• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Check de ‘vier uitlaten’ van de nieuwe pretentieuze Passat

Auteur: Loek, gepost 6 maart 2019 om 21:01 – 72 Reacties

Passat 2019
Binnenkort is dit pakket inbegrepen bij de lease van je nieuwe 1.4 TSI.

In een wereld waar design vreemde vormen begint aan te nemen, kun je voor een recht-toe-recht-aan ontwerp nog steeds terecht bij VW. De gefacelifte Passat is aangepakt, maar je moet goed zoeken. Ze zouden het bij BMW een life cycle impulse noemen. Nou is de Passat op zich nog redelijk in lijn met de rest van het VW-gamma, dus grote veranderingen zijn helemaal niet nodig.

Zoals altijd staat er ook een R-Line in de prijslijsten. Dat is Volkswagens benaming voor sportieve pakketjes die de auto dik doen ogen, maar met zowat elke motor besteld kunnen worden. Een hete Passat is er immers sinds de R36 niet meer geweest. Er is nog wel een 272 pk sterke tweeliter TSI beschikbaar, maar laten we eerlijk zijn: de badge ‘R-Line’ zal eerder prijken naast de badge ‘1.4 TSI’. Of R-Line kopers halen de motorbenaming eraf, nog erger.

De dikste TSI met 4MOTION is de Passat die VW meeneemt naar Genève. Nieuw voor de R-Line is een sierstuk in de bumper waardoor de auto vier uitlaten lijkt te hebben. Wat ons betreft een dieptepunt, maar hey, wat de koper wil natuurlijk.

Ook interessant!

  • Video: hoe komt deze Passat op zijn kant?
  • Volkswagen met 4 uitlaten
    Koop deze Volkswagen Passat W8 voor een schijntje
  • Passat sedan
    In memoriam: Volkswagen Passat Sedan
  • Passat Limited Edition
    Passat Limited Edition is een van de 1.973 laatste ooit

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, blauw, geneve, geneve-2019, passat, R-Line, Volkswagen

Vorig bericht: « De New Stratos bewijst dat helden nooit sterven
Volgend bericht: Wachten op de RS6 duurt te lang? ABT helpt een handje »

Lees Interacties

Reacties

  1. basv zegt

    6 maart 2019 om 21:06

    Wat een pretentieus geneuzel weer. Sinds wanneer mag een auto er niet meer leuk uitzien? Het oog wil ook wat.

    Login om te reageren
    • fanboy zegt

      6 maart 2019 om 21:19

      @basv: Dit is toch niet leuk?

      Ongeacht hoeveel uitlaten..

      Login om te reageren
      • reobnednab zegt

        6 maart 2019 om 22:16

        @fanboy: ik ga de hond uitlaten

        Login om te reageren
    • vondick zegt

      6 maart 2019 om 21:48

      @basv: Er is een simpele regel. Deze zou simpel in de wet vastgelegd moeten worden, em gehandhaafd middels typegoedkeuring. Als volgt: 500pk = 4 ronde uitlaten.

      Login om te reageren
      • vondick zegt

        6 maart 2019 om 21:54

        @vondick: Type ik een heel verhaal, is de helft er tussen uit! Opnieuw als volgt:
        – minder dan 200pk = 1 ronde uitlaat
        – 200-300pk = 2 ronde uitlaten, beide aan 1 kant
        – 300-400pk = 2 ronde uitlaten, 1 aan elke kant
        – 400-500pk = 2 rechthoekige of trapezium uitlaten, 1 aan elke kant
        – meer dan 500pk = 4 uitlaten

        Login om te reageren
        • 560pk zegt

          6 maart 2019 om 22:42

          @vondick: ik ben voor!

          Login om te reageren
        • tge1 zegt

          6 maart 2019 om 23:02

          @vondick: Onze Yaris heeft 212 pk en een centrale ovaalvormige uitlaat. Lastig, want nu mag die nergens onder geschaard worden. Ons MX5 heeft trouwens slechts 120pk, maar valt uitlaattechnisch in groep 2. Lastig allemaal, hoor..

