• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Chinees premiumspul: Riich G5

Auteur: RubenBaeten, gepost 30 december 2009 om 15:29 – 76 Reacties

Riich G5

Het moet en zal ze lukken: de Chinezen willen serieuze auto’s maken. Riich, het luxemerk van Chery, doet nu een goede poging met de G5. Je weet wel, die van de Nürburgring. Dit is een middenklasse sedan waarmee Riich het wil opnemen tegen gevestigde namen als de Honda Accord en de Toyota Camry. Of in onze contreien, de auto’s waar zelfs deze Japanners het niet tegen redden: de BMW 3-serie, Audi A4 en Mercedes C-klasse.

De G5 meet 4,71 meter en valt daarmee inderdaad in de klasse van de kleine sedans. Om de grote Camry naar de kroon te steken is dus een beetje ambitieus, maar zonder ambitie kom je ook nergens zullen we maar zeggen.

In feite is de Riich G5 niet meer dan een luxe aangeklede versie van de Chery A6, maar er is dan wel meteen goed uitgepakt. Zo heeft de auto o.a. climate control in drie zones, een schuifdak met zonnecellen, leren bekleding, parkeersensoren voor en achter, cruise control, elektrisch verstelbare en verwarmde stoelen en een navigatiesysteem. Onder de kap ligt voorlopig alleen een 2.0 turbomotor met 170 pk, naar keuze te koppelen aan een handgeschakelde zesbak of een vijftraps automaat. De Chinese prijzen variëren van 142.800 yuan (€14.585) tot 179.800 yuan (€18.364) voor de meest luxe versie.

Klinkt op zich helemaal niet verkeerd, en mits ie niet te snel uit elkaar valt zou een auto als deze in Europa best eens aan kunnen slaan. Helaas komt Riich voorlopig niet onze kant op, maar we kunnen natuurlijk altijd blijven dromen. Wie weet krijgen we straks wel een superpremiumversie van deze toffe kar. (via es.autoblog.com)


Ook interessant!

  • BMW en Mercedes
    BMW en Mercedes worden nog meer premium!
  • Lancia is springlevend en wordt premium
  • Premium wars: wie verkocht de meeste dikke Duitsers in 2021?
  • premium elektrische crossover
    Premium elektrische crossover heeft 500 km range

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

China, premium, riich

Vorig bericht: « Gespot: the best of 2009
Volgend bericht: Gerucht: Lexus GS-F supersedan krijgt V10 uit LFA »

Lees Interacties

Reacties

  1. the great conjullio zegt

    30 december 2009 om 15:32

    MIJN GOD, wat lelijk!

    Login om te reageren
  2. Sciurida zegt

    30 december 2009 om 15:33

    OMG wat een gekopieerd stuk reverse engineering is dit zeg; zelfs de coureur is nep

    Login om te reageren
  3. molotov zegt

    30 december 2009 om 15:33

    nee dank je

    Login om te reageren
  4. Sciurida zegt

    30 december 2009 om 15:33

    Ik zou trouwens NOOIT van mijn leven zonder helm in een Chinese auto stappen maar dat terzijde (niet dat Chinese helmen nou echt veel bescherming bieden maar goed)..

    Login om te reageren
  5. Zephyr zegt

    30 december 2009 om 15:35

    Waarom zou EU een markt voor ze zijn? In Azië is hun doelgroep veel groter, alleen de concurrentie wat flinker met de Koreaanse en Japanse merken.

    Valt me wel op dat India nog niets van zich laat horen op het gebied van autoproductie, alleen de Nano waar je nu niets meer van hoort.

    Login om te reageren
  6. C6_R zegt

    30 december 2009 om 15:36

    Mwah, best netjes eigenlijk! Dit had 5 jaar geleden ook zo maar een model van Opel, Cheawroolet of Chrysler kunnen zijn…

    Login om te reageren
    • mrB zegt

      30 december 2009 om 15:57

      @C6_R: Daar door is ook duidelijk te zien dat de Chinezen heel hard ontwikkelen. Nu is iedereen nog zeer negatief over chinese auto’s, maar over een jaar of 10-20 zullen ze net zo groot zijn als de jappaners nu zijn

      Login om te reageren
  7. Bobby_Orlando zegt

    30 december 2009 om 15:36

    Best een aangename auto. Zo Ruben, viel jouw Chinese auto dan wél uit elkaar? Of is het enkel bevooroordeeld geleuter van een wanabee…

    Login om te reageren
  8. EJS zegt

    30 december 2009 om 15:37

    Eigenlijk is dit best een mooie auto.. Als het voor dat geld ook nog veilig is zou ik er best in rond mee durven rijden, zeker gezien de luxe die er in zit!

