• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW M4 Gran Coupé: nu fantasie, straks realiteit

Auteur: robbie, gepost 3 februari 2014 om 22:08 – 31 Reacties

Afbeelding BMW M4 Gran Coupé: nu fantasie, straks realiteitAfbeelding BMW M4 Gran Coupé: nu fantasie, straks realiteitAfbeelding BMW M4 Gran Coupé: nu fantasie, straks realiteitAfbeelding BMW M4 Gran Coupé: nu fantasie, straks realiteitAfbeelding BMW M4 Gran Coupé: nu fantasie, straks realiteitAfbeelding BMW M4 Gran Coupé: nu fantasie, straks realiteitAfbeelding BMW M4 Gran Coupé: nu fantasie, straks realiteitAfbeelding BMW M4 Gran Coupé: nu fantasie, straks realiteit

BMW M4 Gran Coupé impressie by X-Tomi
Nu BMW, eindelijk, de 4 Serie Gran Coupé officieel heeft onthuld kunnen we meteen beginnen met dromen over een M4 Gran Coupé.

Officieel heeft BMW nog niet bevestigd dat er daadwerkelijk een M4 Gran Coupé gaat komen, maar tussen neus en lippen door hebben ze het al wel enigszins laten doorschemeren.

Na de lancering van de M6 Gran Coupé ligt een M-versie van de 4 Serie GC uiteraard redelijk voor de hand. Het zal waarschijnlijk nog wel even duren voordat BMW deze auto gaat lanceren. Eerste moeten de M3 Sedan en M4 Coupé nog op de markt komen en daarna zal naar alle verwachting de M4 Cabrio onthuld worden. Pas daarna kunnen we gaan nadenken over een. (impressie via: xtomi)

Ook interessant!

  • BMW M440i xDrive Gran Coupe rijtest video
    BMW M440i xDrive Gran Coupé rijtest video
  • Officieel: BMW 4 Serie Gran Coupé
  • Edition Pit Lane is 'racy' BMW M8 Gran Coupé
  • BMW 4-Serie Gran Coupe komt er eindelijk in de versie die je wil

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

4-serie, BMW, gran-coupe, m4, photoshop

Vorig bericht: « Aparte combo: Rolls-Royce Ghost vs Mercedes 500 SEC
Volgend bericht: Lapo Elkann skiet achter een Ferrari FF »

Lees Interacties

Reacties

  1. norge zegt

    3 februari 2014 om 22:10

    Nou nog een stationswagentje en we zijn d,r..

    Login om te reageren
  2. testpiloot zegt

    3 februari 2014 om 22:18

    @Autoblog: doe alstublieft wat aan jullie Android app. Het werkt echt voor geen meter. Hij is langzaam, hapert en bij het draaien van het scherm gaat hij spontaan terug naar het begin van het artikel. Vorige versie was stukken beter. Dank.

    Login om te reageren
    • Fruitcake zegt

      3 februari 2014 om 22:57

      @testpiloot:
      Inderdaad, of zet versie 2 weer ff online.

      Login om te reageren
    • sydney zegt

      3 februari 2014 om 23:23

      @testpiloot: ondanks dat ik van de hele fruitschaal die Apple mij te bieden heeft denk ik dat je een punt hebt;met een zustersite als apparata je zaakjes op dat interappweb gedeelte niet op orde hebben is op z’n minst een gemiste kans.

      Nu terug naar de M4 Gran Coupe, als ik mijn tarotkaarten,glazen bol en paninikaartjes mag geloven zal die auto er nooit komen.Zelfs in het huidige premium(ik ben heel lang geleden al moe geworden van dat woord) segment is het al overbevolkt.Voordat er geen tovenaar is die uit het niets auto’s kan produceren en verkopen zou het natuurlijk kunnen.
      Een M4 Gran Coupe zou ook teveel in het vaarwater komen van de M3.
      Sales en marketingtechnisch en in combinatie richting dealereisen valt dat dus letterlijk niet te
      verkopen.
      Al hebben we nog altijd het midden Oosten,sommige delen van Noord Amerika,China en Japan.

