• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Brute retro: Lingenfelter Pontiac Trans Am concept

Auteur: robbie, gepost 1 november 2009 om 15:00 – 66 Reacties

Lingenfelter Pontiac Trans Am
Onlangs zagen we de schetsen al voorbij komen, maar nu is het tijd voor the real deal! GM mag Pontiac dan wel koelbloedig de nek hebben omgedraaid, maar tuner Lingenfelter probeert het Amerikaanse merk toch weer leven in te blazen met deze 455 T/A Concept. En hoe!

Op SEMA (waar anders?) zal dit beest officieel onthuld worden, maar de specs en eerste persfoto’s zijn gelukkig al uitgelekt. Lingenfelter is begonnen met een Camaro SS een heeft die vakkundig omgebouwd tot deze brute musclecar. De V8 die onder de motorkap ligt is nu 7.5 liter groot (455 cubic-inches) en levert 655 pk en 830 Nm. Prestaties zijn nog niet bekend gemaakt, maar zijn naar alle waarschijnlijkheid ruimschoots voldoende. (via: caranddriver.com)

Ook interessant!

  • Genesis X Concept is woestaantrekkelijk
  • can-am ryker rijtest
    Rijtest + video - Can-Am Ryker
  • Ultima Can-Am V10
  • Video - ongeschikt voor het skatepark

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

camaro, Chevrolet, GM, lingenfelter, pontiac, Retro, sema, trans-am, tuning

Vorig bericht: « Filedruk daalt met 18% in oktober
Volgend bericht: Pagani Zonda S gespot in Nederland »

Lees Interacties

Reacties

  1. floryn zegt

    1 november 2009 om 15:02

    nee sorry ik word er niet warm van

    Login om te reageren
  2. kevinc3 zegt

    1 november 2009 om 15:02

    bruut ding! echt mooi

    Login om te reageren
  3. PCCB zegt

    1 november 2009 om 15:06

    Leuk concept, al vind ik dat de voorzijde nog wat meer details kan gebruiken. Zo ziet het er nog ietsje te onafgewerkt uit. Voor het overige wel goed, al blijft het toch 90% een Camaro qua uiterlijk. Maar da’s niet slecht.

    Login om te reageren
  4. Def_Tovertor zegt

    1 november 2009 om 15:07

    Dit kan niet doorgaan voor een Pontiac Trans Am. Dit is gewoon een Camaro met hier en daar wat extra plastic. Ik vindt ’t nix.
    De motor upgrade is daarentegen wél in orde! ;-)

    Login om te reageren
  5. Rob USA zegt

    1 november 2009 om 15:13

    Leuk maar net niet waaauuuwww, maar er komen tientallen leukere Camaro’s naar SEMA watch it!

    Login om te reageren
  6. Pieter-Jan zegt

    1 november 2009 om 15:28

    Hopelijk hebben ze de originele bumper nog liggen.

    Login om te reageren
  7. T16 zegt

    1 november 2009 om 15:30

    Big Red, de bruutste pro-stock Camaro, met een 800 pk Lingenfelter 540 c.i..

    http://www.hotrod.com/featuredvehicles/113_0504_1969_chevrolet_camaro/index.html

    http://www.bigredcamaro.com/newsite/mainpage.html
    Baas boven baas.

    Login om te reageren
  8. Benz.. zegt

    1 november 2009 om 15:32

    655 pk mét Supercharger neem ik aan?

    In dat geval nogal matig in mijn ogen.. 7,5 liter + Supercharger en niet eens meer dan 900 pk..

    Wat doet-ie op de Ring? ;)

    Login om te reageren
    • michael zegt

      1 november 2009 om 15:39

      @Benz..: Alsof +600 pk niet voldoende is voor een auto als dit. 900 pk is niet altijd zo fijn rijden.

      Login om te reageren
    • C6_R zegt

      1 november 2009 om 17:23

      @Benz..: 655 pk mét Supercharger neem ik aan?

      In dat geval nogal matig in mijn ogen.. 7,5 liter + Supercharger en niet eens meer dan 900 pk..