          Login om te reageren
          • vondick zegt

            6 maart 2019 om 23:15

            @tge1: mx5 moet 1 uitlaat minder. Yaris is ok. Minder uitlaten mag altijd. Ovaalvormig mag onder rond worden geschaard.

            Login om te reageren
            • jochempie zegt

              6 maart 2019 om 23:36

              @vondick: mijn MX-5 heeft 1 uitlaat, maar mocht ooit de V6 erin gaan, dan komt er ook een tweede uitlaat.

              Login om te reageren
        • 87sandyd zegt

          7 maart 2019 om 00:32

          @vondick: klopt, 320d/i gewoon 1 uitlaat…

          Login om te reageren
        • marinepower zegt

          7 maart 2019 om 01:10

          @vondick: hoe zit het dan met een Rimac? Of de nieuwe Pininfarina Batista? Qua pk’s / kW’s zitten ze in de trapeziumvormige categorie, maar eigenlijk hebben ze in principe geen één nodig.

          Login om te reageren
          • barkingiron zegt

            7 maart 2019 om 07:25

            @marinepower: elektrisch = geen uitlaat

            Login om te reageren
          • vondick zegt

            7 maart 2019 om 07:31

            @marinepower: Sind wanneer heeft een elektrische auto een uitlaat nodig? Dit lijstje gaat juist over de waanzin van 4 uitlaten aan een grasmaaiermotortje. Het gaat dus juist om de noodzaak “bruut vermogen = bruut uiterlijk”. Bij een elektrische aandrijving is er geen noodzaak. Moeten we iets anders vinden wat er bruut uitziet om de potentie te laten zien. Rimac zit natuurlijk wel in een bizarre bovencategorie (1900pk), die maken zulke toffe extreme dingen. Die mogen gewoon lekker effe zelf weten wat ze doen.

            Login om te reageren
          • berlinetta zegt

            7 maart 2019 om 10:58

            @marinepower: Waarom stel je de vraag als je zelf al aangeeft dat die auto’s geen uitlaat nodig hebben?

            Login om te reageren
            • marinepower zegt

              8 maart 2019 om 00:28

              @berlinetta: zucht….

              Login om te reageren
        • Dutchdriftking zegt

          7 maart 2019 om 06:50

          @vondick: 200pk 2 pijpjes links. Ook goed?

          Login om te reageren
          • vondick zegt

            7 maart 2019 om 07:24

            @dutchdriftking: Kan net

            Login om te reageren
        • barkingiron zegt

          7 maart 2019 om 07:25

          @vondick: en de doodstraf invoeren voor nep uitlaten

          Login om te reageren
        • wahltiroler zegt

          7 maart 2019 om 14:53

          @vondick: ik zeg:
          Indienen dat wetsvoorstel?

          Voordat er een druiloor komt die “fake uitlaten” onder een EB laat tunen

          Login om te reageren
  2. autoliefhebbertje zegt

    6 maart 2019 om 21:13

    Wat een zeer negatief artikel zeg, als je al een vooroordeel hebt over een bepaald merk maak dan aub geen artikel

    Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      6 maart 2019 om 21:25

      @autoliefhebbertje: ja idd, als je bij BMW of Mercedes de typenummers eraf laat is dat chique, maar bij VW is het niet oké. Beetje raar maar zal wel iets met premium zijn

      Login om te reageren
      • bischero zegt

        6 maart 2019 om 21:45

        @lekkerlinksrijden: inderdaad. Ik heb de type en motor aanduidingen van al mijn auto’s afgesloopt of af laten slopen vanaf fabriek. Van gemiddelde motorisering tot top motorisering .. ik vind het er gewoon niet uit zien, al staat er M3 / M5 / GTA etc, al zijn die modellen vooralsnog alleen een droom gebleven ?

