• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Castagna Rolls-Royce Coupé Royale concept

Auteur: autoblogger, gepost 3 maart 2008 om 10:27 – 15 Reacties

Castagna Rolls-Royce Coupé Royale concept


Castagna zal op de autoshow van Genève deze Rolls-Royce Coupé Royale tonen. De basis is een gewone Phantom (en dus niet de nieuwe Phantom Coupé), waarbij zo ongeveer alle onderdelen zijn aangepakt.

Het is duidelijk dat de buitenkant een grondige metamorfose heeft ondergaan, waarbij het gebruik van carbon niet is geschuwd, onder de kap heeft men echter ook zitten knutselen. De V12 is getuned tot een vermogen van ongeveer 600 pk!

Ook interessant!

  • Rolls-Royce Hermès Phantom is privéjet voor op de straat
  • Zo is de Rolls-Royce Phantom net een sportauto
  • Deze Rolls-Royce Phantom laat je overal sterretjes zien
  • Flink wat goedkoper
    De afschrijving van deze Phantom is astronomisch

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

castagna, concept, geneve-2008, phantom, Rolls-Royce

Vorig bericht: « Trucknieuws: Volkswagen koopt Scania
Volgend bericht: Faralli & Mazzanti Vulca V12 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Phils zegt

    3 maart 2008 om 10:28

    Die A-stijl ziet er alleszins al wat minder gekunsteld uit…

    Login om te reageren
  2. Markey zegt

    3 maart 2008 om 10:32

    Vet! echt een gangsterbak maar de drophead coupé is ook wel vet. vind de voorkant niet erg mooi van de castagna, andere lampen moeten er op

    Login om te reageren
  3. SLR McLaren zegt

    3 maart 2008 om 10:34

    Toch niet slecht, maar wel een risico toen ze aan het project begonnen, je behint dan te knutselen aan een wagen van maar liefst 6 ton, dus kunnen we hun met gemak prof’s noemen…. en fin dat is mijn mening :D

    Login om te reageren
  4. SLR McLaren zegt

    3 maart 2008 om 10:35

    typfoutje: Begint

    Login om te reageren
  5. Steven zegt

    3 maart 2008 om 10:35

    Ik weet wel welke auto 50cent gaat bestellen als hij in productie gaat….

    Login om te reageren
  6. ESSAAAAAAAAAAAAAA... zegt

    3 maart 2008 om 10:36

    Gaaf ding :)

    Login om te reageren
  7. VonStroke zegt

    3 maart 2008 om 10:37

    Whats the point nu er de Coupé van RR zelf is?

    Login om te reageren
  8. Mosh zegt

    3 maart 2008 om 10:37

    Lullig dat RR nu zelf ook een coupé leverd. Hoewel, dit is waarschijnlijk nog een tikkie exclusiever. Moeilijk al die keuzes ;)

    Login om te reageren
  9. Sam zegt

    3 maart 2008 om 10:41

    Erg mooi erg mooi, Vraag me alleen af waar ik het geld vandaan ga halen :D

    Login om te reageren
  10. lincoln zegt

    3 maart 2008 om 10:46

    hink op twee gedachten ..
    of s,morgens een krantenwijk en s,avonds collecte lopen ..
    of tevreden zijn met wat ik heb en die resterende tijd besteden aan autobloggen ..

    moeilijk .. heel moeilijk ..

    Login om te reageren
  11. Uitdebroeck Piet zegt

    3 maart 2008 om 10:50

    die waren nét iets te vroeg begonnen met hun project…
    Als ze vertrokken waren van de coupé hadden ze 20% van het werk moeten vereisen van wat ze nu hebben gedaan…

    Login om te reageren
  12. gerardo zegt

    3 maart 2008 om 10:50

    tsjonge jonge wat een belangrijk nieuws. Hebben we het over auto 1s of ……..

    Login om te reageren
  13. GeoBem007 zegt

    3 maart 2008 om 11:11

    Benieuwd hoe het moet zijn om de RR coupé en deze naast elkaar te zetten. Zoek de 10 verschillen ;)

    Login om te reageren
  14. dekster zegt

    3 maart 2008 om 16:04

    Dat carbon had niet gemoeten, het is een Rolls, geen sportauto… :roll:

    Login om te reageren
  15. erol zegt

    29 september 2008 om 06:18

    ik zou die gewoon stijl vinde als zn voorruit nog hoger was dan zn achterruit. en de originele gril en lichten moesten blijven en zeker mocht de bestuurder een naar meer naar achteren geschoven zithouding hebben, zelfs zodanig dat de bestuurder zijn zetel op de achterbanden was dat zou echt een ultra-drag optiek geven wat een pure design van de jaren 20 is.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North