      Zónder supercharger inderdaad, in dat geval nog steeds matig natuurlijk, want dan nog had je die 655pk uit een 3,5 liter V6 kunnen halen toch? Het is niet goed of het deugt niet hè? :roll:

      Login om te reageren
  9. ZwerverRoodbaard zegt

    1 november 2009 om 15:36

    Velgen lelijk, proporties compleet verkeerd en over het interieur ben ik ook niet echt te spreken :(

    Dit is een Trans-Am en dit concept doet zelfs het lelijkste plekje van deze auto geen eer aan…

    Login om te reageren
    • Roy Mols zegt

      20 april 2010 om 15:36

      @ZwerverRoodbaard:

      Login om te reageren
  10. asdfasdfsfa zegt

    1 november 2009 om 15:45

    Deze auto zegt: Hallo ik ben een bodykit en ik beeld een auto uit, rara wie ben ik.

    Login om te reageren
  11. Benz.. zegt

    1 november 2009 om 15:48

    @michael: +600pk zal vast en zeker voldoende zijn voor zo’n ombouw-Pontiac maar is DAAR nou 7,5 liter motorinhoud voor nodig?? Tja, als Meneer Lingenfelter dat leuk vind moet meneer dat vooral doen. Heel indrukwekkend is het echter niet in mijn ogen.

    En een Camaro simpel weg een Pontiac-snuit en kont geven getuigd ook niet echt van enig ontzag ten opzichte van het merk.. Nee, leuk geprobeerd maar liever het origineel.

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      1 november 2009 om 19:57

      @Benz..: Wat? jij niet snap? Kijk eens naar dat koppel? Das toch flink hoor. Zo is Mercedes trouwens ook niet goed in liter/pk verhouding. M3 4 liter = 420pk. C63 6.2 liter = 457pk… Waar moet die C63 het dus van hebben? Juist zijn koppel.

      Login om te reageren
  12. blackseries zegt

    1 november 2009 om 15:53

    dit is fout!
    goed geprobeerd zou k zo zeggen
    maar neem geen camaroom dit te doen
    geef me maar een knal zwarte camaro met hier en daar wat rood

    Login om te reageren
  13. blackseries zegt

    1 november 2009 om 15:53

    camaro om* moet dat zijn

    Login om te reageren
  14. Laue zegt

    1 november 2009 om 15:57

    mooie machine, helaas is het nog teveel camaro.

    Login om te reageren
  15. ZwerverRoodbaard zegt

    1 november 2009 om 16:04

    @Benz..
    Gaat die weer hoor :S

    Ik denk niet dat ze bij Lingenfelter moeilijk doen over 400 pk meer, maar je het moet natuurlijk wel rijdbaar zijn en “There is no substitute for cubic inch”, kijk maar is naar het koppelcijfer. Denk er trouwens ook maar is aan dat dit op 93 octaan is terwijl we in NL altijd 95 of 98 tanken.

    Login om te reageren
  16. Benz.. zegt

    1 november 2009 om 16:29

    @ZwerverRoodbaard:

    “Gaat die weer hoor :S”

    Dus? Ik geef enkel mijn mening en ik ben van mening dat meneer Lingenfelter simpelweg een ander frontje en achterkant op een Camaro heeft gezet en deze daarna tot “Pontiac” om te dopen.

    7,5 liter + Supercharger = 655 pk..
    Natuurlijk, het geluid zal best te pruimen zijn en het monsterlijke koppel zal fenomenaal zijn bij het accelereren maar in mijn ogen blijft het een lelijke ombouw-Camaro.

    Login om te reageren
  17. Fred zegt

    1 november 2009 om 16:39

    Afschuwelijk ding zeg!

    Login om te reageren
  18. ZwerverRoodbaard zegt

    1 november 2009 om 16:42

    Dat is het ook :P

    Daar gaat het ook helemaal niet over, jij begint over liters en de daaruit komende PK’s.

    Hoeveel PK uit een supercharger komt ligt puur aan de afstelling, een paar pounds per square inch erbij en je hebt alweer 100pk meer.

