• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Chevrolet Corvette Stingray Cabrio: dakje open, of dakje dicht?

Auteur: sir_smokalot, gepost 3 maart 2013 om 09:53 – 19 Reacties

Afbeelding Chevrolet Corvette Stingray Cabrio: dakje open, of dakje dicht?Afbeelding Chevrolet Corvette Stingray Cabrio: dakje open, of dakje dicht?Afbeelding Chevrolet Corvette Stingray Cabrio: dakje open, of dakje dicht?Afbeelding Chevrolet Corvette Stingray Cabrio: dakje open, of dakje dicht?Afbeelding Chevrolet Corvette Stingray Cabrio: dakje open, of dakje dicht?

Corvette C7 Cabrio
’s anderendaags in januari dook er al een foto van de Chevrolet C7 Cabrio op, maar nu tonen de Amerikanen de eerste foto’s zelf. En hij krijgt een softtop.

Nadere informatie heeft Chevrolet niet vrijgegeven, dat volgt spoedig. We verwachten dezelfde 450 pk sterke LT1-motor in het vooronder. Een exemplaar kopen zal nog wel even duren; we verwachten de coupé pas over een half jaar, en voor de cabrio is nog geen tijdspad opgegeven.

Overmorgen hoor je er ongetwijfeld meer over, vanaf de beursvloer van Genève.

Ook interessant!

  • Chevrolet Corvette uit productie
    Legendarische Chevrolet Corvette uit productie*
  • Mijn Auto: Chevrolet Corvette C4 van Peter
    Mijn Auto: Chevrolet Corvette C4 van Peter
  • Hagelnieuwe Chevrolet Corvette Z06 knalt je beeldscherm op
  • Mijn Auto: Chevrolet Corvette Z06 (C5) van Bas
    Mijn Auto: Chevrolet Corvette Z06 (C5) van Bas

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

c7, Cabrio, Chevrolet, Corvette, geneve-2013, Stingray

Vorig bericht: « Toyota Land Cruiser 60, youngtimer in beeld
Volgend bericht: Pininfarina Sergio Concept: kaasrasp met attitude »

Lees Interacties

Reacties

  1. kapiteinaudi zegt

    3 maart 2013 om 09:57

    Heel mooi zonder dak. Wat is het toch een pareltje, die nieuwe Corvette!

    Login om te reageren
    • sandervolvo zegt

      3 maart 2013 om 11:34

      open zoiso

      Login om te reageren
      • exotic zegt

        3 maart 2013 om 13:30

        @sandervolvo: “zoiso”

        Meen je die?

        Login om te reageren
  2. bmwe46csl zegt

    3 maart 2013 om 10:02

    Gewoon een vast dakje

    Login om te reageren
  3. zion88 zegt

    3 maart 2013 om 10:10

    Dakje dicht

    Login om te reageren
  4. lambo4all zegt

    3 maart 2013 om 10:28

    Ziet er erg goed uit!

    Login om te reageren
  5. pieter-jan_catteeuw zegt

    3 maart 2013 om 10:38

    coupe – is zowiezo een targa en gezien worden en/of doof worden staat niet meteen op mijn verlanglijstje

    Login om te reageren
    • boomhauwer zegt

      4 maart 2013 om 00:22

      @pieter-jan_catteeuw: sowieso. .

      Login om te reageren
  6. ArnoldH zegt

    3 maart 2013 om 10:44

    Hele fraaie cabrio en veel beter dan die halve cabrio’s zoals een 458 “spider” dat meer een targa is…

    Login om te reageren
  7. E34M5Touring zegt

    3 maart 2013 om 10:46

    Misschien een domme vraag, maar blijft de targa ook bestaan? Of heeft de coupe nu een uitneembaar paneel? Ik zie op foto’s steeds een glazen plaat maar is die ook uitneembaar? Het design leent zich goed voor een cabrio. Vind de kleurstelling zo ook wel mooi moet ik zeggen.

    Login om te reageren
    • adyton zegt

      3 maart 2013 om 10:49

      @E34M5Touring: De Coupé is altijd een Targa. Daarom zou ik ook eerder voor die kiezen dan de cabrio.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        3 maart 2013 om 10:57

        @adyton: Ja daar stond me iets van bij maar ik wist het niet zeker. Ik durfde het ook niet klakkeloos aan te nemen vandaar mijn vraag. Dan ook liever de Targa. Ik vind dat persoonlijk ook mooier. Al leent, zoals gezegd, het design zich prima voor een full cabrio.

        Login om te reageren
  8. jessetje zegt

    3 maart 2013 om 10:52

    Ziet er gaaf uit:) Nu nog flink heluid van de motor en dan is het goed:D

    Login om te reageren
  9. bullgod76 zegt

    3 maart 2013 om 11:51

    Ziet er erg goed uit. Volgend jaar zelf in Real Life maar aanschouwen met een factory visit en een bezoekje aan het Corvette museum in Bowling Green.
    Hopelijk valt er tegen die tijd ook al iets te zien van de snellere versies als de Z06 of ZR1.

    Login om te reageren
  10. rotjeknor zegt

    3 maart 2013 om 12:24

    Ouderwets Amerikaans geweld, gemengd met hedendaagse Europese stijl. Leuk hoe ze dat toch voor elkaar krijgen, mee gaan met de tijd, maar toch zie je het verleden terug in de auto.

    Login om te reageren
  11. jrk68 zegt

    3 maart 2013 om 13:40

    Open is het een plaatje, jammer dat ze er zo’n klein softtopje op zetten. Een softtop in de lijn van een BMW 6 serie had hem gesloten sierlijker gemaakt dan hij nu is.
    Toch zou ik hem er niet voor laten staan.
    Bovendien is er sprake van een 400 PK V8 om het verbruik nog iets te drukken wat hem aan een aanvaardbare prijs in ons bekrompen landje zou kunnen helpen.

    Login om te reageren
  12. laulau zegt

    3 maart 2013 om 13:43

    Er is niks leuker dan open rijden met de wind door je haren. En je kan dan ook genieten van geluid.. 1+1 = 2

    Login om te reageren
  13. error zegt

    3 maart 2013 om 14:41

    Normaal heb ik het niet zo met convertibles, maar deze Corvette staat het toch wel heel sexy.

    Login om te reageren
  14. thomcarspotter zegt

    3 maart 2013 om 14:59

    Mooi mooi mooi!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North