    Login om te reageren
  9. Bonnoh zegt

    30 december 2009 om 15:37

    het is lelijk

    als ze dan even de grille anders maken
    word het al een stuk mooier

    Login om te reageren
  10. RubenBaeten zegt

    30 december 2009 om 15:43

    @Patrick_Orlando: Wát voor een bij?

    Login om te reageren
    • Bobby_Orlando zegt

      30 december 2009 om 15:48

      @RubenBaeten: ja dus

      Login om te reageren
      • Bobby_Orlando zegt

        30 december 2009 om 15:50

        @Bobby_Orlando: je zou beter wat kritischer zijn voor jouw mompelende collega’s, kwestie van zelf toch een beetje geloofwaardig over te komen.

        Login om te reageren
        • EJS zegt

          30 december 2009 om 15:51

          @Bobby_Orlando:

          goedzo jochie, praat maar tegen jezelf!

          Login om te reageren
  11. WoutH zegt

    30 december 2009 om 15:47

    Kunnen die Chinezen nou niet ÉÉN origineel model op de markt brengen!?!?! In één oogopslag: Een Chevrolet Nubira met een of ander Bentley/Aston Martin achtig logo.. Als ze slim zijn in China ontwerpen ze een originele auto die een emotie uitstraalt, dan wordt het in Europa misschien nog wat! Niet van dit soort gekopieërde troep..

    De Chinese Muur hebben ze wel knap gebouwd overigens ;)

    Login om te reageren
  12. hanz zegt

    30 december 2009 om 15:48

    sja geinig voor weinig zou ik zeggen.
    als ie idd een beetje in mekaar blijft zitten en niet na 5 jaar gaat roesten, doet ie het hier ook wel ok denks tussen de kia’s en dergelijke

    zoveel uitrusting voor de prijs van een kale corsa, dat zie ik ze nog niet snel voor elkaar krijgen hier

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      30 december 2009 om 15:50

      @hanz:

      je vergeet wel even de accijns en belastingen enzo die er hier in Nederland nog overheen gaan.. Daarna is een kale corsa goedkoper! Neemt overigens niet weg dat dit goedkoop blijft;)

      Login om te reageren
  13. jzaero zegt

    30 december 2009 om 15:49

    Design laat te wensen over, saai, maar het gaat de goede kant op.

    Login om te reageren
  14. mashell zegt

    30 december 2009 om 15:50

    Interieur is niet bepaald premium. Glimmend kunststof, veel te veel naden. Dashboardkastje niet strak ingebouwd. Veel te simpel instrumenten cluster.

    Login om te reageren
  15. autoblogger zegt

    30 december 2009 om 15:52

    Supermooie bak!

    Login om te reageren
    • FuelMinded zegt

      30 december 2009 om 16:26

      @autoblogger: Hey, niet nu al je voorkeur uitspreken. Eerst een objectieve test van Wouter ;)

      Al heb ik nu al een vermoeden dat Riich de nieuwe Opel gaat worden bij AB.

      Login om te reageren
      • Ahura zegt

        30 december 2009 om 16:30

        @FuelMinded: de nieuwe VW, bedoel je..

        Login om te reageren
  16. Tom zegt

    30 december 2009 om 15:54

    als ze dat nou eens grotere bandjes en velgen eronder steken dan zou ik misschien te overhalen zijn maar nu trekt het op niets.

    Login om te reageren
  17. Tom zegt

    30 december 2009 om 15:54

    haha bobby orlanda :D een monoloog ;)

    Login om te reageren
  18. Larrs zegt

    30 december 2009 om 15:56

    Weet niet wat er lelijk aan is, ik vind het er goed uit zien. Vooral de buitenkant. :)
    De binnenkant gaat de goede kant op, maar kan beter. Dat ziet er nog een beetje goedkoop uit.

