• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW Z4 sDrive35is Mille Miglia voor Italie

Auteur: Wouter, gepost 7 mei 2010 om 11:33 – 136 Reacties

Afbeelding BMW Z4 sDrive35is Mille Miglia voor ItalieAfbeelding BMW Z4 sDrive35is Mille Miglia voor ItalieAfbeelding BMW Z4 sDrive35is Mille Miglia voor ItalieAfbeelding BMW Z4 sDrive35is Mille Miglia voor ItalieAfbeelding BMW Z4 sDrive35is Mille Miglia voor ItalieAfbeelding BMW Z4 sDrive35is Mille Miglia voor ItalieAfbeelding BMW Z4 sDrive35is Mille Miglia voor ItalieAfbeelding BMW Z4 sDrive35is Mille Miglia voor Italie

BMW Z4 sDrive35is Mille Miglia
Zeventig jaar geleden won BMW met de 328 de Mille Miglia van 1940 en haalde bovendien ook nog de derde, vijfde en zesde plaats. Alle reden voor BMW Italie om het feestje te vieren met een speciale Z4 Mille Miglia.

Er worden er slechts 99 van gemaakt en ze worden alleen in Italië verkocht. Op zich jammer, want de Italianen hebben er een smaakvol actiemodelletje van weten te maken. Als basis namen ze de Z4 sDrive35is met de 340 pk sterke twin-turbo 3 liter zes-in-lijn. Dit voorlopige topmodel van de Z4 range is altijd al uitgerust met een M sportpakket, maar voor de Millie Miglia editie komt daar nog 19″ lichtmetaal bovenop. De mat zilveren lak (Polaris) en de matzwarte nieren maken het geheel af. (via autoblog.it)

Ook interessant!

  • Bizarre BMW Z4
    Bizarre BMW Z4 met 400 pk kost, eh, 185 mille
  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder
  • Dit is de goedkoopste BMW Z4 van Marktplaats
  • BMW Z4 is gladgetrokken met deze facelift
    BMW Z4 is gladgetrokken met deze facelift

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, mat, Mille-Miglia, z4, zilver

Vorig bericht: « SsangYong Korando C
Volgend bericht: F1 Column: Recency effect »

Lees Interacties

Reacties

  1. vincent_995 zegt

    7 mei 2010 om 11:34

    Die nieren zijn echt lekker, net zoals de velgen en de rest eigenlijk.

    Login om te reageren
  2. Mr. V8 zegt

    7 mei 2010 om 11:35

    Zeer, zeer mooi! Wat een snoepje!

    Login om te reageren
  3. paulusrx7 zegt

    7 mei 2010 om 11:37

    blijf het jammer vinden van die stalen kap. verder is het een zeer nette auto.

    Login om te reageren
  4. Seroo zegt

    7 mei 2010 om 11:41

    Wat wordt er precies met “matzwarte nieren” bedoeld? De grille?

    Login om te reageren
  5. AW zegt

    7 mei 2010 om 11:43

    @ Seroo

    Yes. Anders blonk ie je tegemoet :D

    Login om te reageren
  6. Jules zegt

    7 mei 2010 om 11:44

    @Seroo,

    die typische dubbele BWM grille wordt ook vaak ‘nieren’ genoemd, dus ja ;).

    Login om te reageren
  7. Grasmaaier zegt

    7 mei 2010 om 11:44

    Waarom hebben auto’s uit het jaar 2010 nog een antenne op kont zitten ??

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      7 mei 2010 om 13:04

      @Grasmaaier: Simpel toch. Op een cabrio met een stoffen dak kan geen antenne op het stofdak gezet worden… logisch. Op een stalen klapdak kan het wel, maar als je dan het dak open doet.. zodat ie in de kofferbak zit.. weg ontvangst… of antenne zegt knak.. dus wat doen ze dan bij een cabrio? Sprietje op het spatbord. Problem solved.

      Login om te reageren
  8. Simpson zegt

    7 mei 2010 om 11:47

    ik blijf de oude toch mooier vinden. en ik ben niet eens een bmw liefhebber.

    gewoon basismotortje, automaat (kun je gewoon naar de dames blijven zwaaien) en dan maar genieten van het mooie wee…

    oh mijn god, ik ben een ouwe lul!

    Login om te reageren
  9. timo zegt

    7 mei 2010 om 11:47

    Inderdaad jammer van een stalen kap. gisteren nog meegereden in een mustang v8 met zo’n soft top en dat is gewoon veel beter.

    Login om te reageren
  10. SHFT zegt

    7 mei 2010 om 11:51

    Mille Miglia, de Gumball voor mensen met smaak :D

    Login om te reageren
    • Seroo zegt

      7 mei 2010 om 11:57

      @SHFT:
      Inderdaad xD
      @degene die antwoord gegeven hebben op mijn vraag.
      Bedankt, ik ben geen leek op het gebied van auto’s maar dingen als nieren had ik nog nooit van gehoord. Enniewegs weer wat geleerd :P.

      Login om te reageren
  11. jack_abarth zegt

    7 mei 2010 om 11:57

    @Grasmaaier,

    Geen idee, maar ik moet zeggen dat ik mezelf er meer aan stoor als deze voorop zit, of wanneer het zo’n vinnetje is.

    Login om te reageren
  12. Punk zegt

    7 mei 2010 om 11:58

    Damnn wat een heerlijke interieur zeg !

    Login om te reageren
  13. Bo1972 zegt

    7 mei 2010 om 11:59

    Heb je de vorm van het dak wel eens goed bekeken van de vorige Z4. Vergelijk dat eens met de kap van de Boxster. Dan zie je dat het dak van de Boxster veel meer harmanie heeft met de auto. Zonder is er niks aan de hand, maar met dat dak is hij best wel lelijk.

    Login om te reageren
  14. FeRaRi zegt

    7 mei 2010 om 12:00

    Mooi gedaan :D

    Login om te reageren
  15. Seroo zegt

    7 mei 2010 om 12:02

    @Bo1972
    Cabrio met een dak is sowieso niet waar het voor bedoeld is, dus zien ze er meestal niet goed uit als het dak erop zit. Ik ben ook van mening dat als je een cabrio hebt je het dak eraf moet hebben zodra het niet vriest of regent.

