• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Carlex WRX STI is een protserig Pools prestigeproject

Auteur: sir_smokalot, gepost 13 februari 2013 om 11:42 – 23 Reacties

Afbeelding Carlex WRX STI is een protserig Pools prestigeprojectAfbeelding Carlex WRX STI is een protserig Pools prestigeprojectAfbeelding Carlex WRX STI is een protserig Pools prestigeprojectAfbeelding Carlex WRX STI is een protserig Pools prestigeprojectAfbeelding Carlex WRX STI is een protserig Pools prestigeprojectAfbeelding Carlex WRX STI is een protserig Pools prestigeprojectAfbeelding Carlex WRX STI is een protserig Pools prestigeprojectAfbeelding Carlex WRX STI is een protserig Pools prestigeproject

Do the Scooby-shake
Zeg jongens, kon daar niet wat meer alcantara, rood leer, en carbon in?

‘Geen half werk’, dat is het motto van de interieurtovenaars van Carlex. En als je op de ingewanden van deze WRX STI afgaat, dan is hij zijn aloude bijnaam ‘Pimpreza’ meer dan waard. Hoe hij er van buiten uitziet laten de binnenkantfetisjisten echter geheim. It’s the inside that counts.

Het projectje krijgt de naam Wild Beast mee, wat in het geval van een Impreza Cosworth STi CS400 wel heel toepasselijk zou zijn, maar dit beestje heeft ook nog een WRX-badge… De motorisering laten we dan even in het midden, maar als geld geen issue zou zijn, is dit dan jouw ultieme pooier-Scoobie?

Ook interessant!

  • Onverzekerde Subaru rijdt tegen verzekerde Subaru
  • Officieel: de gloednieuwe Subaru WRX is hier
  • Subaru WRX Wagon
    Subaru WRX Wagon is eindelijk terug!
  • Nieuwe Subaru WRX
    Nieuwe Subaru WRX krijgt luchthapper en 300 pk!

Nieuwste artikelen

  • Dit Italiaanse bedrijf is niet langer in handen van Audi
  • Aankoopadvies: elektrische stadsauto voor 15.000 euro
  • Geen hond koopt een Nissan Ariya, dus flinke prijsverlaging
  • Is de EV nu echt dood? Mensen kiezen aantoonbaar liever voor verbrandingsmotoren
FacebookTweetPinLinkedIn

carlex, cosworth, impreza, interieur, STi, Subaru, tuning, wrx

Vorig bericht: « Mitsubishi kondigt GR-HEV en CA-MiEV concepten aan
Volgend bericht: Video: dit gezin heeft een leger engeltjes op de schouder »

Lees Interacties

Reacties

  1. kapiteinaudi zegt

    13 februari 2013 om 11:47

    Véél te véél alcantara en carbon, het is een beetje een puinhoop.
    Niks tegen de Impreza maar dat interieur ziet er toch wel een beetje outdated uit hé.

    Login om te reageren
    • ej20g zegt

      13 februari 2013 om 11:49

      @kapiteinaudi: dat is het mooie, iemand die zo’n Subaru koopt geeft weinig om het interieur.

      Login om te reageren
      • kapiteinaudi zegt

        13 februari 2013 om 11:53

        @ej20g: Dat is inderdaad waar, voor iemand die een Impreza koopt is het natuurlijk alleen belangrijk of het goed rijdt en dat doet een Impreza zeker en vast!

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          13 februari 2013 om 16:37

          @kapiteinaudi: alleen zo jammer dat er in Nederland zo weinig mensen zijn met het geld voor een WRX STI die niet om het interieur geven. En inderdaad, ik kan uit eigen ervaring zeggen dat een GT Turbo in elk geval lekker rijdt. Extreem strak op de weg, zeker voor een familiewagen.

          Login om te reageren
      • griffendahl zegt

        13 februari 2013 om 12:01

        @ej20g: Dus ze hebben en gat in de markt gevonden dat er eigenlijk niet is ;)

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          13 februari 2013 om 12:39

          @griffendahl: mwah of het er niet is, de GC8 verkocht erg goed en zijn opvolgers ook. Alleen hier in Nederland viel het tegen vanwege alle eisen. Maar dat is vooral tegenwoordig want de GT Turbo verkocht behoorlijk goed.

