
Ken je dat? Dat je zeker weet dat iets niet gaat passen in je bagageruimte, maar dat je het dan toch probeert?
Het hoe en waarom van deze bizarre crash is niet bekend, volgens GTSpirit komen de foto’s van Facebook en had het ongeluk plaats in Seongbuk-dong, Zuid-Korea. Afgaande op de crash lijkt het ons niet waarschijnlijk dat de inzittende erg veel verwondingen hebben opgelopen, los van een flinke deuk in het ego en de Enzo. Die laatste werd namelijk vakkundig precies midden tegen een lantaarnpaal geparkeerd, als was die paal een broodmes dat de Ciabatta di Enzo netjes in twee stukjes wilde snijden. Handig als je het met je pa niet eens kunnen worden wie de auto toebehoort.
Op onderstaande foto, die we je ondanks de hondslelijke Ssangyong Rodius niet willen onthouden, is goed te zien hoe de lantaarnpaal begonnen is de Enzo in tweeën te verdelen. Met een hogere aanvangssnelheid lukt een lantaarnpaal dat overigens heel aardig. De schade zal ongetwijfeld dik in de papieren lopen, maar met een beetje geluk zijn zaken als de wielophanging en de carbon monocoque ongedeerd gebleven.
Briljant…, je weet dat het niet gaat passen….
Netjes uitgevoerde botsing, ik geef het een 9
Dit is een optie, zo creëeren ze een front splitter
(10 als het een Porsche was geweest)
Misschien is die paal er overnight doorheen gegroeid .. Dat hoor je best vaak de laatste tijd ..
@lincoln: Ik hoop dat het geen stemmen in je hoofd zijn… ;)
@norge: nee joh, dat werd hem laatst vanachter met een zware stem ingefluisterd
Gebeurde zeker in een split second…
@snorrie: Die auto is in ieder geval wel split.
Geen motorschade.. Ook een prestatie, dat hebben de meesten wel die een lantaarnpaal tussen hun koplampen planten :)
Zo. Dan sta je flink voor paal.
@donvincenzo: Dit kan je niet “voor” noemen..
Bij dit soort foto’s vraag je je altijd af.. Wat stond er eerder? De paal of de enzo :)
Is namelijk wel heel netjes gebotst..
@ukbob: Beetje hetzelfde verhaal als met de kip en het ei he?
Copie cat noemen ze dat….
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTf0bLMFoFOrQPOsmsNolu0nr7OZ1oRGBMw1Ioharw1FdmGFJ7B
Elk nadeel heeft zijn voordeel: nu kan de eigenaar direct een vette bodykit laten monteren.
@gash: Dan zou ik het eerder noemen: elk nadeel heeft weer een nieuw nadeel. Een bodykit hoort niet op een Enzo thuis.
@gash: Op een Ferrari zet je geen bodykit, klaar.
@rickpetrolhead: ook niet als je het daarna Maserati MC12 noemt?
@mashell: In mijn ogen valt dat niet onder een bodykit. Maar als we dat als een bodykit zien, zal dat de uitzondering op de regel zijn.
Gevalletje stoer doen want tractioncontrol is voor watjes? Direct resultaat
@rammillius:
Gevalletje voorbarige conclusies trekken zoals dat een echte toetsenbordheld betaamt?
Nu gaat de waarde van een Enzo extra omhoog
Ik mis nog die leuke kwinkslag over Jet Cars..
@parker:
Die grap heeft inmiddels een baard langer dan die van Sinterklaas.
Leuk geprobeerd maar het wordt tijd voor iets actueels.
@jrk68: Jet Cars is helaas nog steeds iets actueels.
Hij riep nog zo: die paal En zo is nog ver Arie!
Gokje: opa verwarde gas- en rempedaal?
@potver7: Of hij moest uitwijken voor een opa.
Pittig zonde dit!!
De hoeveelste kapotte Enzo is dit? :-(
Over hondslelijk gesproken: er staat een knalrode Ferrari Enzo pontificaal in beeld en jullie zeuren over een witte Rodius op de achtergrond.
Hoeveel enzo’s in schadevrije staat zijn er nog op deze aarde? Als dit door gaat blijven er weinig over.
Is geen echte Enzo
Vind het een beetje rare crash. Gaat dit echt zo makkelijk?
Semitrie