    Login om te reageren
    • bakkerst zegt

      7 mei 2010 om 12:10

      @Seroo:

      uitzonderingetje is misschien de Aston Martin Vantage Roadster, die ziet er zowel met kap open als gesloten lekker uit..

      Login om te reageren
  16. Bosnia_love zegt

    7 mei 2010 om 12:05

    Wat ik mij ook altijd heb afgevragen is waarom die grill ‘nieren’ worden genoemd?

    Login om te reageren
    • JH zegt

      7 mei 2010 om 12:26

      @Bosnia_love: wel eens de vorm van een nier gezien? daar komt het vandaan:

      Login om te reageren
      • Edman zegt

        7 mei 2010 om 13:33

        @JH:

        Ben jij een achterlijke koe of ligt het aan mij? De vorm van de nier heeft vrij weinig te maken met de BMW grille, maar het is meer dan de nier een duo-orgaan is, net zoals de BMW grille uit twee delen bestaat.

        Login om te reageren
  17. w0o0dy zegt

    7 mei 2010 om 12:15

    reacties komen niet door?
    zwart met rood of donkergrijs met wit en zwart zouden de correcte kleurstelling zijn.

    Login om te reageren
  18. AW zegt

    7 mei 2010 om 12:54

    Ik vind het een prachtige auto. De Italianen zijn lucky met hun 99 kopietjes. Het ontwerp van de Z4 is afkomstig van vrouwen. BMW laat hiermee zien dat ze verder kijken dan menig ander concern. Hulde dus. Hun reden voor de keuze was, dat zij vonden dat dit het beste ontwerp was, ongeacht het geslacht. Hulde 2. En hiermee kijken zij verder dan de sexen. Gelukkig is dit iets dat zich langzaam ontwikkeld in de maatschappij.
    Alleen die nieren zijn in de loop van de tijd flink van vorm veranderd.. Zien ze er bij ons ook zo uit tegenwoordig?! :D

    Login om te reageren
  19. Shenkie zegt

    7 mei 2010 om 12:55

    Mooi aangekleed!
    En inderdaad, een cabrio hoort een stoffen kap te hebben. Veel stijlvoller!

    Login om te reageren
  20. GeoBem007 zegt

    7 mei 2010 om 13:08

    Indertijd met de E30 was ook Italië een van de weinigen die de ‘320is’ kreeg.

    De 4deurs versie, uitgerust met het M-Tech pakket en vele sportieve goodies maar als summum de S14 motor uit de M3 erin, downtuned tot net geen 200pk.

    Prachtige wagen, maar ik vind de vorige toch bruter.

    Login om te reageren
  21. mb man zegt

    7 mei 2010 om 13:14

    Mooie wagen.Hele vooruitgang tov het vorige model met al zijn vouwen.

    Login om te reageren
  22. jeanclaude zegt

    7 mei 2010 om 13:19

    prachtige auto

    Login om te reageren
  23. Bo1972 zegt

    7 mei 2010 om 13:33

    het gaat nog een stap verder, het zijn 2 vrouwen om precies te zijn. 1 was verantwoordelijk voor het interieur en een ander voor het exterieur. Je kunt als designer bij BMW inteken voor een nieuwe auto. Het enige wat ik jammer vind aand het dak van de nieuwe Z4 is dat je de naden kunt zien van het dak. Wanneer je dit vergelijkt met de naden van de 308 cc dan zie je dat peugeot dat veel mooier heeft weggewerkt. neemt niet weg dat het uiterlijk van de nieuwe Z4 mooier is dan de oude. En het stoffendak van de vorige spuuglelijk was……dus is deze optie alleen maar beter

    Login om te reageren
  24. Punk zegt

    7 mei 2010 om 13:37

    @JH

    Hoe dom ben jij als ik mag vragen serieus ? die nieren hebben helemaal niets mee te maken omfg

    Login om te reageren
  25. JH zegt

    7 mei 2010 om 14:08

    Jongens…geloof dat jullie dom zijn; er bestaat zoiets als “nier-vormig” in de design-wereld en zeker op zijn Duits…lees maar eens de definitie van “nierenförmig”: in Form einer Niere.
    Duh weer wat geleerd he…

    Login om te reageren
  26. EJS zegt

    7 mei 2010 om 14:15

    Die discussie over die nieren is weer echt nuttig, ahum..

    Verder is dit een mooi aangekleed exemplaar, maar niet echt bijzonder..

    Iemand overigens enig idee waarom ik de 35is niet in de Nederlandse prijslijst kan vinden? is de 35is helemaal niet leverbaar of gewoon nog niet?

    Login om te reageren
  27. de sjonnies zegt

    7 mei 2010 om 14:25

    Matzwart, altijd veel stoerder dan Bling.

    Login om te reageren
  28. GOD zegt

    7 mei 2010 om 14:41

    @ GeoBem007

    Klopt Italie en Portugal waren de enige.
    Omdat je bij een inhoud van meer dan 2 liter flink meer betaald.

    Login om te reageren
  29. Bmwfreak68 zegt

    7 mei 2010 om 14:42

    @EJS
    Alleen in Amerika.

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      7 mei 2010 om 15:06

      @Bmwfreak68:

      Ok, vandaar! En in Italië dus.. Zonde eigenlijk, zo’n 35is lijkt me wel wat;)

      Login om te reageren
  30. GOD zegt

    7 mei 2010 om 14:44

    Oja en JH heeft gelijk wat betreft de nieren.

    Login om te reageren
  31. integralechubasco zegt

    7 mei 2010 om 14:57

    @JH
    laat maar gaan…

    Login om te reageren
  32. w0o0dy zegt

    7 mei 2010 om 15:39

    tja ook hier blijkt het vak geschiedenis bij nienand veel nut te hebben gehad.

    Eerbetoon aan een racewagen uit de hoogtij dagen van de nazi’s…… en die waarschijnlijk mocht winnen omdat niemand Hitler wilde beledigen. Niemand die daar een beetje moeite mee heeft?