    Bij MB hebben ze anders ook een 6,3ltr (M156) grote motor met maar “457pk”. Dat is 72,5pk per ltr en dat is bij deze LS7 80pk per ltr, plus dat Lingenfelter nog een pakketje aanbied wat tot de 900pk gaat met dus 120pk per ltr.
    Eigenlijk is het ook helemaal niet eerlijk om deze 2 te vergelijken, want de LS7 is gebaseerd op een 60 jaar oud design terwijl de M156 een doorontwikkelde DOHC V8 met variable instelbare kleppentiming en 32 kleppen is.

    Je kunt natuurlijk niet ontkennen dat de M156 de meest ontwikkelde is, maar wie is hier nou de verliezer?

    Login om te reageren
  19. Benz.. zegt

    1 november 2009 om 17:00

    @ZwerverRoodbaard: De 6.2 liter motor is atmosferisch en wanneer alle teugels worden vrijgelaten kan er maximaal 580 pk vrij worden gelaten. Dat hebben ze dus niet gedaan. En waarom een winnend concept ineens omgooien?? En .. Misschien ook om goed te kunnen concurreren met de M3, RS4, IS-F. De E63 schopt het al tot 525 pk en daarmee is het einde nog niet in zicht.

    De CLK DTM beschikt ook om en nabij de 580 pk dus is het ook daadwerkelijk te realiseren. Wanneer men besluit om de 6.2 liter V8 te voorzien van een supercharger of turbo zullen er natuurlijk weer meer pk’s uit rollen. Mercedes vergelijken met een Camaro/Pontiac is sowiezo het vergelijken van een appel met een peer. Zoveel verschillen en ieder heeft zo haar sterktes en zwaktes.

    Is hier uberhaupt een “verliezer” aan te wijzen?

    Login om te reageren
  20. Wessee zegt

    1 november 2009 om 17:05

    Ik snap de keuze niet om een bodykit die overduidelijk geïnspireerd is door een 2nd gen Firebird te plaatsen op een Camaro die nog duidelijker geïnspireerd is door een 1st gen F-body.

    Login om te reageren
  21. ZwerverRoodbaard zegt

    1 november 2009 om 17:19

    @Benz
    Ik vergelijk geen Camaro/Pontiac met een Benz, maar de twee motortypes. Dat zal ik ook nooit doen met dat stuk tupperware wat bovenaan de pagina staat. Dat ze het überhaupt een Trans Am durven te noemen :evil:

    Om het even eerlijk te houden, de standaard (productie) LS7 levert al 505pk en de M156 dus 457pk. Dus komen ze op ongeveer hetzelfde aantal pk per ltr uit, maar dan heb je nog steeds het grote verschil tussen de manieren waarop het behaald wordt. Door het oude Pushrod design van de LS7 of de DOHC V8 opbouw van de M156.

    Elk hebben ze zo hun voor en nadelen, maar de LS7 blijft in feite een exact “60 jaar” oude motor.

    Login om te reageren
  22. laulau zegt

    1 november 2009 om 17:31

    @zwerverroodbaard

    mercedes kan veel meer uit de m156 halen
    ze hebben zelf gezegd dat 500+ bij de c63 kan,, maar de motorruimte is te klein

    Login om te reageren
  23. Ramon zegt

    1 november 2009 om 17:32

    @ Alle mensen die zo lekker de vergelijking trekken met een Camaro: De Firebird en de Camaro hebben altijd al enorm op elkaar geleken. Dus wat wordt er moeilijk gedaan?

    Login om te reageren
  24. ZwerverRoodbaard zegt

    1 november 2009 om 17:39

    @Ramon
    Ik denk niet dat iedereen een probleem maakt over het feit dat ze op elkaar lijken/geleken hebben, maar meer dat er een bende plastic tegen een Camaro aangekwakt wordt. Waardoor alles nu meerdere styling elementen heeft van verschillende generaties en 2 verschillende auto’s, dus een ongecoördineerd zooitje.

    Dat ze op elkaar leken lijkt me nogal logisch, want ze zijn beiden op basis van het F-platform.

    @laulau
    Waar ligt het probleem dan?

    Login om te reageren
  25. EJS zegt

    1 november 2009 om 17:42

    het is nou niet echt een waardig eerbetoon aan z’n voorvader geworden, qua uiterlijk iig niet.. de prestaties zullen wel lekken zijn maarja..

