• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Autoverkopen zakten in, maar wél 15 Giulia’s verkocht!

Auteur: Author, gepost 2 augustus 2016 om 15:49 – 79 Reacties

Autoverkopen zakten in, maar wél 15 Giulia


Toegegeven: een ietwat krampachtige poging om aan negatief nieuws een positieve draai te geven.

Afgelopen maand werden 31.261 nieuwe personenauto’s aan de man gebracht en da’s 7,6% minder dan in dezelfde periode vorig jaar. Toen werden er nog 33.820 auto’s verkocht. Tot dusver zijn dit jaar 225.223 nieuwe auto’s gekocht wat weer 4,2% minder is dan in 2015, toen er nog 235.114 auto’s in de maanden januari tot en met juli werden verkocht. Het overzicht over januari tot en met juni 2016 check je hier.

Zodoende verwachten brancheorganisaties dat de totale autoverkoop in 2016 uit zal komen op ongeveer 400.000 exemplaren, wat 50.000 auto’s minder is dan in 2015. Het wordt een eentonig verhaal, maar ook aan het einde van dit jaar weer zullen naar verwachting een hoop leaserijders nog even gauw een 15%-bijteller aanschaffen om zo de nieuwe regels voor 2017 voor te zijn. Dat was de afgelopen jaren namelijk ook steeds het geval, door de minder soepele bijtellingsregels die per jaar werden ingevoerd.

Dan door naar het leuke(re) nieuws: de merken die de meeste auto’s aan de man brachten in de maand juli.

1. Volkswagen (5.167 stuks/16,5% marktaandeel)
2. Renault (3.083/9,9%)
3. Opel (2.289/7,3%)
4. Peugeot (1.996/6,4%)
5. Ford (1.864/6%)

Afgelopen maand waren dit de populairste modellen:

1. Volkswagen Polo (1.412 stuks/4,5% marktaandeel)
2. Volkswagen Golf (inclusief Sportsvan) (1,278/4,1%)
3. Volkswagen UP! (1.094/3,5%)
4. Renault Clio (999/3,2%)
5. Opel Astra (852/2,7%)

Verder hebben we door de verkoopcijfers van Bovag zitten grasduinen op zoek naar de krentjes uit de pap. De Alfa Giulia? Afgelopen maand 15 stuks van verkocht. Ook werd er een Bentley Mulsanne aangeschaft én een last-of-line Aston Martin DB9. Ferrari wist in totaal één auto aan de man te brengen: een 488. Lamborghini deed het wat beter met één Huracán en één Aventador. Verder tellen we twee Rolls-Royce Dawns en vier Maserati Levantes.

Kennelijk is het weer accepté om die euro’s te laten rollen en dat is altijd mooi nieuws. Zelf rondneuzen? De complete verkoopcijfers van Bovag vind je hier.

Ook interessant!

  • Autoverkopen 2021
    Autoverkopen 2021: zó weinig werd er verkocht
  • Alfa Romeo Giulia GTA
    Alfa Romeo Giulia GTA alleen nog tweedehands te krijgen
  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
  • De Alfa Romeo Giulia GTA is goedkoper geworden

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

Alfa Romeo, astra, autoverkoop, bovag, clio, Ford, Giulia, golf, lijstjes, Opel, Peugeot, polo, Renault, top5, up, Volkswagen

Vorig bericht: « Is 860 pk genoeg voor de Lamborghini Huracán?
Volgend bericht: Lol! Rijke petrolhead krijgt z’n zin niet, klaagt Ferrari aan »

Lees Interacties

Reacties

  1. granlusso zegt

    2 augustus 2016 om 15:52

    Elke twee dagen eentje, het is wa

    Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      2 augustus 2016 om 15:56

      @granlusso: ja ja het loopt storm bij AR. Ze zijn aan het denken om de productie uit te breiden

      Login om te reageren
  2. Edge zegt

    2 augustus 2016 om 15:55

    Zo slecht is dat aantal niet eens. Als ik mij niet vergis staat hij pas sinds 23 juli in de showrooms, dus iets meer dan week op moment van schrijven. Om dan als Alfa zijnde 15 auto’s te verkopen in een klasse waar je al een aantal jaren geen serieuze partij meer bent, is gewoon een nette prestatie.