    Login om te reageren
    • Rick-dos zegt

      7 mei 2010 om 17:11

      @w0o0dy:

      “Eerbetoon aan een racewagen uit de hoogtij dagen van de nazi’s…… en die waarschijnlijk mocht winnen omdat niemand Hitler wilde beledigen. Niemand die daar een beetje moeite mee heeft?”

      Zoals de Alfa Romeo 8C een eerbetoon is aan een racewagen uit de hoogtijdagen van de fascisten van Mussolini? Zo’n redenatie bedoel je?

      Beetje héél ver gezocht, niet?

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        7 mei 2010 om 21:37

        @Rick-dos: op zich niet zo’n gekke redenatie, maar de vergelijking gaat natuurlijk niet op… De één is zo’n 21 jaar totalitair en fascistisch leider geweest van zijn land en heeft een boel misdaden laten begaan, maar ook een aantal prestaties op zijn naam staan die goed waren voor het land. Systematisch een volk uitmoorden was geen onderdeel van zijn (eigen) beleid. De ander (zo’n 12 jaar aan de macht) wilde Europa (en de wereld) veroveren, maar heeft naast zo ongeveer dezelfde wandaden als Mussolini)ook een systeem opgezet met als enige oogmerk het uitmoorden van een volk.

        En dan de rol van de familie Quandt (grootaandeelhouders van BMW in de oorlog:
        “The Nazi period
        After Hitler’s election in 1933 Quandt joined the Nazi Party. In 1937 Hitler gave him the title of a Wehrwirtschaftsführer, (Leader of the Armament Economy), like other industrialists who played a leading role in the war economy. Quandt’s businesses supplied ammunition, rifles, artillery and batteries, using slave labourers from concentration camps in at least three factories. Hundreds of these labourers died. An execution area was set up in the grounds of AFA’s Hanover factory[1]. Quandt also appropriated factories throughout Europe after German invasions.
        [edit] After the war

        In 1946 Günther Quandt was arrested because of the Goebbels connection, and was interned. To the surprise of many, he was judged to be a Mitlaufer, namely someone who accepted the Nazi ideology but did not take an active part in crimes. He was released in January 1948. One of the prosecutors in the Nuremberg trials, Benjamin Ferencz, now says that if today’s evidence against Günther Quandt had been presented to the court at the time, “Quandt would have been charged with the same offences as the directors of IG Farben.” They served up to eight years in jail. Instead Quandt was able to re-install himself in the supervisory boards of various German firms, e.g. Deutsche Bank.”

        En over BMW zelf….
        “BMW admits to using to using 25,000 – 30,000 slave laborers, POWs and concentration camp inmates. If they were payed, their meager earnings (20 cents an hour) went into the SS treasury to further fund their own annihilation (information from The Ethnic Newswatch 03.31.98). Other firms listed by Sommer include Ford, Volkswagen, Krupp, Siemens, Bayer, Porsche and Daimler-Benz (Mercedes).”

        Alfa heeft wel (net als BMW en Mercedes) voertuigen en motor voor militaire doeleinden gemaakt en is compleet van de kaart gebombardeerd daarvoor, maar over slavenarbeid is mij niets bekend… ligt toch wel iets anders vind je niet?

        Login om te reageren
        • Rick-dos zegt

          7 mei 2010 om 23:10

          @w0o0dy:

          Ga je hier nou echt Fascisme verdedigen ten opzichte van Nazisme? Wat is erger dood door een kogel of dood door een mes?

          Het niveau hier wordt bedroevender met de dag.

          Neem het bericht gewoon on face value. Zoals ik al zei; als je jouw redenatie volgt dan kun je achter Alfa ook zoveel vinden. Was het immers niet Mussolini die Alfa eigenhandig van de ondergang heeft gered?

          Login om te reageren
          • bozewolf zegt

            7 mei 2010 om 23:13

            @Rick-dos: Ho, wacht. Elk merk heeft wel een paginaatje dubieuze geschiedenis (het ene merk wat meer dan ’t ander). DAT ontkent woody ook niet.

            Waar woody, half terecht, even tegen ageert is dat BMW een speciaal model uitbrengt om iets te herdenken wat toch wel…tsja, een beetje dubieus is. Een race gereden tijdens de hoogtijdagen van facisme EN nationaal-socialisme met een overtuigd SS’er achter het stuur.

            Ik lig er verder niet wakker van…maar het is wel een beetje wenkbrauwopkrullend.

            Login om te reageren
            • Rick-dos zegt

              7 mei 2010 om 23:18

              @bozewolf:

              Zoals ik al eerder schreef; dan kun je ook wel over de Alfa
              8C struikelen. Maar dat doen we dan weer niet.

              Login om te reageren
              • bozewolf zegt

                7 mei 2010 om 23:25

                @Rick-dos: Vind ik niet. De 8C was gewoon een type designatie veel gebruikt in de jaren 30 voor Alfa’s met 8 cylinder motoren. Was Alfa toen een “fout” merk? Valt best wat voor te zeggen. Maar de 8C an sich had niks te maken met facisten of nazi’s of wat dan ook, terwijl BMW een “special edition” uitbrengt om een raceoverwinning te herdenken die achteraf zo dubieus als de pleuris is.

                Als de 8C-moniker nu was ontstaan doordat ome Benito een sportwagen gemaakt wilde hebben om, ik roep maar iets, de annexatie van Ethiopie te vieren ofzo, ja dan kunnen we zeggen dat er vuil aan de naam kleeft. Maar dat is niet het geval.

              • Rick-dos zegt

                7 mei 2010 om 23:39

                @bozewolf:

                Ik zeg ook niet dat ik die redenatie volg. En zal het dan ook niet verdedigen. Als je het echter wel volgt dan is het van hetzelfde laken een pak.

                @wOoOdy:

                Vertel mij eerste eens even waar ik over de dwangarbeiders heen stap? Je probeert nu de rollen om te draaien.

                Je maakt een onderscheid tussen een Mussolini en een Hitler alsof zij mijlen ver van elkaar stonden. Ze sliepen in één bed en ze moorden er samen even lustig op los.

                Als je daar dus een discussie over begint of de één minder erg is dan de ander is een niveau dat te triest voor woorden is.