    Login om te reageren
  26. The360box zegt

    1 november 2009 om 18:09

    Velgen zijn directe replicaas van de oude versie en het lijkt precies met de oude Camaro en de nieuwe, hijis gwn verdikt.

    Login om te reageren
  27. sebastiaan zegt

    1 november 2009 om 18:09

    egt mooie wagen, k hoop dat hij zo ook word gemaakt en dat ik m vaak zal tegekome

    Login om te reageren
  28. Frankypanky zegt

    1 november 2009 om 18:26

    Een hoop gezeur om niets.
    Het staat iemand vrij om met een conversie te komen, toch?
    En IK vind het wel wat, hoor! Lekker clean, vooral in het wit!

    Login om te reageren
  29. corvettez06 zegt

    1 november 2009 om 19:56

    mooie auto, simpel het is een auto met ballen , en gelukkig en hopelijk zal de gemiddelde nederlander hem niet kopen, blijft tie hier lekker apart , beter als waar al die grijze muizen hier in rijden .

    Login om te reageren
  30. M3_lover zegt

    1 november 2009 om 21:15

    Lelijk ding seg! :-)

    Login om te reageren
  31. Benz.. zegt

    1 november 2009 om 21:48

    @corvettez06: En meneertje-z06 rijdt natuurlijk een echte Corvette Z06?!

    @ZwerverRoodbaard: Precies, ieder zijn/haar voorkeur..

    @C6_R: Eerst lezen en DAN pas reageren..? Ik heb niet gezegd dat deze “bolide” niet zou deugen of niet goed zou zijn. Ik geef gewoon mijn mening hierover, en mijn mening hierover is dat deze ombouw-Camaro een leuk probeersel is om vervlogen tijden terug te halen maar het het gewoon niet is in mijn ogen. Veel te veel plastic opgedirkt en dat is serieus zonde van zo’n auto..

    De “good-old” Pontiac Trans-am daarintegen is schitterend! :)

    Login om te reageren
  32. Benz.. zegt

    1 november 2009 om 21:58

    @jzaero: Wat? JIJ niet snap? Kijk inderdaad eens naar dat koppel. Is inderdaad heel flink.. Is Mercedes niet goed in liter/pk verhouding? Tja, daarover zijn de meningen verdeeld. Over het algemeen genomen doet Mercedes het een stuk beter dan bijv. Chevrolet of Corvette. Het vermogen in de AMG (zie vorige comments van mij) is voor de C63 teruggeschroeft. 457 is bij lange na niet zijn top. AMG had vlak na de introductie van de C63 bekendgemaakt dat er met gemak 570 tot 580 pk uit gehaald kon worden. Als het goed is heeft een of andere tunert dat ook daadwerkelijk geflikt (weet ff zogauw de naam niet), zonder een supercharger of turbo te gebruiken. En kijk naar de E63.. 525 pk. BMW maakt natuurlijk supermotoren maar het is en het is maar net waar je keuzes en interesses liggen.

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      2 november 2009 om 06:48

      @Benz..: Tjah, als je het zo gaat vergelijken dan is het M5 blok met 5 liter toch akelig dichtbij die 525pk van de E63, ok hij heeft wel twee cilinders meer, maar een V8 van Ferrari perst er ook gewoon 510pk uit een 4.3 liter blok. Maar dat komt omdat al die atmosferische motoren heel hoogtoerig zijn. Het heeft een heel ander karakter dan een V8 van merc of Chevy. Die sleuren je gewoon mee met een golf van kracht, terwijl V8en van Ferrari puur voor hoge toerentallen gaat en daar zijn kracht uit haalt. En tjah, het is maar inderdaad wat je wil, maar een Chevy-blok heeft zo zijn charmes en dat ligt bij meeste Amerikaanse wagens toch bij het enorme koppel. “Horsepower sells cars, Torque wins races.” werd ooit gequoted :]

      Login om te reageren
  33. bozewolf zegt

    1 november 2009 om 22:06

    @ Benz: Waar haal jij de info vandaan dat het blok supercharged zou zijn?

    Login om te reageren
  34. Benz.. zegt

    1 november 2009 om 22:10

    @Bozewolf: Er zit geen supercharger op dat blok??