    Login om te reageren
    • trustmeiamanengineer zegt

      2 augustus 2016 om 15:59

      @Edge: Precies. En verkopen is in de geval op kenteken gezet denk ik? Ik denk dat zo ook nog maar mondjesmaat geleverd kunnen worden überhaupt.

      Login om te reageren
    • renegade zegt

      2 augustus 2016 om 16:03

      @Edge: Precies. Dit zijn een aantal dealer demo’s, de stroom klantverkocht komt vanaf september op gang. En geloof mij, dat zijn er meer dan 15 ;)

      Login om te reageren
    • blo3to3t zegt

      2 augustus 2016 om 18:26

      @Edge: daar kun je alleen iets over roepen als je weet wat andere merken/modellen doen in de eerste week van release.

      Login om te reageren
      • bennieokkels zegt

        2 augustus 2016 om 19:10

        @blo3to3t: heb er vorige week in gereden. De Guilia Super met 180pk diesel. Erg mooie auto. Zeker de neus. Fijne snelle auto. Diesel is rustig op tempo maar wat rumoerig bij optrekken. Trekt goed va 1500 toeren. Rijdt scherp en strak. Komt dicht bij 3 serie in de buurt. Bak is fijn maar wat hakerig. Interieur is erg mooi en kwalitatief bijna duits. Scherm is wel wat minder in de zon. Stoelen waren erg vlak en korte zittingen. Ook is de handbediende verstelling wat krakkemikkig. De Zit is laag maar zit wel met hoofd bijna tegen deur stijl. Ook zit koppelingspedaal dicht tegen de voetsteun aan. Met grote schoenen wat minder te bedienen.
        Kofferbak toegang is erg klein maar de ruimte zelf is groot genoeg.
        Dan de prijs. Die is erg hoog met een paar pakketjes. 57 mille koste deze. Zonder sportstoelen en zonder automaat.
        Voor dat geld kun je ook een knappe 3 serie kopen.

        Login om te reageren
        • PAN zegt

          2 augustus 2016 om 20:49

          @bennieokkels: perfect is ook nie alles, mijn glimlach was een stuk forser bij mijn vorige alfa tov het praktische hok wat ik nu berijd alla v70

          Login om te reageren
    • vetnek zegt

      2 augustus 2016 om 20:42

      @Edge: lease

      Login om te reageren
  3. Ram-G-maN zegt

    2 augustus 2016 om 16:04

    Sinds wanneer heet een Golf met een praktische achterkant geen Variant maar een “Sportsvan”? Bij Sportsvan denk ik aan een heel vaudte Volkswagen Caddy met Bilstein dempers en Bentley velgen.

    Login om te reageren
    • peugeotgek zegt

      2 augustus 2016 om 16:11

      @AutomotiveDesigner:

      Omdat een golf variant er nog steeds is, de station van de golf HB.
      De sportsvan is die verhoogde Golf die eerst de Golf + heette. Te vergelijken met de Opel Meriva

      Login om te reageren
    • poeperman zegt

      2 augustus 2016 om 16:15

      @AutomotiveDesigner: dat zijn 2 afzonderlijke modellen. De Variant bestaat nog steeds, en is de station’variant’ van de reguliere Golf. De Sportsvan was vroeger de Golf Plus (en dus een afzonderlijk model, vandaar dat er hier melding van wordt gemaakt dat die aantallen zijn samengevoegd).