                @Jipp:

                De tweede oorlog is voor Europa niet geëindigd op 5 mei…

              • w0o0dy zegt

                7 mei 2010 om 23:46

                @Rick-dos: het feit dat iemand slecht is betekend dat iemand niet nog slechter kan zijn?

                Hitler moordde systematisch (ruim 6 miljoen) joden uit in een “machine des doods” incl. administratie, roof en verkoop van alles wat werd buitgemaakt incl de gouden tanden van de slachtoffers. Hitler liet Warschau systematisch blok voor blok slopen om de stad “uit te wissen”.

                Van Mussolini kun je een hoop slechte dingen zeggen en de meeste zullen terecht zijn, maar hij is niet meer en niet minder dan de zoveelste dictator. Volkerenmoord was niet zijn ding al was hij wel fascist en rascist…

              • Rick-dos zegt

                7 mei 2010 om 23:51

                @w0o0dy:

                Vraag dat laatste maar aan de Ethiopiërs of ze het met je eens zijn. En vergeet niet dat het een dictator was die die volkerenmoorden van z’n grote vriend Hitler goedkeurde en waar nodig een handje hielp.

                Maar goed, dat is het laatste wat ik over dit onderwerp hier zeg, want zoals gezegd; het is te triest voor woorden dat je hier überhaupt een discussie over hebt.

              • bozewolf zegt

                7 mei 2010 om 23:56

                @Rick-dos: Nouja, het is in “dit” geval (die speciale Z4) zo’n specifiek voorbeeld waarnaar gerefereerd wordt dat men m.i. een uitzondering kan maken hiervoor.

                Maar goed, ook het laatste wat ik erover zeg, want ik hoor een paar honderd meter verderop de glazen roepen. “Kom, boze, kom, je moet ons opdrinken!”

                Meine Herrn, das Bier ruft.

              • Rick-dos zegt

                8 mei 2010 om 00:01

                @bozewolf:

                Salute! ;)

              • w0o0dy zegt

                8 mei 2010 om 00:10

                @Rick-dos: Bestaat er een “proost” van een volk(/in een taal) wat nooit fout is geweest?

                We zijn het eens… tijd om dit onderwerp te verlaten. Deze papa zegt overigens niet echt proost, maar vooral truste!

              • Rick-dos zegt

                8 mei 2010 om 00:19

                @w0o0dy:

                Zal er heus wel zijn als we goed zoeken… Helaas zal dat dan wel weer de uitzondering op de regel zijn.

              • Jipp zegt

                8 mei 2010 om 10:58

                @Rick-dos: nee die is geeindigd 8 mei inderdaad,daarom zeg ik het.

            • Jipp zegt

              7 mei 2010 om 23:20

              @bozewolf: Waar het w0o0dy vooral om gaat volgensmij is het feit dat ze nu met deze editie komen op het moment dat de oorlog nagenoeg exact 65 jaar geleden is en er dus extra veel aandacht word besteed aan wie fout was en niet. Dit is marketing technisch wanneer meer mensen dit zullen vernemen niet echt een slimme zet, en het heeft niets te maken met het verdedigen van een van de politieke oovertuigingen uit die tijd. Als we ieder merk zouden gaan bekijken op die manier mogen we geen philips aparaten meer in huis hebben, geen volkswagen, bmw of merc meer rijden, geen onderdelen van bosch meer in onze auto’s hebben of iets van siemens, geen miele wasmachine meer hebben etc.

              Login om te reageren
              • bozewolf zegt

                7 mei 2010 om 23:26

                @Jipp: Dat zeg ik toch?

              • Jipp zegt

                7 mei 2010 om 23:29

                @bozewolf: je was er maar half mee eens….

                Waar woody, half terecht, even tegen ageert is dat BMW een speciaal model uitbrengt om iets te herdenken wat toch wel…tsja, een beetje dubieus is. Een race gereden tijdens de hoogtijdagen van facisme EN nationaal-socialisme met een overtuigd SS’er achter het stuur.

                extra erg is het dan wel wat ik net al zij dat hij word uitgebracht wanneer het einde van de oorlog word herdacht. wanneer er even was nagedacht hadden ze dit begin april of iets dergelijks al gedaan. toch?

          • w0o0dy zegt

            7 mei 2010 om 23:26

            @Rick-dos: als jij over 25.000 tot 30.000 dwangarbeiders die men bij BMW de dood in heeft gejaagd heen wil stappen, is dat jouw verantwoording. Ik vind een model opdragen aan die tijd niet kunnen.

            En nee over Alfa zul je dat soort dingen NIET kunnen vinden en ook Mussolini heeft geen concentratiekampen gesticht met als doel het uitroeien van een volk…. Verder was Mussolini DOOD toen Alfa Romeo van de ondergang werd gered, NA de tweede wereldoorlog.

            Het feit dat jij het onderscheid tussen de slachter Hitler en de (verre van goedaardige) Mussolini kennelijk niet kan maken…tja dan komt ie aan met “niveau wordt steeds lager”. Als je het dan niet over jezelf hebt is die opmerking zonder meer lachwekkend.

            Login om te reageren
  33. Mr. V8 zegt

    7 mei 2010 om 15:42

    @ w000dy: hoezo zouden we daar moeite mee moeten hebben? Zo’n beetje alle Duitse merken zijn in die tijd gegroeid. En kom op zeg, dat is nu al 65 jaar geleden.. Beetje met de tijd meegaan mag toch wel?!

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      7 mei 2010 om 15:50

      @Mr. V8: ik reken Bmw er niet op af dat men een zwarte geschiedenis heeft, maar om nou een speciaal modell te maken om die tijd te eren gaat mij te ver. Dat is in mijn ogen compleet ongepast. What’s next? The swastika edition? Die juden vernichtungs sonderausstatttung?

      Login om te reageren
  34. AW zegt

    7 mei 2010 om 15:50

    @ w0o0dy: Ook bij BMW is geld zó belangrijk dat ze graag de geschiedenis even vergeten, denk ik. Ik heb die geschiedenis nooit geleerd maar als het zo is, dan -1

    Login om te reageren
  35. Mr. V8 zegt

    7 mei 2010 om 15:53

    @ w000dy: nee dat gaat idd te ver. Maar dit gaat gewoon over de race en ik denk niet dat daar een antisemitische gedachte achter zit. Anders zouden ze ook alle VW’s moeten verbieden.. Toch?

