageren
  2. ThoMaster zegt

    21 maart 2007 om 23:32

    NETJES! :)

    Login om te reageren
  3. slk55 amg zegt

    21 maart 2007 om 23:47

    zeker voor JE design is de TT erg netjes/bescheiden gebleven (denk aan die verschrikkelijke Q7 door JE design). maar geef mij maar een getunde TT van MTM. die is nog netter.

    Login om te reageren
  4. PieterA zegt

    22 maart 2007 om 00:05

    Een TT is willen maar niet kunnen, laat maar dus.

    Login om te reageren
  5. Joris zegt

    22 maart 2007 om 00:19

    Hele mooie wagen, vooral die velgen vind ik er mooi bij passen!

    Login om te reageren
  6. Ejay zegt

    22 maart 2007 om 00:21

    Ik zou de luchtroostertjes bij de voorwielen weglaten en andere velgen erop. Voor de rest ziet het er erg netjes uit.

    Login om te reageren
  7. bob zegt

    22 maart 2007 om 00:25

    kan iemand me vertellen waarom de tt geassocieerd wordt met een kapper?:)

    heeft het echt de imago van een wijvenbak? (ik heb het dus over model 2007)

    Login om te reageren
  8. Ejay zegt

    22 maart 2007 om 00:46

    @ bob, de vorige TT was bij zijn introductie de auto voor het hippe volk. Echter kwamen er steeds meer minder hippe mensen en zag je vaak vrouwen en steriotype homo’s er in rijden een lot wat veel kleine cabrio’s treft. Mannelijke dameskappers zijn verdacht vaak homo en daarvan zal het wel komen denk ik.

    De huidig is nog nieuw en het valt nog wel mee geloof ik, maar ik schat dat over een jaar of 2 dit weer een dameskapperswagen is.

    Login om te reageren
  9. Robin zegt

    22 maart 2007 om 09:42

    Voor JE vind ik het er fatsoenlijk uitzien, ze zijn niet al te gek gaan doen deze keer. Wil niet zeggen als ik een TT heb dat ik dit er op zou laten schroeven of lijmen of klikken,… kauwgom en tape

    Login om te reageren
  10. Rob zegt

    22 maart 2007 om 11:11

    Zoals gewoonlijk weer helemaal verkracht door die tuners en dat noemt zich JE Design…

    Login om te reageren
  11. vinox zegt

    22 maart 2007 om 11:40

    Da spoilerke is wel vet!

    Login om te reageren
  12. SamSam zegt

    22 maart 2007 om 12:13

    Veel tuners weten niet waar ze doen als ze een auto aanpakken, dit is er 1..Optisch wordt er altijd overdreven getuned, als ze dat nou maar met de motor deden!

    Login om te reageren
  13. Fova' zegt

    22 maart 2007 om 14:52

    Die velgen zijn echt zóóóóó vet!

    Login om te reageren
  14. miki zegt

    22 maart 2007 om 15:35

    zalig!!kwijl
    niet te overdreven maar ook niet te sober

    Login om te reageren
  15. marex zegt

    22 maart 2007 om 18:20

    ik kan me herinneren dat iemand een tijdje geleden zei dat ie de audi er wel vet uit vind zien MAAR dat ie dat van de eerst bij het begin ook zei. Ben het er helemaal mee eens. Vind em nu al saai en je ziet ze niet eens zoveel rijden.

    Login om te reageren
  16. binkie zegt

    23 maart 2007 om 19:50

    Origineel is ie echt beter vind ik. Maar zo’n opvoerkitje mag altijd wel!

    Login om te reageren
  17. Belgian Tuner zegt

    8 april 2007 om 10:54

    Wat kennen jullie nederlanders nu van tuning. Het is te zeggen wat jullie tuning noemen. Ik heb eerlijk gezegd nog geen enkele fatsoenlijke getunede auto gezien die uit nederland komt. Ten eerste al veel te hoog van de grond en van velgen dat noemen ze hier auto 5 boel. Bij jullie is Heuts DE tuningzaak :D
    Dus gaan jullie eventjes zeggen dat de TT saai is enz .Die modellen waar jullie allemaal mee rijden daar crossen ze hier mee bij de sprint :D
    Met andere woorden jullie kennen er niks van!
    –edit: wat een heerlijke analyse, bedankt!–

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North