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        4 februari 2014 om 00:09

        @sydney: Hoezo zit een M4 Gran Coupe in het vaarwater van de M3? Het is net als gewoon een gewone 420d Gran Coupe en een 320d, dezelfde auto met een fractioneel andere carrosserie (die qua wielbasis, vorm etc wel erg veel op de 3GT lijkt). BMW kan deze zonder noemenswaardige meerkosten ontwikkelen en produceren maar zal er een absoluut noemenswaardige meerprijs voor gaan vragen. De boekhouders zitten te gniffelen in München als er iemand een M4GC besteld ipv een M3.

        Login om te reageren
        • sydney zegt

          4 februari 2014 om 01:41

          @mashell: Precies jouw argument gebruikte ik ook in het S65 AMG/Flying Spur vergelijk.
          Bij de grote fabrikanten op deze aardbol is het ook terecht dat hun schaalvergroting is belangrijk is.Er moet en kan immers terecht geld verdiend worden.

          Alleen met die schaalvergroting heb ik straks meer ruimte voor auto’s dan klanten in de showroom en dat lijkt me niet de bedoeling.

          Login om te reageren
          • eklasse zegt

            4 februari 2014 om 10:15

            @sydney: je hebt nu ook niet alle types en uitvoeringen in je showroom staan.

            Get used to it. Publiekstrekkens en verkoop topper in de showroom. De rest op afspraak bij jou of je collega.

            Login om te reageren
    • Wouter zegt

      4 februari 2014 om 20:16

      @testpiloot: we zijn er hard mee bezig, maar het vreemde is dat het op een deel van de telefoons goed werkt. Sterker nog: op al onze Android telefoons. Zou je naar tips-apenstaart-autoblog.nl je merk model telefoon en android versie willen mailen svp.

      Login om te reageren
  3. splitsecond zegt

    3 februari 2014 om 22:18

    BMW, waar voor je geld. Prachtspul is het! Eenmaal BMW, altijd BMW ;)

    Login om te reageren
    • 2cool4school zegt

      4 februari 2014 om 06:59

      @splitsecond: volgens mij ben jij een fan

      Login om te reageren
      • drivingpleasure zegt

        4 februari 2014 om 14:22

        @2cool4school: Denk het ook, maar het kan ook zijn dat hij BMW rijdt. Ik moet zelf ook toegeven de rijeigenschappen zijn subliem.

        Login om te reageren
        • splitsecond zegt

          4 februari 2014 om 17:03

          @drivingpleasure: Rij idd sinds 2 jaar BMW. Bijna alle auto’s zitten tegenwoordig technisch goed in elkaar, maar bij BMW is o.a. de kwaliteit van het gebruikte materiaal uitstekend. En dat merk je op de lange termijn. Daarbij komt dat de rijeigenschappen vaak erg goed uitgedokterd zijn. De juiste verhouding sportiviteit en luxe weten zij bovendien goed te vinden. Verder sturen ze heel direct en de atmosferische blokken zijn helemaal je-van-het. Het blijft ook geweldig om uitgerust uit te stappen na bijv. 100 km, waar je bij sommige voertuigen juist verrot bent van het autorijden. Hoe noemen ze dat ook alweer? Oh ja, Freude am fahren!

          Login om te reageren
  4. snelweg zegt

    3 februari 2014 om 22:19

    @autoblog willen jullie ook wat aan iPhone app doen jullie hebben de schuif optie niet en naar boven optie met 1 tik.

    Login om te reageren
    • Homer55 zegt

      4 februari 2014 om 15:20

      @snelweg: En bij een keer drukken om het scrollen te stoppen opent hij gelijk een artikel.

      Login om te reageren
  5. imba zegt

    3 februari 2014 om 22:20

    Sedan sedan sedan.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      4 februari 2014 om 00:03

      @imba: je kunt wel 100x sedan roepen, maar het blijft een liftback! Tot overmaat van ramp probeert ons BMW wijs te maken dat het een coupé is, zodat we niet zien dat het eigenlijk een opgeleukte 3 GT is.

