• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Citroën C5 CrossTourer is irrelevant voor Nederland

Auteur: sir_smokalot, gepost 7 maart 2014 om 18:01 – 7 Reacties

Citroën C5 CT


Want waarom zou je hier opteren voor een iets hogere C5 die nog steeds voorwielaandrijving heeft?

Bovenstaande vraag is ietwat retorisch, maar we moeten deze C5 CrossTourer misschien vooral als leuk extraatje zien naast de C1 en C4 Cactus, de modellen waar het echt om draait in Genève.

Citroëns grootste station is royaal voorzien van extra chroom in zijn snuit en op de spiegelkappen, terwijl u de meest extreme aanloophoeken naar uw parkeergarage moeiteloos zonder schade bedwingt dankzij de beschermplaten voor en achter.


Ook interessant!

  • Video - Citroën C5 doet Adriaan van Bassie na
  • Citroën C5 X is het nieuwste vlaggenschip
  • Nieuwe Citroën C5
    Nieuwe Citroën C5 wordt weer briljant Frans
  • Dit kost het nieuwe topmodel van Citroën

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, c5, Citroen, geneve, geneve-2014, station, wit

Vorig bericht: « Man betast achterlicht Porsche Macan S Diesel
Volgend bericht: Binz limousine is aan het oog van Wim-Lex ontsnapt? »

Lees Interacties

Reacties

  1. pjp911 zegt

    7 maart 2014 om 18:42

    Citroën C5 CrossTourer is irrelevant voor de mensheid.

    Login om te reageren
  2. janvdl zegt

    7 maart 2014 om 19:43

    Vind de C5 Tourer nog steeds een mooie auto, jammer dat hij geen succes is in Nederland door ongunstige bijtelling. Zeer comfortabele reisauto.

    Login om te reageren
  3. peugeot205 zegt

    7 maart 2014 om 19:48

    Omdat 20% bijtelling voor een grote comfortabele station.

    Login om te reageren
  4. Jansen zegt

    7 maart 2014 om 20:51

    Ik vind het ook nog steeds een mooie auto… Binnen PSA gaat denk ik momenteel de meeste aandacht naar de 508, vandaar dat de c5 nooit een hybride (en dus 14% bijtelling) heeft gekregen. T model is natuurlijk inmiddels ook al weer wat ouder aan t worden.

    Login om te reageren
  5. toyotafortuner zegt

    7 maart 2014 om 22:03

    Zeker niet verkeerd. Irrelevant? Ach, je ziet die audi a4/6 plastic bumper editie nog vaker danik dacht dus… Maar vast alleen omdat audi

    K zou dit zeker erboven kiezen

    Login om te reageren
  6. Hupke zegt

    7 maart 2014 om 23:09

    Die ziet er wel redelijk goed uit anders, maar toch zou ik hem niet kopen.

    Login om te reageren
  7. LaLancia zegt

    7 maart 2014 om 23:25

    Blijft een geweldige auto, de C5! PSA heeft dit netjes gedaan. Normaal houd ik niet van dat extra plastic, maar bij de C5 en 508 stoort het me niet en vind ik ’t wél mooi.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North