    Login om te reageren
  19. Timmie zegt

    30 december 2009 om 15:57

    @ iedereen: er wordt veel geklaagd over Chinese autos. Vergeet niet dat in Azie een heel andere mentaliteit heerst dan in Europa. Ook de levensomstandigheden zijn compleet anders. Om maar een ding te noemen: veel dichtere bebouwing! Dus denk 2 maal na vooraleer je (vaak onterecht) kritiek afvuurt (meestal toch losse flodders)…

    Login om te reageren
  20. Tombnolz zegt

    30 december 2009 om 16:12

    Mij overvalt dan altijd het gevoel dat die airco nog geen uur doet waarvoor hij bedoeld is, de koppeling het na 8.000 km begeeft, remmen in de bocht je het leven kost, de airbags niet functioneren, de remmen knarsen…

    Kortom ik heb geen hoge dunk van Chinese producten. Ben eens benieuwd of dat eigenlijk wel terecht is…

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      30 december 2009 om 16:16

      @Tombnolz: jij weet iig zeker dat je teveel autoblogt ..

      Login om te reageren
  21. Tedje de Haag zegt

    30 december 2009 om 16:17

    Volgens mij hebben ze er gauw ff een verhogingssetje onder gegooid voordat ze de foto’s gingen maken

    Login om te reageren
  22. KaCh1ng zegt

    30 december 2009 om 16:17

    lekker goedkoop :)

    Login om te reageren
  23. NickosVTi zegt

    30 december 2009 om 16:20

    ”Of in onze contreien, de auto’s waar zelfs deze Japanners het niet tegen redden: de BMW 3-serie, Audi A4 en Mercedes C-klasse”

    Op welk vlak redt een Honda Accord het niet tegen een 3-serie, A4 of C-klasse? De Tevredenheidstroffee van Autoweek zegt al enige tijd wat anders namelijk….

    Natuurlijk snap ik dat er mensen zijn die of van BMW , Audi of Mercedes houden maar dat wil nog niet zeggen dat er geen betere auto’s op de markt zijn dan bovengenoemde merken. En met beter bedoel ik o.a. het gemiddeld aantal onderhoudskosten, werkplaatsbezoeken, storingen enz.

    Login om te reageren
  24. Ahura zegt

    30 december 2009 om 16:30

    Vraag me af hoe je een ingetogen auto nou echt “lelijk” kunt noemen.. als het van een Europees merk was waren de reacties van sommige kortzichtige mennekes al een stuk anders..

    Nette auto maar haalt het niet bij de concurrentie. Interieur zeker niet

    Login om te reageren
  25. Dimglor zegt

    30 december 2009 om 16:30

    Hehe ik kon een spontane glimlach niet onderdrukken toen ik las: Of in onze contreien, de auto’s waar zelfs deze Japanners het niet tegen redden: de BMW 3-serie, Audi A4 en Mercedes C-klasse. :)

    Login om te reageren
  26. Xerxes zegt

    30 december 2009 om 16:38

    waar hebben ze die gepensioneerde coureur gevonden, zeker in een Go Go Bar ofso.

    Login om te reageren
  27. Ahura zegt

    30 december 2009 om 16:40

    Avensis verkocht goed, niemand die hem echt lelijk vond enz.. die Rich ziet er helemaal niet minder uit (vind hem zelfs net wat mooier) alleen interieur kan bijlange na niet tippen aan dat van de Toyo. Weinig mis dus met deze Chinees alleen 5 jaar te laat op de markt ;)

    Login om te reageren
  28. Tombnolz zegt

    30 december 2009 om 16:40

    @ lincoln: Ben jij niet blogger # vier? :)

    Dat Wouter deze maar eens aan een duurtest onderwerpt. Wie weet heeft hij dan wat meer te vertellen!

