• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Bevestigd: nieuwe Nissan GT-R krijgt V6 uit Le Mans-racer

Auteur: JordyS, gepost 1 mei 2015 om 22:00 – 68 Reacties

Nissan GT-R krijgt blok uit de LMP1-racer


De LMP1-bolide van Nissan ziet er op z’n zachtst gezegd nogal opvallend uit, maar onderhuids kom je al wel veel van de nieuwe GT-R tegen.

Ben Bowlby, het brein achter de racewagen van Nissan, heeft tegenover TopGear.com namelijk bevestigd dat het twin-turbo V6-hybrideblok met 1250 pk ook onder de motorkap van de nieuwe GT-R terecht komt. “Het is een motor met directe injectie en een geïntegreerde turbo. Dat en de andere technologie die we in dit blok verwerkt hebben, zorgt ervoor dat we een enorm interessante motor hebben voor een productiewagen.”

Bowlby legt gelukkig ook nog even uit waarom de V6 zo interessant is voor een auto als de GT-R. “Het is heel simpel: als het een krankzinnige motor was met een korte levensduur, dan zouden we er buiten de racerij niets mee kunnen. De V6 maakt echter net zoveel toeren (6500 rpm) in de LMP1-wagen als in de productie-auto. Het is absoluut een voorloper van wat je straks in de Nissan GT-R zult zien.”

Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat Nissan de V6 zonder al teveel aanpassingen in de GT-R hangt en ook het hybridesysteem gebruikt. We kunnen ons dan zomaar voorstellen dat er mensen in Maranello, Woking en Zuffenhausen rondlopen die het langzaam maar zeker een beetje warm beginnen te krijgen. Mijn vraag aan jullie: is dat terecht of mag de GT-R niet in de schaduw staan van een LaFerrari, P1 of 918 Spyder?

Ook interessant!

  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe
  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Nissan hint naar nieuwe generatie GT-R
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard

Nieuwste artikelen

  • Deze F430 op Marktplaats is extreem duur (met een reden)
  • Video: 10x top of flop van de elektrische Porsche Macan
  • Koop de BMW M4 CSL die crashte in Uden
  • Kijk, de échte Smart komt terug
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Hybride, lmp1, nismo, Nissan, Racing, Supercars

Vorig bericht: « Marchionne: ‘Wil best samen met Apple een auto maken’
Volgend bericht: Riekelt de Boer zoekt de klever die ‘m van de weg drukte »

Lees Interacties

Reacties

  1. amgmerc zegt

    1 mei 2015 om 22:02

    Lekke lekke lekke

    Login om te reageren
    • mitta86 zegt

      1 mei 2015 om 23:09

      @amgmerc: ga gelijk weer de praatjesmaker voice over kijken haha.

      Login om te reageren
  2. janmetdelangeachternaam zegt

    1 mei 2015 om 22:07

    dus over een paar jaar een gewone gtr met meer dan 1000 pk..kan niet wachten op alle crash videos

    Login om te reageren
  3. gtwillem zegt

    1 mei 2015 om 22:07

    Absoluut terecht. Toen de R35 GT-R net uitkwam was het een auto waarmee je de Enzo en Carrera GT flink lastig kon maken op het circuit. En op B-wegen. Alleen op de Autobahn waren die twee aanmerkelijk sneller. Dus de GT-R mag echt wel aan de stoelpoten zagen van de gevestigde orde, zoals de vorige Skyline’s ook deden.

    Login om te reageren
    • Carreza zegt

      1 mei 2015 om 22:54

      @gtwillem: amen.

      Login om te reageren
    • michaelcorleone zegt

      2 mei 2015 om 00:18

      @gtwillem: Idd daarom vind ik de GT-R R35 ook de beste GT-R tot nu toe om die reden zijn mijn verwachtingen weer hoog gespannen.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        2 mei 2015 om 00:22

        @michaelcorleone: de beste is de eerste die onder de 8 minuten grens kwam op de Nordschleife. En dat was de R33. Die auto liet ziet zien dat snel zijn op een circuit met een volledig bruikbare straatauto niets te maken had met vermogen, maar hoe je dat op het asfalt zet. Sneller dan een 550 Maranello, Diablo VT, 993 Turbo, M5 E39 en 360 Modena.