      Login om te reageren
  4. cthijs zegt

    2 augustus 2016 om 16:10

    Verkocht betekend geleast.betaald zijn ze pas als de lease voorbij is

    Login om te reageren
    • blo3to3t zegt

      2 augustus 2016 om 17:49

      @cthijs: tuurlijk niet, de leasemij rekent de auto toch gewoon af

      Login om te reageren
      • riri zegt

        2 augustus 2016 om 19:03

        @blo3to3t: nu weet je waarom banken in lease auto’s zaten het was gewoon een lening

        Login om te reageren
        • lekbak zegt

          2 augustus 2016 om 19:57

          @riri: de autofabrikant ontvangt gewoon het aanschafbedrag bij oplevering van de leaseauto. Het is dus gewoon koop, wat de fabrikant betreft. Geen lening.

          Login om te reageren
    • sracert zegt

      2 augustus 2016 om 18:04

      @cthijs: Ik zou graag onderscheid willen zien tussen particuliere en zakelijke verkoop!.

      Login om te reageren
      • blo3to3t zegt

        2 augustus 2016 om 18:22

        @sracert: want? Verkocht is toch verkocht?

        Login om te reageren
        • sracert zegt

          2 augustus 2016 om 18:38

          @blo3to3t: Nee hoor niet voor mij. ik zie graag de verkoop details.

          Login om te reageren
          • sjonnie82 zegt

            2 augustus 2016 om 20:11

            @sracert: wijsneus

            Login om te reageren
            • sracert zegt

              2 augustus 2016 om 20:35

              @sjonnie82: tx, daar word ik voor betaald.

              Login om te reageren
  5. lekbak zegt

    2 augustus 2016 om 16:12

    15 stuks. Geen idee vanaf wanneer ze te bestellen zijn/afgeleverd kunnen worden maar het lijkt niet veel.

    Ik heb er nog niet een in het echt gezien maar op video en op plaatjes vind ik de Giulia echt elke keer mooier.

    Login om te reageren
  6. RuVi zegt

    2 augustus 2016 om 16:13

    Die Guila’s zinn gewoon de dealerdemo’s die op kenteken zijn gezet… Hoop ze overigens meer te gaan zien!

    Login om te reageren
  7. alloallo zegt

    2 augustus 2016 om 16:18

    kentekenregistraties geven steeds minder een goed beeld van de daadwerkelijke verkopen. Peugeot heeft bv vorig jaar veel 308 met 14% op kenteken gezet. Peugeot is nog steeds bezig deze auto´s te verkopen.

    Login om te reageren
  8. desjonnies zegt

    2 augustus 2016 om 16:23

    Van een FIAT dealert uit Oostenrijk -of all places- klaagde dat de levertijd van de nieuwe Giulia wegens grote internationale belangstelling al opgelopen is tot een goede drie maanden en de nieuwe FIAT Spider (zelf een stukje mee gereden en bijzonder gecharmeerd van deze no-nonsense roadster) al meer dan acht maanden !!!!
    En hij had in één week die nieuwe FIAT Tipo al vier keer weten te verkopen.
    Gewoon een streekdealer am Steineren Meer.
    Wel een aardige man die me zo de sleutels vom Spider gaf en één van de eerste 4C Alfa’s had staan, niet te koop !

    Login om te reageren
    • lekbak zegt

      2 augustus 2016 om 16:38

      @desjonnies: hoe kan je daar nou over klagen? Geweldig om te zien hoe zo’n merk/concern er weer bovenop komt!

      Login om te reageren
      • BaRa zegt

        2 augustus 2016 om 18:32

        @lekbak: Omdat mensen afhaken bij zo’n lange levertijden. Die acht maanden voor de spider? Als de MX-5 een levertijd heeft van drie maand, dan is dat een belangrijk verschil.

        Login om te reageren
    • alfaromeo1 zegt

      3 augustus 2016 om 20:21

      @desjonnies: is dit toevallig de fiat dealer bij saalfelden? of de alfa dealer aan de weg richting zell am see. ben er volgende week dus misschien rij ik even langs dan!