    Login om te reageren
  29. dw zegt

    30 december 2009 om 16:42

    Best een aardige auto, zeker voor het geld. Beetje saai, maar lelijk is die niet. Interieur ziet er alleen ondanks de opties niet echt premium uit. Alleen de naam RIICH, haha, is dat bedacht door een Amerikaanse rapper ?

    Login om te reageren
  30. Evo500 zegt

    30 december 2009 om 16:47

    Vind hem niet lelijk als je de chinese bril afzet. De toyota avensis is nu ook niet het qua uiterlijk en die wordt zelden lelijk genoemd, alleen saai en dergelijke.

    Login om te reageren
  31. Ahura zegt

    30 december 2009 om 16:54

    Hm als ik mijn plaatjes zie vind ik hem wel erg veel van die Avensis weg hebben. Maar dan met de bovenkant van de (mooiste middenklasser op de markt) Mazda6 ;)


    Login om te reageren
  32. RubenBaeten zegt

    30 december 2009 om 16:55

    @NickosVTi: Qua verkopen redt ie het niet.

    Login om te reageren
  33. Hennep zegt

    30 december 2009 om 17:00

    Één ding is zeker: ik koop NOOIT VAN MIJN LEVEN een Chinese auto.

    Login om te reageren
    • Peter zegt

      30 december 2009 om 17:11

      @Hennep: Een beetje vreemde stelling, wetende dat je huis meer dan waarschijnlijk gevuld is met spulletjes uit China.

      Login om te reageren
  34. Jeroen zegt

    30 december 2009 om 17:12

    @Ahura, wat is er mis met het interieur dan?

    Best een mooie kar, alleen WAAROM NOU TOCH WEER DIE GEJATTE BENTLEY LOGO’S?! :(

    Login om te reageren
  35. Mr. Dj M. zegt

    30 december 2009 om 17:28

    Inderdaad niet helemaal orgineel maar ook niet echt gejat, het zijn allemaal een beetje bekende lijnen en gewoon door Bertone getekend.
    Ze komen d’r uiteindelijk wel de chinezen :)

    Login om te reageren
  36. F458I zegt

    30 december 2009 om 17:37

    hmmm…
    schoonheid zit van binnen hè???
    buiten mag er mee door!!!

    Login om te reageren
  37. stopwearingpants zegt

    30 december 2009 om 19:22

    als ze em goedkoop houden dan zeg ik ja, als hij ook nog een premium prijsje gaat krijgen flopt dit ding echt hard

    Login om te reageren
  38. Prinz Pilz zegt

    30 december 2009 om 19:45

    Ziet er eigenlijk wel netjes uit. Niet bepaald avontuurlijk, maar daar hou ik eigenlijk ook niet van.

    Login om te reageren
  39. Thijsj zegt

    30 december 2009 om 20:01

    Ik denk dat dit wel goed is voor wat tuning ;) iets groter lichtmetaal, beetje verlagen. voila, mooie auto.(A)

    Login om te reageren
  40. Woutah! zegt

    30 december 2009 om 21:20

    Doet me denken aan de beginjaren van de Jappen en Koreaantjes…

    Volgens mij kan deze auto niet veel slechter zijn dan een Chiejoendaj *gezondheid* Hyundai Pony… ;-)

    Login om te reageren
    • toyotaprius zegt

      30 december 2009 om 21:24

      @Woutah!: Inderdaad over 5 jaar praten we hier over de opvolger van de Riich G5. Dat het toch een Europees design heeft en dat het toch wel een mooie bak is geworden. En zijn we totaal vergeten, wat we 5 jaar geleden hadden geschreven.

      Login om te reageren
  41. bpc zegt

    30 december 2009 om 21:21

    ik dacht eerst he een chinees niet gekopieerd ontwerp maar na wat kijken vind ik hem toch echt wat weghebben van de rover 75


    vooral de daklijn dan
    en zoals hierboven al gezegd zit er ook heel wat van de avensis in

    Login om te reageren
  42. bpc zegt

    30 december 2009 om 21:23

    @mezelf dommerik 2 keer dezelfde afbeelding poste dat moet natuurlijk zijn

    Login om te reageren
  43. Cantago zegt

    30 december 2009 om 22:44

    Ziet er eigenlijk geeneens heel verkeerd uit, en het is echt een koopje! Ik zou er graag eens in rijden, kijken of het echt wat is!