    Heb ik dat gezegt dan? Eerst nam ik aan van wel maar C6_R zei vervolgens van niet.. Ik haalde het gewoon even aan. That’s all..

    Login om te reageren
  35. bozewolf zegt

    1 november 2009 om 22:15

    Je baseerde het grootste deel van je argument op de foutieve assumptie dat het blok supercharged is. Nee dus. All-motor. Dat is 87 pk per liter en een gigaberg aan koppel. Daarmee schijt dit blok hard op een paar van z’n europese concurrenten.

    Login om te reageren
  36. Camaro zegt

    1 november 2009 om 22:37

    Die achterkant is wel stoer, maar die voorkant en die velgen???
    doe mij de originele versie van die Camaro maar!
    (wel een lekker motortje by the way.)

    Login om te reageren
  37. Wessee zegt

    1 november 2009 om 22:45

    @Benz..: Chevrolet óf Corvette? It’s all Chevy baby!

    Login om te reageren
  38. Esprit_de_Flandre zegt

    1 november 2009 om 22:46

    Niet echt verfijnd design natuurlijk, maar wat verwacht je van een tuner? Het werd te letterlijk (geprobeerd) overgenomen, ipv een moderne interpretatie van het oude design.

    Login om te reageren
  39. BmwMPower zegt

    1 november 2009 om 22:51

    Dat ding ziet er gewoon lekker uit.

    Login om te reageren
  40. Rob USA zegt

    1 november 2009 om 23:36

    Ze hadden gewoon een Firebird van voor 1970 moeten nemen,deze orginele versie is een stuk langer en toont daardoor nu vreemd. De new Camaro is ook gebaseerd op en 68er.

    Login om te reageren
  41. corvettez06 zegt

    2 november 2009 om 10:29

    @ benz ja benz ik rijd een echte z06 heb er zelfs foto van op de blog gezet hier toen die binnen kwam dus ?

    Login om te reageren
  42. corvettez06 zegt

    2 november 2009 om 10:33

    http://www.youtube.com/watch?v=MW0JDcySMRs hier benz heb je gelijk een filmpje van me z06 op de 100% tuning waar ik was groetjes he meneertje .

    Login om te reageren
    • C6_R zegt

      2 november 2009 om 12:07

      @corvettez06:

      Komt deze je bekend voor? ;)

      Bedankt dat je deze schoonheid zo af en toe bij mij voor de deur parkeer! :lol:

      Login om te reageren
  43. Citrofiel zegt

    2 november 2009 om 11:22

    Hij is nogal uit verhouding, maar ergens is het wel grappig.

    Login om te reageren
  44. C6_R zegt

    2 november 2009 om 11:54

    @Benz..: Ik maak een opmerking over jouw gezeur over motorinhoud/pk verhouding en jij legt dat uit door je mening te verkondigen over het uiterlijk van de auto?
    Over goed lezen gesproken! :lol:

    Login om te reageren
  45. C6_R zegt

    2 november 2009 om 12:09

    +t

    Login om te reageren
  46. Carmaster zegt

    2 november 2009 om 15:42

    @ Benz

    *kuch* SL73 *kuch*
    Hoeveel pk had die ook alweer uit een 7.3L?
    En wat heeft het voor zijn eigenlijk om hier over te zeiken. Elke motor een eigen karakter en basis.
    Over appels en peren gesproken.

    Over het uiterlijk heb je wel gelijk btw.
    Gewoon een Camaro met wat tupperware en een lekkere powerplant. Komt niet eens lichtelijk in de buurt van het origineel.

    Login om te reageren
  47. Carmaster zegt

    2 november 2009 om 15:43

    *wat heet het voor zin.

    Login om te reageren
  48. Carmaster zegt

    2 november 2009 om 15:44

    *wat heeFt het voor zin.
    ‘T is mijn dag niet vandaag.