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      7 mei 2010 om 16:05

      @Mr. V8: ik ga er vanuit dat er geen anti-semitische motieven achter dit model zitten maar dat wat marketing sufferds niet hebben nagedacht over de achtergronden… feit is en blijft dat je dit soort geschiedenis niet MAG eren in mijn ogen.

      Login om te reageren
  36. AW zegt

    7 mei 2010 om 15:56

    Als BMW toendertijd gewonnen heeft door de reden die w0o0dy noemt is dit model ongepast.

    Login om te reageren
  37. Mr. V8 zegt

    7 mei 2010 om 16:10

    @ w000dy: je hebt me overtuigd! Maar dat neemt niet weg, dat ie wel mooi is.. ;)

    Login om te reageren
  38. AW zegt

    7 mei 2010 om 16:20

    @ Mr. V8

    Zekurrr! Gewoon ff rebadgen naar Spa Francorchamps edition ofzo en dus die modellen naar België verschepen. Alhoewel 2010 – 1973 niet zo’n mooi jubileumgetal kent natuurlijk..hmm.

    Login om te reageren
  39. CSL zegt

    7 mei 2010 om 16:23

    WOW wat een heerlijke scheurijzer zeg!!
    340Pk is wel lekker uit een 3.0liter 6inlijn maar met een kleine aanpassing is 400pk no problem!
    Samen met die nieuwe 7bak zal dit wel knallen…

    Login om te reageren
  40. Benz.. zegt

    7 mei 2010 om 16:30

    Spectaculaire auto met een oersaaie kleur..

    340pk zal wel goed vooruitkomen, maar ik vond de vorige Z4 (M) toch iets mooier..

    Is hier trouwens al een Alpina-editie van?

    Login om te reageren
  41. CSL zegt

    7 mei 2010 om 16:40

    @w0o0dy
    Wat een buulshit weer allemaal..
    Ken je deze man?:
    )
    Ik dacht het niet!
    Hier zie je de Italiaanse leider, Mussolini. Hij had min of meer dezelfde ideeën als Hitler. Samen met Spanje besloot hij met Duitsland samen te werken. Deze 3 landen werden bondgenoten van elkaar.
    Als je het zo bekijkt dan is elke klassieke Alfa en al die andere Italiaanse auto’s uit die tijd een grote berg stront. Ga maar ergens anders huilen, want zoals altijd mislukt het je elke keer ;)

    btw ik overweeg serieus een 35is te halen. Wat een bak..

    Login om te reageren
  42. bozewolf zegt

    7 mei 2010 om 18:04

    “sDrive35is” ?

    De flapuit die DAT bedacht heeft mag aan de hoogste boom…zo noem je toch geen auto, zeg….belachelijk.

    Login om te reageren
  43. Bmwfreak68 zegt

    7 mei 2010 om 18:11

    Wat denk je van import =) ?

    Login om te reageren
  44. Bmwfreak68 zegt

    7 mei 2010 om 18:12

    @EJS hierboven.

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      7 mei 2010 om 19:17

      @Bmwfreak68:

      Ach, voorlopig kan ik die toch nog niet kopen, miss zou ’t later kunnen als tweedehandsje;)

      Login om te reageren
  45. Jipp zegt

    7 mei 2010 om 18:19

    hij is echt vet, en een z4, het rijd echt subliem, fun zoals fun hoort te zijn.

    Login om te reageren
  46. vale46 zegt

    7 mei 2010 om 18:47

    Die nieren zijn niet echt geslaagd.
    De rest ziet er ook niet echt wondermooi uit op foto.
    Volgend mij is het in real live een pracht van aan Z4!

    Heerlijk motortje, leuke velgjes, en een M-pakket. Wat wil een mens meer?

    Login om te reageren
  47. Dimglor zegt

    7 mei 2010 om 20:15

    Ziet er toch wel goed uit, ook mooie zeteltjes ;)

    Login om te reageren
  48. LPJ zegt

    7 mei 2010 om 20:54

    @w0o0dy: ‘k vond het ook wel opvallend. Uitgerekend op de dag dat de rest van de wereld het einde van WOII herdenkt (65 jaar) krijgen we hier een eerbetoon aan wat BMW gepresteerd heeft in volle oorlogstijd. :)

    Login om te reageren
  49. w0o0dy zegt

    7 mei 2010 om 21:44

    Enfin, wel een lekker ding die Z4 zo, alleen dat zwart rode in het interieur is zeker in combinatie met het rampzalig gekozen persgeklets over “eerbetoon etc…” geen stijl.

    Ik heb niets tegen de auto verder, niet mijn smaak, wel mijn soort auto en een geweldig stuk techniek. Zou er graag één hebben ALS het ding nog wat rustiger en evenwichtiger vormgegeven zou zijn en die referentie naar 1940 maakt dat ik deze specifieke uitvoering aan me voorbij zou laten gaan.

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      7 mei 2010 om 22:09

      @w0o0dy: persgeklets hoort bij zo’n limited edition, anders wil niemand er extra geld aan uitgeven…! maar ben het volledig met je eens dat rood geen gepaste kleur is voor het interieur is deze periode van het jaar, maar overall zou ik ook voor een grijstint interieur hebben gekozen, dat staat beter met de lichte carroserie kleur.

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        7 mei 2010 om 22:19

        @Jipp: Ja, maar de associatie is 95% fout… miskleun van formaat. Als ze het ding Mille Miglia hadden genoemd als eerbetoon aan alle modellen die ooit aan de Mille Miglia hadden deelgenomen had het wel gekund, nu is het gewoon fout.

        (p.s 300 euro/jaar max. aan onderhoud en reparaties over de laatste 4 jaar en heb een sportonderstel, nog wat tweaks en ik rij regelmatig met de toerenteller tegen/in het rood. Kortom ik spaar haar niet, gewoon een goede kopen)

        @rick: één ding staat vast, als ik al dom zou zijn, dan lang niet op jou (uiterst lage) niveau. Fijn weekend verder hè!