        Login om te reageren
      • Loek zegt

        7 maart 2019 om 00:01

        @lekkerlinksrijden: laat je typebadges gewoon zitten joh. Als jij geen geld had voor een C200 dan moet je je niet schamen voor een C180. Het is en blijft een Mercedes.

        Het zijn juist meestal de lage motoren met sportpakketten die de badges laten zitten. Waardoor je drie keer omkijkt naar een C180 omdat je denkt dat het een 4.0 V8 C63S is. Nee, dat bevalt me niet.

        Ik lees allerlei dingen over mensen in hun waarde laten, maar als je dan naar een plek komt waar ook de schrijver zijn mening mag geven, dan is die mening soms ook niet helemaal in je straatje.

        Login om te reageren
        • torsen zegt

          7 maart 2019 om 00:45

          @720s: Volgens mij is VW alweer een tijdje gestopt met motorisering op de auto’s plakken.
          Maar, vrees niet, er is nog hoop. Als je naar het kenteken kijkt en die onthoud kun je online zo alle informatie vinden.

          Login om te reageren
        • beefcake zegt

          7 maart 2019 om 20:19

          @720s: sommige mensen (ik incluis) vinden het lelijk om tekst/getallen op de achterkant te hebben, ongeacht wat voor auto het is. Vinden dat mensen met een instappertje (moreel) verplicht zijn de typeaanduiding te laten zitten is waanzin. Niet iedereen haalt het plaatje eraf om anderen om de tuin te leiden. En dan nog is het je eigen keuze.

          Login om te reageren
      • mashell zegt

        7 maart 2019 om 11:23

        @lekkerlinksrijden: nu plakt BMW de typeplaatjes wel heel erg lelijk en Mercedes “GLE350 CDI 4 matic” er wel erg veel. Bovendien wat is de relevantie er van om op achterip een auto de motor specificatie te vermelden. Wie heeft daar wat aan? Autospotters in hun eerste week als autosoppter?

        Login om te reageren
  3. dirkv zegt

    6 maart 2019 om 21:14

    Een Passat met 272 pk vind ik niet echt een stakker.
    Waarschijnlijk is hij sneller dan de oude Passat R36.

    Login om te reageren
    • ghost zegt

      6 maart 2019 om 21:22

      @dirkv: door nieuwe technieken sowieso al ws..

      Login om te reageren
    • basr32 zegt

      6 maart 2019 om 21:36

      @dirkv: Maar bij lange na niet zo leuk.

      Login om te reageren
    • geenidee1975 zegt

      7 maart 2019 om 07:39

      @dirkv: de R36 heeft er 300, ramt ‘m in 5,7sec naar de 100 en heeft motorgeluid en -souplesse die je in de verste verte niet evenaart met een geblazen 4 cilinder. Bovendien is de standaarduitrusting van de R36 (inmiddels 8- 10 jaar oud) nog immer rijker dan die van een nieuwe Passat. Tis wat.

      Login om te reageren
  4. roland78 zegt

    6 maart 2019 om 21:14

    Ho ho ho. 1.5 TSI ja!

    Login om te reageren
  5. thereisnosubstitute4cubicinches zegt

    6 maart 2019 om 21:14

    @720s: daarom is het toch een R-line in plaats van een echte R? Wat is je punt?

    Login om te reageren
    • Loek zegt

      6 maart 2019 om 23:46

      @thereisnosubstitute4cubicinches: dat ik bij een Passat met dikke bumpers, vier uitlaten en dikke velgen denk aan een dikke sportversie met 300 pk, terwijl er in realiteit meestal een klein blokje voorin gaat liggen. Iets met stoerdoenerij ofzo. Maar voordat ik alle VAG-fans op de tenen trap, al die AMG, M, RS line meuk is krek eender. Laf gedoe vind ik het.

      Login om te reageren
  6. chrism zegt

    6 maart 2019 om 21:14

    Nooit mooi gevonden dit soort uitlaten.

