• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

B&B Audi RS4: 625 pk en een top van 325 km/u

Auteur: sir_smokalot, gepost 25 augustus 2014 om 11:57 – 12 Reacties

Afbeelding B&B Audi RS4: 625 pk en een top van 325 km/uAfbeelding B&B Audi RS4: 625 pk en een top van 325 km/uAfbeelding B&B Audi RS4: 625 pk en een top van 325 km/uAfbeelding B&B Audi RS4: 625 pk en een top van 325 km/uAfbeelding B&B Audi RS4: 625 pk en een top van 325 km/uAfbeelding B&B Audi RS4: 625 pk en een top van 325 km/uAfbeelding B&B Audi RS4: 625 pk en een top van 325 km/uAfbeelding B&B Audi RS4: 625 pk en een top van 325 km/u

B&B Audi RS4
In een tijd waarin drukvulling domineert is Audi’s RS4/5 één van de laatste atmosferische Mohikanen. Tuner B&B helpt echter met plezier het vrije ademen van je RS met een supercharger om zeep, in ruil voor 175 extra paardjes.

Het kost je 29.950 euro, maar dan rij je wel mooi je grotere broer, de RS6, zoek, vergezeld door de typische hoge compressorhuil die een supercharger produceert. Naast de genoemde 625 pk en een Vmax van 325 km/u stijgt het maximumkoppel tot 600 Nm.

Wil je dat je motor, die standaard 450 pk en 430 Nm levert, alles op egen kracht doet, dan zijn er een aantal opties:

– Stage 1: 470 pk / 450 Nm; Vmax: 280 km/u. Prijs: 1.950 euro
– Stage 2: 480 pk / 458 Nm; Vmax: 280 km/u. Prijs: 2.950 euro
– Stage 3: 492 pk / 465 Nm; Vmax: 280 km/u. Prijs: 6.500 euro
– Stage 4: 503 pk / 475 Nm; Vmax: 280 km/u. Prijs: 11.950 euro

Behalve motorische, zijn er ook optische aanpassingen verkrijgbaar, zoals een schroefset met 25 mm verlaging, nieuwe stabilisatorstangen, en natuurlijk een set grote shenkies, met een diameter van 20 inch. Hieromheen gaan 255/30-bandjes.

Ook interessant!

  • Audi RS Nogaro Editions
    Audi RS Nogaro Editions geven hoedtik aan RS2
  • Mijn Auto: Audi RS4 B8 Avant van Ralf
    Mijn Auto: Audi RS4 B8 Avant van Ralf
  • Nieuwe generatie Audi A4
    Nieuwe generatie Audi A4: 'zowel EV als S4 TDI'
  • Audi dealerschap onder water

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

a4, Audi, b-b, rood, RS4, tuning

Vorig bericht: « Video: niet elke Amerikaanse agent is arelaxed [straatrace]
Volgend bericht: Dit gebeurt er wanneer een Ram 2500 en een Ford Ka botsen »

Lees Interacties

Reacties

  1. viezefreddyw zegt

    25 augustus 2014 om 11:59

    Lekkere kont.

    Login om te reageren
    • camber24 zegt

      25 augustus 2014 om 12:41

      @viezefreddyw: dank je

      Login om te reageren
  2. series2 zegt

    25 augustus 2014 om 12:11

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  3. gtwillem zegt

    25 augustus 2014 om 12:38

    Die velgen passen nuet echt. Standaard staat een RS4 al op veel mooiere wielen.

    Login om te reageren
  4. ds3thp zegt

    25 augustus 2014 om 12:39

    Ben vooral wel benieuwd hoe ze die 503 atmosferische pk’s voor elkaar krijgen! Dan moet het toch een heerlijke bak zijn om te rijden!!

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      25 augustus 2014 om 12:44

      @ds3thp:
      Ja, lijkt me heerlijk, met een pleurisgang op een bocht aankomen om dan te merken dat hij alleen rechtuit wil..

      Login om te reageren
      • ds3thp zegt

        25 augustus 2014 om 14:06

        @tupperware: Beetje “kort door de bocht” vindt je niet?!
        Zijn genoeg andere bolides die het nog minder doen.
        Dat het in zijn klasse niet de beste “stuurmans auto” is ben ik met je eens!

        Login om te reageren
  5. exotic zegt

    25 augustus 2014 om 12:41

    Valt het jullie op dat de RS4 laatste tijd nihil in het nieuws komt?

    Ben zelf Audi fanaat, maar vindt de RS4 echt totaal niets!

    Login om te reageren
    • Rob zegt

      25 augustus 2014 om 15:20

      @exotic:
      De RS4 is juist het enige RS model van Audi wat wel leuk is. Bescheiden (als je even niet naar de rare voorbumper kijkt), atmosferische V8 en het is een station. En dat is iets wat Audi wel kan, fraaie stations bouwen.

      De andere RS modellen van Audi zijn schreeuwerige auto’s die pretenderen sportwagens te zijn, maar ondertussen veel en veel te zwaar zijn…

      Login om te reageren
  6. gregorius zegt

    25 augustus 2014 om 12:45

    O ja. De RS4. Die bestond ook nog. Prachtig blok die 4.2 :)
    Maar t is natuurlijk wachten totdat ze hier ook de nieuwe 4.0 in rammen, of totdat ze een >400 pk versie van het 3.0 V6 blok weten te maken.
    Verder slaat dit gedoe van B&B natuurlijk op niks: er zijn al zat bedrijven die compressors of turbo’s op de 4.2 V8 hebben geschoefd. En daarnaast: wie koopt er een RS4 Avant? Die dingen zijn echt stervesduur: je koopt dit soort auto’s alleen als je t makkelijk kan betalen. Als je dan toch een top-station wil, dan koop je toch de RS6: mooier interieur, iets groter, moderne moter en meer pk’s om over op te scheppen.

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      25 augustus 2014 om 12:51

      You wish vwb die V8. Een zespitter vanaf de start staat voorlopig in de kaarten
      http://www.autoblog.nl/nieuws/volgende-generatie-audi-rs4-krijgt-v6-met-turbos-65153

      Login om te reageren
  7. Dimglor zegt

    25 augustus 2014 om 16:08

    Is toch wel heel prijzige upgrade… 30 mille..
    Kan je in Belgïe al een Mini Cooper S mee kopen met enkele opties…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North