        Login om te reageren
        • bozewolf zegt

          7 mei 2010 om 22:29

          @w0o0dy: Het is wellicht een niet heel taktisch gekozen referentie inderdaad, maar je kan er ook teveel achter zoeken. Het is niet alsof ze een SS-special uitbrengen.

          @ rick: anders ga jij even ergens anders de domme aap uithangen? Je voegt wel erg weinig toe op deze manier.

          Login om te reageren
          • willie zegt

            7 mei 2010 om 22:41

            @bozewolf: ik vind het anders reuze amusant. elkaar eens lekker ongenuanceerd de mantel uitvegen, moet toch kunnen?

            Login om te reageren
          • w0o0dy zegt

            7 mei 2010 om 22:42

            @bozewolf: ik heb het niet verzonnen…. Vergezocht? De coureur van de 328 in 1940: Fritz Huschke Von Hanstein

            Von Hanstein machte sich schon früh einen Namen als Autorennfahrer. Während der Zeit des Nationalsozialismus war er Mitglied der SS und demonstrierte dies auch deutlich mit entsprechenden Nummernschildern (SS-333) und Aufklebern auf seinem privaten BMW-328-Rennwagen.

            Login om te reageren
            • bozewolf zegt

              7 mei 2010 om 22:49

              @w0o0dy: Dat was toen. Iedereen en z’n grootmoeder was lid van de SS.

              Zoals ik zeg, ik vind de referentie ook niet bijster handig uitgezocht, maar je moet niet van een mug een olifant maken.

              @willie: Weetniet, niks mis met een steek links en rechts in een fatsoenlijke discussie, maar alleen maar mensen beetje uitschelden is aardig kansloos. Het is niet flameblog.nl

              Login om te reageren
        • Jipp zegt

          7 mei 2010 om 22:39

          @w0o0dy: tjsa, maar neemt niet weg dat van de buiten kant hij er lekker uit ziet, en uit ervaring, het ding rijd super!

          over dat 2e… tsja, ik had de pech dan dat ik geen goede had, telkens zat er wel iets los onder de moterkap en ik had het idee dat ondanks wat in het boekje stond niet altijd originele onderdelen gebruikt waren en hij bij de mazda dealer onderhouden was…. maar ach een zomer zo’n ding rijden is best leuk! dat weet jij ook wel. Het is dat de tt er niet echt leuk uit ziet in cabrio vorm, maar ook die rijd goed!

          Login om te reageren
  50. willie zegt

    7 mei 2010 om 22:03

    beetje veel wikipedia geleuter hier

    Login om te reageren
  51. rick zegt

    7 mei 2010 om 22:06

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      7 mei 2010 om 22:10

      @rick: Hij heeft idd een mx5, maar een kappers auto is het zeker niet, wanneer hij rijd is hij leuk, helaas heb ik er een gehad die niet altijd reed…

      Login om te reageren
  52. willie zegt

    7 mei 2010 om 22:10

    weet niet wat erger is. in een mx5 rondknorren of van een bee em wee dromen

    Login om te reageren
  53. rick zegt

    7 mei 2010 om 22:22

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  54. Ronald zegt

    7 mei 2010 om 22:36

    Mazda began as the Toyo Cork Kogyo Co., Ltd, founded in Japan in 1920. Toyo Cork Kogyo renamed itself to Toyo Kogyo Co., Ltd. in 1927. Toyo Kogyo moved from manufacturing machine tools to vehicles, with the introduction of the Mazda-Go in 1931. Toyo Kogyo produced weapons for the Japanese military throughout the Second World War, most notably the series 30 through 35 Type 99 rifle. The company formally adopted the Mazda name in 1984,

    Woody morgen je maza verkopen en een franse auto kopen?

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      7 mei 2010 om 22:59

      @Ronald: Zoals ik al zei “ik reken Bmw er niet op af dat men een zwarte geschiedenis heeft, maar om nou een speciaal model te maken om die tijd te eren gaat mij te ver.”

      Login om te reageren
  55. rick zegt

    7 mei 2010 om 22:38

    Woody mazda wal zeker niet fout in de tweede wereldoorlog………

    Login om te reageren
  56. rick zegt

    7 mei 2010 om 22:40

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda

    woody een peugeot cabrio kopen??

    Login om te reageren
  57. rick zegt

    7 mei 2010 om 22:46

    http://img32.imageshack.us/i/ss3288cn.jpg/

    en nu ING doet toch ook iets met autosport en de banken zijn de laatste jaren bijne net zo fout geweest!

    Login om te reageren
  58. bozewolf zegt

    7 mei 2010 om 22:50

    Holy crap, er stonden gewoon SS runen op de zijkant van dat karretje, lmao.

    Ik sluit me iets meer bij woody aan, lol. Dit hadden de marketinggoeroe’s van BMW moeten tegenhouden.

    Login om te reageren
  59. rick zegt

    7 mei 2010 om 23:02

    lang leven mazda…………

    de mx5 show gun….. versie

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      7 mei 2010 om 23:04

      @rick: Gast, anders steek je even een emmer met peut in de fik en stop je je hoofd erin.

      Login om te reageren
  60. W115 zegt

    7 mei 2010 om 23:12

    @Woody
    Lekker belangrijk, in die tijd was je jood, of hoorde je bij de nazi, ik zou je gelijk geven als dit een z4 SS edition was, btw bmw roemt niets, ze willen gewoon meer z4en verkopen :)

    Login om te reageren
  61. willie zegt

    7 mei 2010 om 23:21

    dus als ik het goed begrijp, dan staat SS niet voor Super Sport?

    Login om te reageren
  62. w0o0dy zegt

    7 mei 2010 om 23:29

    Of de 8c naam een geweldige keuze is als je kijkt naar de fascisten van Mussolini die toen aan de macht waren? Nee, niet echt, maar het staat in geen enkele verhouding tot nazi-duitsland in 1940…

    Login om te reageren
  63. Pura zegt

    7 mei 2010 om 23:31

    Nou ja, als Ferrari en Maserati Nurburgring edities van hun wagens mogen uitbrengen, dan mag BMW ook wel de naam van een italiaanse race gebruiken waar ze ooit aan hebben meegedaan.