      Login om te reageren
  9. sjaakjwt zegt

    2 augustus 2016 om 16:26

    Ik verwacht dat het aantal 15% auto’s wat nog snel op kenteken wordt gezet, niet opweegt tegen het aantal lease-rijders dat hun ‘aankoop’ uitstelt naar volgend jaar. Alle 25% wagens van nu, zijn volgend jaar 22%!

    Wederom een door fiscale regelgeving geteisterd jaar. Gelukkig zijn we van deze schommelingen af de komende jaren.

    Audi maakt wel een flinke val, wat waarschijnlijk veroorzaakt wordt door mindere verkopen van de A3 e-tron (geen 7% meer). Nog erger is de terugval van de bijtellings-tractor van Mitsubishi.
    En de 308 bij Peugeot welke geen 14% meer is. En de Passat en Golf.

    Heerlijk om te doen, cijfertjes analyseren :nerd:

    Login om te reageren
  10. lekkaah zegt

    2 augustus 2016 om 16:34

    Grijze Giulia zien rijden in NH, vond ik al best snel

    Login om te reageren
    • bischero zegt

      2 augustus 2016 om 21:28

      @lekkaah: demo Alkmaar?

      Login om te reageren
  11. HIM zegt

    2 augustus 2016 om 16:38

    Nou ik denk dat de volgende maand minde dan 15 verkocht gaan worden bij Alfa.

    Ik wacht al een jaar op de Giulia en eindelijk was hij er

    Ik werd en ben verliefd op de Giulia. Hij rijdt fantaaaaaastisch en ik heb ‘m geconfigureerd en hij is enorm duur als je de opties aanvinkt. Zelfs een Duitser is goedkoper en dan krijg je ook wat.

    Een 3D navigatie optie kost als extra 2600 op de reguliere navigatie en dan heb je nog een oud karig dingetje wat echt niet meer kan!! en helemaal als je wilt concurreren met de drie Duitsers.

    Speciaal onderstel is enorm duur, want een Alfa zonder speciaal onderstel is geen Alfa ;)

    Evengoed, het Alfa feestje gaat niet door dus een andere rijders auto, een BMW is ook geen straf maar als er een Giulia voorbij komt dan zal ik me ff rot voelen.

    Ik denk dat als de importeur niet snel iets aan de prijzen doet dat dit het einde gaat betekenen in NL voor Alfa

    Login om te reageren
    • freezzr zegt

      2 augustus 2016 om 16:44

      @HIM: eindelijk iemand die het opvalt. Als je gaat configureren blijkt ‘ie echt te duur om even een uitstapje ander merk te doen. Ik denk dat veel mensen dan door gaan voor BMW, Volvo en het ,in de klasse 40-50k saaie, Audi.

      Login om te reageren
    • w0ut zegt

      2 augustus 2016 om 16:53

      @HIM: Bij mijn weten moet een alfa altijd bestellen met zo min mogelijk opties. Minder kans op stukken. ;-)

      Login om te reageren
      • HIM zegt

        2 augustus 2016 om 17:02

        @w0ut: Neeeee dat is allang niet meer zo, althans niet bij de Diesels :) Het is een hele dure wagen en als ze de BMW/Audi Merc rijder in een Giulia willen hebben dan zal je toch echt omlaag moeten gaan met de prijzen.

        Login om te reageren
    • trustmeiamanengineer zegt

      2 augustus 2016 om 17:02

      @HIM: dus een BMW met gelijke uitrusting, en uiteraard vergelijkbaar motorvermogen is goedkoper? Puur in aanschaf, of heb je het over de leaseprijs?
      Dat is inderdaad niet handig van de importeur dan…. Maargoed de Giulia is wel beter dan een 3 natuurlijk ;)

      Login om te reageren
      • freezzr zegt

        2 augustus 2016 om 17:31

        @trustmeiamanengineer: de aanschafprijs is al hoog inclusief benodigde opties. Als er dan een leaseprijs wordt berekend met een lage restwaarde zal de leaseprijs relatief hoog uitkomen.