    Login om te reageren
  7. elemento zegt

    6 maart 2019 om 21:16

    Sierstuk. 1 stuks pijp wordt door gelast om sierstuk

    Login om te reageren
  8. troljedemoeder zegt

    6 maart 2019 om 21:22

    Pretentieus. Spot on. VW, zodat je neerbuigend kan doen over de Skoda van je vinexbuurman.

    Login om te reageren
    • harrie zegt

      6 maart 2019 om 21:30

      @troljedemoeder:
      Opscheppen op verjaardagen dat een R-line pakketje in zijn leasebudget pastte. Dat soort doodsaaie mensen.

      Login om te reageren
    • thereisnosubstitute4cubicinches zegt

      6 maart 2019 om 21:33

      @troljedemoeder: want?

      Login om te reageren
      • troljedemoeder zegt

        6 maart 2019 om 21:42

        @thereisnosubstitute4cubicinches: Want? Want dat is het beeld dat ik heb van de gemiddelde VW-rijder.

        Login om te reageren
        • sirprize zegt

          6 maart 2019 om 21:46

          @troljedemoeder: gebaseerd op eigen waarnemingen van een voldoende grote steekproef neem ik aan?

          Login om te reageren
        • thereisnosubstitute4cubicinches zegt

          6 maart 2019 om 21:56

          @troljedemoeder: En dat zegt dus meer over jou dan over…

          Login om te reageren
        • karaya zegt

          7 maart 2019 om 09:36

          @troljedemoeder: Dat beeld klopt.

          Login om te reageren
    • bischero zegt

      6 maart 2019 om 21:40

      @troljedemoeder: Pff. Doe ff rustig. Eerst ff feiten .. ik woon niet in een Vinex-wijk gelukkig, en mijn buurman heeft een BMW.

      Login om te reageren
      • drdre1 zegt

        6 maart 2019 om 21:47

        @bischero: he buurman, jij ook hier, met je PAUPER-BMW, mwhuahahahah! (scheurt weg in z’n dikke Benz! ?? )

        Login om te reageren
  9. Jochempie zegt

    6 maart 2019 om 21:54

    @basv: Mannen willen aan het uiterlijk kunnen zien wat voor vlees ze in de kuip hebben. Zowel bij vrouwen als auto’s. Dit soort make-up roept argwaan op.

    Login om te reageren
  10. mashell zegt

    6 maart 2019 om 22:12

    Goed zo VW, geef de uitlaatstaarders wat ze willen, lekker veel sierlijke uitlaateindstukken om naar te staren.

    Login om te reageren
  11. bfvo zegt

    6 maart 2019 om 22:23

    @720s Als je geen stukje kan schrijven waarbij je mensen in hun waarde laat doe het dan gewoon niet.

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      6 maart 2019 om 22:55

      @bfvo: Ik word altijd zo bang van mensen die denken het recht te hebben niet beoordeeld te mogen worden op hun persoonlijke keuzes. Alsof die heilig zijn.

      Login om te reageren
    • Loek zegt

      6 maart 2019 om 23:48

      @bfvo: want u rijdt een R-Line Volkswagen? Daar vind ik wat van. Sorry, als je dat niet kan handelen.

      Login om te reageren
      • jochempie zegt

        7 maart 2019 om 06:05

        @720s: foei! Hoe durf je een mening te hebben over iemands autokeuze. En een negatieve nog wel!

        Ik deel je mening, R-line is misplaatste dikdoenerij, zeker als er allemaal uitlaten bij komen kijken.

        Aan de andere kant maakt Volkswagen hun auto’s standaard extra on-sexy want dit soort pakketjes zijn pure marge. Da’s bij BMW precies hetzelfde geval, heb ik van een insider. Kennelijk is het gewoon een Duitse salesstrategie: keep them wanting more.