    Of wacht even..

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      7 mei 2010 om 23:41

      @Pura: de naam is niet het probleem… het persbericht over deze auto en de aandacht voor die 1940 editie van de “wedstrijd” wel…

      “Als ze het ding Mille Miglia hadden genoemd als eerbetoon aan alle modellen die ooit aan de Mille Miglia hadden deelgenomen had het wel gekund, nu is het gewoon fout.”

      Login om te reageren
  64. W115 zegt

    7 mei 2010 om 23:44

    Het is zooo lang geleden, who cares, het verleden moet je vergeten, kijk vooruit :)

    Login om te reageren
  65. Rick-dos zegt

    7 mei 2010 om 23:46

    Trouwens…

    “Verder was Mussolini DOOD toen Alfa Romeo van de ondergang werd gered, NA de tweede wereldoorlog.”

    Ik heb het over de periode VOOR de oorlog.

    Login om te reageren
  66. integralechubasco zegt

    7 mei 2010 om 23:49

    Mussolini was nog niet half zo slecht als hitler. hij had natuurlijk zijn fascisme als denkbeeld maar dat verschilt nog niet zoveel als wat we met Wilders hebben, gewoon een uiterst rechts politiek spel. Hitler heeft genocide ofwel volkerenmoord op zijn naam. Hij moorde op zeer efficiente wijze een compleet volk uit, organiseerde een wereldoorlog, bezat heel europa, Mussolini is wat dat betreft een niemanddalletje. Toen de 2e wereld oorlog uitbrak was hij al 20 jaar aan de macht in Italie en heeft hij alleen het op stang jagen van zijn politieke vijanden (de linksen) op zijn geweten.

    Login om te reageren
  67. willie zegt

    8 mei 2010 om 00:04

    wat mij betreft is bee em wee ook vooral fout geweest – en nog steeds – ná de oorlog. en dan doel ik vooral op het huidige modellen aanbod. tis na bangle iets minder verschrikkelijk geworden, maar het is nog steeds om te janken.

    Login om te reageren
  68. w0o0dy zegt

    8 mei 2010 om 00:08

    @Rick dos, ik zal/zou nooit beweren dat Mussolini iets anders was dan een wrede dictator, maar hem gelijk stellen met Hitler is een teken dat je niet weet wie of wat de beide heren waren/deden.

    Een naam gebruiken van een auto (8c) die van 1931 tot 1938 gebouwd werd en succesvol was is in mijn ogen wat anders dan een eerbetoon aan een nazi-racer. Prima auto, prima naam, ongelofelijk fout persbericht… daar ging het om.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_8C

    Login om te reageren
    • Rick-dos zegt

      8 mei 2010 om 00:16

      @w0o0dy:

      Wat vinden we dan van die journalisten uit de hele wereld die de 328 als één van de 25 “Auto van de eeuw” hebben genoemd? Hebben zeker ook allemaal gestemd als een eerbetoon aan een nazi-racer?

      “In 1999 the BMW 328 was named one of 25 finalists for Car of the Century by a worldwide panel of automotive journalists.”

      Login om te reageren
  69. 8 zegt

    8 mei 2010 om 01:45

    ben benieuwd wanneer ik hem tegenkom op mijn uni.
    Gasten hier krijgen gewoon Cayenne GTS voor verjaardag , niet te spreken over de caymannen en audi rs’sen

    niet normaal wat die studiegenoten van me hier rijden.

    Kan een apparte sectie krijgen op autogespot.com wat hier elke dag weer bij mijn uni op parkeerplaats staat.

    Kunnen de nederlandse vaders nog iets van leren .

    Nu gaat 8zijn pappie lief aankijken………………

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      8 mei 2010 om 12:57

      @8: laat me raden, een of andere uni in milaan voor auto ontwerper?

      Login om te reageren
  70. MOON zegt

    8 mei 2010 om 13:04

    Zullen we het maar over auto’s hebben..? Wat een afschuwelijke neus is het toch. Doe dan toch maar de MX-5. Kappersauto? Wel eentje waar je iedereen mee uitlacht

    Login om te reageren
  71. mashell zegt

    8 mei 2010 om 15:47

    Wat een leuke Z4. De damesauto uitstraling wat deze Z4 bij introductie had is er wel af. Het zwarte rond de neusgaten (wie denkt dat 2 gaten in de neus nieren zijn moet nog eens op biologie herhaling) maakt dat ze nog groter ogen maar wel stukken minder dominant zijn.

    Login om te reageren
  72. vonwachowferstenberg zegt

    8 mei 2010 om 17:55

    Bij BMW zijn dat de “nieren”. Basta. Al sinds mensenheugenis.
    Bij Audi is hen een neus: de varkensneus. Met excuses aan de varkens.

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      8 mei 2010 om 19:41

      @vonwachowferstenberg: dat het nieren zijn wil niet zeggen dat het pertinent juist is..! En als je zo gaat kijken, klopt je uitspraak niet echt, want een varken heeft 2 neusgaten, precies zoals bmw!

      Login om te reageren
  73. GOD zegt

    8 mei 2010 om 18:27

    Hitler heeft naar mijn weten nooit iemand vermoord.
    Altijd handlangers die ook nee hadden kunnen zeggen.

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      8 mei 2010 om 18:37

      @GOD:

      Die gast schoot toch op ’t einde z’n gezin en zichzelf af?

      Login om te reageren
  74. integralechubasco zegt

    8 mei 2010 om 18:34

    @GOD
    zeg nooit nooit, hitler was ook infanterist voor het oostenrijkse leger in WO I…

    Login om te reageren
  75. GOD zegt

    8 mei 2010 om 18:53

    Ok dan heeft ie er een paar omgelegd.
    Maar waar het mij om ging is dat ie niet eigenhandig miljoenen heeft vermoord.
    Dat hebben anderen gedaan maar hij krijgt er wel de schult van. Niet dat ik hem goed wil praten, dat nooit.