          Login om te reageren
          • agera zegt

            13 februari 2013 om 14:19

            @ej20g: Als ik dit zo zie ben ik eigenlijk meer benieuwd naar de nieuwe WRX-STI. Mooi dat Subaru de Impreza en de WRX-STI heeft gescheiden van elkaar.

            Login om te reageren
            • ej20g zegt

              13 februari 2013 om 16:33

              @agera: inderdaad, ik ook. Ik weet niet hoe ik het moet vinden. De snelste Subaru heette immers al sinds 1994 WRX STI (in Japan). Een beetje een dubbel gevoel heb ik erbij.

              Login om te reageren
          • griffendahl zegt

            13 februari 2013 om 16:46

            @ej20g: Ik bedoelde ook niet Subaru maar Carlex… Een interieur ‘verfraaien’ waar toch al niemand om geeft is een beetje onzinnig…

            Login om te reageren
            • ej20g zegt

              13 februari 2013 om 17:04

              @griffendahl: ah zo, mijn fout! Maar daarin moet ik je in ieder geval deels gelijk geven. De kans is klein maar misschien dat dit “betere” interieur wat kopers aantrekt.

              Login om te reageren
  2. ej20g zegt

    13 februari 2013 om 11:49

    Hier kan ik kort over zijn: lekker! Maar nee, dit is niet mijn ultieme pooier-Subaru. Misschien de ultieme pooier versie maar de ultieme Subaru blijft voor mij toch de GC8. Verder is de naam Cosworth natuurlijk altijd goed.

    Login om te reageren
  3. camber24 zegt

    13 februari 2013 om 11:50

    Lekkere alliteratie Smoke!!

    Login om te reageren
  4. mashell zegt

    13 februari 2013 om 11:56

    Het knapt er wel van op. In plaats van goedkoop en gedateerd ziet het er nu duur en gedateerd uit. Ik vind het wel wat hebben.

    Login om te reageren
  5. toroloco zegt

    13 februari 2013 om 12:12

    Als toroloco rood ziet, wordt hij wild!

    Login om te reageren
  6. bsxc2 zegt

    13 februari 2013 om 12:20

    Veel elementen van dit interieur komen ook in een AMG voor, zo speciaal is het dus ook weer niet.

    Login om te reageren
  7. midasracer zegt

    13 februari 2013 om 12:23

    Ach project “wild beest”. Vast tot stand gekomen met EU landbouwsubsidie.

    Login om te reageren
  8. alcantara zegt

    13 februari 2013 om 12:32

    Alcantara dash en hemel zijn kek, de rest dig ik niet zo.

    Login om te reageren
  9. michelyman zegt

    13 februari 2013 om 12:37

    Lekker al dat carbon en alcantara! Mocht wel iets minder rood.. gewoon zwart leer, alcantara middengedeelte en rood stiksel.

    Login om te reageren
  10. 4x4wheels zegt

    13 februari 2013 om 12:58

    Mmmmmmme gusta haha. Als ik de jackpot in de staatsloterij win dan koop ik er een, inclusief cosworth pakket uiteraard

    Login om te reageren
  11. littleturbo96 zegt

    13 februari 2013 om 13:01

    Moet zeggen dat ik het niet lelijk vind, alleen net iets te veel rood.. Verder wel een goed project , want het interieur van een subaru is niet echt ‘mooi’.

    Login om te reageren
  12. freddydevadder zegt

    13 februari 2013 om 13:16

    Het enige interne die je aan een suub mag tunen is de MOTOR! Subaru’s hebben een lelijk interieur maar dat neem je er toch bij?

    Login om te reageren
    • ej20g zegt

      13 februari 2013 om 16:35

      @freddydevadder: verbetering: motor, uitlaat, remmen, wielen, versnellingsbak, cardan, exterieur (subtiel) en interieur (ook subtiel). Met alleen de motor ga je niet ver komen vrees ik.

      Login om te reageren
  13. ronin1130 zegt

    13 februari 2013 om 19:43

    Ziet er helemaal niet verkeerd uit vind ik

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North