        Login om te reageren
    • jeroenwz zegt

      2 augustus 2016 om 19:20

      @HIM: Heb je wel eens met een Audi-, BMW- of Mercedes-configurator “gespeeld”? Daar kan je ook zomaar 30% bij de “kale” prijs plussen. En als je de Autovisie leest en ziet dat een Audi Q7 die ze testten standaard al 80.000 euri was en met toeters en bellen 120.000 (en geloof me: dan heb je nog lang niet alles), dan kan ik alleen maar concluderen dat Alfa het spelletje aardig in het snotje heeft. Of het slim is betwijfel ik, want de Duitse 3 hebben naam en faam, en Alfa komt net kijken.

      Login om te reageren
      • HIM zegt

        2 augustus 2016 om 19:30

        @jeroenwz: precies wat je als laatst schrijft.

        Ik heb er serieus op gewacht en dan is ie er eindelijk… veel geld voor een Alfa die zich echt moet gaan bewijzen Dit is geen strategische stap om het hoog te prijzen. In de Lease is het ook een dure optie en dan met 21% bijtellling waar je het toch echt van moet hebben als je de diesels als eerste presenteert. Ik heb gewoon een kater hiervan :(

        Login om te reageren
      • deboes zegt

        4 augustus 2016 om 21:32

        @jeroenwz: ben geen expert, maar volgens mij bestaat alfa al sinds 1910

        Login om te reageren
        • jeroenwz zegt

          4 augustus 2016 om 21:52

          @deboes: Dat weet ik . Maar Alfa wil nu ook het premium spelletje spelen en daarin zijn ze nieuw…

          Login om te reageren
    • deboes zegt

      2 augustus 2016 om 21:19

      @HIM: als je je al druk maakt over navigatie. Ledjes,synchronisatie met je I phone e.d.: dan ben je deze rijmachines helemaal niet waard

      Login om te reageren
      • HIM zegt

        2 augustus 2016 om 21:48

        @deboes: grapjas….ga eerst goed leren lezen voor je over waarden begint.

        Login om te reageren
      • knipperlichtje zegt

        3 augustus 2016 om 11:40

        @deboes: een Giulia is een sedan die in de hogere regionen van het D-segment opereert, geen Lotus of andere hardcore sportwagen. Dat soort dingen horen gewoon goed te zijn als je mensen uit hun Duitser wilt krijgen.

        Login om te reageren
        • deboes zegt

          4 augustus 2016 om 20:46

          @knipperlichtje: moet dat soort plebs wel als klant willen hebben?

          Login om te reageren
      • bartsmit zegt

        3 augustus 2016 om 22:00

        @deboes: wat een gelul. Als hij beter dan een 3 rijdt. No way.

        Login om te reageren
        • deboes zegt

          4 augustus 2016 om 20:49

          @bartsmit: dat is in diverse revues al bewezen dat die beter rijdt…en geen saai Bart Smith knuffel interieur

          Login om te reageren
    • c-greg zegt

      3 augustus 2016 om 06:57

      @HIM: speciaal onderstel? ik zie het niet staan in de optie lijst? naar mijn weten heeft de Giulia maar 1 type onderstel van qv tot de instap diesel juist omdat ze eerst de qv hebben ontwikkeld.

      Login om te reageren
      • HIM zegt

        3 augustus 2016 om 07:36

        @c-greg: Hi, je kan Alfa Active suspension incl sperdiff bestellen code 8LY kleine €1900.

        Login om te reageren
        • martinus zegt

          3 augustus 2016 om 10:27

          @HIM: Dat is toch best goedkoop?