        Login om te reageren
  12. mpgc zegt

    6 maart 2019 om 22:48

    Ik vind het er fraai uit zien. Mooie kleur blauw ook

    Login om te reageren
  13. stationcar zegt

    6 maart 2019 om 22:50

    De Passat begint er steeds belachelijker uit te zien als je hem vergelijkt met de concurrentie, maar goed, kennelijk verkoopt het.
    Maar dat ze er vier uitlaat sierstukken onder zetten vind ik verder prima, zolang je er maar niet zo’n dun buisje in ziet zitten zoals bij die Volvo’s vind ik het allemaal prima, dat is pas echt lelijk.

    Login om te reageren
    • kamikaz3 zegt

      7 maart 2019 om 08:13

      @stationcar: Dus een stuk plastiek vind je beter dan een echt uitlaatsierstuk? Het syteem van volvo zie je ook audi, lexus,… en zelfs ferrari.

      Login om te reageren
  14. Onehp zegt

    6 maart 2019 om 23:02

    Punt bij paaltje zijn 99% van de uitlaten fake, vals. Een écht uitlaat is het einde van een ronde buis, dat is het. Maar 99,5636% heeft daar dus sierstukken opzitten die er blinkend uitzien, indruk geven van veel grotere afmetingen en niet zelden schijn maakt dat er meer uitlaatbuizen zijn… Allemaal doen alsof. Make-up.

    Niks nieuws dus, dit… Behalve dat de plastieken sierstukken zonder doorblaas een stuk strakker zitten, niet vuil worden van directe uitlaatgassen en je kunt er je benen niet aan verbranden….

    Login om te reageren
    • jochempie zegt

      6 maart 2019 om 23:39

      @Onehp: huh? Ik heb twee auto’s, drie uitlaten en 0 fakes. Volgens jouw statistieken ben ik echt een extreme uitzondering…

      Login om te reageren
      • Onehp zegt

        7 maart 2019 om 09:39

        @jochempie: ben even kwijt wat de andere is, maar zover ik mij herinner zit er op de NA ook een sierstuk op het einde van de pijp. Laat de pijp groter lijken, blinkender dan het systeem eigenlijk is, dus ad ultimatum dus ook ‘make-up’, uiterlijk vertoon en… fake. Om maar te zeggen, de meeste die hun neus optrekken voor valse uitlaten, hebben op hun auto hun uitlaat ook een eindstuk dat er opzit puur voor het uiterlijk vertoon…

        Zitten er geen sierstukken op jou wagens, proficiat, uw voiture is een uitzondering…

        PS: In mijn ‘statistiek’ reken ik niet met de naar beneden gebogen pijpjes zonder sierstuk die zich achter de achterbumper moeten verbergen…

        Login om te reageren
        • skelter zegt

          7 maart 2019 om 11:09

          @Onehp: een auto IS een sierstuk, een verlengstuk van het ego van de eigenaar/berijder…

          Login om te reageren
          • Onehp zegt

            7 maart 2019 om 12:00

            @skelter: uiteraard, maar dat kan dus in meer of mindere mate, en sommige details kunnen dus een technische grond hebben (bv. dikke 3″ uitlaatpijp onder gans de auto zódat ie pakweg 400pk *krijgt*) of een estetische rol hebben (dikke uitlaatpijpen zijn ‘mooi’ (want geassocieerd met kracht), dus op mijn 1″ uitlaatpijpje zet ik een 4″ sierstuk)…

            Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          7 maart 2019 om 15:58

          @onehp: sommige MX-5en hebben dat ja. maar die pijp is echt, da’s mijn punt.

          Login om te reageren
          • Onehp zegt

            7 maart 2019 om 16:12

            @jochempie: behalve het sierstuk ;)
            Tuurlijk de MX5 is veel echter dan de meeste moderne wagens, zo is dat en dat is heerlijk. Op de mijne zitten ook van die grote sierstukken, van ~40mm naar ~100mm ovaal… Moesten ze niet gelast zijn en een groot gat nalaten in de bumper, dan deed ik ze direct weg. Overlaatst wat roestbehandeling van de uitlaat (zout..), de chromen sierstukken ook maar mat zwart gelakt, stukken beter al :)

            Mijn punt is dus eigenlijk dat ik deze Merc/Volvo/VW valse sierstukken zonder aangesloten pijp, niet erger vind dan pakweg de vier sierpijpen op een Golf R met enkele pijp achter elk paar… Same same… Groetjes

            Login om te reageren
  15. cortinaracing zegt

    6 maart 2019 om 23:39

    Als je zoveel ‘uitlaten’ op een Passat hebt mag ik toch wel hopen dat er vuur uit spuwt, en anders, doe maar gewoon niet!