        Login om te reageren
        • michaelcorleone zegt

          2 mei 2015 om 13:35

          @gtwillem: Ik zou persoonlijk altijd voor de R35 gaan hoe goed die andere Skyline’s ook zijn, bij geen enkel andere lag de lat zo hoog als bij de ontwikkeling van de GTR R35. Het is ook niet gek natuurlijk dat de huidige GTR zo goed, aangezien Nissan al een hele goede basis had en daarop kon voortborduren. Elke keer scherper en beter en uiteindelijk een van de beste auto’s ter wereld. En verder is het voorkeur qua vormgeving, de GT-R 35 heeft het design van een echte supercar iets wat de eerdere Skyline’s mistten in mijn ogen.

          Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      2 mei 2015 om 02:28

      @gtwillem: idd, ik gun het ze van harte!

      Login om te reageren
    • ramonbosje zegt

      2 mei 2015 om 03:03

      @gtwillem: hulde voor u, mijn heer! U snapt het!

      Login om te reageren
    • bassx zegt

      3 mei 2015 om 02:15

      @gtwillem: helemaal mee eens. Bedoel je met de gevestigde orde de p1, 918 en LaFerrari? Dat is de lat wel erg hoog leggen.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        3 mei 2015 om 13:04

        @bassx: Als ik jou in 2006 ging vertellen dat er binnen een jaar een auto is in 3,5 seconden naar de 100 ging en de Nordschleife in 7.35, had je mij voor gek verklaard.

        Daarnaast: Porsche 918 doet 6:57 op de ring, Nismo GT-R 7:06. Dat scheelt niet heel veel…

        Login om te reageren
  4. swordfish zegt

    1 mei 2015 om 22:07

    Hij mag zeker in de schaduw staan. Er alleen niet uitkomen. En dat gaat ook niet gebeuren.

    Login om te reageren
    • frietjemet zegt

      2 mei 2015 om 02:09

      @swordfish: In het geval van ferrari zal dat wel meevallen, de schaduw die ferrari werpt is door de kinderachtige opstelling van die jongens tegenwoordig toch héél wat kleiner geworden. Zelfs al rijdt hij de laferrari niet zoek, dan is hij toch beter omdat hij vergeleken mag worden met de rest.

      Maar ik denk niet dat ze hem zó hoog in de markt zetten, kwa prijs. Maar kwa potentieel zal hij zeker van zich af bijten, niet om te winnen, maar om gewoon een concept tot in de puntjes steeds opnieuw weer te perfectioneren. Zoals Porsche ook doet.

      Mclaren is dan heden ten dage de new kid on the block, de fenomenale f1 stamt uit een heel andere tijd, en is op het merk na niet tot nauwelijks vergelijkbaar met wat ze nu bouwen. Wat dat aan gaat is de heritage ook aanwezig, zoals ook bij Porsche en Ferrari. Alleen jammer dat Ferrari na de Enzo het ego naar het hoofd steeg, nu steekt er een odol uit hun voorhoofd.

      Login om te reageren
  5. a3aan zegt

    1 mei 2015 om 22:07

    Wow! Mooie Gtr cabrio! Waarom maken ze die niet!

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      1 mei 2015 om 23:17

      @a3aan: omdat een Skyline GT-R (en later dus de R35 GT-R) een bizar hoge mate van carroserriestijfheid kennen. De enorme krachten die een GT-R kan opwekken (acceratie, remmen, bochten) zijn mede mogelijk doordat de stijfheid enorm hoog is. Hoger dan de gemiddelde Ferrari, Porsche of Lamborghini. Dit is mede de reden waarom er stukstof in de banden zit: het zet minder uit en is minder en draagt bij aan de stabiliteit. Ze zijn ook enorm hard geveerd. Een GT3 is er comfortabel bij. Alles bij zo’n GT-R staat in het teken van zo hard mogelijk gaan. Een Cabriolet is van zichzelf veel minder stijf, en een stuk zwaarder. Dus benadeels het het concept veel meer dan bij een andere auto.

