• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW M235i met een Japanse knipoog

Auteur: MrBrown, gepost 20 juli 2014 om 21:07 – 11 Reacties

Afbeelding BMW M235i met een Japanse knipoogAfbeelding BMW M235i met een Japanse knipoogAfbeelding BMW M235i met een Japanse knipoogAfbeelding BMW M235i met een Japanse knipoogAfbeelding BMW M235i met een Japanse knipoogAfbeelding BMW M235i met een Japanse knipoogAfbeelding BMW M235i met een Japanse knipoogAfbeelding BMW M235i met een Japanse knipoog

BMW M2359 van 3D DesignDe Japanse tuner 3D Design heeft, naar eigen zeggen, de M235i met een paar kleine ingrepen van een agressievere look voorzien. Van toegevoegde waarde of totaal overbodig?

De M235i is absoluut geen stakker, met 326 pk op de achterwielen en een een compacte koets zijn serieuze prestaties neer te zetten. 0-100 km/u moet met de automaat in 4,8 seconden lukken. Maar anders dan echte M’s heeft BMW bij de M-Performance lijn het uiterlijk relatief behouden gestileerd. Geen schreeuwerigheid dus.

Voor wie net een tikje meer kans wil maken op aandacht van Neerlands mede-automobilist, kan terecht bij 3D Design. Zij trekken de schaapskleren van je wolfje af door een carbon diffuser, voorlip en spoiler te monteren. Daarnaast is er een dikker uitlaatsysteem en een set patser-wielen verkrijgbaar.

Om ook de man achter het stuur van meer spektakel te voorzien is er een powerbox leverbaar die de zescilinder ongeveer 50 pk extra geeft. Met nieuwe klokjes voor in het interieur houdt je onder andere de turbodruk in de gaten.

Ook interessant!

  • BMW Haters
    BMW vindt BMW-liefhebbers BMW-haters!
  • BMW X5 subtiel
    Kijk, zó pak je een BMW X5 subtiel aan
  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder
  • Deze BMW X7 is uiterst subtiel getuned

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

2-serie, 3d-design, BMW, M235i, tuning

Vorig bericht: « Koop een dikke M4 voor weinig
Volgend bericht: Video: zo klinkt de nieuwe Mercedes AMG GT »

Lees Interacties

Reacties

  1. bierbuik zegt

    20 juli 2014 om 21:16

    Ik vind hem zeker niet lelijk, naar om nou te zeggen dat hij er echt op vooruit gaat..
    Je bent in elk geval uniek, en wat sneller

    Login om te reageren
  2. jeffreym3 zegt

    20 juli 2014 om 21:32

    Feit blijft dat de gehele carrosserie te smal is. Hij blijft er ielig uitzien tenzij de wielkasten verbreed worden. (M2)

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      20 juli 2014 om 21:39

      @jeffreym3:
      In het echie vind ik het wel meevallen met dat ielige.
      2 weken geleden even staan kijken bij de M235i die ze als safetycar gebruiken en die ziet er best dik uit.

      Laat onverlet dat een M2 natuurlijk welkom is, van mij mag die zelfs in de geest van de E30 M3 gewoon een vierpittertje krijgen.
      Dat moet genoeg zijn om hem op 360pk te krijgen en voor de balans misschien wel beter.

      Login om te reageren
      • spykerboy zegt

        21 juli 2014 om 06:22

        @tupperware: waarom zou je een 4cil in een auto zetten die al met een 6cil leverbaar is, iets wat ik ook nooit van de e30 begrepen heb…. Lekker een 6cil erin laten klinkt altijd beter dan een 4cil,

        Login om te reageren
        • tupperware zegt

          21 juli 2014 om 09:14

          @spykerboy:
          Gewicht en balans, dat was de rede om in de E30 M3 een 4 cilinder te plaatsen.
          Dat het geluid minder mooi is, is dan bijzaak.

          Naar mijn mening moet een eventuele M2 zich vooral op rijeigenschappen onderscheiden van de M235i en als daar een 4 cilinder de oplossing voor is, dan heb ik daar geen moeite mee.
          Ook zal er qua vermogen afstand gehouden worden t.o.v. de M4, dus buiten marketing redenen zie ik niet in waarom er een 6 cilinder in moet.
          Het prachtige geluid van de E46M3 krijgen we toch nooit meer terug.

          Login om te reageren
  3. toyotafortuner zegt

    20 juli 2014 om 21:34

    Not bad. Not bad.

    Login om te reageren
  4. mclarenf1lm zegt

    20 juli 2014 om 21:52

    Origineel vind ik mooier, lekker anoniem. Die powerbox zou ik wel doen.

    Login om te reageren
  5. robskilov zegt

    20 juli 2014 om 21:56

    Wanneer klussen ze dit frontje een keer op de 1 serie.. ziet er toch 100 keer beter uit als wat er nu op zit. Denk overigens ook dat rood of dat koperkleurige van de vorige 1M deze auto beter staat dan wit.

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      20 juli 2014 om 21:58

      @robskilov:
      http://www.autoblog.nl/nieuws/tuner-plakt-bmw-2-serie-neusje-op-een-1-serie-gallery-65230
      Bedoel je dit?

      Login om te reageren
      • robskilov zegt

        20 juli 2014 om 22:06

        @jrk68: Juist! precies dat.

        Login om te reageren
  6. rob5nismo zegt

    21 juli 2014 om 06:21

    Ziet.er lekker uit zo

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North