    Login om te reageren
  76. GOD zegt

    8 mei 2010 om 18:55

    schult moet zijn schuld. (gewoon NL hoor)

    Login om te reageren
  77. integralechubasco zegt

    8 mei 2010 om 19:01

    @GOD
    Je bedoelt of hij op een juridische manier geen schuld heeft aan de moordpartij die Naziduitsland heeft aangericht? Hij is het brein achter de genocide, dat is volgens mij volgens de wet net zo strafbaar als de daad zelf, laat staan wat een rechter zelf als recht daarover te zeggen heeft.

    Login om te reageren
  78. AMG Powerrr zegt

    8 mei 2010 om 19:39

    Zo, ik krijg meteen geschiedenisles. Het saaiste vak ooit, dus mensen, hou het a.u.b. gewoon bij de Bimmer.

    Wel een mooie auto btw. Alleen…. Wanneer komt er nou eens een M versie? Deze BMW Z4 sDrive35is het net niet.

    Login om te reageren
  79. GOD zegt

    8 mei 2010 om 19:41

    @ intergralechubasco

    Hij is inderdaad het brein geweest daar heb je gelijk in.
    En hij is zo fout geweest als Gordon in een roze tanga slip bij gay’s got talent, dat zekers.
    Maar hij heeft niet al die mensen eigenhandig vermoord.
    Hij heeft anderen opdracht gegeven om het uit te voeren.
    En die anderen hadden wat mij betreft nee kunnen zeggen.
    Daar gaat het mij om.

    Login om te reageren
  80. GOD zegt

    8 mei 2010 om 19:46

    @ AMG Powerrr

    Die komt er niet.
    Hoeft van mij eerlijk gezegd ook niet.
    Vind het er geen auto voor.
    De vorige wel en vind ik ook stukken mooier als deze.

    Login om te reageren
  81. JPM zegt

    9 mei 2010 om 02:09

    Helemaal eens met Rick dos, wat een kansloze discussie/vergelijking door een betreffend persoon.

    Leuke auto en een waardig eerbetoon aan een nog veel betere auto die los staat van een politiek spel dat door heel Europa gespeeld werd en waar alle bedrijven in die tijd mee te maken hadden.

    Login om te reageren
  82. lincoln zegt

    9 mei 2010 om 11:06

    al is dit ding door Eva Braun zelf ontworpen ..

    tis gewoon het allerstoerste cabrio/sport barrel die er vandaag te koop is ..

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      9 mei 2010 om 21:08

      @lincoln: niet echt het punt hè? Niet de auto is het probleem, maar het persbericht: eerbetoon aan een stel nazi’s die ter meerdere eer en glorie van Hitler van de italianen mochten winnen in een race in 1940 en een fabrikant die 25.000 tot 30.000 (eigen bekentenis) mensen de dood in heeft gejaagd in z’n fabrieken in een paar jaar tijd die met die historie denkt te moeten pronken..

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        9 mei 2010 om 21:32

        @w0o0dy:
        wat kan mij dat populistische onderbuikjes gezeik nou verrotten ..

        als het een eer-betoon is aan Djengiz Kahn/ Karel de Grote/ Robin Hood/ Dailha Lama/ Michiel de Ruiter/ Che cheverra zou zijn dan was het wel goed ..

        en als ze een statement willen maken in technologische zin dan kunnen geen betere periode aangrijpen ..
        want ALLEEN daardoor vonden de amerikanen het nodig om Europa te bevrijden ..

        vind het lef hebben om eindelijk het spasme te doorbreken ..

        Login om te reageren
        • w0o0dy zegt

          9 mei 2010 om 21:37

          @lincoln: nou importeren dat ding en een paar mooie stickers met SS-logo’s erop en enjoy… ik vind zoiets niet kunnen.

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            9 mei 2010 om 21:57

            @w0o0dy:
            vind je dat joh ??
            of moet je dat vinden van je omgeving ..

            maw .. ik koop nix voor valse sentimenten ..

            Login om te reageren
            • w0o0dy zegt

              9 mei 2010 om 22:11

              @lincoln: ga maar eens in Auschwitz kijken, misschien dat je dan snapt dat een Hommage aan die tijd ongepast is… of stel je voor dat het hele stadion van Az vol zit en dat AL DIE MENSEN in een jaar of 3 dood zijn, door honger, misdaden, uitputting, ziektes en onmenselijk hard werken als dwangarbeider in BMW fabrieken….

              Vals sentiment? Ik niet, maar what about you?

              Nog een gezellig plaatje van de winnaar….

              Login om te reageren
  83. w0o0dy zegt

    9 mei 2010 om 22:15

    En nog een linkje over de “fijne vrienden” die de auto’s bestuurden/door ontwikkelden/ onderhielden/raceten….

    http://en.wikipedia.org/wiki/National_Socialist_Motor_Corps
    “The NSKK did, however, adhere to racial doctrine and screened its members for Aryan qualities. The NSKK was also a paramilitary organization with its own system of paramilitary ranks.”

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      9 mei 2010 om 22:36

      @w0o0dy:
      zo zie je maar weer .. sentimenten werpen louter blokkades op ..

      Login om te reageren
    • willie zegt

      9 mei 2010 om 22:42

      @w0o0dy: verdrink niet in je eigen gelijk, dat ondermijnt enkel je boodschap.

      Login om te reageren
  84. w0o0dy zegt

    9 mei 2010 om 22:48

    De ervaring van Auswitsz zien maakt me eerder een beter mens dan een slechter mens dus zie ik dat zeker niet als blokkade. Liever geen Z4 rhune-edition dan liever iets anders zonder die bijsmaak. Met de z4 is overigens niet veel mis.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      9 mei 2010 om 23:01

      @w0o0dy:
      een beter mens nogwel !!

      ach .. in het verleden zijn er meer geweest die dachten “bessere menschen” te zijn ..

      kreeg er 10 minuten geleden nog een wikipedia linkje van ..

      Login om te reageren
  85. w0o0dy zegt

    10 mei 2010 om 07:01

    @lincoln: verkeerd geinterpreteerd. Beter worden dan je was is goed. Denken beter te zijn dan anderen is grootheidswaanzin.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      10 mei 2010 om 07:25

      zal ik em inkoppen ??

      nope .. te makkelijk ..

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North