      Login om te reageren
      • a3aan zegt

        2 mei 2015 om 08:49

        @gtwillem: dank je voor de uitleg! Helder en begrijpelijk. De cabrio (die dus niet kan) ziet er wel fantastisch uit.

        Login om te reageren
      • marc94 zegt

        3 mei 2015 om 22:59

        @gtwillem: stikstof in banden is tegenwoordig vrij gangbaar in normale auto’s en caravans hoor. Omdat door het gebrek aan zuurstofmoleculen er niet heel langzaam toch zuurstof door de banden gaat vreten en ze langzaam leeglopen.

        Ik heb zelf overigens 70 procent stikstof in mijn banden wat ik genoeg vind. Ik adem het ook in dus het zal wel goed zijn.

        Login om te reageren
        • marc94 zegt

          3 mei 2015 om 23:01

          @marc94: een kleine aanvulling; de indicatie voor stikstof gevulde banden is een groen ventieldopje. Alhoewel je dit niet op veel personenwagens zal zien omdat het er niet uit ziet.

          Login om te reageren
        • gtwillem zegt

          3 mei 2015 om 23:11

          @marc94: bij caravans en campers komt het vaker voor. Heeft vooral te maken met het feit dat daar niet dagelijks mee gereden wordt en eigenaren alles checken behalve de bandendruk…

          Login om te reageren
    • awesome zegt

      2 mei 2015 om 01:53

      @a3aan: die reactie heb ik vaker gekregen op deze Photoshop creatie.

      Login om te reageren
  6. lamborgfan zegt

    1 mei 2015 om 22:09

    Zouden de onderhoudsintervallen nog korter worden van die dingen?

    Login om te reageren
    • ej20g zegt

      1 mei 2015 om 22:17

      @lamborgfan: 6 maanden en 9000 á 10.000 km vind ik niet bepaald weinig hoor, lijkt me heel normaal voor een supercar. De intervallen van de GT-R vanaf 2011 is al een stuk beter (12 maanden en 18.000 á 20.000 km). Nissan zal er wel vanuit zijn gegaan dat de GT-R regelmatig hard bereden wordt en dan is het belangrijk om de vloeistoffen optimaal te houden.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        1 mei 2015 om 23:24

        @ej20g: helemaal correct. Ik vind het zelf nig meevallen. Vroeger moest je bij auto’s van dit kaliber om de 7.500km een beurt doen, en dat was in de tijd dat we auto’s netjes warm reden en na flink gesport te hebben rustig uit lieten rijden om af te koelen. En toen men zelf nog olie en dergelijke controleerden…

        Login om te reageren
        • rolov zegt

          2 mei 2015 om 00:14

          @gtwillem: bij de r34 gtr werd aangeraden elke 5000 mile de olieen te verwisselen.

          Login om te reageren
          • jrk68 zegt

            2 mei 2015 om 09:02

            @rolov:
            Ook dat waa heel normaal voor dergelijke auto’s in die tijd.
            Maserati’s moesten elke 7500km voor een kleine beurt, 10000km was gebruikelijk voor modale automobielen.
            Laten we wel zijn, het is gewoon goed voor de duurzaamheid van je motor om niet op olie te besparen, dan doel ik niet op TSI-motoren, als je daar de ververstermijn gaat berekenen op basis van het olie verbruik dan ververs je tussen de 3 en de 5 km….

            Het torretje achterin het Smartje krijgt elke 10k een verse plons 5W/30 edge, wat dan weer resulteerd in inmiddels 190k zonder motorische malheur.
            Ik mocht willen dat het ook hielp voor de electronica…, dat kunnen die Duitsers nog slechter dan de Fransen….

            Login om te reageren
      • TimD zegt

        2 mei 2015 om 15:59

        @ej20g: de mijne is in 22.000km al 6 keer onderhouden, 5 jaar oud, R35 volgende week gaat hij weer …

        Login om te reageren
        • rolov zegt

          2 mei 2015 om 17:36

          @timd: heb je in 5 jaar maar 22k gereden?