    Login om te reageren
  44. jelle zegt

    30 december 2009 om 23:04

    maar eh waar is de achterdeur gebleven op de foto?
    http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=Riich/G5/riich-g5-01.jpg

    Login om te reageren
  45. Amv8bart zegt

    30 december 2009 om 23:11

    De grille, Aston Martin virage, iemand?

    Login om te reageren
    • Ahura zegt

      31 december 2009 om 00:35

      @Amv8bart: ja iemand niet. Lijkt er namelijk niet op..
      @bpc: klap van de molenwiek gehad?

      Login om te reageren
  46. Hennep zegt

    30 december 2009 om 23:24

    @Peter

    Ook vrijwel al onze kleding wordt gemaakt in China, ik vind dat ook helemaal niet erg, ze maken er immers prima kleding. Maar ik zei dat ik nooit een Chinese auto zou kopen, het geld moet hier in Europa blijven, geef mij dus maar gewoon een BMW :).

    Login om te reageren
  47. sven2 zegt

    31 december 2009 om 00:34

    euhhmm… premiumer dan een dacia logan, maar premiumer dan bijv. een Renault Fluence, nee, toch maar niet schat en trouwens die Renault is OOK lelijk!

    Login om te reageren
  48. Citrofiel zegt

    31 december 2009 om 00:44

    Och, het kan slechter. Maar in dat prijssegment beginnen is nooit handig. Als ze naar Nederland komen, onderaan beginnen en langzaam opbouwen. Dat moeten ze nou wel geleerd hebben van allerlei voorgangers.

    Login om te reageren
    • Ahura zegt

      31 december 2009 om 00:52

      @Citrofiel: tja ik denk sowieso niet dat deze dan echt zoveel zou kosten als een 3-serie. Zo dom zijn ze daar nou ook weer niet. Maar ik ga kijken of ik de Chinese prijzen van de 3-serie kan vinden..

      Login om te reageren
      • Citrofiel zegt

        31 december 2009 om 01:08

        @Ahura: Klopt. Mijn woordkeuze was onhandig. Ik bedoelde niet het prijssegment, maar gewoon het marktsegment eigenlijk.
        En moeten auto’s een vergelijkbare prijs hebben om te concurreren? Tsja, concurrentie kan je op verschillende vlakken bekijken. Prijs is daar één van, Autoblog bekijkt het vanaf een andere eigenschap.

        Login om te reageren
  49. Ahura zegt

    31 december 2009 om 00:56

    318i Progress: 283,000
    318i Vantage: 293,000
    320i Lifestyle: 342,000
    320i Luxury: 375,000
    Riich: 142,800 tot 179,800..

    AB praat dus poep?

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      31 december 2009 om 00:58

      @Ahura:

      Het gaat om grote, en in iets mindere mate om luxe.. niet de prijs;) Je kunt iets gewoon als concurrenten zien op basis van verschillende aspecten, jij kiest als vergelijkingsmateriaal direct de prijs, ab kiest voor grote..

      Login om te reageren
      • Ahura zegt

        31 december 2009 om 01:07

        @EJS: Lengte is bijna even lang al eerder genoemde Mazda6 en iets langer dan de vorige Avensis. Gewoon een normale middenklasser formaat dus. Met een zeer scherpe prijs. Absoluut geen concurrent voor de premiummerken dus. Het zal zich er iig niet op richten. Eerst was het gewoon een Chery maar ze hebben dus besloten om grotere auto’s een ander merk te geven. Dat maakt het nog niet gelijk een premiummerk ;)

        Login om te reageren
        • Citrofiel zegt

          31 december 2009 om 01:10

          @Ahura: Nee, het is niet zo dat de grotere auto’s een andere naam hebben. Zoals genoemd is dit dezelfde auto als de Chery A6, maar dan met een luxere uitstraling en uitrusting. Op die manier bekeken zou je het kunnen zien als de premiumversie van die Chery. Ze zullen nog niet succesvol BMW beconcurreren, maar ze kunnen zich er wel op richten qua concept.