    Login om te reageren
  49. corvettez06 zegt

    2 november 2009 om 20:44

    @c6r geweldig man die foto , leuk dat je die plaatst, dan woon je heel dicht bij mij in de buurt maat , nou wie weet spreken we elkaar wel es in het echt , leuk babbelen over echte auto,s , hahahaha , ps als je een rijbewijs heb kan je wel een keertje scheuren in die bak hoor , als corvette liefhebber vind ik het leuk een medeliefhebber te laten genieten van z,n beest van een auto , groetjessss

    Login om te reageren
    • C6_R zegt

      3 november 2009 om 10:52

      @corvettez06: Kleine wereld is het soms! Aanbod klinkt ZEER goed, ik zal je wel eens lastig vallen als ik je zie parkeren! ;)

      Login om te reageren
  50. Benz.. zegt

    2 november 2009 om 20:57

    @Wessee: Precies! ;)

    @corvette z06: Gefeliciteerd met je z06. Welk bouwjaar precies? (P.S. iets minder neerbuigend mag wel, meneertje hoef jij mij niet te noemen)

    @C6_R: Ik had eerder al uitgelegt hoe en waarom.. Lees m’n comments maar.. En vooral jij moet mij niet gaan betichten op “begrijpend lezen”..

    @jzaero: Precies.. BMW M staat bekend om hun hoogtoerige V8-V10 motoren welke met gemak 8300 toeren per minuut kunnen draaien. Het koppel daarintegen is dan weer eens stuk minder dan bijv. een CTS-V, RS6 of AMG, maar heeft toch een goede pk/cilinderinhoud.. Voor elk wat wils. Ook de levensduur van zo’n American BigBlock zal hoger liggen omdat er veel minder toeren worden gemaakt, dus minder slijtage, minder onderhoud maar wel een dijk van een geluid..

    Login om te reageren
  51. Benz.. zegt

    2 november 2009 om 20:58

    @Carmaster: Ach, smaken verschillen..

    Login om te reageren
  52. V8 above all!! zegt

    2 november 2009 om 21:38

    Tering wat een brute bak, echt de oude early 70’s firebird bak.
    ik heb zelf de 1972 firebird formula 350 uit ’72.
    Maar deze trans am mag ook wel in mijn garage komen te staan!!
    Dik heel dik. zoals ik liefde op het eerste gezicht had bij de early 70’s firebird heb ik dat bij deze ook!!! superruige wagen, hier ga ik echt van watertanden. hoe klinkt deze trouwens? is het nog wel het oude brute kippenvel leverende V8 soundje?

    Login om te reageren
  53. jzaero zegt

    2 november 2009 om 23:08

    @Benz, CTS-V en RS6 zijn charged dus die reken ik voor het gemak niet mee. We hadden het namelijk wel over atmosferische vergelijkingen ;)

    Login om te reageren
  54. corvettez06 zegt

    3 november 2009 om 11:44

    @benz bouwjaar eind 2002 , ja ben er heel erg blij mee, ben aant sparen voor de 2007 ,btw meneertje was een reply op jou meneertje lol, en zeker smaken verschillen ben ik blij om ook anders zou iedereen in een corvette rijden of een mercedes .

    Login om te reageren
  55. Wessee zegt

    3 november 2009 om 19:05

    Mooie Z06, corvettez06! Ondanks ik totaal niet warm wordt van een C5, vind ik een Z06, vooral in dat geel, wel prachtig.

    Login om te reageren
  56. Benz.. zegt

    3 november 2009 om 21:44

    @corvettez06: Ja, verschillen moeten er zijn.. :)

    Login om te reageren
  57. Roy Mols zegt

    20 april 2010 om 15:37

    Jongen jij hebt gewoon totaal geen smaak

    Verrekte mongool……BOEREEEEHHHHH

    BEEEEEH

    Login om te reageren
  58. ZwerverRoodbaard zegt

    17 juni 2010 om 15:26

    @Roy Mols
    Zoek een hobby prutser, dit is toch ook een lelijke auto of nie dan

    Login om te reageren
  59. Shelby3000 zegt

    11 november 2010 om 22:24

    Nou, sorry voor de Pontiacliefhebbers (waaronder jij, pontiac2000) maar ik vind hem niet echt wauw. Je kunt wel zien dat de oudheid er nog inzit, want de auto alleen al heeft gewoon de vorm van een ’60/’70iger jaren Pontiac. Ook van die big cars. Sorry, maar dat is mijn mening.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North