          Login om te reageren
          • TimD zegt

            2 mei 2015 om 17:51

            @rolov: Neen! Auto was van een verzamelaar, heb de auto nu 6 maanden, heb zelf nu 4500km gereden.

            Login om te reageren
  7. arii zegt

    1 mei 2015 om 22:10

    Juist tof als hij tussen de andere hypercars komt te staan. Hij zal daarbij waarschijnlijk ook minstens de helft goedkoper zijn

    Login om te reageren
  8. gerjan zegt

    1 mei 2015 om 22:11

    1 ding hebben sowieso met elkaar gemeen. Het zijn niet de mooiste 4 auto’s die je kan kopen.

    Login om te reageren
  9. tsukuba zegt

    1 mei 2015 om 22:15

    Kom maar door met die nieuwe GTR. Mijn huidige beesje heeft alweer aardig wat kilometers op de teller en is aan vervanging toe. Helaas al een tijdje niet mee kunnen rijden. Had forza horizon nooit moeten verkopen.

    Login om te reageren
    • gieltj zegt

      1 mei 2015 om 22:29

      @tsukuba: ik heb m nog wel liggen hoor.. Kopen? Haha vermaak me nog steeds met FM4

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        1 mei 2015 om 22:42

        @gieltj: same here! Ik snap niet dat er een andere racegame is gekomen met zo’n variatie aan merken en modellen. Blijft een vermakelijke game. Zeker de multiplayer mode is de moeite waard.

        Login om te reageren
    • baap zegt

      2 mei 2015 om 08:27

      @tsukuba: Dat zijn geen racegames. Echte racegames zijn GTR, rFactor2 en Assetto Corsa! De game(s) die jij noemt zijn qua graphics alleen sipergaaf maar heeft niets met racen te maken! ;)

      Login om te reageren
      • tsukuba zegt

        2 mei 2015 om 08:34

        @baap: De games die jij noemt zijn leuk en aardig maar daar heb je toch echt een goed stuurtje voor nodig wil je de volledige ervaring krijgen. Daar komt nog bij dat mijn pc dat racegeweld nooit zou trekken dus zou ik moeten upgraden. Persoonlijk vind ik 60 euro voor een spel al duur genoeg dus neem ik maar al te graag genoegen met mooie graphics en minder realistische handeling etc, zolang ik maar in auto’s kan rijden die ik in het echt nooit ga kunnen betalen.

        Login om te reageren
  10. rd1991 zegt

    1 mei 2015 om 22:16

    Bij de GTR introductie claimde Nissan dat de GTR dankzij zijn hightech computers on-tunebaar zou zijn. Binnen een week reed de 1e 600+pk versie al rond. 2000+pk is al geen uitzondering meer. Als het nieuwe blok net zo goed wordt, dan beloofd het een spannende wagen te worden (te blijven eigenlijk)

    Login om te reageren
  11. Donder zegt

    1 mei 2015 om 22:23

    Dus de nieuwe GTR wordt ook voorwielaangedreven waarbij de voorwielen breder zullen zijn dan de achterwielen? ;)

    Login om te reageren
    • gieltj zegt

      1 mei 2015 om 22:30

      @Donder: nee

      Login om te reageren
  12. w0o0dy zegt

    1 mei 2015 om 22:23

    Mizuno is niet meer de pappa dus de nieuwe gaat stevig anders worden dan de R35. Een LaFerrari of P1 of 918 concurrent zal het niet worden denk ik. Bruikbaar in de praktijk, ook door mindere goden snel te rijden, voorspelbare handeling en bloedsnel. Dat is het recept. Een tour de force verwacht ik niet, eerder een iets slankere auto met slimme packaging en veel power.

    Login om te reageren
    • Silverarrow zegt

      1 mei 2015 om 22:33

      @w0o0dy: Ligt er aan wat je tour de force noemt… Een motorblok dat rechtstreeks uit de racerij komt in een straat auto hangen, schopt het wat mij betreft redelijk ver qua tour de force gehalte. Of was de Carrera GT ook maar een poging op halve kracht?