    Login om te reageren
  16. niex zegt

    6 maart 2019 om 23:57

    Zijn sws geen uitlaten volgens mij

    Login om te reageren
  17. tysson zegt

    7 maart 2019 om 00:31

    Verander het VW logo in een Volvo logo en het was volgens Autoblog opeens een fantastische auto. O ja, en dan kon hij ook maar 180.

    Login om te reageren
    • jochempie zegt

      7 maart 2019 om 06:07

      @tysson: deze Passat gaat niet veel harder dan dat, van nature.

      Login om te reageren
  18. t1mothys zegt

    7 maart 2019 om 07:16

    Jongens, laten we eerlijk zijn: zo’n pakket (op welke auto dan ook) maakt de auto optisch vaak mooier. Wat boeit de motor? Je hoort niemand klagen bij de R-pakketten van bijv. Volvo v40 of m-pakketten bij BMW. Visueel is het gewoon mooi. Het is dezelfde kortzichtige opmerking als dat je geen mooie grotere velgen kan nemen, want tja, “je auto is niet snel genoeg dus nutteloos”. Wel vind ik neppe uitlaten in de bumper een bizar fenomeen.

    Login om te reageren
    • jagofiel zegt

      7 maart 2019 om 07:25

      @t1mothys: zo’n pakket is helemaal prima, maakt t inderdaad vaak mooier. Maar die neppe uitlaten in de bumper… Kan er niet aan wennen

      Login om te reageren
    • mashell zegt

      7 maart 2019 om 11:30

      @t1mothys: als je wilt kan ik wel even klagen over de M pakketten van BMW. BMW is een chique en klassiek merk, een M pakket met grote luchtgaten in de bumper, aanplak diffusor aan de achterbumper en een slecht weer donkere dakhemel in het interieur maakt het er niet mooier van, op geen enkel model. Lekker laten zitten dus, wielen en M stuur los bestellen gaat ook gewoon.

      Login om te reageren
      • t1mothys zegt

        7 maart 2019 om 11:49

        @mashell: ja ok, uiteraard kan het weliswaar verschillend uitpakken en smaken verschillen. Maar zo’n standaard 1 serie bijvoorbeeld, is geen porem zonder een mpakket.

        Login om te reageren
  19. jagofiel zegt

    7 maart 2019 om 07:23

    Helemaal eens met schrijver. Deze trend is om te janken. Als je een beetje je auto’s kent en design over de laatste decennia’s dan is dit erg nep. Ik zou me schamen als ik een auto moest rijden met 4 sierstukken terwijl er een ergens een lullig einddempertje achter zit. Je zou maar een echte R hebben.. overigens zijn hier veel merken schuldig van. Ook MB.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      7 maart 2019 om 11:26

      @jagofiel: waarom zou je je daar voor schamen? Het zou me niks kunnen schelen. Ik kijk niet naar uitlaten, vind het maar lelijke anus onderdelen van de auto. Maar er zijn wel mensen die er veel waarde aan hechten “vier uitlaateinstukken dat is sportief” voor hen zijn er sierstukken om naar te staren.

      Login om te reageren
  20. Dutchdriftking zegt

    7 maart 2019 om 08:10

    Een uitlaat per cilinder is inderdaad vrij kansloos.

    Login om te reageren
  21. Onehp zegt

    7 maart 2019 om 13:16

    Ik vind het niet erg. Als iemand 27 valse uitlaten op zijn auto wil, mij best…
    Hoe meer anderen, hoe minder mijn 2st opvallen en dat is prima voor een sleeper.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North