          Login om te reageren
          • Ahura zegt

            31 december 2009 om 01:18

            @Citrofiel: de Chery A6 bestaat niet meer: http://www.cheryinternational.com/ Management dacht dat een apart merk beter zou zijn en dus hebben ze dat ondertussen maar zo gedaan. Enige concept is dat het een middenklasser is. Maar dat is de Avensis ook. En ‘normale’ middenklassers zijn meestal groter dan ‘luxe’ middenklassers en ook een smak luxer. Vind de G5 iig qua prijs, grootte en luxe meer een normale middenklasser

            Login om te reageren
            • Citrofiel zegt

              31 december 2009 om 01:30

              @Ahura: Dat verandert het verhaal inderdaad.

              Login om te reageren
  50. Ahura zegt

    31 december 2009 om 01:39

    De auto als Riich is sowieso al sinds de lente in deze vorm bekend. Misschien dat ze nu pas de prijzen hebben bekend gemaakt dan want ook de motor was toen al bekend. Waar AB het premiumgedeelte van halen weet ik eerlijk gezegd niet. Misschien kwam Riich daar zelf mee in het persbericht. Maar de Accord en Camry zijn gewone midsized sedans. Dus de stap naar 3-serie en A4 snap ik niet. Ruben, kan je aub uitleg geven..?

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      31 december 2009 om 11:52

      @Ahura: Accord en Camry zijn wel degelijk iets hoger geplaatst dan bijvoorbeeld een Mondeo. Qua verkoop concurreren ze niet met de A4 enzo, maar de fabrikant heeft die auto’s wel op het oog als concurrentie. De Camry is niet voor niets boven de Avensis geplaatst.

      Login om te reageren
      • Ahura zegt

        31 december 2009 om 12:36

        @Citrofiel: in de VS is dat anders. Daar is de Camry gewoon hun middenklasser. Midsized sedan dus. Net als de Accord, Passat, Mazda6, Malibu, Altima enz. Vaak ook met ong. dezelfde soort motoren

        Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      31 december 2009 om 11:57

      @Ahura: Trouwens… Volgens mij is de Chery A6 er nog nooit geweest! Ik vind althans nergens meer info over de auto, behalve spyshots en foto’s van beurzen. Moet hij soms nog in productie komen? Dus de Riich komt dan in plaats van de A6 ofzo..? :? Het wordt me alleen maar onduidelijker. ;)

      Login om te reageren
      • Ahura zegt

        31 december 2009 om 12:43

        @Citrofiel: klopt. De Chery A6 werd in 2007 al geintroduceerd. En toen werd het opeens stil. Eind maart werd de auto dan officieel onthuld als Riich G5. Denk dat het gewoon zo zit; hij zou als Chery op de markt komen maar hebben ze er eens goed over nagedacht en vonden ze dat een submerk voor grotere auto’s beter zou werken

        Login om te reageren
  51. Simpson zegt

    31 december 2009 om 11:44

    avensis uiterlijk met dacia prijzen. saai en goedkoop dus.
    als dat geen hit word in deze contreien vreet ik mijn hoed op.

    Login om te reageren
  52. BananaFlip zegt

    31 december 2009 om 12:08

    Op papier een heel goede auto, maar op een klinkerweg zal ie waarschijnlijk uit elkaar rammelen. Bovendien heeft niemand in Europa zin in een Chinese sedan. Ik ook niet.

    Login om te reageren
  53. Citrofiel zegt

    31 december 2009 om 12:59

    @Ahura: Hehe, nu begin ik toch ook te twijfelen over dat premium-gedoe. Maar ja, over premium kun je natuurlijk blijven twijfelen zolang je niet weet wat premium is, dus ik leg me er maar bij neer. Vind wat je wilt vinden. Vecht je geschil met autoblog rustig uit, ik houd me op de achtergrond. ;)

    Login om te reageren
  54. fab zegt

    6 januari 2010 om 00:47

    nja is ni extreem lelijk ma lijkt gwn een doorsnee auto van een soap uit de jaren 90,
    concurrentie voor europese merken? mss maken ze binnen 50 jaar een kans.. als design van de jaren 90 trg in komt

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North