      Login om te reageren
  6. imaginenl zegt

    3 februari 2014 om 22:35

    Had deze niet gewoon liever GT geheten ipv dat misvormde ding wat ze nu hebben bedacht?

    Login om te reageren
  7. therednax zegt

    3 februari 2014 om 22:36

    Machtig mooie auto. Wat mij betreft hadden alleen de grill en koplampen +/- 10cm naar boven gemogen.

    Login om te reageren
  8. spidermann zegt

    3 februari 2014 om 22:39

    Komt er ook nog een M450 xD?

    Login om te reageren
  9. azenomei zegt

    3 februari 2014 om 22:59

    Zoals ik al eerder zei: Dit in M is een mooie concurrent voor de M3 en M5. Wel een beetje nutteloos, maar als ik er één gratis krijg, GRAAG!

    Login om te reageren
    • sydney zegt

      3 februari 2014 om 23:34

      @azenomei: Sorry dat ik je het slechte nieuws moet brengen; maar je krijgt hem helaas niet gratis.Het feit dat die auto er überhaupt niet komt is er maar een kleine reden van.

      Login om te reageren
  10. mashell zegt

    4 februari 2014 om 00:14

    Waarom kan BMW pas gaan nadenken over een M4GC als de M4 cabrio op de markt is? M4 coupe voor en achter bumper monteren. Het M4 motorblok er in hangen. M4 stuurtje klaar monteren. Een kwartiertje de schokdempers afstellen en tadaaa: een M4GC. Het hele idee van al deze varianten op de bekende 3 serie is dat er met vrijwel geen ontwikkelkosten nieuwe modellen en varianten gemaakt kunnen worden. Dat doen de concurrenten van BMW ook, Audi iets nadrukkelijker dan Mercedes.

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      4 februari 2014 om 08:27

      @mashell: niet BMW gaat er dan pas over nadenken, dan kunnen wij er pas aan gaan denken.

      De volgorde die BMW met dit soort dingen aanhoudt is: coupe -> cabrio -> Gran Coupe.
      We kunnen dus pas een M4 GC verwachten nadat de M4 Cabrio is onthuld.

      Dat is dezelfde volgorde die BMW aanhield bij de 6 Serie. Eerste M6 Coupe & Cabrio en daarna pas de M6 Gran Coupe.

      Waarschijnlijk is de M4 GC achter de schermen allang gereed.

      Login om te reageren
  11. fejjie zegt

    4 februari 2014 om 08:17

    Nu is het wachten op de m3 coupé :-)

    Login om te reageren
  12. mercedesclsfan zegt

    4 februari 2014 om 08:36

    ik ben normaal niet de grootste fan van BMW, maar deze auto zou ik boven de mercedes CLS verkiezen. (goedkoper, en mooier)

    Login om te reageren
    • azenomei zegt

      4 februari 2014 om 09:24

      @mercedesclsfan: Dit is meer te vergelijken met een CLA.

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        4 februari 2014 om 10:20

        @azenomei: Nee, Mercedes heeft hier geen concurrent voor. Net zoals BMW geen echte concurrent voor de CLA heeft.

        Login om te reageren
      • eklasse zegt

        4 februari 2014 om 10:25

        @azenomei: een normale 4 serie kost pak m beet 15000 meer dan een kale cls. Die komen dus niet echt in elkaar vaarwater. Het is wachten op de C klasse 5deurs.

        Login om te reageren
        • azenomei zegt

          5 februari 2014 om 19:11

          @eklasse: Ik neem aan dat je 15000 minder bedoeld.

          Login om te reageren
      • C220AMG zegt

        4 februari 2014 om 10:26

        @azenomei: de cla is toch echt een maatje kleiner dan de 4er hoor.. Mercedes heeft geen directe concurrent op de 4gc.

        Login om te reageren
      • motoragent zegt

        4 februari 2014 om 10:41

        @azenomei: CLA lijkt me eerder in de categorie 2-serie passen eigenlijk.

        Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North