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        1 mei 2015 om 22:37

        @Silverarrow: dat zeg ik niet… Maar Nissan zal niet alles uit de kast gaan trekken om die hypercars te overtreffen. Het is een volume model. Confectie-supercar.

        Login om te reageren
        • arii zegt

          2 mei 2015 om 03:15

          @w0o0dy: correctie: ze zullen het niet proberen maar ze gaan er verdomd dicht bij in de buurt komen! (Voor de fractie vd prijs ook nog!!)

          Login om te reageren
        • Silverarrow zegt

          2 mei 2015 om 08:10

          @w0o0dy: Omdat de prijs mogelijk laag is, wil dat nog niet zeggen dat het een “confectiemodel” is. Dat het op basis van de naam van het merk of exclusiviteit en prijs van de auto voor 99% van de mensen niet zoveel zal betekenen als een P1, LaFerrari, 918 (of Veyron, Agera, Huayra, etc.), wil nog niet zeggen dat het technisch geen huzarenstukje/tour de force kan zijn. Volgens mij was dat nu net het punt waarom de R35 zo’n baanbrekende auto was.

          Login om te reageren
          • Silverarrow zegt

            2 mei 2015 om 08:15

            @silverarrow: Om daaraan toe te voegen; met de vorige GT-R hebben ze ook behoorlijk wat uit de kast getrokken om het de gevestigde orde warm onder de voeten te maken. Ik zie niet in waarom dat nu anders zou zijn.

            Login om te reageren
  13. resulutionNL zegt

    1 mei 2015 om 22:35

    Ze zijn zo makkelijk bij Nissan. We hebben een fantastische auto, de GTR. We hebben een fantastische motorblok: Twin Turbo V6-Hybrideblok met 1250 PK. Willen we een P*rnowagen voor op de straat die alle supercars het nakijken geeft? Ja? 1+1=2. Bouwen dat ding, Nissan!

    Login om te reageren
    • ghost zegt

      1 mei 2015 om 23:59

      @VWTouran75: 1 1=3 in dit geval

      Login om te reageren
    • michaelcorleone zegt

      2 mei 2015 om 00:02

      @VWTouran75: yep zo simpel kan het zijn.

      Login om te reageren
  14. toyotafortuner zegt

    1 mei 2015 om 22:37

    Enerzijds is het natuurlijk jammer dat een van mijn droomwagens ook moet geloven aan de hybridezooi…

    Maar als ie daarmee goedkoper wordt en daarmee meer ’toegangelijker’, dan zeg ik het zij zo.

    Overigens ziet het er best tof uit zo’n GT-R cabrio. Jammer dat de GT-R nooit met een Varietta-achtig model kwam als de Silvia.

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      1 mei 2015 om 23:55

      @toyotafortuner: de Silvia Varietta was zeker origineel, maar ook best wel lelijk. Ik kan het wel waarderen, maar het is geen wonder dat ze er niet meer zijn. (En volgens mij hadden ze de turboloze SR20 gekoppeld aan een 4-traps automaat, wat het rijden ook niet tot een feestje maakte).

      Login om te reageren
      • toyotafortuner zegt

        2 mei 2015 om 00:28

        @gtwillem: de S13 Varietta was sowieso erg zeldzaam. En lelijk. Heb er net een foto op Wiki van gevonden: het is net een Japanse XL Saab 900. Hoewel ik niks heb met/tegen de 900, is voorgenoemde vergelijk niet echt een compliment.
        De S15 Varietta daarentegen is veel beter gelukt imo.

        Maar idd wat je zegt: het dak afdoen van een Silvia maakte hem veel zwaarder. Tel daarbij dat het de lichtere motoren kreeg icm met de niet zo goed gekozen schakelmechaniek: geen wonder dat de Silvia cabrio faalden.

        Login om te reageren
    • arii zegt

      2 mei 2015 om 03:18

      @toyotafortuner: tja, ik ben ook tegen die hybride zooi, maar helaas moeten we ons overgeven ben ik bang :(

      Login om te reageren
  15. Carreza zegt

    1 mei 2015 om 23:00

    Binnenkort gaan we ons afvragen waar de tijd was dat we de GT-R nog vergeleken met een Porsche 911…

    Login om te reageren
    • arii zegt

      2 mei 2015 om 03:19

      @carreza: dus jij wilt zeggen dat een gtr niet ongeveer hetzelfde tijd neerzet als een porker??

