
Castagna zal op de autoshow van Genève deze Rolls-Royce Coupé Royale tonen. De basis is een gewone Phantom (en dus niet de nieuwe Phantom Coupé), waarbij zo ongeveer alle onderdelen zijn aangepakt.
Het is duidelijk dat de buitenkant een grondige metamorfose heeft ondergaan, waarbij het gebruik van carbon niet is geschuwd, onder de kap heeft men echter ook zitten knutselen. De V12 is getuned tot een vermogen van ongeveer 600 pk!
Die A-stijl ziet er alleszins al wat minder gekunsteld uit…
Vet! echt een gangsterbak maar de drophead coupé is ook wel vet. vind de voorkant niet erg mooi van de castagna, andere lampen moeten er op
Toch niet slecht, maar wel een risico toen ze aan het project begonnen, je behint dan te knutselen aan een wagen van maar liefst 6 ton, dus kunnen we hun met gemak prof’s noemen…. en fin dat is mijn mening :D
typfoutje: Begint
Ik weet wel welke auto 50cent gaat bestellen als hij in productie gaat….
Gaaf ding :)
Whats the point nu er de Coupé van RR zelf is?
Lullig dat RR nu zelf ook een coupé leverd. Hoewel, dit is waarschijnlijk nog een tikkie exclusiever. Moeilijk al die keuzes ;)
Erg mooi erg mooi, Vraag me alleen af waar ik het geld vandaan ga halen :D
hink op twee gedachten ..
of s,morgens een krantenwijk en s,avonds collecte lopen ..
of tevreden zijn met wat ik heb en die resterende tijd besteden aan autobloggen ..
moeilijk .. heel moeilijk ..
die waren nét iets te vroeg begonnen met hun project…
Als ze vertrokken waren van de coupé hadden ze 20% van het werk moeten vereisen van wat ze nu hebben gedaan…
tsjonge jonge wat een belangrijk nieuws. Hebben we het over auto 1s of ……..
Benieuwd hoe het moet zijn om de RR coupé en deze naast elkaar te zetten. Zoek de 10 verschillen ;)
Dat carbon had niet gemoeten, het is een Rolls, geen sportauto… :roll:
ik zou die gewoon stijl vinde als zn voorruit nog hoger was dan zn achterruit. en de originele gril en lichten moesten blijven en zeker mocht de bestuurder een naar meer naar achteren geschoven zithouding hebben, zelfs zodanig dat de bestuurder zijn zetel op de achterbanden was dat zou echt een ultra-drag optiek geven wat een pure design van de jaren 20 is.