          Login om te reageren
          • HIM zegt

            3 augustus 2016 om 11:26

            @martinus: ja is ook prima maar ergens houdt het op met opties aanvinken. Hij is in de lease ook duur in vergelijking met de concurrenten.

            Login om te reageren
        • c-greg zegt

          3 augustus 2016 om 11:07

          @him: ok bedankt. maar is het nodig? van alle mensen die er ingereden hebben van Jeremy Clarkson tot Piet van de hoek hoor ik niemand zeggen dat je echt een sport onderstel nodig heb…

          Login om te reageren
          • HIM zegt

            3 augustus 2016 om 11:43

            @c-greg: Tjah, nodig..ALs je een Alfa rijdt dan moet je ook echt een Alfa rijden en dan alles aanvinken wat met weggedrag te maken heeft. Doe ik bij een BMW ook, Alle M-opties aanvinken en ik ben iets duurder uit in de aanschaf maar de lease is lager.
            Het blijft een luxe probleem en de discussei gaat er meer om. Als Alfa wilt overleven door te concureren met de drie uit Duitsland dan moet je je prijzen aanscherpen en niet er een hee lklein beetje onder zitten.

            Login om te reageren
      • bartsmit zegt

        6 augustus 2016 om 09:44

        @c-greg: dus door het dashboard rijdt hij beter? Dat is nieuw voor mij.

        Login om te reageren
  12. Dutchdriftking zegt

    2 augustus 2016 om 16:38

    Komende maand 150 stuks?

    Login om te reageren
    • Carreza zegt

      2 augustus 2016 om 20:26

      @dutchdriftking: komende maand lijkt mij nog wat snel voor de inschrijvingen. Ik zou eerder geïnteresseerd zijn in de cijfers voor september en oktober.

      Login om te reageren
      • Dutchdriftking zegt

        2 augustus 2016 om 22:29

        @Carreza: ik hoop het. Ik gun het Alfa, en het straatbeeld knapt er zo van op! Ik ken al een aantal geïnteresseerden. Ze wachten alleen de station af…..

        Login om te reageren
  13. jack_abarth zegt

    2 augustus 2016 om 16:41

    Om de hoek staat een antraciet grijze Giulia, werkelijk waar een prachtbak!

    Login om te reageren
  14. thomasthomas zegt

    2 augustus 2016 om 16:42

    Best knap die Astra verkopen maar 7.6% minder dan vorig jaar dat gaat weer een paar managers de kop kosten.

    Login om te reageren
  15. MaartenD zegt

    2 augustus 2016 om 16:45

    Van de zijkant vind ik de Guilia op een vorige generatie BMW 3-serie lijken…erg mooi

    Login om te reageren
  16. w0ut zegt

    2 augustus 2016 om 16:51

    Ik onthoud vooral 4 nieuwe RS toestellen voor plofkraakjes te plegen en 3 sukkels die 2 maand voor introductie van het nieuw model nog een Panamera kopen :-)

    Login om te reageren
    • lekkaah zegt

      2 augustus 2016 om 17:28

      @w0ut: denk je wat voor kortingen krijgt aan het einde van de looptijd van een model.. als je het goed doet tenminste

      Login om te reageren
  17. E34M5Touring zegt

    2 augustus 2016 om 17:15

    Maatje van me werkt bij Alfa en die heeft er al meer geschreven dan 15. Dus dat komt binnenkort wel los.

    Login om te reageren
  18. bimmert zegt

    2 augustus 2016 om 17:48

    Totaal overhyped model auto als je het mij vraagt.
    Het enige lijstje waar hij over een paar jaar als een raket in zal stijgen is die van de adac.

    Login om te reageren
    • lekbak zegt

      2 augustus 2016 om 20:18

      @bimmert: jij hebt vertrouwen zeg!

      Fiat is goed bezig momenteel, maar ik denk niet dat ze op nummer één komen wat betrouwbaarheid betreft. Top tien is ook al zeer goed.