      Login om te reageren
  16. jopi3 zegt

    1 mei 2015 om 23:00

    Blijft een Nissan..

    Login om te reageren
    • terminator zegt

      1 mei 2015 om 23:44

      @jopi3: datsun*

      Login om te reageren
    • michaelcorleone zegt

      2 mei 2015 om 00:00

      @jopi3: kijken of je hetzelfde zegt na een blokkie gereden te hebben.

      Login om te reageren
      • arii zegt

        2 mei 2015 om 03:21

        @michaelcorleone: idd, ’tis maar een nissan’ die het porsche heel moeilijk heeft gemaakt over de jaren heen!! En dan nog niet eens het prijsverschil erbij genoemd (underdog FTW!!)

        Login om te reageren
    • pudi zegt

      2 mei 2015 om 16:39

      @jopi3: ja dus?

      Login om te reageren
  17. mrrallycross zegt

    1 mei 2015 om 23:41

    Kan ik al pre orderen?

    Login om te reageren
  18. bullzeyersn zegt

    2 mei 2015 om 00:13

    Qua prijs-prestatie verhouding staat de Gtr al aan de deur te kloppen van die drie. Met zo’n vermogensboost gaat hij t hen iig lastig maken. Good times…

    Login om te reageren
  19. michaelcorleone zegt

    2 mei 2015 om 00:14

    De GT-R is een geweldige auto die alleen maar beter wordt en de perfectie zal naderen. Ik heb er de volste vertrouwen in dat het een succes gaat worden en dat de GT-R de concurrentie aankan gaan met de 918 Spyder en de LaF. Ze maken het nu al bijna iedereen moeilijk en met wat aanpassingen en verbeteringen moet het zeker lukken. Als Nissan het weer voor elkaar krijgt om deze relatief goedkoper te prijzen dan de concurrentie. Mag je de GT-R wederom kandidaat stellen voor de categorie beste auto.
    Een auto met geweldige techniek, geweldige prestaties.

    Login om te reageren
  20. pikes83 zegt

    2 mei 2015 om 01:57

    Zijn goed bezig daar in japan komt mooi spul aan de komende jaren….

    Login om te reageren
  21. maniaxdream zegt

    2 mei 2015 om 08:18

    Ach, dat handje vol mensen die überhaupt in staat is om een GTR / 911 / 360 / Diablo op de max kunnen rijden is meestal niet dat handje vol wat in staat is om het te kopen en grote risico’s mee te nemen. Dus conclusie, mooi theoretisch geneuzel over zaken waar we nooit achter gaan komen… Want zeg nou zelf, mocht je er een kunnen kopen, ga je dan direct racen? Een deze auto’s koop je toch omdat je hem mooi/prachtig vind…. Een vergelijking met vrouwen durft ik bijna niet te maken; doe het toch: degene die het mooiste is giert per definitie niet direct het hardste door de bocht… Maar je gaat toch voor wat je mooi vind… Whatever dat ook is….

    Staat een GTR In de schaduw? Nee, denk het niet, het is een klasse apart, net als al die andere mooie machines!

    Login om te reageren
  22. clarkson zegt

    2 mei 2015 om 10:36

    1250PK op de voorwielen?

    Login om te reageren
  23. Hupke zegt

    2 mei 2015 om 12:40

    Wel fantastisch toch, nu een honda met een F1 blok en dan die in de blancpain tegen elkander laten racen, weten we eindelijk het antwoord op de eeuwenlange vraag is LMP> F1?

    Login om te reageren
  24. pudi zegt

    2 mei 2015 om 16:39

    Heel dik!

    Login om te reageren
  25. purepet9000 zegt

    3 mei 2015 om 03:18

    Om te concurreren met Ferrari, Porsche en McLaren moet eerst de prijs omhoog.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North