      Login om te reageren
    • deboes zegt

      2 augustus 2016 om 21:15

      @bimmert: ah er is weer iemand onder zijn steen vandaan gekropen

      Login om te reageren
  19. baklava zegt

    2 augustus 2016 om 17:51

    Best logisch, private lease wordt steeds voordeliger ten opzichte van het kopen van een nieuwe auto.

    Login om te reageren
  20. moveyourmind zegt

    2 augustus 2016 om 18:15

    Mooie 2e plek voor Renault!

    En terecht! Met de modellen die Renault op dit moment in de showroom heeft staan is het merk weer helemaal bij de tijd. Gewoon mooi gelijnde wagens met een eigen gezicht.

    Om een oordeel te vellen over de cijfers van de Giulia is het nog veel te vroeg. Het toenmalige succes van de 156 zal de Giulia niet gaan evenaren. Maar ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het wel goed komt met Alfa Romeo.

    Login om te reageren
    • Rob zegt

      2 augustus 2016 om 22:23

      @moveyourmind:
      Zeg dat, Renaults zijn gewoon echt leuk om te zien. Maar Ford ook. Of de Peugeots. Volkswagen is eigenlijk ook niet slecht. En Opel heeft met de Insignia en Cascada fraaie chique dingen.

      Weet je, eigenlijk wordt er gewoon heel erg veel netjes spul verkocht vandaag de dag….

      Login om te reageren
      • martinus zegt

        3 augustus 2016 om 10:29

        @Rob: Fords vind ik juist allemaal

        Login om te reageren
        • martinus zegt

          3 augustus 2016 om 10:36

          @martinus: gedateerd uit zien.

          Login om te reageren
  21. HZW zegt

    2 augustus 2016 om 18:27

    Het wordt pas interessant als je het afzet tegen Audi’s A4, BMW’s 3-serie en Mercedes C-klasse.
    Hebben die er wel meer dan 15 verkocht in de zelfde periode. ??

    Login om te reageren
  22. reaperunique zegt

    2 augustus 2016 om 19:15

    Interessant om te lezen, als je graag de massa niet wil volgen kan je deze cijfers gebruiken :)

    Login om te reageren
  23. erwh zegt

    2 augustus 2016 om 20:39

    Prima dat we hier Alfa een warm hart toedragen, maar om dan een Giulia een krent in de pap te noemen en tussen een aantal exoten te zetten gaat wel erg ver. Laten we juist hopen dat die Giulia niet zo exotisch wordt en gewoon dusdanig lekker gaat verkopen dat Alfa weer echt een mooi gamma kan opbouwen.

    Login om te reageren
  24. kempenaer zegt

    2 augustus 2016 om 21:18

    Wel een mistroostig lijstje zeg, die Hollandse top 5. Met de polo op 1.

    Login om te reageren
  25. Rob zegt

    2 augustus 2016 om 22:16

    Ah, de Giulia. Dank voor de herinnering, was dat ding ondertussen al weer glad vergeten……
    Naja, als ie maar verkoopt. Gun het Alfa Romeo wel, maar een mooi ding is het verre van…..

    Login om te reageren
  26. pinut187 zegt

    3 augustus 2016 om 11:04

    Hoe meer Guilia’s hoe beter.

    Login om te reageren
  27. denniyo zegt

    3 augustus 2016 om 12:11

    Ik vind het wel grappig dat iedereen de Alfa Giulia vergelijkt met de Duitse 3 en daarbij de Jaguar XE niet één keer genoemd wordt. Dit terwijl die immers ook in deze klasse zit samen met de F-pace en volgens mij verkopen die ook niet slecht.

    Login om te reageren
  28. mijosu zegt

    3 augustus 2016 om 14:02

    Die Giulia vind ik wel mooie auto, maar te duur in de lease (hoge verwachte onderhoudskosten en lage restwaarde). De Jag XE vind ik er, met uitzondering van het front, inspiratieloos uitzien.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North